1. #1
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Wijde damesjas/poncho (xs/s)

    Salaamu alaikoum zusters, inshaaAllaah maken jullie het goed.

    Ik heb een vraagje. Nu de winter aanbreekt, is een goede warme jas belangrijk natuurlijk. Ik voel me alleen nooit goed in een normale winterjas, omdat je die moet dichtknopen. Dat zit het zo strak, wat niet de bedoeling is. En als je een grotere maat neemt is het weer niet mooi. Ik vroeg me dus af of jullie weten waar ik zo'n jas kan kopen, die lijkt op een poncho, maar die wel lekker warm is en een winterjas kan vervangen? Alles is welkom, alleen kom niet met peperdure dingen please .

    BaarakaAllaahu feekunna!
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف


  2. #2
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Niksnadanoppes?!
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف


  3. #3
    Tmazost 'n yemma

    Reacties
    5.749
    04-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Wat jij zoekt, zoek ik al een tijdje.
    Maar ik ben nog niets tegengekomen wat ik echt wil/zoek.
    Eerst kwamen zij voor de "extremisten" maar ik zei niets, want ik was geen "extremist". Toen kwamen zij voor de Niqaabdraagsters, maar ik zei niets, want ik was geen Niqaabdraagster. Daarna kwamen zij voor degenen die een baard droegen, maar ik zei niets, want ik droeg geen baard. Daarna kwamen zij voor degenen die openlijk het gebed verrichtten, maar ik zei niets, want ik verrichtte mijn gebeden thuis. Toen zij kwamen om mij te halen, was er niemand meer over om mij te verdedigen

  4. #4
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Ah zo, gezellig, dan gaan we maar samen op ziek eh .
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف


  5. #5
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Ik zag vandaag een prachtig ding (wat ik bedoel) bij een zuster. Hebben jullie nog iets gezien? Ergens op internet of in winkelcentra?
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف