Poll resultaten: Ben jij een stille of actieve lezer? Stem a.u.b.

Stemmers
41. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Stille lezer

    33 80,49%
  • Actieve lezer

    8 19,51%
  1. #196
    Berberse.

    Reacties
    1.746
    19-12-2010

    Up voor jou!


  2. #197
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    wil je aub jou verhaal sturen als die af is
    :

  3. #198
    Verbannen

    Reacties
    950
    04-04-2011

    wauw een prachtig spannend verhaal en natuurlijk heel erg zieligg!!
    Moge allah swt je vergeven en je veel sbar geven
    het is maar dat ik nu snel moet gaan anders had ik het helemaal gelzen het blijft spannend!
    blz 4

  4. #199
    Verbannen

    Reacties
    950
    04-04-2011

    pfff wat heftig heb veel gehuild bij het lezen van je verhaal het is verslavend.

    Ik vind het heel erg wat je meegemaakt hebt en wat je nu nog steeds meemaakt
    Moge allah ta3allah je heeel veell sbar geven en je helpen en de deuren naar het juiste pad voor je openen en je verlossen van alle pijn en tegenslagen inshaAllah yarabbie Ameen!!
    p.s je mag mij ook altijd pmmen wnnr je je hartje wilt luchten en ik hoop ook dat je doormiddel van je verhaal je wat beter voelt en wat opgelucht bent.. dikke je nieuwe fannetje!

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    3
    02-10-2011

    Ga asjeblieft verder met je verhaal!!! Het is zo spannend...

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    644
    01-10-2006

    Meid ik heb je verhaal gelezen, vind het vreselijk voor je. Moge allah jou alle sbar geven.

    Wens je heel veel sterkte.

    xx

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    1
    23-01-2013

    Nou...ik vind het wel zielig wat je hebt meegemaakt toen je nog jong was. al die pesterijen etc...maar wat je met illias hebt gedaan vind ik wel heel erg..dit kan je gewoon niet doen, je zelf zomaar weggeven aan iemand terwijl je donders goed weet dat het zina is en dat het niet goed was...je had beter steun moeten zoeken bij je moeder of je tantes...en nooooit bij een jongen..dat zijn wolven die iets proberen af te pakken en dan gaan ze vandoor...ik ben zelf moeder van 3 meiden en ik hoop dat ze nooit in dit soort situatie komen achter mijn rug om. je bent moeder of ouder en wil alleen maar het beste voor je kinderen, je vertrouwt ze, laat ze sporten en studeren en leuke dingen doen. en achter je rug om duiken ze in bed met wolven...echt erg zoiets...

  8. #203
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wanneer ga je verder? Wil met het verhaal beginnen, maar niet als het verhaal niet word afgemaakt hihi.

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-12-2014

    Jammer dat je niet verder bent gegaan.

  10. #205
    MVC Lid

    Reacties
    50
    15-04-2015

    Ik hoop dat je nu wel rust hebt en gelukkig bent xxxx