1. #1
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Wat een heisa zeg hier..........

    Zit ik rustig op mijn werk kijk ik uit mijn raam..allemaal Marokkanen hier voor de deur met trommels, vlaggen en spandoeken:

    Roy, kom Alsjeblieft terug bij Yasmina, we missen je!!!!!!!!!!!!


    Mijn collega's dachten dat ze werden overvallen en ik rende ook maar naar buiten. Struikelde ik in alle spoed over een of andere behaarde aap genaamd Abdenour, begon ie mijn voeten te zoenen en te smeken of ik terug wilde komen.

    Ik zeg Abdenour, ik ben toch nooit weggeweest...Dan had ik toch wel afscheid genomen...Nou droog je tranen en neem een douche want je lijkt wel een GFT bak die al 3 weken in de regen staat.

    Nadia is me nog erger aan het stalken dan ooit te voren, ik heb gedreigd met een straatverbod, maar het maakt haar niets uit. In mijn tuin zit ze, in de boom, in de vuilnisbak. Brieven stuurt ze en de telefoon staat niet stil. Om over de avances van Leila maar te zwijgen, als een jonge hond rent ze me kwispelend achterna waar ik ook ga.

    En hier een beetje stoer doen he!!!!!!!!!!!!

    En Lila.....tja, woorden schieten te kort.......

    Anyway, als Yasmina spion heb ik even een kijkje genomen in de keuken van de concurrent, maar dat is een drama..Hier zitten heel wat vervelende mensen, maar dat spant echt de kroon hoor..

    Wees niet bang, ik ben er, ben niet weggeweest en ga ook niet weg...Hoe spijtig ook voor sommigen, maar dat is natuurlijk ook waar ik het voor doe.

    Dus Appie Flappie, Peetvadertje en mijn andere vrienden....Jullie zijn echt niet van mij af..Als een gebochelde 's morgens iemand met een grotere bochel ontmoet is heel zijn dag goed en jullie hebben echt een grote bochel, het lijkt wel een wok die je onder je trui hebt.

    De windmolen wijkt nooit van zijn plaats om de wind te vangen net als dat ik dat niet doe......

    Gezellig zeg, back home.....

    Bedankt voor jullie hartverwarmende ontvangst, wel jammer dat er nog niet eens wat te drinken en wat te eten is neergezet voor me...

    SLOEBERS!!!!!


    Noual.....thnx, maarre..beledigingen moeten in zand geschreven worden en complimenten in steen gegraveerd. Hou nou eens op met die zandkastelen en bak je beitel en houweel..
    Kennis is nog geen wijsheid.

  2. #2
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Joepie......Roy is BACK....

    Ik heb je gemist, knul....

    Je fan voor altijd,

    Lila

  3. #3
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Origineel gepost door Lila
    Joepie......Roy is BACK....

    Ik heb je gemist, knul....

    Je fan voor altijd,

    Lila
    Jajajaja, schenk nou maar wat voor me in...en ik heb honger!!!!! Die praatjes vullen mijn maag niet hoor.
    Kennis is nog geen wijsheid.

  4. #4
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    WELCOME BACK van nooit weggeweest!!

    je verdient een

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Haaaaaaaa Royyyyy.....Kom hier in mijn armen .....Heb je gemist buddie..Je fan for always...
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  6. #6
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Origineel gepost door nadia25
    Haaaaaaaa Royyyyy.....Kom hier in mijn armen .....Heb je gemist buddie..Je fan for always...
    jajajaja, ik heb jou wel in de gaten gehouden, bent met Jan en alleman vreemd gegaan hier

    Of ga je het ontkennen?????????

    Lila is mij al die tijd netjes trouw gebleven, maar jouw avances zijn echt niet onopgemerkt gebleven....

    Maar goed,,, kom maar in mijn armen!!
    Kennis is nog geen wijsheid.

  7. #7
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Roy, je hebt dorst....ik schenk wel wat voor je in....komt ervan...moet je maar niet de hele tijd naar een witte plafond staren...

  8. #8
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Roy ben je boos omdat ik tegen je stemde Ik wou gewon minder lelijke mensen op de forum maar ik heb toch je toch gemist ow uwe lelijkheid ik ga loesoe laterzzz boraas

  9. #9
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Roy


    jajajaja, ik heb jou wel in de gaten gehouden, bent met Jan en alleman vreemd gegaan hier

    Of ga je het ontkennen?????????

    Lila is mij al die tijd netjes trouw gebleven, maar jouw avances zijn echt niet onopgemerkt gebleven....

    Maar goed,,, kom maar in mijn armen!!
    Moet ik jaloers worden......ach nee....ik gun Nadia alles...

  10. #10
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    alsjeblieft Roy,


  11. #11
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Origineel gepost door Abdenour
    Roy ben je boos omdat ik tegen je stemde Ik wou gewon minder lelijke mensen op de forum maar ik heb toch je toch gemist ow uwe lelijkheid ik ga loesoe laterzzz boraas
    Loesoe??? Jij zwarte Naffer.......Jij hebt tegen gestemd..Je zal je straf niet ontlopen..Ingraven tot het middel en steniging.


    Lila....en een pizzaatje gaat er ook wel in (of vraag ik dan te veel??)
    Kennis is nog geen wijsheid.

  12. #12
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Origineel gepost door cina
    alsjeblieft Roy,

    Thanks...smaakt goed..

    aaahhhh
    Kennis is nog geen wijsheid.

  13. #13
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Respect voor black people begrepen wannebe kaasboy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Origineel gepost door Roy


    jajajaja, ik heb jou wel in de gaten gehouden, bent met Jan en alleman vreemd gegaan hier

    Of ga je het ontkennen?????????

    Lila is mij al die tijd netjes trouw gebleven, maar jouw avances zijn echt niet onopgemerkt gebleven....

    Maar goed,,, kom maar in mijn armen!!

    Eigen schuld Roy...Ik voelde me zo eenzaam

    Ben zelfs met Abdenour geweest....Ik kon niet anders..ik schaam me diep....Stout van me he...Dus laat die stokslagen maar komen..heb ze wel verdiend..

    Maar for now
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    HEEEEE ROY WELKOM TERUG MAN



    ...in de wandelgangen hoorde ik dat je ons hebt verlaten , gelukkig waren dat maar geruchten
    want een knaapje zoals jij hebben we hier gewooon nodig
    en besides ......ik heb nog een rijmverhaal van jou tegoed he