1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Sommige ouders....

    Met verbazing las ik dit net. Hoe kun je een kind achterlaten en gezellie boodschappen gaan doen? Gelukkig is het geen zomer!

    Citaat Geplaatst door Telegraaf
    Baby in auto opgesloten
    AMSTERDAM - Een acht maanden oude baby is door de politie uit een geparkeerde auto op de Herenstraat in Rijswijk bevrijd.

    Het kindje was daar door winkelende ouders in een Maxi-Cosi achtergelaten. De baby was echter zelf uit het zitje geklommen en lag verstrikt onder de rechtervoorstoel. Ambulancepersoneel constateerde dat het kind een bult op het voorhoofd had. De 59-jarige vader kreeg een bekeuring omdat hij had geparkeerd zonder te betalen.
    En dan een boete voor niet parkeren, die man had een fikse boete moeten krijgen wegens nalatigheid!!
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door Corrie
    Het gebeurt zo vaak dat mensen hun kind in de auto achterlaten, totaal onverantwoordelijk is het...
    Ik zou niet eens lekker kunnen winkelen met het idee dat mijn kind in de auto is achtergebleven.

    Daar zouden idd weleens fikse boete's voor uitgedeeld mogen worden.
    Mijn idee!
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  3. #3
    NakNok's lover

    Reacties
    5.789
    01-12-2004

    Citaat Geplaatst door Rebel_1963
    Ik zou niet eens lekker kunnen winkelen met het idee dat mijn kind in de auto is achtergebleven.



    Mijn idee!
    Iedereen moet een rijbewijs halen voor motor, auto, scooter of brommer. Zelfs voor fietsen in aandacht in de verkeerslessen in het basisonderwijs.....

    Maar iedere idioot kan gewoon een kind "nemen"...... terwijl zorg geven en opvoeden toch ontelbaar veel moeilijker is.

    Wat mij betreft hadden ze die ouders best een weekje mogen opsluiten!

    Amnestie voor TrueBeauty !!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Wodan
    Iedereen moet een rijbewijs halen voor motor, auto, scooter of brommer. Zelfs voor fietsen in aandacht in de verkeerslessen in het basisonderwijs.....

    Maar iedere idioot kan gewoon een kind "nemen"...... terwijl zorg geven en opvoeden toch ontelbaar veel moeilijker is.

    Wat mij betreft hadden ze die ouders best een weekje mogen opsluiten!
    kinderen neem je niet kinderen krijg je.

    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer


  5. #5
    ^,,^

    Reacties
    1.514
    14-12-2004

    Wie laat z'n baby nou alleen achter in een auto? Dan ben je toch ook een mongooltje. Ze hebben niet voor niets van die kinderzitjes in winkelwagens.

  6. #6
    NakNok's lover

    Reacties
    5.789
    01-12-2004

    Citaat Geplaatst door Assiea
    kinderen neem je niet kinderen krijg je.
    Klopt...... Ogen even vrijmaken, dan kun je de "aanhalingstekens" zien

    Amnestie voor TrueBeauty !!


  7. #7
    ^,,^

    Reacties
    1.514
    14-12-2004

    Ik "snap" "het"

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Wodan
    Klopt...... Ogen even vrijmaken, dan kun je de "aanhalingstekens" zien

    weer zo een inhoudelijk goede reactie, hierbij heb ik kennisgemaakt met de volgende kneus op marokko.nl


    Ga niet uit van een avater maar van de reacties kneus.

    Dg kneus.

    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Arthas
    Ik "snap" "het"



    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer


  10. #10
    ^,,^

    Reacties
    1.514
    14-12-2004

    "snap" "je" "het" "niet" (dat waren vier handellingen met bij elkaar opgeteld 16 vingers)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Arthas
    "snap" "je" "het" "niet" (dat waren vier handellingen met bij elkaar opgeteld 16 vingers)

    ow oke

    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer


  12. #12
    ^,,^

    Reacties
    1.514
    14-12-2004

    nu snap ik het ook niet meer "" ""

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Arthas
    nu snap ik het ook niet meer "" ""

    het waren 4 woorden in het kwadraat dan pas je de stelling van Pytahgoras toe dat was de uitkomst weer terug naar de 4 verdubbel en is 16 snap je

    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer


  14. #14
    NakNok's lover

    Reacties
    5.789
    01-12-2004

    Citaat Geplaatst door Assiea
    weer zo een inhoudelijk goede reactie, hierbij heb ik kennisgemaakt met de volgende kneus op marokko.nl


    Ga niet uit van een avater maar van de reacties kneus.

    Dg kneus.
    Ik ga niet uit van je avatar, al kan ik de combinatie van de ku klux klan niet helemaal doortrekken naar de Marokko site.....

    En gelukkig word ik liever door jou kneus genoemd dan door iemand met verstand......

    Hè hè het is weer zover

    Amnestie voor TrueBeauty !!


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    433
    13-12-2004

    Citaat Geplaatst door Wodan
    Ik ga niet uit van je avatar, al kan ik de combinatie van de ku klux klan niet helemaal doortrekken naar de Marokko site.....

    En gelukkig word ik liever door jou kneus genoemd dan door iemand met verstand......

    Hè hè het is weer zover

    wat een schattig kneuzig antwoord


    Dag Kneus,


    enne check effe of ik geen spelling foutjes heb gemaakt, dat vind ik zo sweet aan de kneuzen hier.

    Het leven doet stoer


    doe maar stoer ik ben ook stoer