1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    20-10-2008

    Hoe weet ik of ik maagd ben?!?

    Dag allemaal,

    Ik had een vraagje, ben je maagd als je mastrubeert? Dus alleen over je clitoris wrijft? Ben je dan nog maagd? en ga je dan bloeden tijdens je huwelijksnacht?

    Adios en thank you voor de mensen die reageren, ben bloedserieus

  2. #2
    abrid narmoud

    Reacties
    3.828
    27-12-2008

    Citaat Geplaatst door karima211 Bekijk reactie
    Dag allemaal,

    Ik had een vraagje, ben je maagd als je mastrubeert? Dus alleen over je clitoris wrijft? Ben je dan nog maagd? en ga je dan bloeden tijdens je huwelijksnacht?

    Adios en thank you voor de mensen die reageren, ben bloedserieus
    ik wil eerst clitoris zien anders is het moeilijk om te weten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door JohnnHoward Bekijk reactie
    ik wil het wel voor je uitzoeken ben gediplomeerd
    Citaat Geplaatst door berberahanjar Bekijk reactie
    ik wil eerst clitoris zien anders is het moeilijk om te weten
    Dit zijn mannen (lees: moslims) anno 2012 in Europa. Alsjeblieft, gedraag je zeg. Hebben jullie geen vrees voor hetgeen wat je te wachten staat na de dood? Schaamtevol dat jullie dit van jullie zuster vragen. Bah!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door karima211 Bekijk reactie
    Dag allemaal,

    Ik had een vraagje, ben je maagd als je mastrubeert? Dus alleen over je clitoris wrijft? Ben je dan nog maagd? en ga je dan bloeden tijdens je huwelijksnacht?

    Adios en thank you voor de mensen die reageren, ben bloedserieus
    Je bent islamitisch gezien gewoon maagd als je gemasturbeerd hebt. Echter is het wel verboden om te doen, gezien er geen twijfel over is dat masturbatie haram is. Een ieder die zich daar schuldig aan maakt zal toch echt moeten stoppen.

    Over het bloeden tijdens de huwelijksnacht is bij iedere vrouw anders. Een vrouw hoeft niet per se te bloeden om haar maagdelijkheid aan te tonen.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door JohnnHoward Bekijk reactie
    ik wil het wel voor je uitzoeken ben gediplomeerd
    Citaat Geplaatst door berberahanjar Bekijk reactie
    ik wil eerst clitoris zien anders is het moeilijk om te weten
    Dit is het niveau van de meest verachtelijke oversekste pubertjes...
    Echt gewoonweg te laag, echt de laagste levensvorm.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Dit zijn mannen (lees: moslims) anno 2012 in Europa. Alsjeblieft, gedraag je zeg. Hebben jullie geen vrees voor hetgeen wat je te wachten staat na de dood? Schaamtevol dat jullie dit van jullie zuster vragen. Bah!
    Correctie: een moslim hoort zich helemaal niet bezig te houden met deze zielige reacties van die 2 heren.
    Een echte moslim zal de vragen heel netjes beantwoorden in plaats van om een foto van geslachtsdeel te vragen
    en een beroep op doen op het testen van de maagdelijkheid.

    Bah, gewoonweg uiterst zielig.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    50
    03-06-2012

    Dan ben je nog maagd maar haal het niet in je hoofd om verder te gaan en bijv naar je g-spot te zoeken en al want voor je het weet gebeuren er rare dingen.

    Genieter.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Je bent islamitisch gezien gewoon maagd als je gemasturbeerd hebt. Echter is het wel verboden om te doen, gezien er geen twijfel over is dat masturbatie haram is. Een ieder die zich daar schuldig aan maakt zal toch echt moeten stoppen.

    Over het bloeden tijdens de huwelijksnacht is bij iedere vrouw anders. Een vrouw hoeft niet per se te bloeden om haar maagdelijkheid aan te tonen.
    Zoo, dan ben jij de eerste marokkaan die daar in gelooft.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Zoo, dan ben jij de eerste marokkaan die daar in gelooft.
    Moet ik dit positief of negatief opvatten?


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Moet ik dit positief of negatief opvatten?
    Positief natuurlijk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door XmousaX Bekijk reactie
    Dit is echt hoerenpraat!!
    Maagd ben je als je nooit bent aangeraakt!
    En iemand nooit hebt aangeraakt!

    Voor de ret is het allemaal schijnheilige shit.. In kont neukken, beffenn, pijpenn, spuiten, slikken
    Ben je dan nog maagd??

    Taz.. Weet je wanneer je maagd bent? Wanneer je NIKS doet
    En de rest houdt gewoon de schijn op
    Klopt, maagdelijkheid houdt ook in dat je überhaupt niet iets in je hebt gehad of geslikt.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    50
    03-06-2012

    Citaat Geplaatst door XmousaX Bekijk reactie
    Dit is echt hoerenpraat!!
    Maagd ben je als je nooit bent aangeraakt!
    En iemand nooit hebt aangeraakt!

    Voor de ret is het allemaal schijnheilige shit.. In kont neukken, beffenn, pijpenn, spuiten, slikken
    Ben je dan nog maagd??

    Taz.. Weet je wanneer je maagd bent? Wanneer je NIKS doet
    En de rest houdt gewoon de schijn op
    dan ben je opgegeten haha

    Genieter.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    353
    20-02-2010

    Ja je bent maagd als je met jezelf speelt alleen. Als je andere met je laat spelen, en andere likt en klaar laat komen vind ik niet dat je maagd bent

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    353
    20-02-2010

    Citaat Geplaatst door mocrogirl4life Bekijk reactie
    Sorry hoor lieve schat,

    Is je vraag echt serieuz???

    JE BENT ALLEEN ONTMAAGD ALS ER EEN LUL IN JE KUT KOMT, anders niet.

    Al die verhalen van mensen met ontmagen door vingeren en tampon gebruik, zijn allemaal fabeltjes geen feiten!

    En of je bloed tijdens je huwelijksnacht kan niemand je zeggen.......82 % van de vrouwen bloedt niet of pas na 2 dagen.

    Je man voelt aan of je maagd bent of niet en je moet je niet druk maken om je huwelijksnacht.....is het zo een type die bloed wil zien dan is hij zoiezo niet gemaakt voor jou, want een echte man let daar niet eens op.
    Wat een onzin joh, stel dat je gep***t hebt, gelikt bent, gevongerd bent bent, allebei klaar gekomen ben je nog maagd??! Nou NEEN denk van niet

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door mocrogirl4life Bekijk reactie
    Hoerenpraat? Wie gebruikt nou zulke woorden, iemand die zehma over wil komen alsof hij nuttig antwoord wil geven.
    Ze vraagd een serieuze vraag van maagd en als je in de woordeboek kijkt dan weet je wat dit meisje vraagt en al die poes pas eromheen aangeraakt enzo, hou aub op we leven niet in de middeleeuwen.

    Dus als ik mijn mannelijke collega een hand geef, ben ik geen maagd. Wat een BULLSHIT. Gelukkig zijn er nog mensen met hersens, want als iedereen dat zou geloven dan zou niemand nog trouwen.
    De Islam gebruikt niet het woordenboek definitie van maagd zijn. Volgens de Kufaar ben je nog maagd als je alles behalve een mannelijk geslachtsdeel in jouw geslachtsdeel gehad hebt. Dat is natuurlijk onzin, want ook orale seks en anale seks zijn vormen van zina, en dus ben je geen maagd meer.