1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    30-06-2012

    Sinds ik haar hand heb gevraagd wil zij alleen maar geld zien

    Ik heb pas een meisje leren kennen en ze leek in eerste instantie een goede dame. We hadden besloten haar te gaan vragen en sindsdien zie ik haar ware aard. Ze belt mij vaak op met ik heb geld nodig voor mijn boeken en vandaag vroeg ze of ik haar rijbewijs wil betalen. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer met haar zitten. Moet ik haar nog een kans geven of alles stopzetten?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    627
    18-10-2012

    Citaat Geplaatst door MarouanBerkani Bekijk reactie
    Ik heb pas een meisje leren kennen en ze leek in eerste instantie een goede dame. We hadden besloten haar te gaan vragen en sindsdien zie ik haar ware aard. Ze belt mij vaak op met ik heb geld nodig voor mijn boeken en vandaag vroeg ze of ik haar rijbewijs wil betalen. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer met haar zitten. Moet ik haar nog een kans geven of alles stopzetten?

    Hoe moet ik dit zien? Jij en??
    De blokkade wordt opgeheven: 18-11-2012, 23:00

  3. #3
    @ NL

    Reacties
    991
    09-09-2009

    In dit geval met je ouders praten.

    Mijn mening: jullie zijn niet getrouwd, alleen verloofd. Zij heeft nog geen recht om geld te vragen.
    - Vlokje

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    14
    30-06-2012

    Citaat Geplaatst door mur Bekijk reactie
    Hoe moet ik dit zien? Jij en??
    zij en ik

  5. #5
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door Vlokje Bekijk reactie
    In dit geval met je ouders praten.

    Mijn mening: jullie zijn niet getrouwd, alleen verloofd. Zij heeft nog geen recht om geld te vragen.


    +1

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.010
    30-06-2010

    Citaat Geplaatst door Vlokje Bekijk reactie
    In dit geval met je ouders praten.

    Mijn mening: jullie zijn niet getrouwd, alleen verloofd. Zij heeft nog geen recht om geld te vragen.
    Juist.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    627
    18-10-2012

    Citaat Geplaatst door MarouanBerkani Bekijk reactie
    zij en ik
    Zij en jij hebben haar gevraagd.. Ik dol je snap wat je bedoelt

    Moeilijke situtatie man.

    Misschien denkt zij dat het normaal is, aangezien jullie gaan trouwen.

    Beste wat je kunt doen, is er met haar over te praten. Zij studeert en jij werkt en daarom misschien nu een beroep op jou.

    Kijk wat ze verwacht, hoe ze over zulke dingen denkt en later wilt gaan doen
    De blokkade wordt opgeheven: 18-11-2012, 23:00

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    299
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door MarouanBerkani Bekijk reactie
    Ik heb pas een meisje leren kennen en ze leek in eerste instantie een goede dame. We hadden besloten haar te gaan vragen en sindsdien zie ik haar ware aard. Ze belt mij vaak op met ik heb geld nodig voor mijn boeken en vandaag vroeg ze of ik haar rijbewijs wil betalen. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer met haar zitten. Moet ik haar nog een kans geven of alles stopzetten?
    Apart. Werkt ze niet? Ze heeft toch voordat ze jou kende ook voor zichzelf kunnen zorgen..
    Heb je het al besproken met haar of vind zij dat jij vanaf nu (verloving) hoort te betalen?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    309
    11-01-2009

    Wat? Geld vragen en nog zo m3iyek nu al? Zij is gek! Zeg tegen haar ik zit krap.
    Citaat Geplaatst door verbannen.. Bekijk reactie
    nee want als ik hun zie lachen word ik eruuggggg. dan vraag ik droog of je mij buskaartje wil kopen. of met jou ook ov ook voor mij wil inloggen.en ga ik naast je zitten en stiekem voelen van andere kant,

  10. #10
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Citaat Geplaatst door MarouanBerkani Bekijk reactie
    Ik heb pas een meisje leren kennen en ze leek in eerste instantie een goede dame. We hadden besloten haar te gaan vragen en sindsdien zie ik haar ware aard. Ze belt mij vaak op met ik heb geld nodig voor mijn boeken en vandaag vroeg ze of ik haar rijbewijs wil betalen. Ik zie het eerlijk gezegd niet meer met haar zitten. Moet ik haar nog een kans geven of alles stopzetten?
    Geef dat meisje nog een kans.
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    249
    14-02-2012

    tazz dat je daar nog over twijfelt laatstaan als je getrouwd bent ze eet je RAUW

  12. #12
    Araoui

    Reacties
    2.378
    01-07-2007

    Wellicht is ze opzoek naar waar jouw grenzen liggen en als jij niet een lijn trekt waar ze moet stoppen, dan zal ze doorgaan en neem je rol als man aan.
    من المؤلم أن تعيش على ذكرى حب سيئة ...ولكن المؤلم أكثر أن ترتبط بشخص آخر فقط لتنسى هذه الحب

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    14
    30-06-2012

    Citaat Geplaatst door Vlokje Bekijk reactie
    In dit geval met je ouders praten.

    Mijn mening: jullie zijn niet getrouwd, alleen verloofd. Zij heeft nog geen recht om geld te vragen.
    Mijn ma zegt is je vrouw praat met haar, maar ga niet alles stopzetten. Mijn pa zegt ze heeft lef nog niet getrouwd en nu al alles eisen. Is moeilijk om nu een keus te maken.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    18.785
    09-08-2009

    Wat wil jij?

    De ene kapt het gelijk af omdat het zowiezo geen gezonde houding is.

    De ander kan....een testje doen...doe alsof je werkeloos bent geworden of je moet schulden betalen iig iets zodat je haar niks kan geven en hou dit een maand of anderhalf vol en kijk hoe haar gedrag dan is.
    Is ze hatelijk en schofterig tegen je gelijk nokken,
    is het iemand die zegt weet je ik ga wel bij de Mac werken voor extra geld..dan weet je dat je een gouden hart in je bezit hebt.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    144
    25-10-2012

    hahahahahah i like her, even though i dont know her