1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Ik heb ook een hele rij wachtende nichtjes en hun vriendinnen.., maar nee, ik pas. Ik neem liever een zwerver van hier dan een zwerver van daar
    Ja maar dit is er een met klasse en allure en natuurlijk een achternaam om verliefd op te worden

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Mijn gedachtes, paar mooie stiefnichten, van de garage tot aan op het dak en onder de olijf overal zit wel een mooie nicht verstopt waarop je van tevoren een testrit kan maken
    In je dromen ja. Je krijgt hoogstens een kusje als je heeeeeeel lief bent en heeeeeeeeeel lang aandringt.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Ja maar dit is er een met klasse en allure en natuurlijk een achternaam om verliefd op te worden



    In je dromen ja. Je krijgt hoogstens een kusje als je heeeeeeel lief bent en heeeeeeeeeel lang aandringt.
    Ik krijg meestal wel meer dan een kusje alleen... en zonder al te lang aan te dringen

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Mijn gedachtes, paar mooie stiefnichten, van de garage tot aan op het dak en onder de olijf overal zit wel een mooie nicht verstopt waarop je van tevoren een testrit kan maken
    Lastig.., met zoveel pottekijkers

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Ja maar dit is er een met klasse en allure en natuurlijk een achternaam om verliefd op te worden
    Never mooier dan mijn achternaam..

    Klasse en allure.., waar was dat nou precies goed voor?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Lastig.., met zoveel pottekijkers



    Never mooier dan mijn achternaam..

    Klasse en allure.., waar was dat nou precies goed voor?
    In een grote villa is er altijd wel ergens een gaatje te vinden waar je alles rustig zijn gang kan laten gaan

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Ik krijg meestal wel meer dan een kusje alleen... en zonder al te lang aan te dringen
    Ja dat geloof ik wel. Maar wij hebben een familie eer om hoog te houden. Dochters van deze familie geven niet zomaar kusjes weg al3ayl. Nou ja, misschien alleen aan neven

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    In een grote villa is er altijd wel ergens een gaatje te vinden waar je alles rustig zijn gang kan laten gaan
    Over wat voor gaatje heb je het..?

    #dirtyminded

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Ja dat geloof ik wel. Maar wij hebben een familie eer om hoog te houden. Dochters van deze familie geven niet zomaar kusjes weg al3ayl. Nou ja, misschien alleen aan neven
    Ik ben de ene neef die zorgt voor vers bloed in de familie...

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Lastig.., met zoveel pottekijkers

    Never mooier dan mijn achternaam..

    Klasse en allure.., waar was dat nou precies goed voor?
    Oh ja pottenkijkers, dat was ik nog vergeten. IN OVERVLOED. Je hebt alleen maar pottenkijkers.

    Waar dat goed voor is? Waar is de waarheid goed voor denk je? I like stating facts.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Over wat voor gaatje heb je het..?

    #dirtyminded
    Een voor een langsgaan?

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Oh ja pottenkijkers, dat was ik nog vergeten. IN OVERVLOED. Je hebt alleen maar pottenkijkers.

    Waar dat goed voor is? Waar is de waarheid goed voor denk je? I like stating facts.
    Als ik status gerelateerde woorden hoor moet ik kotsen.., want wat precies is status nou? Waar was het ook alweer goed voor?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Ik ben de ene neef die zorgt voor vers bloed in de familie...
    Bij ons wordt je meteen van de lijst geschrapt als je een week niets van je hebt laten horen. Als je er vanaf je geboorte niet bij was, is het over! Wij herkennen meteen of iemand onze achternaam echt waardig is. So no, next.

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    30
    13-11-2012

    Incestfamilie

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.043
    27-10-2005

    Dit is gewoon ziek.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Bij ons wordt je meteen van de lijst geschrapt als je een week niets van je hebt laten horen. Als je er vanaf je geboorte niet bij was, is het over! Wij herkennen meteen of iemand onze achternaam echt waardig is. So no, next.
    Degradatie in de familie door inteelt. Ben eigenlijk best benieuwd naar de achternaam

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Tairas Bekijk reactie
    Incestfamilie
    Ga aub het woord 'incest' opzoeken in het woordenboek.

Tags voor deze discussie