Poll resultaten: Ben jij een stille of actieve lezer? Stem a.u.b.

Stemmers
41. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Stille lezer

    33 80,49%
  • Actieve lezer

    8 19,51%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    Het was ongelooflijk! Ik had hem pas drie keer gezien en noemde hem al mijn vriendje maar t sloeg eigenlijk nergens op! ik heb twee dagen non stop gehuild! Een meisje met wie ik al een tijdje om ging was er in die periode gelukkig voor me! Halima.. Ze steunde mij die twee dagen maar ze had zelf problemen waar je u tegen zegt dus ik probeerde haar zo min mogelijk te belasten. Na twee dagen huilen was ik t zat! Ik voelde me vies, gebruikt, leeg en ik dacht dat ik nu al helemaal nooit meer iemand zou vinden. Aan de hand van dat laatste hoopte ik online iemand te leren kennen. Ik maakte een nieuw emailadres aan om zo nieuwe mensen te leren kennen maar met geen van alle mensen die ik sprak heb ik een tweede gesprek gehad. Het was op een dag zelfs zo dat ik met 7 jongens tegelijk sprak.. alles anoniem natuurlijk maar ik moest zo snel mogelijk een rebound vinden voor Fouad. Ik was inmiddels al een week gedumpt en al t verdriet was omgeslagen in woede. Ik was nu op zoek naar een trouwpartner! Ik wilde niet meer aan de vriendjes na die rotervaring. De dag dat ik met 7 jongens tegelijk sprak (zowel op msn als in pm’s) bleek er een jongen toch anders te zijn. Zijn manier van praten beviel mij wel. Hij had respect en sprak niet zoals alle anderen met veel taalfouten en domme opmerkingen. Integendeel.. hij leek mij een intelligente jongeman. Hij was de eerste bij wie ik t gevoel kreeg dat we wel ns goede vrienden zouden kunnen worden.. en na flink wat berichtjes hebben we dan ook pings verwisseld. In het begin vond ik t allemaal heel eng. Ik had nog nooit echt contact gehad met iemand die ik echt niet kende, en dit dan ook nog eens via de ping (waar ik mijn echte naam gebruikte en zelfs fotos). Deze jongen bleek echt een super aardige normale jongen te zijn die ook gewoon studeerde. In de eerste gesprekken hebben we elkaar wel duidelijk gemaakt dat ons contact misschien wel kon uitlopen op een huwelijk maar verder begon het vriendschappelijk. We vroegen elkaar van alles en in veel dingen begreep hij mij. Die avond hebben wij de hele nacht door gekletst op de ping. Ik voelde me veel beter en in de loop der tijd vertelde ik hem over Fouad. Ilias (zo heet hij) vond dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken en dat t nog meeviel. Die opvolgende periode groeide Ilias en ik steeds meer naar elkaar toe. We vertelde elkaar van alles en spraken elkaar de hele dag door. Ondanks onze studie en zijn (nog net geen fulltime) baan maakte hij altijd tijd voor me. We telefoneerde ook best vaak en t voelde alsof ik hem al jaren kende. Ik kende hem in feite alleen van foto’s en hij mij ook. Toch was die band die we kregen zo apart.. we waren beste vriendjes geworden en ik vertelde hem steeds meer.. zo wist hij het als mijn ouders weer eens ruzie hadden en mijn moeder mishandeld werd, hij belde me dan op om de moed in te spreken en vertelde mij hoe dat vroeger bij hem thuis eraan toe ging. Ook wist hij bepaalde dingen uit t verleden, niet alleen over Fouad, maar ook over de pijnlijke tijden op de basis en middelbare school heb ik met hem gedeeld. Het voelde alsof ik een soulmate had, een beschermer. Ik wilde hem echt graag zien maar t heeft maanden geduurd voordat die eerste ontmoeting er eindelijk kwam, en toen die kwam werd er voor mij een nieuwe deur geopend.


    Zal ik die date in details beschrijven of hebben jullie daar geen zin in?.

  2. #32
    Married with my (L)

    Reacties
    1.853
    11-10-2006

    ja graag in details madame!!! gelukkig ging het al wat beter met je

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    108
    17-07-2012

    ooo
    upp en ja in details, eigenlijk tussenin...

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    ik ben bezig met een vervolgje..
    doe me best! x

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    Thanks voor de upjes! Hier volgt een vervolgje..


