1. #1
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    paradox (toch zo noem je dat toch?)

    Ik zag laatst een uitnodigingskaartje voor ene bruiloft. Staat vol islamitische teksten (koran verzen en hadith en lofbetuigingen en kaligrafie) ( en natuurlijk de laat je kids thuis en envelop als suggestie voor cadeau)

    Maar je weet wat de planning is: dekka, 3amaria, camera, man en vrouwen door elkaar, band, tsemmaa alles waar shitan dolblij van wordt.

    Beetje krom..doe dan gewoon zoals die rai-party organisatoren en deel zo ene flyer uit met: sahra met dj akzien
    En cheb aghjour

    Bla bla bla

    Wat ga je mensen lokken / uitnodigen met koranteksten en je schotel ze duivelacties voor?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    862
    13-10-2011

    100% eens met jou

  3. #3
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door sinbadtheking Bekijk reactie
    100% eens met jou
    ik realiseerde me dat alles gewoon show is. zelfs dat kaartje was voor de show. de inhoud wordt niet serieus genomen door de verstiuuirders nog de ontvangers
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  4. #4
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    ik realiseerde me dat alles gewoon show is. zelfs dat kaartje was voor de show. de inhoud wordt niet serieus genomen door de verstiuuirders nog de ontvangers
    Je hebt gelijk Khalido
    .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.427
    04-10-2009

    sahra flyers uitdelen voor een bruiloft ?
    'Weten dat je onwetend bent, is het begin van alle wijsheid

  6. #6
    Feshkelitude

    Reacties
    10.604
    28-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Cheb aghjoer en dj akzien

    'Mijn Heer, erbarm U over hen, zoals zij mij grootbrachten toen ik klein was.' (Surah 17:23-24)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.871
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    ik realiseerde me dat alles gewoon show is. zelfs dat kaartje was voor de show. de inhoud wordt niet serieus genomen door de verstiuuirders nog de ontvangers
    is dat niet typisch iets marokkaans... alles voor de show?

  8. #8
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Je hebt gelijk Khalido
    dus niet doen als jij gata trouwen!
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  9. #9
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door kentmenogniet Bekijk reactie
    sahra flyers uitdelen voor een bruiloft ?
    wat is het verschil?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  10. #10
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door lemya Bekijk reactie
    is dat niet typisch iets marokkaans... alles voor de show?
    ja is wel typisch inderdaad
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  11. #11
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    dus niet doen als jij gata trouwen!
    Was dat niet van plan hoor, I'll keep it simple aslong as the food will be served on time, I'll be a happy bride hahaha
    .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.871
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Was dat niet van plan hoor, I'll keep it simple aslong as the food will be served on time, I'll be a happy bride hahaha
    dat is heel belangrijk

  13. #13
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door lemya Bekijk reactie
    dat is heel belangrijk
    Daar draait de hele avond om hahaha
    .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.871
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Daar draait de hele avond om hahaha
    eten moet optijd, lekker en warm zijn

  15. #15
    it's all exclusive

    Reacties
    3.261
    28-05-2006

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    Ik zag laatst een uitnodigingskaartje voor ene bruiloft. Staat vol islamitische teksten (koran verzen en hadith en lofbetuigingen en kaligrafie) ( en natuurlijk de laat je kids thuis en envelop als suggestie voor cadeau)

    Maar je weet wat de planning is: dekka, 3amaria, camera, man en vrouwen door elkaar, band, tsemmaa alles waar shitan dolblij van wordt.

    Beetje krom..doe dan gewoon zoals die rai-party organisatoren en deel zo ene flyer uit met: sahra met dj akzien
    En cheb aghjour

    Bla bla bla

    Wat ga je mensen lokken / uitnodigen met koranteksten en je schotel ze duivelacties voor?
    Tja, we willen nu eenmaal van 2 werelden genieten he.
    Speak up if you have questions or concerns. If you still don't understand, ask again