Salaam iedereen,

Ik vind het heel leuk on te schrijven, en ik zit pas een dagje op mnl, en ik zag de verhalenrubriek. Dus het leek me leuk om een boek te schrijven. Dit boek is niet waargebeurd ofzo gewoon uit mijn fantasie. Enjoy

HICHAM GEEF ME GELD" Schreeuwde ik naar beneden. Oh sorry ik heb mezelf nog niet voorgesteld, ik ben Safae el **** en ben 17 jaar, ik heb lang zwart haar(wat is je naam) en bruine ogen. en Hicham is mijn broer hij is 19 jaar.

"Nee je moet zelf werken voor je geld lui kind" zei Hicham. Ik keek hem boos aan en Ayah (twin van hicham en zus van safae) lachte ons alleen uit en ik kreeg een 20je van haar. "Dankjewel zussie jij hebt mij van hongersnood gered wacht maar Hicham, ik wou kapsalon halen voor ons 2 maar nu krijgt mijn lieve Ayah het. " "NEE IK WIL OOK" Schreeuwde Sarah mijn zusje van 7. Ze keek me smekend aan. "Goed dan trek je schoenen aan" ze gaf me een kusje en rende naar de gang. Hicham keek me boos aan en ik stak me tong naar hem uit. Hij wou gierig doen toch ewa dan niet toch "SAFAE IK BEN KLAAR KOOOOMMMM" "Saff rustig heel afrika kan jou horen"

Ohja wat ik aan had. Ik had een zwarte spijkerbroek aan met een rode blouse, en mijn rode Louboutin hakken. Ik had ook nog een knalrode lippenstift op. Mooi toch?

Nee grapje ik had een marokkaanse huisjurk aan, wellou make up en me gare action slippers. Ik heb schijt aan iedereen die afhaal ding is om de hoek.

Toen We klaar waren besloten we om ook nog even snel naar de ah te gaan dus ik had chips, snoep, chocola en redbull gehaald. Moet wel he, we gaan morgen naar marokko en had geen zin om met een lege buik ik het vliegtuig te gaan zitten

We liepen terug naar huis en ik zag iemand die ik liever niet had willen zien. Het is...