    Het was 6 oktober, deze dag ga ik nooit vergeten.. Ik zou afspreken met Ilias!! Ik was vroeg in de ochtend al uit huis gegaan omdat ik nog twee colleges had in de ochtend die ik niet mocht missen van ilias. Ik had geprobeerd er een beetje leuk uit te zien want ik was als de dood dat hij zou afknappen op mijn uiterlijk! Ik probeerde de afgelopen periode ook een beetje mijn wenkbrauwen bij te werken en soms een beetje blush te dragen. Voordat ik uit huis ging had ik nog snel mijn tandenborstel en pyjama in mijn tas gestopt omdat ik na mijn date bij mijn oom zou logeren. Eenmaal op school aangekomen was ik totaal niet zo nerveus zoals met Fouad.. ik voelde me wel een beetje opgelaten maar verder kon ik me rustig concentreren in de les. Rond 11 uur was mijn laatste college en ik pingde Ilias al iets ervoor of hij al wakker was. Hij was al wakker en ik moest hem laten weten wanneer ik de trein in zou stappen zodat we elkaar op tijd zouden ontmoeten op t station in zijn stad. Helaas kregen we aan t einde van ons college te horen dat we projectgroepen in moesten delen! Ik baalde als een stekker.. alweer kon ik Ilias niet ontmoeten maar mijn gevoelens jegens hem werden wel steeds meer. Gelukkig had ik binnen enkele minuten al een partner gevonden en zo hadden we al snel een groepje van 4. Omdat een ieder van ons eigenlijk al afspraken had gepland deze middag besloten we om verdere afspreken en ideeën via de mail te delen. Gelukkig maar!!
    nu pingde ik Ilias dat ik er aan kwam, ik pakte de trein vanaf t dichtst bij zijnde station en ben nog één keer overgestapt voor ik in zijn stad aan kwam. Toen ik daar aan kwam belde ik ilias meteen op en hij vertelde me welke richting ik op moest lopen. Ik liep (nu wel zenuwachtig) zijn richting op, gooide ondertussen nog mijn kauwgom weg en smeerde snel lipbalsem op mijn lippen om er toch iets beter uit te zien. Toen ik t hoekje om ging en door een klein straatje liep kwam ik uit bij een parkeerplaats. Daar stond inderdaad een auto met een man erin waarvan ik alleen zijn achterhoofd zag.. ik liep voorzichtig door en hij keek me aan met een brede lach. Daar zat Ilias, Ilias was niet mooi, ilias was niet aantrekkelijk maar ik twijfelde niet en stapte zo bij hem in. Dat was de eerste keer dat ik bij een jongen in de auto zat (alleen!). hij keek me lang aan en bleef naar me lachen, ondertussen voerde we een gesprekje wat we normaal op de ping zouden doen. Hij vroeg of ik een goede aansluiting had en wat ik wilde gaan doen. Ik had geen idee wat er te doen was in die stad en ik was ook continu op mijn hoede. Wie weet liep er wel een neef rond die ik zelf niet kende en mij wel zou herkennen. Na een paar rondjes rijden zei ik dat ik nog een ijsje te goed van hem had voor een weddenschap.. we haalden twee ijsjes en reden naar een soort parkeerplaats met een groen grasveldje ervoor (deed me denken aan de tankstations van Frankrijk onderweg naar Marokko). We zaten te praten en ik voelde me heel erg op mijn gemak. Ik voelde kriebeltjes in mijn buik en ondanks dat zijn uiterlijk niet was wat ik wilde nam ik er toch genoegen mee. Hij had prachtig gekleurde ogen en volle gekrulde wimpers waar ik helemaal in verdween. Omdat ik die dag een leuke ring met grote stenen op had pakte hij mn hand vast om die ring eraf te halen. Die eerste aanraking tussen onze handen was voor mij een geheel nieuwe ervaring. Ik wilde zijn hand vast pakken en niet meer loslaten. Kennelijk voelde hij ook zoiets want hij pakte mijn hand en verwikkelde zijn vingers tussen de mijne.. ik liet hem niet meer los. De verlangens werden steeds meer en meer.. ik keek naar zijn volle lippen en zag al voor me hoe die lippen mij op een dag zouden kussen. Ja, ik was verliefd. En dit was liefde op t eerste gezicht! Na even te hebben gepraat startte hij de motor weer en we reden naar een supermarkt. In de supermarkt waren weinig mensen te bekennen. Ik voelde me raar, want ja ik liep met een man in een supermarkt in een onbekende stad voor de eerste keer in mijn leven. En niet zomaar een man, ik was smoorverliefd op hem aan t worden. Hij was lang en breed dus ik voelde me heerlijk als ik naast hem liep.
    We kochten een aantal lekkere dingen en reden toen door naar zijn kleine huisje. Ik vond dit zo eng en hoe ik t nu typ komen alle gevoelens en gedachtes weer naar boven. Hij probeerde me gerust te stellen en zei dat hij me heus niet zou opeten ofzo. Ik moest lachen en stapte uit de auto. Toen hij de deur opende liep ik naar binnen en zag een kleine woonkamer met een uitgeklapte slaapbank. Ik ging op een aparte stoel zitten en was blijkbaar heel verlegen.. want hij was thee aan t zetten in de keuken achter me en vroeg me of ik me wel op me gemak voelde. Ik voelde mijn wangen gloeien maar ik giechelde alleen. Hij kwam zitten en legde twee kopjes thee op tafel. Na een beetje te hebben gepraat zei hij.. waarom zit je zo ver van me, kom hier naast mij (hij zat op de open geklapte slaapbank). Ik twijfelde en ging toen alsnog naast hem zitten. Zijn ogen betoverde mij en ik voelde de warmte vanuit mijn tenen naar boven kruipen, vlindertjes in mijn buik en mijn wangen gloeide nu nog meer. Hij keek me lang aan en sloeg toen vriendschappelijk een arm om me heen. Doordat ik zo verzwakt was door die verliefdheid viel ik achterover op de bank en in plaats dat hij me los liet viel hij mee. Zijn gezicht was nu nog geen 10 cm van mijne verwijderd en zijn ogen zorgde ervoor dat t gevoel in mijn maag zakte naar mijn buik. Langzaam sloot ik mijn ogen en ik voelde dat zijn lippen de mijne raakte. Zo teder en zacht, totaal anders dan bij Fouad! Ik liet mezelf gaan en voelde dat hij meer tegen me aan kwam liggen. Ik lag half onder hem en verlengde de kus. Dit voelde als mijn eerste kus. Ik genoot en wilde hem niet los laten.. hij voelde tzelfde en ik merkte zelfs dat hij opgewonden raakte. Ik liet hem zachtjes los en keek m weer even aan in die prachtige ogen. Hij glimlachte en plantte een kus op mijn voorhoofd. Ik stond op en liep even naar mijn telefoon om te controleren of ik geen gemiste oproepen van mijn familie had. Gelukkig had nog niemand contact met me gezocht en ik liep terug naar hem. hij zat op t randje van de bank en trok me bij mijn dijbenen naar zich toe, ik belandde zo op zijn rechter been en sloeg mijn armen om zijn nek, keek hem aan en kuste hem weer. Hij genoot van mijn aanwezigheid en sprak elke keer over hoe we ons leven samen gaan leiden. Want t was duidelijk, wij waren geen beste vrienden.. Wij waren lovers.

