1. #21931
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Trouwens MamavanN

    Onlangs was ik in de Lidl en zag deze. Niet echt zoals ik heb maar vind ze ook mooi.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Leeeuk! Zijn dat gewoon kleintjes voor ieder 1? Want die grote heb ik al. Dankjewel voor het delen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #21932
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ik heb van die posters besteld bij Artiqes. Super leuke architectuur etc. Leuke meid ook.


    Deze worden het insha Allah ook boven de bank. Onze bank is donkergrijs en in combi met zilveren fotolijsten staat leuk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #21933
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Ik shop me rond voor ons huis en vind het zo leuk! Maar komt maar geen einde aan lijkt het wel. Enkele aankopen van afgelopen week.

    https://imgur.com/a/e9zb3Uk
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #21934
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik was ook naar Zara home geweest en daarna boos.

    Heb een schaal gekocht, thuis aangekomen...kapoet.

    Ik heb tijdens deze Corona tijden best veel gekocht, ook wel praktische zaken maar ook gewoon omdat we niet buiten konden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Zonde! Kan je het niet terugbrengen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #21935
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik heb van die posters besteld bij Artiqes. Super leuke architectuur etc. Leuke meid ook.


    Deze worden het insha Allah ook boven de bank. Onze bank is donkergrijs en in combi met zilveren fotolijsten staat leuk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Gaaf! Bij ons is alles nog zo kaal en ik merk dat het moeilijk vind om ( naast de basic dingen als tafel, storen, etc) dingen toe te voegen. Bang dat het dan al te gauw druk wordt of zo, maar dan zie ik dingen bij een anders en dat vind ik dan we helemaal geweldig.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #21936
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ohmygoosh mijn zus heeft een hele grote inloopkast. Ze heeft van die open kasten van ikea tegen de zijkanten. Ik heb alleen mijn tassen naast elkaar in de kast.

    Ik kom ook echt plek tekort. Die stang in de kast waar je dingen ophangt valt wel 3 keer per dag. Zit te vol, en pak de kant van mijn man erbij echt zielig. Heb nog een kapstok in de slaapkamer die wil je al helemaal niet zien. Frustraties hahaha. Nee als je de ruimte hebt meteen doen! Staat super leuk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja klopt de meeste hebben die van de Ikea met vakjes.. alleen hoor vaak dat het best snel stof opvangt die open kasten, word ieder keer afstoffen dan haha. Maar heb het er voor over

    Haha dat is de reden dat ik mijn kast allang niet meer deel.. Die in de slaapkamer is gewoon van mij.. Mijn man en zoontje hun delen een kast samen. Is wel een hele grote met 2 van die schuifdeuren was genoeg plek in die kast

    Maar ik denk wel dat hij ook blij zal zijn hiermee
    We willen alleen nog nieuw laminaat leggen op zolder, dus doe daarna wel
    Happiness is an inside job


  7. #21937
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Gaaf! Bij ons is alles nog zo kaal en ik merk dat het moeilijk vind om ( naast de basic dingen als tafel, storen, etc) dingen toe te voegen. Bang dat het dan al te gauw druk wordt of zo, maar dan zie ik dingen bij een anders en dat vind ik dan we helemaal geweldig.
    Jaa ik heb nu van die spiegels 3 op een rij. Maar die ga ik verplaatsen naar de gang, want merk dat iedereen nu spiegels doet. Vind zulke posters echt heel mooi en classy. Snap precies wat je bedoeld maar als je muren wit zijn (zoals bij mij) kan je makkelijk zoiets ophangen. Kheb gauw het gevoel van ziekenhuis. Hahahah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #21938
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt de meeste hebben die van de Ikea met vakjes.. alleen hoor vaak dat het best snel stof opvangt die open kasten, word ieder keer afstoffen dan haha. Maar heb het er voor over

    Haha dat is de reden dat ik mijn kast allang niet meer deel.. Die in de slaapkamer is gewoon van mij.. Mijn man en zoontje hun delen een kast samen. Is wel een hele grote met 2 van die schuifdeuren was genoeg plek in die kast

    Maar ik denk wel dat hij ook blij zal zijn hiermee
    We willen alleen nog nieuw laminaat leggen op zolder, dus doe daarna wel
    Klopt ja dat wel, maarja maakt niet uit. Zou met liefde iedere keer afstoffen hahah.

    Je hebt gelijkkk! Ik heb nog ongeveer de helft van man’s kant erbij. Laatst wou hij hemd pakken en hij dacht kifesh zo strak. Bleek tie van mij te zijn. Echt erg hahh.

    Insha Allah ja alles op zn tijd, eerst laminaat en dan kan je weer verder kijken voor een kast. Komt helemaal goed insha Allah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #21939
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019


    Looooove this. Voor ramen/voordeur raam of tegen de muur met glas erachter.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #21940
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie

    Looooove this. Voor ramen/voordeur raam of tegen de muur met glas erachter.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Deze is leuk! Ik wil zo iets doen als ik een deur plaats tussen de woonkamer en de keuken. Nu is daar een deurgat zonder deur. Zeer vervelend bij bezoek. Wil melkglas met dat erop.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #21941
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Leuke vuilbak thischick!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #21942
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Deze is leuk! Ik wil zo iets doen als ik een deur plaats tussen de woonkamer en de keuken. Nu is daar een deurgat zonder deur. Zeer vervelend bij bezoek. Wil melkglas met dat erop.
    Jaaa handig! Het is echt mooi. Heb een offerte gevraagd voor het stukje glas in de voordeur en deur naar de tuin. Het is ook niet van hout dus goed schoon te maken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #21943
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Leuke aankoopjes dames! Shoppen voor huisraad is echt leuk.

    @Olifantje zonde het is een hele mooie schaal, kan je terugbrengen? Zoiets zou met bubbeltjesplastic moeten worden ingepakt.

    En trouwens ook supermooie karaf, luxe merk ook. Heb daar glazen van maar gehaald bij wijlen Hudson bay. Ze verkopen ze hier niet zomaar bij Lidl.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #21944
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Leuk besaha! Waar heb je die witte schaaltjes gehaald? Die zijn handig en leuk voor tapas etc
    Allahi ya3tik sa7a. Zijn van kik

  15. #21945
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik kreeg vanmiddag een kortingsbon van €5 voor verjaardag van pour vous (parfumerie) heb niks nodig maar zodra t kan ren ik naar die winkel. Heb echt lang niet iets extra’s gekocht. (Kleding en schoen uitgezonderd)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.