1. #1
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    heren, stel jullie vrouw werkt en

    loopt in de pauze een rondje door de stad met haar mannelijke collega (s)
    zou jue jezelf niet beter kunnen castreren dan?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  2. #2
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Denhaag--070-- Bekijk reactie
    Mannelijke collega's?
    ik maak haar af, en dit is waarom mijn vrouw later thuis mag blijven of ergens gaat werken waar je minder met mannen in aanraking komt. een ziekenhuis bijvoorbeeld
    dan moet je haar daar zeker niet laten werken!!!
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  3. #3
    Zwijg

    Reacties
    1.843
    17-08-2008

    Stel je vrouw dit, stel je man dit, ik zou mijn man zus, ik zou mijn vrouw zo, ik zou mijn bagroen dittes, ik zou mijn boegroer dattes. Het houdt ook nooit op met jullie hierzo.

  4. #4
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door SaraSientje Bekijk reactie
    Stel je vrouw dit, stel je man dit, ik zou mijn man zus, ik zou mijn vrouw zo, ik zou mijn bagroen dittes, ik zou mijn boegroer dattes. Het houdt ook nooit op met jullie hierzo.
    en wat zou jij met mijn agroer doen?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.790
    19-05-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    loopt in de pauze een rondje door de stad met haar mannelijke collega (s)
    zou jue jezelf niet beter kunnen castreren dan?
    Ik persoonlijk vind het ook niet kunnen hoor, maar stel dat jij getrouwd bent. Is het dan wel oke om met een vrouwelijke collega in de pauze een wandeling te maken?
    Beautiful people are not always good, but good people are always beautiful

  6. #6
    Mrs.

    Reacties
    2.856
    19-08-2008

    Dan scheelt er wat aan de communicatie in je relatie.
    Het moet al heel vroeg duidelijk worden dat dat soort praktijken je niet aanstaan en dat ze dat dus ook echt niet in haar hoofd moet halen.
    Inprenten, inprenten, inprenten. Voorkom je een hoop gezeik mee.

    Oh Allaah, don't make this world our biggest concern.


  7. #7
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Fashion-Queen Bekijk reactie
    waarom lach jij? serieus zag net ene vrouw met hijab met zo een surinamer lopen. ik weet het zijn collega's maar effe serieus...dan heb je echt disrespect naar je man toe
    Citaat Geplaatst door Naadje101 Bekijk reactie
    Ik persoonlijk vind het ook niet kunnen hoor, maar stel dat jij getrouwd bent. Is het dan wel oke om met een vrouwelijke collega in de pauze een wandeling te maken?
    ik loop nooit met collega's erg genoeg binnen met ze te zitten buiten ben ik alleen of met vrienden

    Citaat Geplaatst door GeleSokken Bekijk reactie
    Dan scheelt er wat aan de communicatie in je relatie.
    Het moet al heel vroeg duidelijk worden dat dat soort praktijken je niet aanstaan en dat ze dat dus ook echt niet in haar hoofd moet halen.
    Inprenten, inprenten, inprenten. Voorkom je een hoop gezeik mee.
    juist
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  8. #8
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Hahahaha, bedankt voor je topic!
    .

  9. #9
    -

    Reacties
    95
    03-12-2008

    Niks ervan. Rondje stad gaat te ver.

  10. #10
    -

    Reacties
    95
    03-12-2008

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    waarom lach jij? serieus zag net ene vrouw met hijab met zo een surinamer lopen. ik weet het zijn collega's maar effe serieus...dan heb je echt disrespect naar je man toe
    Ja, maar we moeten ook niet oordelen. Misschien is ze niet getrouwd? En je weet niet waarom ze samen lopen..

  11. #11
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Xnameless Bekijk reactie
    Ja, maar we moeten ook niet oordelen. Misschien is ze niet getrouwd? En je weet niet waarom ze samen lopen..
    zij is getrouwd ik ken haar. ken haar man, ken haar broers ken haar hele geschiedenis
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  12. #12
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door justmimz Bekijk reactie
    En als ze het doet, alsof je, jezelf gaat castreren

    De vrouw moet toch weten dat 't niet kan.
    maar niet elke vrouw vind dat het niet kan
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  13. #13
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Hahahaha, bedankt voor je topic!
    wat vind jij er nu van ?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  14. #14
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Muahahaha, ik wil die avond in alle warmte en rust aan tafel, ik pass wel als ik mee wordt gevraagd .
    .

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Wat is daar erg aan?
    Je kan moeilijk nee zeggen, als je zegt, ik ga even een broodje halen en Henk zegt, ooh goed idee, ik ga met je mee.
    Het ligt er aan wat je gaat doen. Je moet niet met Henk gaan shoppen in je pauze bij de Hunkemoller.
    Maar als je gewoon met mannelijke collega's, meerdere of met één even de benen gaat strekken, een broodje halen en weer terug, zie ik daar geen erg in.

    We die only once...
    and for such a long time...