  6. #36
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    dit pagina mag zijn hoekje checken
    Inspire Boutique

  7. #37
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Damens willen jullie dit verhaal ook lezen ze is net begonnen en gaat na een paar reacties verder.... Pleasss

    http://forums.marokko.nl/showthread....#post109901270


    Upppp
    Inspire Boutique

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    272
    06-05-2010

    zooo vervolgjes mogen heus wel sneller geplaatst worden..

  9. #39
    O, Allah forgive me.

    Reacties
    10.507
    14-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tjinkie Bekijk reactie
    zooo vervolgjes mogen heus wel sneller geplaatst worden..
    Mensen hebben ook hun dagelijks leven waar ze veel tijd in steken.

    @ Topicstarter: Up. Mag ik je PMen over iets wat privé is betreft mezelf? Ik wil je namelijk wat vragen.

    Multiple users.

    No great love ever came without great struggle. ♥

    “(En) toen hij tot zijn metgezel (Aboe Bakr) zei: ‘Wees niet bedroefd. Waarlijk, Allah is met ons.’” (At-Tawbah, 40) ♥
    'Ajwa, Sukkary en/of Khudri dadels uit SA » www.noordadels.nl


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    272
    06-05-2010

    Citaat Geplaatst door Doewnyaaa Bekijk reactie
    Mensen hebben ook hun dagelijks leven waar ze veel tijd in steken.

