1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    648
    12-03-2012

    Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen in de topic zijn die maar door blijven kletsen over regels omtrent Jihad, of er is helemaal geen Jihad. Of alleen Jihad in Afghanistan. SubhanAllah was het niet dat deze mannen vechten voor de Islaam dan hadden wij vandaag geen baard kunnen laten staan, geen niqaab kunnen dragen. Dan had de hele westerse wereld al over ons heen gewalst alsof we niks waren! Juist door deze broeders -en natuurlijk met de wil van Allah subhana wa ta'ala- is het dat de Ummah nog overeind staat. Was het voor de lafbekken die als schoothondjes achter de leiders aan hobbelen dan had je vandaag de dag geen Islaam gehad zoals we die nu in sommige landen kennen!

    Respectloos gedrag hier..Iew

    An Nasru Tawala


  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    433
    06-06-2010

    [QUOTE=_Redouan_;109840577]Baraaka Allahoe fiek voor het opzoeken alvast.


    Hierbij de link

    http://kavkazcenter.com/eng/content/...30/16287.shtml

  3. #63
    ♥ Allaah ta'alaa.

    Reacties
    170
    09-07-2012

    Ik hou afstand van dat soort mensen.
    Ik keer me terug naar de Ulama van vroeger. Echt vroeger..

    Free Syrië Free Palestina Free Burma!


  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    307
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door _Redouan_ Bekijk reactie
    Nee hoor wij beoordelen daden op het uiterlijk en daden van het innerlijk daarbij geven wij husnoedhan zoals bij kufa duna kufr zoals Ibnoe 'Abbaas uitlegd totdat wij hen geadviseerd hebben. Heb jij hun geadviseerd? Heb jij van hen gehoord dat zij weten dat dit kufr is en dat zij dit verkiezen en wensen? Dit, nl takfir, is namelijk vereist wil jij je tegen hen kunnen verzetten, buiten een aantal andere voorwaarden van zoals macht/middelen, een vlag, etc. Anders blijft het qua dhaahir gewoon fisq en ben jij hun jouw gehoorzaamheid verschuldigd.

    Over het algemeen geld een excuus voor onwetendheid. Fawaaz is uitvoerig geadviseerd. Ik haat wat hij doet, desondanks wens ik leiding voor hem. Ik haat de daad die een pooier verricht die vrouwen misbruikt, wel adviseer ik hem eerst vriendelijk door te vragen over hij weet wat hij verkeerd doet (al lijkt mij dit sterk bij Marokkanen aangezien hun gemeenschap deze openlijk afwijzen) zoals bij alle gevallen aangezien Religie advies blijft. Dit, jouw aandeel, blijk jij steeds te vergeten, stoere man op het internet.

    Daarnaast dien jij onderscheid te maken tussen de daad die jij haat of de persoon die de daad begaat zoals uitgelegd is door de 'Ulamaa. Haten en optreden zijn twee verschillende dingen akhie. Wij haten ook kufar maar toch zijn in onze uiterlijke vorm qau da'wah tactisch en vriendelijk naar hen.

    Maar ook hierin schiet jij tekort jij onwetende die allemaal shubahaat uitkraamkt en narakeld wanneer hij zich de kans schoon ziet daarvoor. Want het staat jij nog steeds vrij uit te leggen waarom zaken over fiqh ul-'ibadaat van minder belang zijn dan zaken van fiqh ul-waqqia waarin jij nog steeds tekort bent geschoten jouw leugens hier te verklaren.
    Dus jij ziet een heerser die meer dan 20 jaar regeert met mens-gemaakte wetten als zware Faasieq?? Oke..
    Maar dan moet jij deze persoon wel HATEN omwille van Allaah Azawajjal? Net zoals jij de Mubtadi3a haat omwille van Allaah Azawajjal. Toch?

    Haat jij dus de regeringsleiders die met mens-gemaakte wetten regeren nou wel of niet?
    Madkhalies, ziekte van de Oemmah:

    Citaat Geplaatst door asainou Bekijk reactie
    als een persoon mijn leider in marokko of de leider van saoedi arabie wil doden dan is het voor mij en iedereen van de soennah diegene te treffen in de nek met een zwaard dat blijkt uit de woorden van de profeet alleen lezen de mensen hier alleen topics in plaats van ahadieth boeken

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Nou ja, alsof de meeste broeders wel om hun zusters geven? Denk dat we die tijd al voorbij zijn hoor.

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Alsof die takfiris om je geven, ze doen alleen maar alsof, onverwachts blazen ze je op of nemen je mee naar onveilige gebieden omwille van hun begeerte.

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Sarajut Bekijk reactie
    Hou je met jezelf bezig, dan doe je al meer dan goed!
    Je hebt tot nu toe niets inhoudelijks gezegd. Je kunt me waarschijnlijk niet inhoudelijk weerleggen daarom begin je je als een kleuter te gedragen. Gelieve niet meer op mij te reageren als je geen fatsoen kent en niets inhoudelijks te zeggen hebt.

    Alvast bedankt!

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Je hebt tot nu toe niets inhoudelijks gezegd. Je kunt me waarschijnlijk niet inhoudelijk weerleggen daarom begin je je als een kleuter te gedragen. Gelieve niet meer op mij te reageren als je geen fatsoen kent en niets inhoudelijks te zeggen hebt.

    Alvast bedankt!
    Houd je bek en rot gewoon op fitna geile Umm Kechie met je misselijkmakende arrogantie en hoogmoed
    Stelletje heksenketel

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Sarajut Bekijk reactie
    Wat lul jij nou weer slap?
    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Houd je bek en rot gewoon op fitna geile Umm Kechie met je misselijkmakende arrogantie en hoogmoed
    Stelletje heksenketel

    2 munafikin