1. #226
    MVC Lid

    Reacties
    635
    06-06-2011

    Citaat Geplaatst door xStrawberry_ Bekijk reactie
    Gaan jullie een meeting organiseren voor alleen S7ab Temsamane? Cool. Maar dat zal dan in Hollanda zijn, zeker?
    Kan, of bij die ene berg in temsamane die moet je wel kennen

  2. #227
    -

    Reacties
    2.126
    15-09-2010

    Citaat Geplaatst door Zero1O Bekijk reactie
    Kan, of bij die ene berg in temsamane die moet je wel kennen
    Jaa die ene berg zo. Beter daar afspreken hé. ;D

    Happiness.


  3. #228
    MVC Premium

    Reacties
    157
    28-07-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walnoot Bekijk reactie
    Ik Temsemane onderschatten? Nooit!!
    Ben een trotse Temsemani, ik hou er van en voel me geprezen..
    Mijn pa zegt Temsemane tethwer 7sen zi New Yoerk..
    Ja zo'n meeting lijkt me hartstikke leuk, een dagje doorbrengen met mijn roots-genootjes..
    Maa shaa'Allah en gelijk heb je. Mensen uit Temsamen hebben hun eer hoog staan en met een goeie reputatie elhamdoulilah.
    Valt weinig negatiefs over te zeggen i geuss.
    Jouw pa heeft gesproken hahaah, alleen in de realiteit kunnen we Temsamane helaas niet vergelijken met New yoerk

  4. #229
    MVC Premium

    Reacties
    157
    28-07-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achraf_ Bekijk reactie
    Hahah leuk om te horen wollah, vorige jaar op vakantie geweest ?, ik persoonlijk ken weinig mensen die van temsaman komen
    Ja ik ben afgelopen zomer daar op vakantie geweest en soubhan'allah het veranderd maar niet.Hoe kleiner hoe knusser.
    Temsamanijen zijn schaars ik ken er ook helaas weinig.

  5. #230
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    gaan we een meeting houden in krouna bij cafe uhm uhm uhm

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    339
    05-02-2012

    Ik lees iets over een meeting, wanneer wordt die meetting gehouden?

  7. #232
    -

    Reacties
    2.126
    15-09-2010

    Citaat Geplaatst door gizoh_1 Bekijk reactie
    gaan we een meeting houden in krouna bij cafe uhm uhm uhm
    Ik ben nog nooit in Krouna geweest.
    We gaan afspreken aan Arhasj. Lekker een dagje strand. ^^

    Happiness.


  8. #233
    MVC Premium

    Reacties
    157
    28-07-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gizoh_1 Bekijk reactie
    gaan we een meeting houden in krouna bij cafe uhm uhm uhm
    owww dieeeeeeee

  9. #234
    Ait Temasamane.

    Reacties
    585
    08-08-2010

    Hahah als ik op dit topic kijken zijn het er hamdoulilaah veel. Hahahah klopt me hele leven ga ik er heen en er veranderd er maar heel weinig. Maar dat maakt temsaman temsaman. Hahah het is wel echt knus daar, het is zeker knus daar, en echt veel schijnen familie van je te zijn daar terwijl je sommige nog nooit hebt gezien. Helaas ben ik vorige jaar niet maar marokko geweest, volgend jaar insha'allah

    لا إله إلا الله
    محمد رسول الله



    Marokko 2011 !!!

  10. #235
    MVC Premium

    Reacties
    157
    28-07-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achraf_ Bekijk reactie
    Hahah als ik op dit topic kijken zijn het er hamdoulilaah veel. Hahahah klopt me hele leven ga ik er heen en er veranderd er maar heel weinig. Maar dat maakt temsaman temsaman. Hahah het is wel echt knus daar, het is zeker knus daar, en echt veel schijnen familie van je te zijn daar terwijl je sommige nog nooit hebt gezien. Helaas ben ik vorige jaar niet maar marokko geweest, volgend jaar insha'allah
    jah soubhan'allah ik heb dat net zo. Ik word voorgesteld aan mensen die ik niet ken, maar wel familie van me schijnt te zijn.
    ewehh eh weni eth gherem uuhh okeey het zal wel paps. insha'Allah volgend jaar weer voor ons allemaal met nog meer avontuur en uuhhmmzzz nieuwe neven, ooms of nichten?

  11. #236
    Good guy,bad city..

    Reacties
    2.519
    04-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achraf_ Bekijk reactie
    Hahah leuk om te horen wollah, vorige jaar op vakantie geweest ?, ik persoonlijk ken weinig mensen die van temsaman komen
    Waar kom jij vandaan bro? Ik ken er wel veel hier in mijn omgeving.. In Nederland wonen heel veel Marokkanen die uit die streek komen, ik las ooit een keer iets van 25% van de berbers hier in Nederland komen uit Temsemane..
    Citaat Geplaatst door Boemchickiwaha Bekijk reactie
    Maa shaa'Allah en gelijk heb je. Mensen uit Temsamen hebben hun eer hoog staan en met een goeie reputatie elhamdoulilah.
    Valt weinig negatiefs over te zeggen i geuss.
    Jouw pa heeft gesproken hahaah, alleen in de realiteit kunnen we Temsamane helaas niet vergelijken met New yoerk
    Nee is niet te vergelijken maar dat bewijst wel hoe trots wij zijn op ons Temsemane..
    Wij zijn idd een trots en bescheiden volkje, er staan bekend als hele vredelievende mensen.. Yeah!!!!

    "Eenvoud is het kenmerk van het ware"


  12. #237
    MVC Premium

    Reacties
    157
    28-07-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walnoot Bekijk reactie
    Waar kom jij vandaan bro? Ik ken er wel veel hier in mijn omgeving.. In Nederland wonen heel veel Marokkanen die uit die streek komen, ik las ooit een keer iets van 25% van de berbers hier in Nederland komen uit Temsemane..

    Nee is niet te vergelijken maar dat bewijst wel hoe trots wij zijn op ons Temsemane..
    Wij zijn idd een trots en bescheiden volkje, er staan bekend als hele vredelievende mensen.. Yeah!!!!
    Dat zeer zeker

  13. #238
    Ait Temasamane.

    Reacties
    585
    08-08-2010

    Citaat Geplaatst door Boemchickiwaha Bekijk reactie
    jah soubhan'allah ik heb dat net zo. Ik word voorgesteld aan mensen die ik niet ken, maar wel familie van me schijnt te zijn.
    ewehh eh weni eth gherem uuhh okeey het zal wel paps. insha'Allah volgend jaar weer voor ons allemaal met nog meer avontuur en uuhhmmzzz nieuwe neven, ooms of nichten?
    hahah insha'Allah, sbah waha,vind het altijd wel leuk om daar terug te keren. krijg er altijd een onbeschrijflijk gevoel van.

    لا إله إلا الله
    محمد رسول الله



    Marokko 2011 !!!

  14. #239
    MVC Lid

    Reacties
    165
    17-02-2011

    Als ik in de zomervakantie in Temsamane ben moet ik aan dit nummer denken

    http://www.youtube.com/watch?v=o7QsoxCHCrQ

  15. #240
    Ait Temasamane.

    Reacties
    585
    08-08-2010

    Citaat Geplaatst door MissBentayeb19 Bekijk reactie
    Als ik in de zomervakantie in Temsamane ben moet ik aan dit nummer denken

    http://www.youtube.com/watch?v=o7QsoxCHCrQ
    hahah dit is wel echt ''de temsaman gevoel''

    لا إله إلا الله
    محمد رسول الله



    Marokko 2011 !!!