1. #15436
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Hele winkel hah

  2. #15437
    Salaf-us-Saalih

    Reacties
    16
    28-11-2018

    1017 up

  3. #15438
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #15439
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #15440
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #15441
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #15442
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #15443
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    wauwww als ik zoiets zie word ik echt verliefdddd zo ordelijk allemaal <3

  9. #15444
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hi dames, ben opzoek naar tips hoe ik mijn keukenkastjes kan ordenen, iemand tips? ik kan de foto's van jullie niet bekijken op de een of ander manier.



  10. #15445
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Appelwangetje_ Bekijk reactie
    Hi dames, ben opzoek naar tips hoe ik mijn keukenkastjes kan ordenen, iemand tips? ik kan de foto's van jullie niet bekijken op de een of ander manier.
    Zal ik maar beginnenn. Ik heb zelf 2 mandjes met kruiden er in.

  11. #15446
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Appelwangetje
    Indeling keukenkastje is persoonlijk
    Je zet wat je het vaakst nodig hebt voorop dichtbij.
    En ik merk naarmate de tijd verstrijkt je speelt met de indeling en toch dingen gaat verplaatsen

  12. #15447
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Appelwangetje_ Bekijk reactie
    Hi dames, ben opzoek naar tips hoe ik mijn keukenkastjes kan ordenen, iemand tips? ik kan de foto's van jullie niet bekijken op de een of ander manier.
    Hangt ook af van de grote van de kastjes enzo.
    Hoe ik het heb gedaan. De kast naast mijn kookfornuis boven (heeft 3 planken) bovenste plank mixer, elektrische fruitpers en blender. Middenste plank kruiden die ik niet veel gebruik en bouillonblokjes, gist,..
    Onderste plank een kruidenrek met de 6 standaard kruiden.
    Kast beneden naast fornuis bovenste plank alle koekenpannen, harchapan, zeven, mengkommen etc. Onderste plank kookpotten.

    Dan heb ik de afwasbak. Daaronder de kuis producten en een klein vuilbakje.
    Daarboven een dubbele kast. Deel 1 bovenste plank koffieservies, midden glazen, onder grote borden.
    Deel 2. Boven tajine, midden theeglazen, onder kleine borden en koffiebordjes.

    Dan heb ik nog een kast. Boven croque ijzer en grill, midden kommen en diepe borden, onder schaaltjes, bekers, wat frutsels.
    Dan onder kast die allemaal lades zijn. 1st bestekla, 2de mixer, snijplanken, stamper, garde, grote messen, en allerlei kleine frutsels.
    3de bakgerief, onderzetters, Marokkaanse bord, 4de oven schalen, 5de vuilzakken, theelichtjes, keukentouw allemaal zulke dingen.
    En dan heb ik nog een grote voorraadkast.

    OK heel uitgebreid maar hopelijk ben je er wat mee.
    Wat je meeste nodig heb zet je op gemakkelijke plaatsen. En zoals nismae zei eens je echt bezig bent in de keuken wissel je vaak nog dingen van plaats.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #15448
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Appelwangetje
    Indeling keukenkastje is persoonlijk
    Je zet wat je het vaakst nodig hebt voorop dichtbij.
    En ik merk naarmate de tijd verstrijkt je speelt met de indeling en toch dingen gaat verplaatsen
    Ja dat is ook waar, maar wil wel dat het netjes is haha en niet rommelig lijkt snapje vandaar dat ik vroeg van hoe hebben jullie het..

    Wat je zegt over verplaatsen geloof ik best. Ik heb bijv nu 3 verschillende servies setjes. En denk dat ik de andere 2 in de berging bewaar en elke x verander. Zo ook met de glazen waar k ook super veel van heb



  14. #15449
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Zal ik maar beginnenn. Ik heb zelf 2 mandjes met kruiden er in.
    Super handig, ik heb een rekje gehaald vd leenbakker voor mn kruidenpotjes.



  15. #15450
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hangt ook af van de grote van de kastjes enzo.
    Hoe ik het heb gedaan. De kast naast mijn kookfornuis boven (heeft 3 planken) bovenste plank mixer, elektrische fruitpers en blender. Middenste plank kruiden die ik niet veel gebruik en bouillonblokjes, gist,..
    Onderste plank een kruidenrek met de 6 standaard kruiden.
    Kast beneden naast fornuis bovenste plank alle koekenpannen, harchapan, zeven, mengkommen etc. Onderste plank kookpotten.

    Dan heb ik de afwasbak. Daaronder de kuis producten en een klein vuilbakje.
    Daarboven een dubbele kast. Deel 1 bovenste plank koffieservies, midden glazen, onder grote borden.
    Deel 2. Boven tajine, midden theeglazen, onder kleine borden en koffiebordjes.

    Dan heb ik nog een kast. Boven croque ijzer en grill, midden kommen en diepe borden, onder schaaltjes, bekers, wat frutsels.
    Dan onder kast die allemaal lades zijn. 1st bestekla, 2de mixer, snijplanken, stamper, garde, grote messen, en allerlei kleine frutsels.
    3de bakgerief, onderzetters, Marokkaanse bord, 4de oven schalen, 5de vuilzakken, theelichtjes, keukentouw allemaal zulke dingen.
    En dan heb ik nog een grote voorraadkast.

    OK heel uitgebreid maar hopelijk ben je er wat mee.
    Wat je meeste nodig heb zet je op gemakkelijke plaatsen. En zoals nismae zei eens je echt bezig bent in de keuken wissel je vaak nog dingen van plaats.
    Ik heb heel veel gehad aan jou tips. Barakallahoe feekie