    @ Topicstarter: Up. Mag ik je PMen over iets wat privé is betreft mezelf? Ik wil je namelijk wat vragen.
    ik snap dat er een leven is naast m.nl!! maar ik vind mijn mening dus.. dat er teveel tijd tussen zit!! en vind dat irri lezen..


    ben alweer vergeten wat er voor is gebeurd..

    ik lees het verhaal wel over een paar maanden..

    succes met jullie up

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    Citaat Geplaatst door Doewnyaaa Bekijk reactie
    Mensen hebben ook hun dagelijks leven waar ze veel tijd in steken.

    @ Topicstarter: Up. Mag ik je PMen over iets wat privé is betreft mezelf? Ik wil je namelijk wat vragen.
    Natuurlijk mag dat! ik wacht op je pm x
    Citaat Geplaatst door tjinkie Bekijk reactie
    ik snap dat er een leven is naast m.nl!! maar ik vind mijn mening dus.. dat er teveel tijd tussen zit!! en vind dat irri lezen..


    ben alweer vergeten wat er voor is gebeurd..

    ik lees het verhaal wel over een paar maanden..

    succes met jullie up
    sorry, ik doe mijn best om zo snel mogelijk te plaatsen,
    het is niet dat ik 24/7 beschik over een computer vandaar.
    Ik heb t de afgelopen dagen ook heel druk gehad maar ben
    nu bezig met een vervolg en plaats m in chaallah zo snel mogelijk.

