1. #751
    Getrouwde vrouw

    Reacties
    319
    26-07-2009

    Dit is echt een goede topic. Krijg er echt jeuk van aan mijn handen. Ben de afgelopen dagen bezig geweest met de keukenkastjes ordenen, kelderkast, bergkast en slaapkamer. Moet nog een aantal kasten

  2. #752
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    mijn grote opberg manden , voor winter/zomerkleding tassen etc .
    deze staanop de bovenste plank in mijn kleedkamer, allemaal gelabeld met de inhoud.
    wat hou ik toch van labelen.





    ziet er goed uit meid

    vanwaar heb je die opbergmanden gekocht
    good vibes here

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Deze topic hou je van de straat
    Maar nu de hamvraag; Hoe hou je dit alles bij?

  4. #754
    mawlaya

    Reacties
    990
    04-10-2011

    Citaat Geplaatst door Audrina Bekijk reactie
    Ik kan deze niet downloaden....?
    ik ook niet



  5. #755
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Deze topic hou je van de straat
    Maar nu de hamvraag; Hoe hou je dit alles bij?
    niesje gaat het nog goed met de zwangerschap

    sorry moest dit effe vragen ik kijk de hele tijd naar die banner van jou
    good vibes here

  6. #756
    Getrouwde vrouw

    Reacties
    319
    26-07-2009

    Citaat Geplaatst door Sentoper Bekijk reactie
    Ik zit echt constant rond te kijken in mijn huis wat handiger kan, ben zo een warhoofd, alles is rommelig bij mij . Maar deze topic helpt!

    Ik heb gemerkt dat ik er niet van houd als dingen "zichtbaar" zijn. Mandjes zijn handig, maar dan moeten ze niet doorzichtig zijn of van plastic met gaatjes. Word er onrustig van .

    Maar goed, heb dus vandaag dit gehaald. Heb het aan de binnekant van mijn gootsteenkastje opgehangen. De haakjes hebben ook een plakkertje. Ik had mijn afwasspulletjes in een bakje op het aanrecht staan. Maar nu zo. ZO heb je meer ruimte op het aanrecht. Als je het bakje lang nodig hebt als je bijvoorbeeld lang in de keuken staat kun je het in zijn geheel op het aanrecht zetten.

    De haakjes zijn 1 euro voor 2 en de bakjes volgens mij 1 euro per stuk. Allemaal bij Big Bazar. Ff kijken of ik kan uploaden.Die van de keukenrol gaat weg hoor, had ik gewoon als voorbeeld gedaan . Hij hangt daar dus aan die lelijke verwarmingsbuis die uit de muur steekt, zo irri .





    Was vanmiddag nog in de bazar. Stom dat ik hier niet aan heb gedacht. Heb namelijk echt een hekel aan die fles afwasmiddel op mijn aanrecht

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door ladyjamila007 Bekijk reactie
    niesje gaat het nog goed met de zwangerschap

    sorry moest dit effe vragen ik kijk de hele tijd naar die banner van jou
    Ja schat, gaat heel goed alhamdullilaah. Alles verloopt op rolletjes alhamdullilaah.
    Alleen zo nu en dan last van mijn hormonen, althans ik geef de hormonen de schuld maar eigenlijk ben ik gewoon van mezelf een bitch.

  8. #758
    stilte & rust

    Reacties
    4.316
    10-06-2005

    geweldige topic dames! vooral van die manden bovenop de kast, kan je toch wat in kwijt en niemand die ziet wat erin zit,

    maar hier nu mijn vraag, waar bewaren jullie speelgoed van de kinderen, heb vanalles geprobeert en het blijft een bende in hun kamers, ik wil het speelgoed verdelen en ze dan steeds met wat anders laten spelen, maar deze koters houden niet zo van opruimen..

    dus dames, hebben jullie fotos van hoe en wat?
    VOORGOED OFFLINE

  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lady-in-red Bekijk reactie
    vanwaar heb je dat rek in je keuken is erg hadig als je er alles ophangt
    ikea natuurlijk, ik heb hem 12 jaar al dus weet niet of ze hem nog hebben,

  10. #760
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ladyjamila007 Bekijk reactie
    ziet er goed uit meid

    vanwaar heb je die opbergmanden gekocht

    ikea natuurlijk, ik heb echt een ikea huis op ons bed,bank en keuken na.

  11. #761
    MaRt FleNa

    Reacties
    806
    30-12-2005

    Elke dag weer komt ik geweldige dingen tegen grrr. Ik heb al last van nesteldrang ivm zwangeschap. Dit doet mij niet goed. Ik moet ze3ma rustig aandoen met mijn zwangerschapsverlof haha maar neej hoor. Ik rij naar action, hema kruidvat en manlief die wordt moe van mij hihi.[/I]
    Life isn't about people who act true to ur face.it's about people who remain true behind ur back

  12. #762
    stilte & rust

    Reacties
    4.316
    10-06-2005

    wayowwww heb pas 3 paginas terug gebladerd en mijn hart maakte een sprongetje, zo geordend wil ik het ooooooook, gelijk dus een rondje hier doen, een wat heb ik nodig -checklist-

    geweldig dit,
    VOORGOED OFFLINE

  13. #763
    MaRt FleNa

    Reacties
    806
    30-12-2005

    Citaat Geplaatst door Alhocimatje Bekijk reactie
    wayowwww heb pas 3 paginas terug gebladerd en mijn hart maakte een sprongetje, zo geordend wil ik het ooooooook, gelijk dus een rondje hier doen, een wat heb ik nodig -checklist-

    geweldig dit,
    Alhocimatje, niet doen! hahah van deze toppic krijg je zo'n Zalando tafarelen. Eenmaal op deze site en foto 's gezien dan blijf je bezig met opruimen en kopen ;-)
    Life isn't about people who act true to ur face.it's about people who remain true behind ur back

  14. #764
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Jammer dat jullie mijn schoonmaaklijsten niet kunnen downloaden, ik fotografeer ze morgen en dan zal ik ze plaatsen,

  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    20.488
    19-04-2008

    Citaat Geplaatst door Audrina Bekijk reactie
    Was vanmiddag nog in de bazar. Stom dat ik hier niet aan heb gedacht. Heb namelijk echt een hekel aan die fles afwasmiddel op mijn aanrecht
    Ik had jaren terug bij de Ikea zo een houten 'stang' gekocht waar je bakjes aan hangt en daar heb ik. Mijn afwasmiddel in hangen. 3 bakjes. 1 voor handzeep 1 voor afwasmiddel en 1 voor sopje. Moet er niet aan denken dat dat op het aanrecht ligt zoals vroeger. Weet je wat ik bedoel? Anders plaats ik wel een foto

    Hogedrukreinige