1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.075
    15-09-2012

    Citaat Geplaatst door Stranger01 Bekijk reactie
    Moge Allaah de Geleerden van het Kwaad vernietigen, waar en wie ze ook moge zijn.
    A3oudhoe Bilah.. dit is schandalig.

    Moge Allah jou vernietigen net zoals hij jou geleerde van het kwaad heeft vernietigd

  2. #32
    Faisal

    Reacties
    19.741
    19-10-2010

    Volgens Ibn Umar [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Boodschapper van Allah [SallAllahu ‘alayhi wa selam] gezegd: “De gelovige is nooit iemand die geneigd is om een vloek uit te spreken.” [Authentieke hadeeth, overgeleverd door At-Tirmidhi nr. 2019. Al-Bukhari in Al-Adab Al-Mufrad nr. 309. Hakim in Al-Mustadrak 1/12 die haar authentiek gekwalificeerd heeft, bevestigd door Adh-dhahabi, authentiek gekwalificeerd door Al-Baani in zijn herziening van de overleveringen van het werk As-Sunna van Ibn Abi 'Asim nr. 1014]

    Volgens Samura Ibn Jundub [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Profeet [SallAllahu ‘alayhi wa selam] gezegd: “Vervloek elkaar niet door over elkaar de vloek van Allah of zijn woede of de Hel uit te spreken.” [Hadeeth hassan, overgeleverd door Al-Bukhari in Al-Adab Al-Mufrad nr. 320. Abu Dawud nr. 4906. At-Tirmidhi nr. 1976. Hakim in Al-Mustadrak nr. 1/48 die haar authentiek gekwalificeerd heeft, bevestigd door Adh-Dahabi en Al-Baani in As-Sahiha nr. 893]
    Echte vriendschap kan niet sterven, oftewel, ben je nog steeds vrienden, oftewel, ben je het nooit geweest.

  3. #33
    __Aboe Ismaïl__

    Reacties
    377
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door Shaakir Bekijk reactie
    Nogmaals, jij mag het proberen te ontwijken, maar waarom hebben zij de Palestijnen niet met wapens geholpen, die nu meer dan een halve eeuw bezet worden, onderdrukt en uitgemoord worden door de Zionisten honden? Hoe wil jij jezelf uit deze vraag draaien en wurmen? En ja, Saudi-Arabië heeft de Afghanen inderdaad "bijgestaan" in de oorlog tegen de Sovjets, wederom omdat zij hier groen licht voor kregen van Amerika!! Nogmaals, zij steunen een oorlog slechts wanneer Amerika hier de toestemming voor geeft! En waarom de Jihaad nu in Afghanistan tegen Amerika Islamitisch ongeldig zou zijn, en destijds tegen Rusland wel Islamitisch geldig is, gaat mijn verstand te boven!

    Weet jij wanneer S.A slechts de belofte heeft gedaan om de Syriers met wapens te steunen, -let goed op wat ik schreef; de belofte! dus of dit daadwerkelijk gebeurt is hebben wij nog niet gezien, de Mujahideen hebben hier nog niks van bevestigd- weet jij wanneer? Pas nadat Bashar meer dan 9000 Syriërs heeft uitgemoord!! Meer dan 9000!!

    Om jou nog een duidelijker beeld te schetsen van hoe traag dit nou werkelijk is, zij begonnen deze steun te bieden nadat zelfs degene die de misdaden begingen het onrecht zat werden! En lees deze zin goed, nadat degene die de misdaden begingen deze onrecht zat werden! Dus niet slechts degene die onrecht werd aangedaan werd het teveel, maar zelfs degene die deze onrecht begingen werd het teveel. Toen de soldaten (diegene die de onrecht begingen) namelijk massaal begonnen te deserteren en zich bij het vrije Syrierse leger aan sloten (omdat het onrecht hen teveel werd!). En dit terwijl de gehele Arabische wereld bleef en nog steeds blijft toekijken, met jouw heilige Aal Saud voorop!

    Kijk mij maakt het niet uit van wie die wapens komen, als ze die maar z.s.m krijgen, al komen ze van Netanyahu hoogstpersoonlijk, zelfs de Profeet heeft wapens van Joden geleend in veldslagen. Dus dit zegt niks. Als Saudi-Arabie met wapens heeft geholpen dan heeft de NAVO zelfs met bombardementen geholpen in Libië, dus de kufaar hebben zelfs meer betekend. En ga na dat er in Libië minder misdaden werden begaan tegen de Moslims dan in Syrië. Dus waarom bieden zij niet slechts dezelfde hulp als de NAVO dit deed, en helpen zij hun broeders niet door militair in te grijpen? Daar hoef je niet op te antwoorden, want we weten allemaal dat ze daar simpelweg te laf voor zijn. Punt uit.
    Moeilijk he een vraag beantwoorden...en dan mij beschuldigen van het ontwijken van vragen. Jij kunt jouw motivatie voor het openen van deze topic dus niet beantwoorden buiten het promoten van jouw blinde haat voor de regeringsleiders, ook al heeft dat geen enkele grondslag. Moge Allah jou eerlijkheid geven.

    Maar akhie, als KSA volgen jou niet aan jouw voorwaarden van Jihad voldoen en het allemaal zo verrot is, wat doe jij hier dan nog hier op Marokko.nl, wat houdt jou tegen het op te nemen voor jouw broeders en zusters waarover jij hier zo schreeuwt? Yallah hup hup...

  4. #34
    __Aboe Ismaïl__

    Reacties
    377
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door ams Bekijk reactie
    Kun jij mij uitleggen toen mohamed ar'iffi geld aan het inzamelen was voor onze broeders en zusters in Syrië , hij er per direct mee moest stoppen , en ook voor khawaarij werd uitgemaakt? Wat deed hij fout en waarom kreeg die stempel?
    Geen idee, ik ken deze uitspraak niet, heb jij deze voor mij?

    Wat ik wel weet en waarom hij bekritiseerd is is omdat hij onder het mom van jihad moslims de dood injoeg terwijl hij hen in feite de dood van jahaliyah injoeg door hen van de oemmah af te laten keren terwijl zij dachten als martelaar te sterven en er niet aan de voorwaarden van jihad werd voldaan. Net zoals de vele ander tig fouten die hij met zich mee draagt http://www.youtube.com/watch?v=nkrRaoVYr08

  5. #35
    Haa-Meem

    Reacties
    7.303
    03-03-2011

    Citaat Geplaatst door _Redouan_ Bekijk reactie
    Moeilijk he een vraag beantwoorden...
    Ik zie het ja, want ik heb jou nog steeds niet zien beantwoorden waarom Saudi-Arabië de Palestijnen nooit heeft geholpen met wapens, zodat ze zich kunnen verdedigen tegen de Zionisten die onze Heilige land bezetten, en onze broeders en zusters uitmoorden en onderdrukken. Maar ja, ik had wel verwacht dat je daar niets op kunt antwoorden.

    مَن كَانَ يَظُنُّ أَن لَّن يَنصُرَهُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ فَلْيَمْدُدْ بِسَبَبٍ إِلَى السَّمَاء ثُمَّ لِيَقْطَعْ فَلْيَنظُرْ هَلْ يُذْهِبَنَّ كَيْدُهُ مَا يَغِيظُ


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    559
    11-03-2012

    Zieke telefies.

    Hun pijlen zijn alleen gericht op de gelovigen. De joden, kruisvaarders, tirannen etc. allen zijn ze gevrijwaard van hun vijandschap.
    Het zijn enkel en alleen de moslims die de Sharia van Allah en hun rechten opeisen op wie hun aanvallen zijn gericht. Dat ze zelf niet door hebben waar ze mee bezig zijn en in wiens belang zij handelen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.120
    03-05-2008

    Citaat Geplaatst door Shaakir Bekijk reactie
    Een aantal punten:!
    Ok, en dan ook een aantal punten van mij.

    Oke, en waarom hebben zij de Palestijnen niet gesteund met wapens die nu al meer dan een halve eeuw worden bezet, onderdrukt en uitgemoord?
    Jij liegt nu. Maalik Faysal Rahiemmahoellaah heeft de Palestijnen geholpen door de olie kraan dich te draaien.
    Egypte, Syrië en Jordanië hebben samen gevochten tegen Israel......

    KSA heeft miljoenen gepompt in Palestina.........probeert ook diplomatiek te helpen.
    De vraag is: Wat heb jij gedaan behalve het gillen?

    Ook moet jij rechtvaardig zijn. Toen Hamas de controle over het land kregen, wie bezochten zij voor steun?

    -Iran: Deze Rawaafid willen hun zieke madhaab verspreiden wereldwijd. De Leider van Hamas legde een bloem op het graf van de moeshrik en kaafir Khoemeiny……Wat voor beeld geeft dit aan de wereld? Khomeiny is door meer dan 25 ‘Ulamaa als kaafir verklaard…..

    In Iran vermoorden zij en onderdrukken zij Ahloe Soenna en steunen Hizb al Laat in Libanon die Ahloe Soenna verzieken en aanvallen en Iran steunt ook de Hoetiyyien in Yemen die Ahloe Soenna daar aanvielen…….Dan heb ik het niet op de da’waah van Iran bij andere Shi’itische sub-sekten als de Zaydiyaa die langzaam maar zeker deze zieke ‘aqiedah gaan overnemen!

    -Rusland: Wat vind jij ervan wat de Russen in Tsjetsjenië doen? In Dagastan?

    Ik ga niet zeggen dat Hamas voor alles verantwoordelijk is, maar Shaakir, waarom deze nifaaq?
    Jij en jouw zgn. oprechte Du’aat spreken hier nooit over……
    Ook niet over het feit dat Hamas met Saddam in zee gingen toen hij Koeweit binnenviel en KSA bedreigde…..Dat was zeker Islamitisch verantwoord?

    Of de Irakezen en Afghanen?
    De djihaad tegen de Russen was geholpen door KSA op alle mogelijke manieren.
    Ook in Bosnie en Tsjetsjenië hebben ze veel gedaan.

    Nee, Moslims worden alleen geholpen met wapens wanneer Amerika en het westen hier groen licht voor geven! En dit groen licht wordt slechts gegeven wanneer deze wapens slechts tegen hun eigen volksgenoten worden gebruikt, ze worden alleen met wapens geholpen onder de voorwaarde dat ze niet gebruikt worden tegen het westen.
    Dit is niet zo, toen KSA de Hoetiyyien bestreed bleef het stil bij de Harakiyyien….Waarom? Is djihaad niet belangrijk?
    Daarnaast is het apart dat jij blij was met de aanval op de Amerikaanse diplomaat in Benghazi, maar jij muisstil blijft over wat de nieuwe regering doet na deze aanval….De Tawaghit waren toch gevallen? Ik zie exact wat jij verafschuwt.
    Ook in Egypte verandert er niet veel……..

    Wanneer Syriërs hier hun eigen Syriërs mee doden, dan mogen zij met wapens worden geholpen. Maar niet wanneer Palestijnen de bezettende Zionisten hiermee doden, of Irak en Afghanistan de bezettende Amerikanen en NAVO troepen ermee bevechten. Of heb jij Saudi-Arabië ooit de Palestijnen zien helpen met wapens, of de Irakezen, of de Afghnanen? Vertel mij?
    Ja, ik heb dat wel gezien. De geschiedenis bewijst dit. Maar computer verslaafde pubers kennen de a7kaam van djihaad niet.
    Alle landen wilden met Amerika werken. Kijk naar het nieuwe Libië en Egypte waar jij het over hebt….Voeren zij djihaad tegen Amerika? Helpen zij de Palestijnen? De Afghanen?
    De Taliban wilde niet eens djihaad verrichten tegen Amerika maar zaken doen en toetreden tot de VN!
    Jij vanachter de pc wilt gat met gat vullen dat is jouw fout.

    Als Selefiyyien djihaad uitroepen in Yemen is het volgens jou tegenstrijdig omdat jij Amerika met Hoetiyyien vergelijkt. En djihaad ad daf3 met djihaad at talab. En djihaad onder een vlag met djihaad zonder vlag etc. etc.

    Een van de eerste landen zeg je? Ga je schamen! Nadat de Syriërs meer dan een jaar lang werden uitgemoord door de honden van Bashar kwam Saudi-Arabie pas met de belofte te zullen helpen met wapens. Saudi-Arabië en landen als Qatar willen het vrije Syrische leger zogenaamd steunen met wapens om zich te verdedigen tegen het bloeddorstige regime van Bashar pas na meer dan een jaar lang bloedvergiet.
    Jij doet alsof dit nieuw is. Bashar zijn vader, al Haafidh, was hetzelfde als zijn zoon.
    Daarnaast neem jij het alleen KSA kwalijk…Er zijn zoveel moslim landen en ik snap jou ook niet. Waar moeten we nu gaan strijden? Afghanistan? Iraq? Syrië? Tsjetsjenië?
    Of tegen een van de murtadien leiders? Of betogingen in het Westen?
    Zeg het maar! Gat met gat vullen en fawdaah en daar versmelt jij de Dien van Allaah voor!

    Terwijl Iran het brute Syrische regime vanaf dag één al financiert en helpt met wapens, ondanks de VN-wapenembargo tegen het Syrische regime! Ondanks dat het westen het verbied om het Syrische regime te steunen met wapens, doen de Shieten van Iran dit toch. Zijn de Shi-ieten heldhaftiger dan ons? Zijn zij meer mannelijk dan ons? Wat is dit voor schande!!
    Vraag dit jezelf af Moeftie van Marokko.nl. Jij loopt alles over de tafel te vegen bij jouw haat jegens KSA.
    Maar vergeet dat dat land beter is dan de landen welke jij toejuicht in alle opzichten.
    Dat land heeft intern ook nogal wat problemen met vrienden van jou: al Khawaaridj.
    Maar ok: De moslimlanden schieten allemaal tekort nu. Waarom 1 land aanvallen?

    Nee, Saudi-Arabië wacht netjes als een laf hondje en maakt deze belofte naar het vrije Syrische leger pas nadat Amerika hier groen licht voor geeft. Maar de Palestijnen, de Irakezen, en de Afghanen mogen verder stikken, van Uncle Sam heeft Saudi-Arabië daar geen toestemming voor gegeven.
    Waarom hebben de Shi-ieten wel lak aan het westen en helpen zij hun duivelse broeders ondanks embargo's, en helpen wij onze broeders niet wanneer Amerika ons dit verbied?
    Omdat zij weer steun krijgen van Rusland en China en zij weten dat Amerika nu niets gaat doen. Ook hebben wij geen belangen bij een band met Amerika. KSA wel.
    Ik weet dat dit krom is, maar zo werkt politiek.

    Tenslotte, Saudi Arabië en Qatar kunnen wel schreeuwen dat ze de opstandelingen met wapens zullen steunen, maar blaffende honden bijten niet. Indien zij hun daadwerkelijk wensen te helpen dan deden zij dit zonder het van de daken te schreeuwen.
    Kijk eens naar jezelf: Schaam jezelf een beetje.

    Ermee naar voren komen in de media is slechts het bewijs dat het hier gaat om een publiciteitsstunt, om hun eigen hachje te redden; nadat het voor de gehele Ummah duidelijk werd hoe laf en verraderlijk deze Arabische regimes wel niet zijn, hoe zij schaapachtige een jaar lang toekijken hoe meer dan 9000 Moslims in Syrië worden afgeslacht. Amerika steunt Israël al decennia met wapens, dit is niets nieuws, maar hebben wij hun dit ooit in de media horen beweren? Nee, omdat dit slecht is voor hun publiciteit. Wat Saudi Arabië en Qatar nu doen is exact het tegenovergestelde, het van de daken schreeuwen omdat dit goed is voor hun publiciteit!
    Geen 1 moslimregime helpt militair…..Vraag jezelf af waarom. Ook de door jou bejubelde nieuwe regimes…..

  8. #38
    __Aboe Ismaïl__

    Reacties
    377
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door Shaakir Bekijk reactie
    Ik zie het ja, want ik heb jou nog steeds niet zien beantwoorden waarom Saudi-Arabië de Palestijnen nooit heeft geholpen met wapens, zodat ze zich kunnen verdedigen tegen de Zionisten die onze Heilige land bezetten, en onze broeders en zusters uitmoorden en onderdrukken. Maar ja, ik had wel verwacht dat je daar niets op kunt antwoorden.
    Ik vroeg jou eerst waarom al fiqh vraagstukken van minder waarde zijn. Als jij geen leugenaar wilt zijn dan deze vraag beantwoorden. Daarna, als jij waarheidsgetrouw blijkt te zijn, kunnen we jouw vragen, wederom opnieuw, nader in beschouwing nemen. Anders mag je van mij een eind gaan fietsen.

