1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Taupe Bekijk reactie
    Het kan je houding juist verbeteren omdat je rechtop moet staan. Het is wel ongezond om altijd op halken te lopen. Ja, geluid is soms minder. Je hebt ook hakken die en geluid maken. Denk maar aan wedges.
    De sta postuur voor hakken is echt niet bevordelijk voor de lichamelijke gezond en zeker niet met killer heels.

    Tja die geluid je moet er maar van houden ofzo kheb niks met dat hele schoen.
    Heavy

  2. #137
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Taupe Bekijk reactie
    Het kan je houding juist verbeteren omdat je rechtop moet staan. Het is wel ongezond om altijd op halken te lopen. Ja, geluid is soms minder. Je hebt ook hakken die en geluid maken. Denk maar aan wedges.
    Vanuit geloofs perspectief wordt het afgeraden om als vrouw op hakken te lopen, omdat het het lichaam naar een sexy houding accentureerd,
    rug wordt hol kont gaat meer naar achteren borst meer vooruit, het is 1 en al verleiding.
    Ik heb geen bewijs hier maar feel free om jezelf te verlichten in dit.

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Is ook slecht voor je rug, irriteer me aan geluidshakken
    ..
    Moving your way

  4. #139
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Vanuit geloofs perspectief wordt het afgeraden om als vrouw op hakken te lopen, omdat het het lichaam naar een sexy houding accentureerd,
    rug wordt hol kont gaat meer naar achteren borst meer vooruit, het is 1 en al verleiding.
    Ik heb geen bewijs hier maar feel free om jezelf te verlichten in dit.
    Dat weten ze..maar sommige zijn ver van sexy en lopen erbij bhal shi stoephoer uit de bronx

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum