1. #72361
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Freyaa shokran lief!
    Offline

  2. #72362
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Je vorm zal goed gevuld zijn, dus zal prima gaan.
    Wel bekleden met bakpapier, omdat je 'm er anders moeilijk uit gaat krijgen.

    Qua meel verhouding, ik gok 'm op 2 glazen meel, denk hooguit 2 1/2 glas.
    Dankjewel pro! Ik hoop dat ie lukt. Moet morgen mee op bezoek. Resultaat zal ik plaatsen inshaAllah, als ie er goed uitziet natuurlijk
    Mamma van 2 Boefjes

  3. #72363
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Yaboubiah en ee rest die om t bestandje vroegen: moeten jullie wwl even jullie email pmen of punten.
    Hey freyaa ik heb je ook een puntje gestuurd met mijn mail adres , ik zou ook graag het bestandje willen hebben pour fabour
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  4. #72364
    MVC Lid

    Reacties
    540
    22-07-2012

    Voor als je een keer geen zin hebt om te koken. Hihi
    O, mijn Heer! Vergeef mij mijn zonden en mijn onwetendheid en het door mij overtreden van de grenzen in al mijn daden. En wat U weet, is beter dan wat ik weet. O, Allah! Vergeef mij mijn fouten, zowel de bewuste als onbewuste. En ik getuig dat al deze fouten door mij zijn begaan. O, Allah! Vergeef mij mijn zonden die ik in het verleden heb begaan en die ik in de toekomst zal begaan.U bent het Die de zaken voortbrengt en U bent het Die ze vertraagt en U bent de Almachtige.

  5. #72365
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Yamina1984 Bekijk reactie
    Voor als je een keer geen zin hebt om te koken. Hihi
    Haha hij s leuk!
    Mamma van 2 Boefjes

  6. #72366
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yamina1984 Bekijk reactie
    Voor als je een keer geen zin hebt om te koken. Hihi

    Haha marokkaanse man: Hey schat, ik heet geen Henk Nog fijne avond!
    Happiness is an inside job


  7. #72367
    Tin3achin moejoud

    Reacties
    1.281
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss Bekijk reactie
    vorig keer had ik ook teveel gist gebruikt en een lid hier zei dat ik daarom grote gaten kreeg.

    200 gram smida in blender, half zakje droge gist, beetje zout en 1 zakje bakpoeder. Ik heb 1 glas water gebruikt maar je moet beetje bij water erbij doen tot je de juiste begrir dikte krijgt. Beetje lopend dus. Goed mixen en 15 min laten rijzen.

    Ik heb die kleine pannetje van de Action gebruikt, een tip van meisjes. Ook een tip van meisjes; om mooie gaten te krijgen moet je elke keer de onderkant van de pan spoelen met koud.



    Heb je het over de mijne?

    Allah i3tik saha ghzalla
    Thnx meid.
    Ik deed in de blender. 1 kom smida (fijne), 1 kom meel, theelepel suiker, theelepel zout en 2 eetlepels gist en water.
    Ik heb ook de kleine koekkepannetjes gebruikt van de action. Thnx voor de tip meid x
    Gierig, egoïstisch, ongeduldig en gemeen.


    Ik haat jou

  8. #72368
    MVC Lid

    Reacties
    540
    22-07-2012

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Haha marokkaanse man: Hey schat, ik heet geen Henk Nog fijne avond!

    Hahaha. Ja echt hé. De Marokkaanse mannen pikken t denk ik niet. (Alhoewel ik zelf geen man heb).
    O, mijn Heer! Vergeef mij mijn zonden en mijn onwetendheid en het door mij overtreden van de grenzen in al mijn daden. En wat U weet, is beter dan wat ik weet. O, Allah! Vergeef mij mijn fouten, zowel de bewuste als onbewuste. En ik getuig dat al deze fouten door mij zijn begaan. O, Allah! Vergeef mij mijn zonden die ik in het verleden heb begaan en die ik in de toekomst zal begaan.U bent het Die de zaken voortbrengt en U bent het Die ze vertraagt en U bent de Almachtige.

  9. #72369
    MVC Lid

    Reacties
    540
    22-07-2012

    Super_mom. Heb hè t volledige recept van de cake. Dus wat je hierna doet. Thanks!

    En dames hoe zet ik een smiley of dergelijke onder of tussen mijn reacties? Ik zie al die smileys nergens staan namelijk. Of kijk ik met m'n neus? Of heb je dat alleen op pc of laptop. Ik zit altijd op m'n iPad.




    Citaat Geplaatst door Super_Mom Bekijk reactie
    Bakpoeder genoeg haha.

