1. #46
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Ik blijf met mijn handen af van het huishouden..

  2. #47
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Ik blijf met mijn handen af van het huishouden..
    Meskin.. handjes verloren ?

  3. #48
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    Meskin.. handjes verloren ?
    Nee.
    Ik heb haar hand toch niet voor niets gevraagd

  4. #49
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Ik denk het ook en dat hoort ook gewoon.

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Ik blijf met mijn handen af van het huishouden..
    Bang dat jouw nageltjes breken en jouw handjes vies worden?

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  5. #50
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie

    Bang dat jouw nageltjes breken en jouw handjes vies worden?
    Jullie kijken hier gewoon te oppervlakkig naar... Een huishouden runnen is niet alleen een fysieke taak maar ook een psychologische. Als zij het huis opruimt op haar manier en ik kom bemoeien, dan zal haar mentale huishouden, in haar hoofd erop achteruit gaan. Ja, af en toe de tafel afruimen of de vuilnis buiten zetten.. Dat is geen punt maar de meeste andere zaken doet zij maar...Het geeft haar rust in haar hoofd als ze het huishouden heeft gedaan op haar manier.

  6. #51
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Nee.
    Ik heb haar hand toch niet voor niets gevraagd
    Wauw, true love

  7. #52
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Jullie kijken hier gewoon te oppervlakkig naar... Een huishouden runnen is niet alleen een fysieke taak maar ook een psychologische. Als zij het huis opruimt op haar manier en ik kom bemoeien, dan zal haar mentale huishouden, in haar hoofd erop achteruit gaan. Ja, af en toe de tafel afruimen of de vuilnis buiten zetten.. Dat is geen punt maar de meeste andere zaken doet zij maar...Het geeft haar rust in haar hoofd als ze het huishouden heeft gedaan op haar manier.
    Nou daar ben ik niet mee eens. Hulp bieden aan je vrouw, kan heel wat goed opleveren. Meeste vrouwen stressen door het huishouden, omdat ze dan bv bezig zijn met stofzuigen en daarna nog de was moeten doen, en na de was, moet ze nog afwassen etc. En dat zorgt voor veel stress. Als haar man of wie dan ook hulp aanbiedt, dan zal ze dat ook waarderen en er heel blij mee zijn. Denk je ook niet?

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  8. #53
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie
    Nou daar ben ik niet mee eens. Hulp bieden aan je vrouw, kan heel wat goed opleveren. Meeste vrouwen stressen door het huishouden, omdat ze dan bv bezig zijn met stofzuigen en daarna nog de was moeten doen, en na de was, moet ze nog afwassen etc. En dat zorgt voor veel stress. Als haar man of wie dan ook hulp aanbiedt, dan zal ze dat ook waarderen en er heel blij mee zijn. Denk je ook niet?
    Alleen de vrouwen die of fulltime werken of parttime werken. En niet de vrouwen die niet werken of nauwelijks werken.
    Ik blijf erbij. huishouden doet zij op haar manier. En ik bemoei me er allerminst mee. Kleine klusje. Daar ben ik voor

  9. #54
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Alleen de vrouwen die of fulltime werken of parttime werken. En niet de vrouwen die niet werken of nauwelijks werken.
    Ik blijf erbij. huishouden doet zij op haar manier. En ik bemoei me er allerminst mee. Kleine klusje. Daar ben ik voor
    Nou geloof mij zelfs de vrouwen die helemaal niet werken stressen Koppig hoor.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  10. #55
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie
    Nou geloof mij zelfs de vrouwen die helemaal niet werken stressen Koppig hoor.
    Want?
    Wat is er koppig aan?

  11. #56
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Want?
    Wat is er koppig aan?
    Ze moeten veel doen. En met kinderen, is dat ook niet makkelijk.

    Je bent gewoon koppig.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  12. #57
    it's all exclusive

    Reacties
    3.261
    28-05-2006

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Jij leeft in jouw wereld, je moet begrijpen dat jij het enige levende wezen daarin bent, de hoofdpersoon en jij daar binnen alles snapt.

    This is the real world, you have to know the difference.
    Ik maak hieruit op dat de verzinselen op zijn en dus maar een zweverige knip/plak uitspraak?
    Gekke uitspraak trouwens voor iemand die maar hamert op realiteit
    Speak up if you have questions or concerns. If you still don't understand, ask again

  13. #58
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie
    Ze moeten veel doen. En met kinderen, is dat ook niet makkelijk.

    Je bent gewoon koppig.
    Not true. Een vrouw die niet werk heeft alle tijd van de wereld. Zelfs met kinderen. Waar heb je het over woMEN??

    Omdat ik niet toegeef? Vrouwen zijn nooit tevreden.

  14. #59
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Not true. Een vrouw die niet werk heeft alle tijd van de wereld. Zelfs met kinderen. Waar heb je het over woMEN??

    Omdat ik niet toegeef? Vrouwen zijn nooit tevreden.
    Dat lijkt zo, omdat de meeste mannen bijna nooit thuis zijn. En niet weten wat er allemaal gaande is. Anyway, het zal allemaal wel. Jij mag toekijken, hoe jouw vrouw het huishouden doet.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  15. #60
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Yesmina- Bekijk reactie
    Niet waar.
    Ik weet.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.