1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.816
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nederlandse moslims protesteren tegen beledigende film

    Van Marokko tot Jemen vinden demonstraties plaats tegen de film.





    Het Amerikaanse consulaat in Amsterdam is vrijdag uit voorzorg eerder gesloten wegens een demonstratie van moslims. Dat laat het consulaat aan het Museumplein weten. De moslims betogen tegen de omstreden anti-islamfilm waarin de profeet Mohammed (vzmh) belachelijk wordt gemaakt.

    Zondag staat een tweede protest gepland. Het consulaat verwacht dat de demonstraties vreedzaam verlopen, maar raadt Amerikanen aan het consulaat en het Museumplein tijdens de demonstraties te mijden.

  2. #2
    Holland

    Reacties
    8.161
    23-04-2010

    netjes.



    de stokers uit Israel moet keihard aangepakt worden .
    regenboog.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    404
    29-06-2012

    Het is prima dat mensen demonstreren, ik snap alleen niet waarom dat in veel landen met geweld gepaard moet gaan.
    Naar wat ik heb geleerd staat dat ook haaks op de islam.

  4. #4
    akdib 3alik

    Reacties
    2.553
    17-06-2008

    "Senior officials are increasingly convinced, however, that the ferocious nature of the Benghazi attack, in which rocket-propelled grenades were used, indicated it was not the result of spontaneous anger due to the video, called Innocence of Muslims. Patrick Kennedy, Under-Secretary at the State Department, said he was convinced the assault was planned"

    Mensen, jullie worden misleid.

    De Amerikanen hebben een paar maanden geleden een Islamitische sjeikh uit Libië vermoord met een drone-aanvaal. Deze sjeikh werd gerespecteerd door jihadisten. Deze jihadisten hebben weer een demonstratie op 9/11 aangegrepen om de vertegenwoordiger van de Amerikaanse staat die allerlei mensen zonder rechtzaak executeert door middel van hun drones. Actie -> Reactie.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    548
    23-07-2009

    Joden willen onrust stoken tussen moslims en amerika, zodat we de palestina en israel kwestie vergeten.


  6. #6
    kritisch-analytisch

    Reacties
    4.870
    16-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Grote massa die demonstreert aan de foto te zien!
    Also sprach Zarathustra.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    643
    31-08-2012

    Maar geen protesten tegen het vermoorden van hun broeders in Syrië.
    Waarom geven ze daar geen bal om?
    Waarom komen ze daar niet voor op straat?
    O neen, maar om te lullen over een hoofddoek, een boerka, een cartoon of een filmpje, daar komen ze massaal de straat voor op en plegen ze moorden, uiten bedreigingen en meer van dat liefs.
    Ondertussen kreperen hun broeders, zusters, kinderen in Syrië als vliegen.
    Maar daar maken ze zich helemaal niet druk om.

  8. #8
    MatchMadeInHeaven...

    Reacties
    4.499
    18-02-2008

    Citaat Geplaatst door jeroel Bekijk reactie
    Ma r geen protesten tegen het vermoorden van hun broeders in Syrië.
    Waarom geven ze daar geen bal om?
    Waarom komen ze daar niet voor op straat?

    O neen, maar om te lullen over een hoofddoek, een boerka, een cartoon of een filmpje, daar komen ze massaal de straat voor op en plegen ze moorden, uiten bedreigingen en meer van dat liefs.
    Ondertussen kreperen hun broeders, zusters, kinderen in Syrië als vliegen.
    Maar daar maken ze zich helemaal niet druk om.
    Vraag ik mij toch ook af..
    Citaat Geplaatst door Pampertje Bekijk reactie
    Ik hoop dat je het hoogste niveau van het paradijs zult betreden lieve Morrocconlady want jouw hart is het meest zuivere wat er op aarde bestaat.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.489
    04-09-2012

    Wat een kopieergedrag weer. Ik hoop dat ze zich zullen gedragen.

  10. #10
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Jammer hoor. Op provocaties ingaan is in mijn ogen een van de ergste dingen die je als moslim kan doen.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    404
    29-06-2012

    Citaat Geplaatst door Yas_Mi_Ne Bekijk reactie
    Jammer hoor. Op provocaties ingaan is in mijn ogen een van de ergste dingen die je als moslim kan doen.
    Wanneer ga je op provocaties in? Demonstreren moet volgens mij kunnen, zolang er maar geen geweld bij komt kijken.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.682
    30-10-2010

    Het lijkt wel oorlog in sommige arabisch landen.. moord en geweld horen thuis in een demonstratie.


  13. #13
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Ojram Bekijk reactie
    Wanneer ga je op provocaties in? Demonstreren moet volgens mij kunnen, zolang er maar geen geweld bij komt kijken.
    Negeren is altijd de beste optie. De profeet salalahoe aleyhi wa salaam heeft ons verteld hoe om te gaan met provocatie. Daar valt demonstreren niet onder.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    404
    29-06-2012

    Citaat Geplaatst door creativewmn Bekijk reactie
    Het lijkt wel oorlog in sommige arabisch landen.. moord en geweld horen thuis in een demonstratie.


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.282
    17-01-2009

    nu nog voor palistaina en pakistan enz waar ze ook beledigt worden.