1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-12-2001

    waarom denken onze marokkanen niet voor zichzelf????

    hallo allemaal....

    ik moet ff het volgende kwijt......

    WAAROM BEMOEIEN ONZE MAROKKANEN ZICH ALTIJD MET ANDERE IPV EERST TE KIJKEN NAAR ZICHZELF???????

    damn jeetje.. de ene topic is nog erger dan de andere..... of het gaat of maagd blabla of de islam dit.. de islam dat.... etc.. iedereen weet dat je mensen niet mag veroordelen of beoordelen.. dat dat de taak is van allah..

    dus mijn vraag blijft!!!! waarom bemoeien marokkanen zich altijd met een ander....??????

    of moet ik pim fortuyn misschien toch gelijk geven!!

    doegggg

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    hoezo???

    Als iemand het over de islam heeft dan is het toch goed?? Zo kunnen we van mekaar leren, de 1 weet meer dan de ander en zo kom je het 1 en het ander te weten over de islam. Dit is toch heel mooi.

    Sorry hoor, maar als het jouw niet bevalt dan surf je toch gewoon lekker verder?? (niet aanvallend bedoeld hoor)

    Ma'salama

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    961
    13-03-2002

    LIEVE MINA,.........Ik denk niet dat je de vraag en topic van just-somebody goed hebt begrepen.

    Ik zou persoonlijk niet van iets kunen leren als mijn buurmeisje mij vertelt dat die en die ontmaagd is (bijvoorbeeld!!!!!)

    Zelf kan ik ook niet echt een correct antwoord geven op je vraag, ik begrijp wel zeker waar je naartoe wil. Het is inderdaad zo dat de sociale controle onder de marokanen altijd erg groot is. In de echte praktijk en jammergenoeg ook op deze site.
    Ik ben niet zo lang lid en heb veel topics gelezen met als begin.................wat vinden jullie van meisjes die/of hoe denken jullie............ erg jammer.

    Wat doet onze mening ertoe, het is toch belangrijker dat we elkaar allemaal in elkaars waarde laten en elkaars respecteren ongeacht welke fout je ook (ooit) hebt gemaakt.
    En zoals just-somebody zegt laat dat beoordelen aan ALLAH over!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-12-2001

    @ssia: met jou praat ik verder als jij mijn stukje opnieuw heb gelezen meid!!! want meid je moet wel ff goed lezen neem de tijd hoor!!!

    sonya24 met jou kan ik praten.. het is echt ergg joh.. het gaat mij niet alleen om de topic hier, maar gewoon ook in het dagelijks leven.. de een bl abla over de ander... laat ik dan maar niet beginnen over wat er allemaal in de moskee geblabla wordt..

    enne euhh voor mina meid daar heb ik het inderdaad niet over.. dus voor jou het zelfde als voor @ssia beter lezen aub....

    kan niemand nou een concreet antwoord geven???????

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-03-2002

    ALS JULLIE ER NIET MEE EENS ZIJN MET SOMEBODY OF ZO IETS,
    REAGEER ER OOK DAN NIET OP.
    DAT GAAT TOCH JAREN DUREN!!!!

    BESLAMMA LELA RIFIA

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    Hallo just somebody

    Ik had het ook niet over maagd zijn of niet maagd zijn.
    Ik had het over de islam! Want je schrijft islam hier en islam daar. Als iemand het over de islam heeft dan is het toch een goeie zaak of niet??

    Maar ik denk dat jij zelf je eigen topic ook niet zo goed begrijpt.

    Maar doei doei.

  7. #7
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Just somebody,

    laat me raden?? Vergeten in te loggen???
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-12-2001

    dank je voor je uitleg mohammed....

    mina meid reageer gewoon niet als je het nogs teeds niet begrijpt!!!!

    en mr gast hahahahahaah

    euhmmmm 100%%%% welk nr hahahahahaha jij bent mijn nr 1 en euhhhh mr zoen is nr 2 hahahahaah

    mwahhhh lovee yaaaa 100%

    Estée Lauder ik ben onschuldig.....

  9. #9
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    10000 %,

    haha, ocharme, is ze zo vergeetachtig?

    Ik heb wel een beetje medelijden met haar.
    Ze is vergeetachtig en ik zie ook nog dat ze een zwerver is!!
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  10. #10
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Beste just somebody...

    Ik denk dat diegene... die altijd met andere mensen hun leven bemoeit...zichzelf niet serieus neemt...en er mogelijk ook leedvermaak in vindt...

    Deze persoon...geniet als het ware...van zijn gekletter...en krijgt er niet genoeg van...heeft altijd commentaar op alles wat beweegt of stilstaat...

    Heeft een pikante en lange tong...en vertelt de waarheid en de leugens door elkaar...

    Materialisme is zijn levensdoel...mensen emotioneel kraken zijn job...

    Belt voor 100 € naar Marokko, alleen om een roddel te vertellen...

    enz...enz...tja...wat kun je van zo'n mensen zeggen...dat ze bestaan, da's zeker...

    Weet je wat de... voedingsbodem is van deze mensen...juist...de mensen die ze tijd en hun oor geven...


    Alee,

    groeten,

    Justice.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    Pffffff ik haat bemoeials, roddellaars..geen leven valla..Waarom vergeten mensen om altijd eerst naar hun eigen daden te kijken??Vallah kan ik nie tegen, maar Allah kijkt toe ziet alles hij is de enigste die tenslotte oordeelt..Maar mensen je moet gewoon schiiiiiijtt aan die mensen hebben en je er niks van aantrekken want je leeft voor je eigen en niet voor iemand anders...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    Aselaamoehalaikoem

    Het is zo
    dat ongelukkige mensen altijd bemoeien met andere mensen
    en ze proberen hen ongelukkig te maken

    een arabische gezegde luid:
    Gooi een gelukkige man in zee en hij komt eruit met een vis in zijn mond

    en wat roddelen betreft .. oeeei een zware zonde
    Allah is Alziend
    Allah is Alwetend

    Wa selaam
    U Get From The World
    What U Give 2 The World

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou ik wil effe zeggen dat ik al die REACTIES niet gelezen heb..alleen de topic titel ...

    En dit is nou wat ik te zeggen heb....ja ik ben een MAROKKAAN en ja ik denk VOOR MEZELF...duzzzz dat is alvast 1 Marokkaan minder van al die Marokkaanen die niet voor zichzelf denken...

    Ciao Baby

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door just-somebody Bekijk reactie
    hallo allemaal....

    ik moet ff het volgende kwijt......

    WAAROM BEMOEIEN ONZE MAROKKANEN ZICH ALTIJD MET ANDERE IPV EERST TE KIJKEN NAAR ZICHZELF???????

    damn jeetje.. de ene topic is nog erger dan de andere..... of het gaat of maagd blabla of de islam dit.. de islam dat.... etc.. iedereen weet dat je mensen niet mag veroordelen of beoordelen.. dat dat de taak is van allah..

    dus mijn vraag blijft!!!! waarom bemoeien marokkanen zich altijd met een ander....??????

    of moet ik pim fortuyn misschien toch gelijk geven!!

    doegggg

    Hahahaha
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  15. #15
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    waarom denken onze marokkanen niet voor zichzelf????

    Het zijn altijd wijven die hysterisch moeten zeiken over bepaalde dingen. Je kan met maar ook niet zonder Marokkanen.

    Bemoeien doen ze in elk gemeenschap. Komt ook in andere moslimgemeenschappen voor, voortaan niet zo hysterisch doen svp
    vooruit kijken is regeren.