1. #16
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door KaasUitje Bekijk reactie
    MashaAllah de Ummah in UK is groot
    Zeker masha'Allaah.
    Misschien tijd om massaal hidjrah daarnatoe te maken en vandaaruit Dawla Islamiyyah te starten hehe.

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  2. #17
    Ya Mekka (L)

    Reacties
    332
    04-09-2012

    Masha allah prachtig om te zien.
    Moge allah ta3ala deze broeders belonen.
    De boodschapper van allah. (salallaahu 'alayhi wa sallam) heeft gezegd: Allaah subhaanahu wa ta'aala zegt:

    "Ik ben zoals mijn dienaar veronderstelt dat Ik ben en Ik ben met hem als hij Mij gedenkt. Als hij Mij gedenkt in zichzelf dan gedenk ik hem in Mezelf. Als hij me gedenkt in een gezelschap, gedenk Ik hem in een beter gezelschap..."

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    197
    13-09-2012

    Dat jullie dit prachtig vinden...

    Jullie zijn allemaal in hun web gevallen. Ze willen juist dat jullie protesteren etc. Op youtube heb je miljoenen filmpjes over de profeet, maar alleen nu protesteren jullie. Juidt ja, jullie protesteren omdat de media jullie dat voordraagt.

    De beste respons is non-respons.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-11-2011

    Kom voor de profeet (sallallaahoe alaihie wa sallam) op door zijn weg op te volgen en zijn soennah in praktijk te brengen. "Indien jullie van Allah houden, volg mij dan, Allah zal van jullie houden."

    ik denk dat bovenstaande meer zin heeft.zodat wij moslims meer naar elkaar groeien(eenheid)

    Ik ben sterk van mening dat een protest niks uithaalt.


    wa allah hoe a3lam

    wat vind jij

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    197
    13-09-2012

    Citaat Geplaatst door Abubakr Bekijk reactie
    Kom voor de profeet (sallallaahoe alaihie wa sallam) op door zijn weg op te volgen en zijn soennah in praktijk te brengen. "Indien jullie van Allah houden, volg mij dan, Allah zal van jullie houden."

    ik denk dat bovenstaande meer zin heeft.zodat wij moslims meer naar elkaar groeien(eenheid)

    Ik ben sterk van mening dat een protest niks uithaalt.


    wa allah hoe a3lam

    wat vind jij
    Een protest is wat ze willen, het liefst een protest met rellende jongens. Gun het ze niet!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.163
    22-09-2006

    Citaat Geplaatst door lap_doek2 Bekijk reactie
    Een protest is wat ze willen, het liefst een protest met rellende jongens. Gun het ze niet!
    het westen vindt dat prachtig, van kijk wat voor barbaars geloof
    me has spoken


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    648
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Zeker masha'Allaah.
    Misschien tijd om massaal hidjrah daarnatoe te maken en vandaaruit Dawla Islamiyyah te starten hehe.
    Haha goed idee. Grote Nederlandse gemeenschap zit al in de UK hoor Alhamdoulilah!

    An Nasru Tawala


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    559
    11-03-2012

    Citaat Geplaatst door motorola Bekijk reactie
    het westen vindt dat prachtig, van kijk wat voor barbaars geloof
    De ware gelovigen liggen niet wakker van wat het westen vind.

    O, gij die gelooft, wie onder u zich van zijn godsdienst afkeert, laat hem weten, dat Allah weldra een ander volk zal voortbrengen dat Hij zal liefhebben en die Hem zullen liefhebben vriendelijk en nederig zijnde jegens de gelovigen en hard en streng jegens de ongelovigen. Zij zullen voor Allah's zaak strijden en het verwijt van een berisper niet vrezen. Dit is Allah's genade; Hij schenkt deze aan wie Hij wil en Allah is Milddadig, Alwetend. (Maidah 54)

  9. #24
    Oud Lid

    Reacties
    1.002
    29-08-2010

    O, gij die gelooft, wie onder u zich van zijn godsdienst afkeert, laat hem weten, dat Allah weldra een ander volk zal voortbrengen dat Hij zal liefhebben en die Hem zullen liefhebben vriendelijk en nederig zijnde jegens de gelovigen en hard en streng jegens de ongelovigen. Zij zullen voor Allah's zaak strijden en het verwijt van een berisper niet vrezen. Dit is Allah's genade; Hij schenkt deze aan wie Hij wil en Allah is Milddadig, Alwetend. (Maidah 54)[/QUOTE]

    2 Gebruikers

    De Profeet heeft gezegd: "Geen moslim lijdt aan iets,
    een prik van een doorn of erger, of Allah wist daardoor zonden van hem uit, en zijn zonden vallen van hem af zoals de bladeren van de bomen vallen." (Sahieh al Boecharie)


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    197
    13-09-2012

    Citaat Geplaatst door bou Bekijk reactie
    De ware gelovigen liggen niet wakker van wat het westen vind.

