1. #31
    psycholoog

    Reacties
    606
    02-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Die ziektes die je opnoemt die krijg je ook als je uit het glas van je vriendinnetje leert of uit zelfde bord als je meoder eet met haar lepel.. Dus zo drama is dat niet

    Probeer je zelf te geven als je echt verliefd bent dan zul je stiekem ook de drang hebben om wel te zoenen toch

    als ik terug kon in de tijd, was je hier nu bij mij
    was ik niet alleen en had ik je nu aan mijn zij

    mommy, miss you, i'll never forget you

    vijf mei tweeduizendenvijf

    <3


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-02-2012

    Citaat Geplaatst door Whoop_whoop Bekijk reactie
    Die ziektes die je opnoemt die krijg je ook als je uit het glas van je vriendinnetje leert of uit zelfde bord als je meoder eet met haar lepel.. Dus zo drama is dat niet

    Probeer je zelf te geven als je echt verliefd bent dan zul je stiekem ook de drang hebben om wel te zoenen toch
    verliefd zijn is tijdelijk en jezelf geven is iets dat je altijd blijft achtervolgen al is het mr een zoen zou alles voor het eerst willen delen met mij man en verder niemand anders! Dus mezelf geven wanneer ik weer eens verliefd word op een ander is het laatste wat ik zal doen

  3. #33
    Ø Geschikt

    Reacties
    211
    20-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    zulke poebriat zijn schaars ..
    mensen jullie hoeven haar niet belachelijk te maken!

    succes meid
    Alle gekkigheid op een stokje

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3
    03-12-2012

    Citaat Geplaatst door Meisjj Bekijk reactie
    Ik heb al een tijdje contact met een jongen en hij is van plan om binnenkort me hand te komen vragen. Ken hem pas zes maanden en ben helemaal verliefd op hem. Alleen er is een probleem telkens wanneer we afspreken probeert hij me te zoenen. Ik heb nog nooit gezoend.. Ik wil mijn eerste zoen niet delen met iemand waarvan ik niet eens weet of deze ziekte's heeft. Hij heeft me eens verteld dat hij in het verleden meerdere meiden gehad heeft dus het zou best kunnen. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zichzelf getest op ziekte's. Er zijn een aantal ziekte's die je kunt krijgen door zoenen. ( Griep, verkoudheid, herpes, Ziekte van Pfeiffer, Meningokokkenziekte, TBC, tyfus,Tubercelose,) Heb nog nooit wat gedaan met een jongen of ooit te maken gekregen met zulke ziekte's en wil dit dus niet laten verpesten door een zoen. Ik durf hem niet te vertellen dat dit het gene is wat mij dwars zit omdat hij het misschien overdreven gaat vinden. Wat vinden jullie ervan? Dat ik er te veel over nadenk en overdrijf of het inderdaad aan hem moet vragen.. ??
    gwn vragen meid

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door 50_dirham Bekijk reactie
    zulke poebriat zijn schaars ..
    mensen jullie hoeven haar niet belachelijk te maken!

    succes meid
    Waarom dan haar tijd verspillen aan een of andere player?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    288
    13-10-2008

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA , ik dacht je gaat zeggn wil niet met hem zoenen totdat ik zeker weetdat het me man word etc.. Kom je hier met ziekte, awima 't word toch echt met de dag gekker subhanna Allah!

    Maar je hebt me wel weer late lachen aangezien ik niet in the mood was.. Thnx
    I wanna fall in love with a man who prays, fasts and lets his beard grow, One who will tell me sahabah stories as I lay down to sleep. And awakes me for the night prayer with his hand on my cheek, Allah's Love and Mercy and saviour from the Fire..

  7. #37
    Laa Ilaaha Ilallah

    Reacties
    299
    20-06-2006

    Citaat Geplaatst door Meisjj Bekijk reactie
    Ik heb al een tijdje contact met een jongen en hij is van plan om binnenkort me hand te komen vragen. Ken hem pas zes maanden en ben helemaal verliefd op hem. Alleen er is een probleem telkens wanneer we afspreken probeert hij me te zoenen. Ik heb nog nooit gezoend.. Ik wil mijn eerste zoen niet delen met iemand waarvan ik niet eens weet of deze ziekte's heeft. Hij heeft me eens verteld dat hij in het verleden meerdere meiden gehad heeft dus het zou best kunnen. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zichzelf getest op ziekte's. Er zijn een aantal ziekte's die je kunt krijgen door zoenen. ( Griep, verkoudheid, herpes, Ziekte van Pfeiffer, Meningokokkenziekte, TBC, tyfus,Tubercelose,) Heb nog nooit wat gedaan met een jongen of ooit te maken gekregen met zulke ziekte's en wil dit dus niet laten verpesten door een zoen. Ik durf hem niet te vertellen dat dit het gene is wat mij dwars zit omdat hij het misschien overdreven gaat vinden. Wat vinden jullie ervan? Dat ik er te veel over nadenk en overdrijf of het inderdaad aan hem moet vragen.. ??

    Als dat de reden is waarom je niet zoent dan ben je er erg aan toe, het is zelfs verboden om alleen af te spreken met een man laats staan je laten aanraken. Indien je met hem trouwt zou ik toch een ziekte attest vragen, je wil toch niet ene ziekte oplopen omdat je man het met jan en alleman gedaan heeft.
    "O jullie die geloven, vreest Allah en spreekt het ware woord. Hij zal jullie goede daden aanvaarden en jullie je zonden vergeven. En wie Allah en Zijn Boodschapper gehoorzaamt: waarlijk, die heeft een geweldige triomf behaald." [Surah Al-Ahzaab 33:70-71]

  8. #38
    Take it easy

    Reacties
    591
    22-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe oud ben je.?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.130
    21-05-2011

    Citaat Geplaatst door Meisjj Bekijk reactie
    Ik heb al een tijdje contact met een jongen en hij is van plan om binnenkort me hand te komen vragen. Ken hem pas zes maanden en ben helemaal verliefd op hem. Alleen er is een probleem telkens wanneer we afspreken probeert hij me te zoenen. Ik heb nog nooit gezoend.. Ik wil mijn eerste zoen niet delen met iemand waarvan ik niet eens weet of deze ziekte's heeft. Hij heeft me eens verteld dat hij in het verleden meerdere meiden gehad heeft dus het zou best kunnen. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zichzelf getest op ziekte's. Er zijn een aantal ziekte's die je kunt krijgen door zoenen. ( Griep, verkoudheid, herpes, Ziekte van Pfeiffer, Meningokokkenziekte, TBC, tyfus,Tubercelose,) Heb nog nooit wat gedaan met een jongen of ooit te maken gekregen met zulke ziekte's en wil dit dus niet laten verpesten door een zoen. Ik durf hem niet te vertellen dat dit het gene is wat mij dwars zit omdat hij het misschien overdreven gaat vinden. Wat vinden jullie ervan? Dat ik er te veel over nadenk en overdrijf of het inderdaad aan hem moet vragen.. ??
    je neemt wel een relatie met een jongen en dan 6 maanden nog wel maar je heb nooit gezoend wat een grappig verhaal zelfs een tjazit gelooft je niet