    Dit is het recept:

    Ingredienten
    1 glas= ong een glas van 175 ml

    - 3 eieren
    - 1 glas olie
    - 1 glas suiker
    - 1 glas melk
    - 1 bakpoeder
    - 1 vanille suiker
    - evt rasp citroen
    - bloem

    Garnering
    - 2 pakjes creme fraiche
    - aardbeien of bessenjam
    - kokos
    - witte chocoladereep

    Wil wel een beetje een hoge cake want hij moet door midden gesneden worden en besmeerd met jam en crème fraiche.
    O, mijn Heer! Vergeef mij mijn zonden en mijn onwetendheid en het door mij overtreden van de grenzen in al mijn daden. En wat U weet, is beter dan wat ik weet. O, Allah! Vergeef mij mijn fouten, zowel de bewuste als onbewuste. En ik getuig dat al deze fouten door mij zijn begaan. O, Allah! Vergeef mij mijn zonden die ik in het verleden heb begaan en die ik in de toekomst zal begaan.U bent het Die de zaken voortbrengt en U bent het Die ze vertraagt en U bent de Almachtige.

  10. #72370
    <3

    Reacties
    30.738
    26-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Super_Mom Bekijk reactie
    @ Freyaa, ik heb deel 2 niet gehad.

    @ sasliya: ik wil morgenochtend je crème fraiche cake maken. Kan ik deze ovenschaal gebruiken en is 1 bakpoeder genoeg?





    Andere dames mogen ook reageren he

    ♡ Super_Mom
    Ik doe ook 1 bakpoeder. Is genoeg

    Ik gebruik nooit zo een ovenschaal, maar met deze cake kun je het makkelijk proberen aangezien je 'm door midden snijdt en vult. Dik of dun, het is beide goed (dun als cake serveren, dik als taart serveren)




    The only person you should try to be better than is the person you were yesterday


  11. #72371
    Altijd vrolijk!❤

    Reacties
    1.723
    16-07-2011

    Lieve freya, dankjewel!
    Meerdere gebruikers.

  12. #72372
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Sasylia Bekijk reactie
    Ik doe ook 1 bakpoeder. Is genoeg

    Ik gebruik nooit zo een ovenschaal, maar met deze cake kun je het makkelijk proberen aangezien je 'm door midden snijdt en vult. Dik of dun, het is beide goed (dun als cake serveren, dik als taart serveren)
    shoukran sas, ik wil ze gesneden in papieren vormpjes zetten. ik wou zelfs proberen om het beslag in die silicone muffinvormpjes te zetten en dus elk cakeje snijden en besmeren. Zou dit ook kunnen?
    Mamma van 2 Boefjes

  13. #72373
    Love my boys

    Reacties
    10.365
    17-12-2007

    Citaat Geplaatst door Roso Bekijk reactie
    Thnx meid.
    Ik deed in de blender. 1 kom smida (fijne), 1 kom meel, theelepel suiker, theelepel zout en 2 eetlepels gist en water.
    Ik heb ook de kleine koekkepannetjes gebruikt van de action. Thnx voor de tip meid x
    Voorheen deed ik ook meel en suiker in maar deze is dus alleen met fijne smida. Vind ze lekkerder zo.

    Graag gedaan schat

    "If You Don't Know Me, Don't Judge Me ...Only Allah Can Judge me"



  14. #72374
    MVC Lid

    Reacties
    540
    22-07-2012

    Citaat Geplaatst door Yamina1984 Bekijk reactie
    Super_mom. Heb hè t volledige recept van de cake. Dus wat je hierna doet. Thanks!

    En dames hoe zet ik een smiley of dergelijke onder of tussen mijn reacties? Ik zie al die smileys nergens staan namelijk. Of kijk ik met m'n neus? Of heb je dat alleen op pc of laptop. Ik zit altijd op m'n iPad.

    Super_mom??
    O, mijn Heer! Vergeef mij mijn zonden en mijn onwetendheid en het door mij overtreden van de grenzen in al mijn daden. En wat U weet, is beter dan wat ik weet. O, Allah! Vergeef mij mijn fouten, zowel de bewuste als onbewuste. En ik getuig dat al deze fouten door mij zijn begaan. O, Allah! Vergeef mij mijn zonden die ik in het verleden heb begaan en die ik in de toekomst zal begaan.U bent het Die de zaken voortbrengt en U bent het Die ze vertraagt en U bent de Almachtige.

  15. #72375
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Welke kruiden heb je?

    Ben helaas niet in NL heb alleen italiaanse kruiden en knorr