    mijn excuses dames
    liefs, anonymous2012

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    Vervolg,

    De volgende dag (na mijn eerste date met Ilias) had ik me verslapen. Ik was bij mijn oom blijven slapen en had t nogal laat gemaakt met Ilias, ik was pas rond 19:00uur thuis en mijn tante was erg ongerust. Ik wist dat t overduidelijk was dat ik niet op school was al die tijd dus Ik heb haar verteld dat ik iemand heb leren kennen en dat ik met hem op school aan t ‘chillen’ was. Ze geloofde me en vond t leuk om te horen. Eigenlijk is ze nog best jong, 28 jaar, maar we hebben nooit echt een band met elkaar opgebouwd. Dit komt misschien omdat we nooit alleen waren maar altijd met de oudere vrouwen van onze familie erbij. Natuurlijk zou ik haar ook niet alles kunnen vertellen want t is en blijft de vrouw van mijn oom. Mijn oom voor wie ik wel veel respect heb en die ik nooit iets zou vertellen over mijn privéleven.
    De vrouw van mijn oom, mijn tante Jasmina, probeerde me nog wat tips te geven over de liefde maar ik pikte er niet veel van op. In plaats daarvan zat ik met mijn hoofd hoog in de wolken, te dromen over ilias’ zachte lippen en t gevoel wat ik met hem had ervaren. Omdat ik de hele nacht door aan t denken was versliep ik me in de ochtend en besloot twee uur later naar school te gaan. Ik probeerde een beetje te ontbijten maar ik kreeg niet veel binnen. Ik voelde continu rillingen door mijn lichaam gaan, warme rillingen.. te beschrijven als ‘verliefdheid’. Na t ontbijt haastte ik me om me om te kleden. Toen ik op mijn telefoon keek zag ik een berichtje van Ilias en ik voelde de vlinders alweer in mijn buik. De uren,dagen en weken erna heb ik continu een blij gevoel ervaren! Ik miste hem vreselijk maar tegelijkertijd liep ik met een brede lach op mijn gezicht. Op school hadden veel mensen t door.. ik was verliefd! Ik vertelde een paar klasgenoten over Ilias ( twee Nederlandse jongens en een Antilliaans meisje). Thuis ging t nog altijd even slecht maar door Ilias voelde ik minder pijn. Als er ruzie was tussen mijn ouders of t liep weer uit de hand dan was hij er voor me en steunde hij me. Ik hield van hem, dat was zeker! Na elkaar bijna 4 weken gemist te hebben hadden we dan onze volgende date. We besloten niet naar buiten te gaan. Ik was vroeg in de ochtend al naar hem toe gegaan. Ik had die dag maar twee colleges en die kon ik allebei wel later inhalen. In de trein deed ik een beetje makeup op maar tijdens t poederen bedacht ik me ineens dat hij me moest accepteren hoe ik was. Ik zag er dit keer ook heel simpel uit zoals ik me altijd naar school kleedde, ik veegde met een zakdoekje zo alle make up weg en deed alleen een beetje lipbalsem zonder kleur op. Ik voelde me fris en zenuwachtig tegelijk. Misschien vond hij me dit keer niet mooi, misschien was t alleen maar lust? Ik wist t niet en ging gewoon naar hem toe. Eenmaal aangekomen stond hij op dezelfde plek als vorige keer op me te wachten. Ik stapte in de auto en hij keek me een beetje verliefd aan. We spraken over van alles en ik voelde me zo fijn. Gewoon mezelf, gewoon Aliyaah werd voor een keer geaccepteerd en geliefd. Hij pakte mijn hand en gaf er een kus op. We reden naar de bakker en supermarkt in de buurt van zijn huisje. Ik weigerde om eten te kopen omdat mijn maag op slot zat door de verliefdheid maar hij dwong me. Ik kocht een kaascroissantje en wat te drinken. Bij de kassa keek de caissière ons heel lang aan. Ik herkende haar van de vorige keer. Ik griste zo mijn eten en drinken bij hem weg en ging voor hem staan om af te rekenen. Hij deed beledigd en kneep in mn zij. De caissière moest lachen en zag dat hij rood werd. Ik keek hem heel stoer aan en zei: je mag alleen op de eerste date betalen, nu doe ik t zelf. Cassière rekende me snel af, begon te lachen en knipoogde naar hem. Ze heeft gelijk hoor! Hij keek ons nu allebei schuin aan en zei: pfff stel feministen! We schoten alle drie in de lach en liepen al lachend de winkel uit. In de auto zei hij dat ik dat nooit meer mocht doen, voor de rest van me leven zou hij betalen. Ik lachte hem uit en maakte m duidelijk dat ik niet op die manier opgevoed ben. Toen we bij zn huis aankwamen stapte ik als eerste uit en liep naar zn deur, hij liep achter me aan en ik voelde een rilling over mijn rug gaan. Voor even sloot ik mijn ogen en het voelde alsof ik thuis kwam en mijn man achter me liep. Hij kneep me in mn zij wakker en opende de deur. Ik stapte naar binnen achter hem en sloot de deur achter me. Hij liep door naar de keuken en legde alle boodschappen neer. Toen hij zich omdraaide stond ik nog geen meter van hem verwijderd. Hij liep naar me toe, pakte me in me zij en kuste me zo op mijn mond. Ik kan niet beschrijven wat ik op dat moment voelde, maar de tranen vloeien over mijn wangen nu ik dit typ. Ik voelde intense liefde. Ik hield zo veel van deze man. Hij keek me aan en mompelde iets. Ik legde mn hoofd op zn borst en zo stonden we bijna twee minuten lang stil in de keuken, te genieten van elkaars aanwezigheid en lichaamswarmte. Nadat we thee hadden gezet en ons op de bank genesteld hadden begonnen we een beetje aan elkaar te zitten. Hij speelde met zn vingers langs mijn buik en ik speelde met mijn hand met zijn andere hand. Toen het stil viel zoende hij me onverwachts met een beetje kracht, ik viel naar de zijkant van de bank en liet mezelf weg zakken. Hij kuste en ik kuste terug. Ik verloor controle over mezelf en lag nu half onder hem. Voor even stopte hij en keek me vragend aan.. ik giechelde en kuste hem weer. Zo bleef t doorgaan.. we kusten, knuffelden en keken tussendoor televisie. na en tijdje voelde ik zijn hand onder mijn shirtje spelen en hij klikte zo mijn bh los. Mijn onzekerheid werd binnen een paar seconden weer opgekrikt naar level 100 en ik kroop ineen.. wat als hij zou merken hoe klein mijn borsten nou eigenlijk waren. Hij dacht dat hij te ver ging en trok zich een beetje terug. Nu trok ik de deken over ons heen en ging tegen hem aanliggen. Hij keek me verliefd aan en ik dommelde een beetje in slaap. Na een tijdje voelde ik warme lippen tegen mijn voorhoofd en werd wakker. Hij keek me glimlachend aan en zei dat hij me wel bij zich wilde houden maar dat hij geen problemen voor me wilde veroorzaken. We stonden op, kleedde ons aan en gingen richting t station. In de trein terug naar huis was ik me al aan t voorstellen hoe de volgende keer tussen ons zou zijn. Romantisch, misschien uiteten? Ik kon niet wachten.. helaas had ik niet door dat ik de controle over mezelf totaal kwijt aan t raken was…

  13. #43
    O, Allah forgive me.

    Reacties
    10.507
    14-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Shokraan laakie, meid. Ik PM je vanavond In sha' Allaah. x

    Up.

    Multiple users.

    No great love ever came without great struggle. ♥

    “(En) toen hij tot zijn metgezel (Aboe Bakr) zei: ‘Wees niet bedroefd. Waarlijk, Allah is met ons.’” (At-Tawbah, 40) ♥
    'Ajwa, Sukkary en/of Khudri dadels uit SA » www.noordadels.nl


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.186
    25-11-2007

    prachtig verhaal en pijnlijk ga door meid nieuwe fan!!!!!
    We weren’t created to please the creation..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    62
    10-09-2012

    De volgende dagen na ons afspraakje merkte ik meteen verschil. Het leek alsof we meer (seksuele) verlangens naar elkaar toe hadden. Hij gaf toe dat hij mijn warmte miste en ik kreeg vreemde verlangende gevoelens. Verlangens naar iets wat ik niet kende. Omdat hij bang was dat we de fout in zouden gaan wilde hij niet afspreken. Ik vond t vreemd want ik zou die fout toch niet in gaan. Kom op hee, ik heb nog nooit een naakte man gezien dus ik zou t echt niet doen! Hoe veel ik ook van m hou. Ik schoot al in de stress toen mijn bh los ging, laat staan als ik alles uit zou moeten doen..
    zo bleef ik mezelf gek maken de opvolgende dagen.. nadenken sloeg om in fantaseren.. Wat als…! Wat als ik seks met hem zou hebben? Wat als ik bij hem zou slapen? Zouden we binnenkort al kunnen trouwen? Ik werd gek! Ik kon helemaal niets met hem doen want ik begaf me al in een gevarenzone. Ik kom uit een HELE strenge familie waarin boyfriends NOT done zijn. Als ze er alleen al achter zouden komen dat ik contact had met een jongen dan zou ik t al over me heen krijgen. Als ze erachter zouden komen dat ik gezoend heb.. pff dan betekent t mijn dood. Ik was doodsbang ja, maar toch hield ik mezelf niet tegen met Ilias. Hij had goede invloed op mij. Op school deed ik me best omdat hij me erin stimuleerde, thuis probeerde ik vrede te houden door zijn tips op te volgen en verder had ik hem. Als ik hem te erg miste dan belde ik hem op om zijn stem weer te horen maar we zagen elkaar niet. We dachten beide dan onze verlangens naar elkaar zouden afkoelen als we elkaar even niet zagen. Na een lange periode (voor mijn gevoel een eeuwigheid) spraken we weer af. Ik was in de tussentijd een weekje op vakantie geweest en in de vakantie was ik misschien wel een beetje veranderd. Ik was onder handen genomen door een schoonheidsspecialiste en had nu een wat schoner gezicht. Ik voelde me op een of andere manier ook mooi, of nou ja mooi? Eerder minder lelijk.
    Het was raar deze dag, ik voelde me zo goed maar ook zo volwassen. Een gevoel wat ik nog niet eerder had ervaren. Ik dit keer zelfs een jurkje aan met een dikke panty en laarzen want het was winter.. ergens in november dacht ik. Het ging weer zoals gewoonlijk, hij kwam me ophalen en we wilden eigenlijk buiten gaan ontbijten samen maar er was niks in de buurt. Ik zei dat ik gewoon lekker naar huis wilde en een film wilde kijken. Hij vond t goed en reden richting zijn huis. Ik voelde me hier zo thuis, dat ik zelf meteen alles klaarzette voor de film. Hij ging zitten op de bank en ik kwam naast hem zitten. Hij sloeg een arm om me heen en plaatse een kusje op mijn neus. Ik giechelde en trok mezelf weg. Het was nu wel mooi geweest, ik was al zo intiem met deze jongen maar hij had me nog steeds niet zonder hoofddoek gezien ookal had hij mijn lichaam allang gevoeld. Ik deed voorzichtig mijn hoofddoek af en legde het met naalden op tafel. Hij bleef me lang en geshockeerd aankijken. Wat?! Zei ik tegen hem.. hij trok me naar zich toe en kuste me nu vol op de mond.. “je bent zo mooi tbarkellah” zei hij. Ik werd zo verlegen als maar kan.. hij vond me mooi. Mijn grote liefde vond mij mooi terwijl ik een afkeer voor mezelf had. Hij complimenteerde mijn lichaam wel vaker maar ik nam het nooit serieus. Maar de glinstering die ik dit keer in mijn ogen zag, was zo anders.. zo oprecht. Ik keek hem lief aan en kroop toen weer tegen hem aan en trok een deken over ons heen. Hij ging met zn hand door mijn haren en haalde zo het haardbandje eruit. Af en toe draaide hij met zijn vingers mijn gezicht om en gaf me een kus. ik bleef naar de film kijken en voelde me zo fijn. Dit is wat ik voor de rest van mijn leven wilde. Ik zag het al voor me, elke avond met mijn lieve mannetje op de bank knuffelen. Ik zag het ook al helemaal voor me hoe t zou zijn om een kindje met hem te krijgen.. ookal ben ik altijd extreem anti kinderen geweest, met hem wilde ik een kleintje. Ik voelde de kriebels in mijn buik en gaf hem een klein kusje in zijn nek. Hij beantwoorde deze zo snel dat ik meteen geen interesse meer had in die film of iets anders. Ik draaide me naar hem toe en hier volgde alweer een liefdesscène. Ik was gek op hem en liet mezelf ietsje meer gaan. Na een tijdje stopte hij en keek een beetje pijnlijk. Ik schrok.. misschien deed ik iets verkeerd? Hij zag de schrik in mijn ogen en legde meteen uit dat hij een beetje last had van de spieren in zijn rug, waarschijnlijk door t sporten. Ik keek hem aan en zei dat hij zich moest omdraaien zodat ik hem zou masseren. Hij keek me met grote ogen aan en er ontstond een brede glimlach op zn gezicht. In de kast had hij massageolie liggen dus ik stond op en pakte de fles. Ik masseerde hem en voelde hem helemaal ontspannen raken. Hij genoot maar opeens stond hij op en duwde me van zich af. Ik bleef stil en wist niet wat er ging gebeuren. Ik ging dus maar zitten en hij liep naar de keuken. Even later kwam hij terug en we hadden nog steeds geen enkel woord gewisseld. Hij duwde me in me rug zodat ik op mijn buik kwam te liggen en fluisterde: nu is t mijn beurt. Ik begon te lachen en ging heel ongemakkelijk liggen. Hij schoot ook in de lach en waarschuwde me dat dit de eerste keer was dat hij iemand masseerde. Ik liet hem zijn gang gaan.. hij deed voorzichtig mijn truitje over mijn hoofd uit, opende mijn bh en liet een beetje koude olie op mijn warme rug vallen..ik sloot mijn ogen en voelde pure rust in mijn spieren. Ik dommelde zowat ik slaap toen ik opeens geen massage meer voelde. Ik was te moe om mijn ogen te openen maar al snel voelde ik een warm lichaam tegen t mijne aan. Nu lag hij naast me maar ik had geen bovenkant aan. Ik opende langzaam mijn ogen en zag dat hij me liefdevol aankeek. Ik kuste hem en hij speelde met zijn handen over mijn lichaam.. Op een gegeven moment kwam hij bij mijn borsten.. het was alsof hij mijn seksuele aantrekkingskracht nu had verhoogd. Ik werd opgewonden en voelde dat mijn lichaam nu op hol sloeg..ik wilde meer, meer en meer.. ik voelde zijn geslachtsdeel nu helemaal tegen me aan en ik wilde het nog dichter tegen me aan. Ik begreep mezelf niet en iets in mij schreeuwde dat ik moest stoppen maar ik verdrong die gedachtes en ging door.. hij ging met zijn handen in mijn slipje en hij raakte een gevoelig plekje aan.. t liep uit de hand maar gelukkig remde hij af. Hij gaf me een aantal kleine kusjes op me mond en zei dat we voorzichtig moesten doen. Ik viel mijn hoofd op zijn blote borst rusten.. ik voelde zijn hartslag en mijn hele lichaam werd rustig. Ik hield zo veel van hem, dat ik al mijn ellende voor even vergat en bijna begon te huilen…