  9. #39
    Haa-Meem

    Reacties
    7.303
    03-03-2011

    Citaat Geplaatst door _Redouan_ Bekijk reactie
    .. Anders mag je van mij een eind gaan fietsen.
    Is joggen ook goed?

    مَن كَانَ يَظُنُّ أَن لَّن يَنصُرَهُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ فَلْيَمْدُدْ بِسَبَبٍ إِلَى السَّمَاء ثُمَّ لِيَقْطَعْ فَلْيَنظُرْ هَلْ يُذْهِبَنَّ كَيْدُهُ مَا يَغِيظُ


  10. #40
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Aboe Seliena, even serieus, je bent echt misleidend bezig man. Doe normaal joh.. dit is echt overdreven..

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.120
    03-05-2008

    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Aboe Seliena, even serieus, je bent echt misleidend bezig man. Doe normaal joh.. dit is echt overdreven..
    Qua wat dan? Laat maar zien.

  12. #42
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door AboeSeliena Bekijk reactie
    Qua wat dan? Laat maar zien.
    Je hele opsomming die nergens op slaat, vol valse beschuldigingen en irrelevante zaken. Zoals jullie altijd doen man.. Ik snap dat niet, doe gewoon normaal en eerlijk..

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.120
    03-05-2008

    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Je hele opsomming die nergens op slaat, vol valse beschuldigingen en irrelevante zaken. Zoals jullie altijd doen man.. Ik snap dat niet, doe gewoon normaal en eerlijk..
    Ik geef aan dat politiek moeilijk is en ieder land kijkt naar zijn eigen belangen.
    Dit is toch zo? Kun jij mij anders laten zien wat niet klopt?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    559
    11-03-2012

    Citaat Geplaatst door AboeSeliena Bekijk reactie
    Qua wat dan? Laat maar zien.
    Op het moment dat jij jezelf aantreft in een situatie, nadat jij je geleerden hebt gevolgd en de kennis die zij hebben verspreid praktiseert, waarin je dag en nacht moslims aanvalt die hun levens en rijkdommen opofferen voor de religie en de sharia van Allah. En waarin je dag en nacht opkomt voor tirannen die hebben deelgenomen aan het afslachten van meer dan een miljoen moslims alleen in Irak. De joden, de kruisvaarders en die arabische tirannen, allen zijn ze gevrijwaard van jou aanvallen.
    Als er bij jou geen belletjes gaan rinkelen nadat jij nu jaren in deze sluimer ronddwaald dan is er werkelijk nog weinig te zeggen dan dat wij Allah vragen om de leugenaars onder ons een vernedering te sturen van Zijn zijde, en dat Hij de leugenaars te schande mag zetten, ameen.

  15. #45
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door AboeSeliena Bekijk reactie
    Ik geef aan dat politiek moeilijk is en ieder land kijkt naar zijn eigen belangen.
    Dit is toch zo? Kun jij mij anders laten zien wat niet klopt?
    Daar gaat het nu niet om. Ik heb het over zaken waarvan jij heel goed weet dat je daarmee Shaakir of soortgelijke broeders vals beschuldigd. Bijvoorbeeld doe je alsof wij Hamas-fans zijn?!

    En de irrelevante zaken zoals ik zei, zoals dat je heel wijs opnoemt dat Saudiyah de Jihad hielp tegen de Sovjet-Unie, alsof je ons daarmee weerlegd ofzo, alsof wij ooit het tegenovergestelde beweren, terwijl iedere achterlijke zelfs weet dat Amerika toen groen licht gaf aan Saud voor die steun. Nadat Amerika haar toestemming introk, was ook de steun van Saud weg.

    Hoe dan ook, jullie blijven subhanAllaah toch draaien dus hou maar op..

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!