1. #31
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    jeetje zo lang
    geen 6 maanden hoor het duurt wel 6 weken voordat de vitamine opgenomen wordt in het lichaam en na 3 maanden zal je wel verschil merken.
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  2. #32
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door no-name Bekijk reactie
    b-complex tabletten innemen.
    ja ik maak gewoon een afspraak met de huisarts en ga ook gelijk tabletten halen

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  3. #33
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Romaissa1707 Bekijk reactie
    Ik snap je meid. Ik heb er ook last van op dit moment Khayr insha Allah!
    incha allah schat

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  4. #34
    ღ. ..My love

    Reacties
    10.374
    21-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Knoflook in je haar, stinkt verschrikkelijk!

  5. #35
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    geen 6 maanden hoor het duurt wel 6 weken voordat de vitamine opgenomen wordt in het lichaam en na 3 maanden zal je wel verschil merken.
    oow okey 6 weken valt nog wel mee hmdl maar moet je het dan innemen of kan je op een gegeven moment ermee stoppen.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  6. #36
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Sayyidah Bekijk reactie
    Knoflook in je haar, stinkt verschrikkelijk!
    Klopt en omdat ik alleen meestal weekend thuis zit is het moeilijk werk namelijk doordeweeks zit ik daar met me knoflook

    misschien een vakantieplannen

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  7. #37
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    je hoeft hiervoor niet naar de huisarts wat gaat hij voor jou betekenen hij verdiend er alleen maar geld aan.

    Je hebt geen recept nodig en die shampoo is ook bij de apotheek.
    En beste is om in ieder geval 6 maanden lang te slikken
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    die priorin pillen kunnen zeker geen kwaad hoor. Ik ben zwanger en zou nooit zomaar iets innemen zonder me daar eerst goed over te informeren. Heb het aan mijn arts en gynaecologe gevraagd. Zij raadden het me aan. Ook bij de apotheker heb ik de nodige info gevraagd en in de bijsluiter staat zelfs dat deze pillen geschikt zijn voor zwangere vrouwen.

    Uiteindelijk zijn het 'maar' vitaminen en dat kan geen kwaad. Ik vind ze goed en raad ze iedereen aan.

    Je moet ze wel een tijdje innemen om resultaat te zien, maar dat is met alle behandelingen zo tegen haaruitval.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    104
    14-10-2006

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    geen 6 maanden hoor het duurt wel 6 weken voordat de vitamine opgenomen wordt in het lichaam en na 3 maanden zal je wel verschil merken.
    ja idd klopt je kan het gewoon zo in de apotheek kopen de forte is beter maare die tabletjes stinken
    ze zijn niet eens zo duur

  10. #40
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    je hoeft hiervoor niet naar de huisarts wat gaat hij voor jou betekenen hij verdiend er alleen maar geld aan.

    Je hebt geen recept nodig en die shampoo is ook bij de apotheek.
    En beste is om in ieder geval 6 maanden lang te slikken
    aah oke bedankt lieve meid

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  11. #41
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    die priorin pillen kunnen zeker geen kwaad hoor. Ik ben zwanger en zou nooit zomaar iets innemen zonder me daar eerst goed over te informeren. Heb het aan mijn arts en gynaecologe gevraagd. Zij raadden het me aan. Ook bij de apotheker heb ik de nodige info gevraagd en in de bijsluiter staat zelfs dat deze pillen geschikt zijn voor zwangere vrouwen.

    Uiteindelijk zijn het 'maar' vitaminen en dat kan geen kwaad. Ik vind ze goed en raad ze iedereen aan.

    Je moet ze wel een tijdje innemen om resultaat te zien, maar dat is met alle behandelingen zo tegen haaruitval.
    priorin is gewoon geldklopperij

    Onderschat vitamine niet niet alles mag bij zwangerschap omdat er soms ook bepaalde toevoegingen aan gedaan worden
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  12. #42
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    aah oke bedankt lieve meid
    graag gedaan ik moet er ook eens aan beginnen
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  13. #43
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    graag gedaan ik moet er ook eens aan beginnen
    ja joh pfff hoeveel kosten die vitamines?
    want die haaruitval pillen zijn iets van 27 euro ofzo

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    @Medinah: (ik kan niet citeren)

    tuurlijk weet ik dat bepaalde vitamines en een teveel daaraan niet goed zijn. Vandaar dat ik ook eerst goed heb geinformeerd bij de dokten en apotheker en de bijsluiter goed heb doorgelezen.

    Een kuur van 3maanden priorin kost 30 euro. Da's 10euro per maand. Oftewel 30 cent per dag.
    Vind ik redelijk en zeker als het zichtbare resultaten geeft.

  15. #45
    Shab trebendo

    Reacties
    2.705
    09-02-2007

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    Klopt en omdat ik alleen meestal weekend thuis zit is het moeilijk werk namelijk doordeweeks zit ik daar met me knoflook

    misschien een vakantieplannen

    Hahahah 3iejek shum 3awad! Een meisje in mn klas vertelde ook dat ze knoflook gebruikte, met nog iets. En ze was er heel positief over. Ze doet dat in het weekend. En ik weet niet hoe ze het uitspoelt, ik ga nog navraag doen insha Allah. Zij draagt hijaab, misschien dat dat de geur een beetje binnen houd. Of misschien valt het wel mee met de geur joh zeurkous
    Hámdóúlíláh té állé tíjdé..