Poll resultaten: Welke Is de Beste

Stemmers
559. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Nadia Maastricht

    122 21,82%
  • Saloua Amersfoort

    137 24,51%
  • Fatima Amsterdam West

    51 9,12%
  • Cherazade

    21 3,76%
  • Touria Amsterdam

    74 13,24%
  • Nejma Amsterdam

    93 16,64%
  • Zimba Amsterdam

    61 10,91%
  1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    1.294
    28-03-2003

    De beste negaffa:

    Dan kies ik voor Hafida uit Maarsen.
    Ze is echt fantastisch goed en heeft prachtige jurken.

    Grt

    Opzoek naar recepten, klik dan op een van mijn topics
    [b]Cake-Recepten
    Loulou-cuisine

  2. #152
    Always smiling

    Reacties
    269
    03-01-2003

    Origineel gepost door babybruidje
    0612708266 nummer van jamilah!! ze is echt top wees er wel snel bij want ze zit heel snel vol

    Djaza'aka Allah Ghairan lieve sis,

    Wa salaam
    Always smiling

    You learn to love, not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-09-2004

    Deze Nagaffa's vindt ik goed:

    Jamila Badri Amsterdam Noord - 06 12 70 82 66
    Fatine Zaandam - 06 41 21 64 30
    Fatima Amsterdam West - 06 51 25 78 24

    Als bruid zijnde moet je de kleding en de kosten zelf gaan bekijken en vergelijken.
    Niet naar al te veel Nagaffa's op bezoek gaan.
    Maak een top 3 en ga dan langs die Nagaffa's toe de je gekozen hebt.

  4. #154
    Allahoe Akbar

    Reacties
    106
    24-09-2004

    Saloua uit Amersfoort is helemaal top
    Haar jurken zijn prachtig
    Allah Ta'ala zegt in de Qor'aan: “O gij die gelooft, zal ik u inlichten over een handel die u zal redden van een pijnlijke straf? Dat gij in Allah en Zijn boodschapper gelooft en voor de zaak van Allah met uw bezit en uw persoon strijdt. Dat is beter voor u als gij het weet” [Soerah Assaff vers 10-11].

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    51
    09-05-2004

    Geef mij maar jamila badri
    tamza tamsamane

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    56
    24-05-2004

    kan iemand mij het nr van negefa nadia uit maastrichtt bezorgen alvast bedankt mail mij geen_gratis@hotmail.com veel liefst jamila

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    87
    21-11-2002

    Citaat Geplaatst door sofia1983
    jasben

    sorry maar touria uit adam heeft een hele slechte reputatie !! ze is verwaand niet beleefd en een geldwolf!!! ik heb nog nooit zo'n verwaand iemand gezien!! zeker geen aanrader!!! het enige wat goed is bij haar zijn haar jurken, maar de rest sieraden en make up en kapsels zijn niks 000000000000000000000000000!!

    wil je een negaffa bel dan fatima sakroenie uit adam!! zij is de beste!! ze bemoeit zich met haar eigen zaken en is niet verwaand!! ze heeft mooie jurken en make up ook haar sieraden zijn prachtig!! het enige wat bij haar telt is dat de bruid er mooi uit ziet!!! echt een aanrader!!!!!!
    Ik begrijp dat smaken verschillen maar en met alle respect voor degene die fatima sakroeni wel goed vinden maar ik vind haar spullen wel zo ouderwets. Tien jaar geleden zou ze een top negaffa zijn geweest maar ze moet nodig haar collectie updaten. Ze kan ook niet goed combineren. Ze kan de kleuren van de sieraden niet zo goed afstemmen op de kleuren van de jurk. Ze doet maar gewoon wat. Ik vind haar ook niet zo aardig. Ik vind haar die "tetouan attitude" hebben. Ik ben onlangs bij haar geweest en eerlijk is eerlijk is zou haar nooit iemand aanraden. Maar goed nogmaals smaken verschillen gelukkig......

  8. #158
    SENORA BONITA

    Reacties
    627
    14-02-2003

    Citaat Geplaatst door azazel
    Ik begrijp dat smaken verschillen maar en met alle respect voor degene die fatima sakroeni wel goed vinden maar ik vind haar spullen wel zo ouderwets. Tien jaar geleden zou ze een top negaffa zijn geweest maar ze moet nodig haar collectie updaten. Ze kan ook niet goed combineren. Ze kan de kleuren van de sieraden niet zo goed afstemmen op de kleuren van de jurk. Ze doet maar gewoon wat. Ik vind haar ook niet zo aardig. Ik vind haar die "tetouan attitude" hebben. Ik ben onlangs bij haar geweest en eerlijk is eerlijk is zou haar nooit iemand aanraden. Maar goed nogmaals smaken verschillen gelukkig......

    smaken verschillen zeker, hamdoullilah.

    ik vind haar de beste opmaakster die er bestaat, en ze heeft degelijk alleen maar nieuwe en aparte jurken en sieraden.

    En dat je haar niet aardig vind ik wel gek, het is juist een schat van een mens.

  9. #159
    Zrakel3aynin....X

    Reacties
    1.051
    24-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    .............

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    87
    21-11-2002

    Citaat Geplaatst door MagicaArabica
    hey jij bent toch gescheiden en hebt toch een kind van 7 jaar?

    want dan ken ik jou, ga je trouwen ??? wat leuk !
    Ja joh toe maar..... wil je de mensen van marokko.nl ook niet even vertellen wat ik gisteren heb gegeten en hoe vaak per dag ik naar de wc ga????

    Hee ik weet niet wie je bent maar ik vind het nogal onbeleefd van je dat je zoiets op internet zet. Niet dat het een geheim is of ik wel of niet gescheiden ben en al dan niet kinderen heb maar het gaat gewoon niemand wat aan. Als je voortaan wil weten of je vermoedens kloppen over een bepaald persoon dan doe je dat maar op een subtielere manier. Privemail is er niet voor niets. Bovendien nemen mensen niet zomaar een nickname. Dit zijn dingen die in het leven zijn geroepen om je eigen privacy en die van elkaar te bewaren. Maar je weet blijkbaar heel goed wat je doet want je eigen naam zet je er niet onder en al helemaal niet je eigen levensverhaal.

  11. #161
    Zrakel3aynin....X

    Reacties
    1.051
    24-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Salam Azazel,

    Meid maak je niet druk om dit soort typetjes....is het niet waard hbiba, echt niet.

    Lay kemmel bel gere nog he!

    Groetjes, Sam X

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    87
    21-11-2002

    Citaat Geplaatst door samimosam
    Salam Azazel,

    Meid maak je niet druk om dit soort typetjes....is het niet waard hbiba, echt niet.

    Lay kemmel bel gere nog he!

    Groetjes, Sam X

    Amien meid... enne, je hebt helemaal gelijk. Respectloze mensen zullen we helaas altijd blijven houden. Die hebben we ook nodig voor het evenwicht in deze samenleving...

    groetjes van mij

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    74
    08-05-2004

    goed gezegt, soms praten mensen voor ze nadenken.

  14. #164
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Heeft iemand ervaring met Zia.na Souad uit Rotterdam?

  15. #165
    Tetouania Houceimia!

    Reacties
    334
    01-05-2003

    meryem jillal UTRECHT