1. #1
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    wat te doen bij extreem haaruitval

    Salaam alaikom dames,

    welke shampoo gebruiken jullie tegen haaruitval wordt er echt gek van het komt waarschijnlijk door stress maar weet het niet zkr kan iemand mij helpen.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    143
    13-09-2012

    Ben je al bij de huisarts geweest? vitamine b helpt

  3. #3
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Centrallove Bekijk reactie
    Ben je al bij de huisarts geweest? vitamine b helpt
    ja klopt vitamine b heb ik ook gehoord. ben nog niet naar de huisarts geweest.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    heb altijd gehoord dat het bij haartuitval beter is om pilletjes te nemen in plaats van shampoo te gebruiken.

    De stoffen in de pillen komen in je bloedbaan terecht en geven op die manier van binnenuit de nodige voedingsstoffen af die je haar nodig heeft.

    Terwijl een shampoo enkel op de hoofdhuid gebruikt wordt en het dus maar een oppervlakkige werking heeft.

    Ga eens langs de dokter of apotheker en vraag om info.

  5. #5
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    heb altijd gehoord dat het bij haartuitval beter is om pilletjes te nemen in plaats van shampoo te gebruiken.

    De stoffen in de pillen komen in je bloedbaan terecht en geven op die manier van binnenuit de nodige voedingsstoffen af die je haar nodig heeft.

    Terwijl een shampoo enkel op de hoofdhuid gebruikt wordt en het dus maar een oppervlakkige werking heeft.

    Ga eens langs de dokter of apotheker en vraag om info.
    shokran schat,

    ik denk dat ik dat gewoon ga doen ik durf niet eens meer me haar te wassen of te kammen

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  6. #6
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Naar de dermatoloog!

    08-08-'08



  7. #7
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Snoepiet Bekijk reactie
    Naar de dermatoloog!
    En dan?

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    ik gebruik nu ook priorin en ben daar heel tevreden mee. (had last van haaruitval nu ik zwanger ben)

    Het uitvallen is in elk geval gestopt. En voel ook gewoon aan mijn haren dat ze beter aanvoelen sinds ik priorin inneem. Ik blijf ze gewoon verder innemen, kan geen kwaad.

    Google eens op priorin, vind je veel info over terug.

  9. #9
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    ik gebruik nu ook priorin en ben daar heel tevreden mee. (had last van haaruitval nu ik zwanger ben)

    Het uitvallen is in elk geval gestopt. En voel ook gewoon aan mijn haren dat ze beter aanvoelen sinds ik priorin inneem. Ik blijf ze gewoon verder innemen, kan geen kwaad.

    Google eens op priorin, vind je veel info over terug.
    Ik heb even snel gekeken is een kuur van 3 maanden zie ik. maar is het niet schadelijk voor andere dingen zou de huisarts het ook aanraden?

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    540
    22-07-2012

    Ik gebruik Vatica shampoo. Komt uit Marokko. En had gehoord dat het tegen haaruitval helpt. En ik moet zeggen dat het bij mij wel heeft geholpen. Haaruitval is in ieder geval gestopt. Je moet het wel een tijdje gebruiken voordat je verschil merkt. Het is niet zo dat t na n paar keertjes wassen over is. De shampoo ruikt ook nog eens lekker en maakt je aar heel zacht. Volgens mij is het nu ook in NL verkrijgbaar. In van die Marokkaanse winkeltjes.

    Verder is olijfolie ook heel goed voor je haar.

    Succes meid!
    O, mijn Heer! Vergeef mij mijn zonden en mijn onwetendheid en het door mij overtreden van de grenzen in al mijn daden. En wat U weet, is beter dan wat ik weet. O, Allah! Vergeef mij mijn fouten, zowel de bewuste als onbewuste. En ik getuig dat al deze fouten door mij zijn begaan. O, Allah! Vergeef mij mijn zonden die ik in het verleden heb begaan en die ik in de toekomst zal begaan.U bent het Die de zaken voortbrengt en U bent het Die ze vertraagt en U bent de Almachtige.

  11. #11
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Yamina1984 Bekijk reactie
    Ik gebruik Vatica shampoo. Komt uit Marokko. En had gehoord dat het tegen haaruitval helpt. En ik moet zeggen dat het bij mij wel heeft geholpen. Haaruitval is in ieder geval gestopt. Je moet het wel een tijdje gebruiken voordat je verschil merkt. Het is niet zo dat t na n paar keertjes wassen over is. De shampoo ruikt ook nog eens lekker en maakt je aar heel zacht. Volgens mij is het nu ook in NL verkrijgbaar. In van die Marokkaanse winkeltjes.

    Verder is olijfolie ook heel goed voor je haar.

    Succes meid!
    Shokran lieverd ik had ook gehoord van een vriendin dat die Vatica goed is ik ga die incha allah halen.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  12. #12
    Nadoria..

    Reacties
    1.281
    01-04-2003

    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    ik gebruik nu ook priorin en ben daar heel tevreden mee. (had last van haaruitval nu ik zwanger ben)

    Het uitvallen is in elk geval gestopt. En voel ook gewoon aan mijn haren dat ze beter aanvoelen sinds ik priorin inneem. Ik blijf ze gewoon verder innemen, kan geen kwaad.

    Google eens op priorin, vind je veel info over terug.
    Ik heb de website doorgenomen, en heb besloten die pilletjes ook aan te schaffen.. ben benieuwd

  13. #13
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    als ik google over die shampoo vatika zie ik ook alleen maar positieve verhalen.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  14. #14
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1615567


    Priorin en al die andere bekende merken bevatten gewoon Vitamine B complex en dit is hetgeen je nodig hebt bij haaruitval dus allemaal geldklopperij.

    Ga naar de apotheek vraag een potje van 100 tabletten vitamine B complex forte slik dit 1x per dag dit is hetzelfde.
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  15. #15
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    als ik google over die shampoo vatika zie ik ook alleen maar positieve verhalen.
    Waar ik zelf goeie ervaring mee heb is gewoon de vichy dercos shampoo 9,95 en je doet er lang mee speciaal voor haaruitval.
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”