    O, gij die gelooft, wie onder u zich van zijn godsdienst afkeert, laat hem weten, dat Allah weldra een ander volk zal voortbrengen dat Hij zal liefhebben en die Hem zullen liefhebben vriendelijk en nederig zijnde jegens de gelovigen en hard en streng jegens de ongelovigen. Zij zullen voor Allah's zaak strijden en het verwijt van een berisper niet vrezen. Dit is Allah's genade; Hij schenkt deze aan wie Hij wil en Allah is Milddadig, Alwetend. (Maidah 54)
    "het verwijt van een berisper niet vrezen" . Juist ja, waarom wordn jullie dan boos om een flutfilm?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    648
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door lap_doek2 Bekijk reactie
    "het verwijt van een berisper niet vrezen" . Juist ja, waarom wordn jullie dan boos om een flutfilm?
    Sorry hoor maar ik snap mensen als jou echt niet. Het gaat hier om de Profeet. Dus als de Moslims helemaal geen actie ondernemen dan worden we net zoals de Christenen die Jezus gebruiken in elke zin alsof het maar normaal is.

    Laat de wereld maar weten dat wij een Geloof volgen die het niet toestaat dat we belachelijk worden gemaakt. En als dat gepaart moet gaan geweld so be it dan. Het stopt hier!

    An Nasru Tawala


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    Citaat Geplaatst door Abu_7aarith Bekijk reactie
    Moge Allaah deze broeders leiden naar al haq.

    Ow sorry hoor dat er ook moslims zijn die niet bouchta of madkhali volgen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    197
    13-09-2012

    Citaat Geplaatst door KaasUitje Bekijk reactie
    Sorry hoor maar ik snap mensen als jou echt niet. Het gaat hier om de Profeet. Dus als de Moslims helemaal geen actie ondernemen dan worden we net zoals de Christenen die Jezus gebruiken in elke zin alsof het maar normaal is.

    Laat de wereld maar weten dat wij een Geloof volgen die het niet toestaat dat we belachelijk worden gemaakt. En als dat gepaart moet gaan geweld so be it dan. Het stopt hier!
    Natuurlijk vind ik het erg, begrijp me niet verkeerd, maar we kunnen het ook anders aanpakken.

    We worden belachelijk gemaakt, dag in dag uit, get used to it, maar ik wil niet dat mijn broeders en zusters dood gaan hierom. We hebben veel dingen die we moeten verbeteren, bijv de toetanden in onze eigen landen, ipv protesteren nav een film. Kom nou, hoe respectloos is dit voor de syriers? Wie protesteert voor de syrische ambassade? Niemand.

    We have to pick our battles wisely!

  14. #29
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door Abubakr Bekijk reactie
    Kom voor de profeet (sallallaahoe alaihie wa sallam) op door zijn weg op te volgen en zijn soennah in praktijk te brengen. "Indien jullie van Allah houden, volg mij dan, Allah zal van jullie houden."

    ik denk dat bovenstaande meer zin heeft.zodat wij moslims meer naar elkaar groeien(eenheid)

    Ik ben sterk van mening dat een protest niks uithaalt.


    wa allah hoe a3lam

    wat vind jij
    Je hebt op zich het antwoord gegeven wat ik ook wou geven..
    Zoiets maakt de broederschap hechter en sterker. En na elke beproeving groeien wij walHamdoulillaah.
    Een protest kan niks uithalen in de zin van de film dan niet verdwijnt, walakeen op andere punten kan het zeker helpen.
    Om een voorbeeld te geven, toen vorig jaar met de situatie van de 'politiek' gevangenen in Marokko, de zogezegde 'Salafiyah Jihadiyah', toen is het dankzij de protesten dat het wereldwijd bekend is geworden, en daarna zijn zelfs onder druk heel veel gevangenen vrijgelaten! WalHamdoulillaah. En weer even later in Marokko had je ook die bekende 20 februari protesten waarna ook veel mensen zijn vrijgelaten. Er zijn zelfs grote geleerden vrijgelaten in Marokko. Dus een protest kan zeker helpen. Allereerst om de aandacht te trekken naar een zaak.

    Wallaaho A3lam.

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-11-2011

    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Je hebt op zich het antwoord gegeven wat ik ook wou geven..
    Zoiets maakt de broederschap hechter en sterker. En na elke beproeving groeien wij walHamdoulillaah.
    Een protest kan niks uithalen in de zin van de film dan niet verdwijnt, walakeen op andere punten kan het zeker helpen.
    Om een voorbeeld te geven, toen vorig jaar met de situatie van de 'politiek' gevangenen in Marokko, de zogezegde 'Salafiyah Jihadiyah', toen is het dankzij de protesten dat het wereldwijd bekend is geworden, en daarna zijn zelfs onder druk heel veel gevangenen vrijgelaten! WalHamdoulillaah. En weer even later in Marokko had je ook die bekende 20 februari protesten waarna ook veel mensen zijn vrijgelaten. Er zijn zelfs grote geleerden vrijgelaten in Marokko. Dus een protest kan zeker helpen. Allereerst om de aandacht te trekken naar een zaak.

    Wallaaho A3lam.
    hier heb je mooi gesproken.

    en een protest om een vrijlating van gevangenen kan er zeker voor zorgen dat iemand vrij komt.

    walakin protest over het gene waar deze topic over gaat heeft naar mijn mening geen enkele zin. want je zegt het al de film gaat niet opeens verdwijnen.

    en puur hierom gaat mijn mening.

    maar zoals ik het lees zijn we het eens met elkaar wa alhamdoelilah