1. #1
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    kijk ned 2 . het staken van de bussen in oosterwei had niks met marokkaanen te maken

    ongeloofelijk .

  2. #2
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    toen des tijds werd inkranten etc gezegd dat het komt doordat de chauffeurs werden mishandeld etc .
    de maatschappij connexion heeft daar vandaag duidelijk over gesproken NADAT ER ONDERZOEK IS GEDAAN

  3. #3
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    hallloooooooo ik ben woest nadat ik dit programma heb gezien . iemand ..............

    de burgemeester bekent gewoon dat er niks aan de hand was maar dat ie met behulp van de telegraaf olie op het vuur heeft gegooid omdat GOUDA geld nodig had . daarvoor hebben ze MAROkKANEN gebruikt.

  4. #4
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    Citaat Geplaatst door AKER3IE_TJE_III Bekijk reactie
    Vieze racisten Tfoeeee
    heb je het gezien of niet ? de telegraaf wilde niet reageren die zeiden letterlijk ( via een mail ) dat ze geen comentaar wilden geven over DIT ONDERWERP.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.794
    06-06-2010

    Is er een bron?

  6. #6
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    Citaat Geplaatst door caligula Bekijk reactie
    Is er een bron?
    kijk naar de herhaling zou ik zeggen .

    de bron is de burgemeester van gouda , buschauffeurs van connexion zelf , de politie
    deze hebben allemaal gesproken .

    directeur van connexion heeft letterlijk gezegd "" de reden dat wij niet in oosterwei reden is omdat de straten te smal zijn , parkeren etc ging heel erg lastig ""
    de intervieuwder zei daarop "" ik zal het nog een keer herhalen , wat had die staking met marokkaanse straat tuig te maken ""
    connexion antwoorde "" helemaal niks ""

    de politie zei "" er werd toen beweerd dat er 9 aangifte s zijn gedaan in oosterwei , maar dat klopte niet . er waren 3 meldingen gedaan en geen aangifte s want zo ernstig was het niet en DIT WAS NIET IN OOSTERWEI "".

    de telegraaf wilde niet reageren .

  7. #7
    ongelukkig

    Reacties
    1.978
    11-11-2009

    oow ja en dat die busschauffeur in oosterwei is overvallen , klopte ook niet .
    zowel hij als de politie hebben gezegd dat ze niet weten waar de dader vandaan komt en dat het niet in oosterwei is gebeurd , maar elders in gouda

  8. #8
    Amazigh

    Reacties
    25.571
    10-02-2006

    De dader was niet eens een Marokkaan, maar een Nederlander. Ik heb hier nog een artikel overgeplaatst.
    De burgemeester van Gouda wist dat maar zweeg zodat zijn gemeente meer geld zou krijgen.
    Dit is niet de eerste keer dat de Nederlandse media gewoon dingen zuigt uit haar duim over Marokkanen.

  9. #9
    Amazigh

    Reacties
    25.571
    10-02-2006

    Het is ook de schuld van de Marokkaanse organisaties die nooit iets doen. Ze hadden allang een onderzoek kunnen eisen, een advocaat kunnen nemen en eisen van Gouda de feiten etc
    Andere bevolkingsgroepen zouden allang juridische stappen hebben ondernomen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door bruidske Bekijk reactie
    hallloooooooo ik ben woest nadat ik dit programma heb gezien . iemand ..............

    de burgemeester bekent gewoon dat er niks aan de hand was maar dat ie met behulp van de telegraaf olie op het vuur heeft gegooid omdat GOUDA geld nodig had . daarvoor hebben ze MAROkKANEN gebruikt.
    Duh dat was toen al duidelijk maar wie wil haten zal altijd haten. Mogen ze hun haat voor Marokkanen aan hun hart krijgen.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Mister1979 Bekijk reactie
    Het is ook de schuld van de Marokkaanse organisaties die nooit iets doen. Ze hadden allang een onderzoek kunnen eisen, een advocaat kunnen nemen en eisen van Gouda de feiten etc
    Andere bevolkingsgroepen zouden allang juridische stappen hebben ondernomen..
    Wat let jou om alsnog een petitie op te maken richting Marokkaanse organisaties en media aandacht voor te zoeken.
    Schrijf maar een brief ik mail m wel en als iedereen dat doet dan weten ze voor de volgende keer.
    Juist zijn zij met hun slaafse excuus gedrag degene die olie op het vuur gooien.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  12. #12
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Kut hollanders
    Wat een afschuwelijk triest en onzeker volk is het ook.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    En was het een pvda burgermeester?
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  14. #14
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    En was het een pvda burgermeester?
    Ik ben bang van wel.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Kan iemand zich nog dit stukje Nederlandse nuchterheid herinneren?

    http://www.treinreiziger.nl/actueel/...reven_in_gouda
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.