Poll resultaten: Ik ben

Stemmers
228. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    155 67,98%
  • Een actieve lezer, en reageer onregelmatig

    49 21,49%
  • Een actieve lezer, en reageer regelmatig

    29 12,72%
Meerkeuze vragen
  1. #31
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Insh'Allaah hbiba! Je gooit de bal wel hoog komt goed InshAllaah!!
    Bedankt voor je compliment lieverd!


    Leuk, deze reacties! Ik hoop dat dit verhaal naar verwachting zal zijn InshAllaah!


    Shokran lieverd! hoop het ook!
    Ameen meid..

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  2. #32
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008



    Op iedere pot zijn deksel...

    'Goedenavond Lina’’ weerklonk de stem, van de altijd vrolijke begeleidster, Amanda,in mijn oren. Gauw mompelde ik een groet terug, en slenterde naar mijn kamer. Een tevergeefse poging besefte ik. Ze liet zich niet gauw uit het veld slaan, en stond in No time, in de kerstversierde hal voor mij. Bezorgd, streek ze mijn haren uit mijn gezicht. ‘’ Kind toch, je bent kletsnat. ‘’

    Ik slaakte een geïrriteerde zucht. Vanzelfsprekend toch? Het regende pijpenstelen. ‘’ Het regende Amanda’’ antwoordde ik nors
    Ze wierp me een glimlach. ‘’ Neem een warme douche. Zal ik je zo komen helpen je kamer op te ruimen. ‘’ Ik sloeg het aanbod beleefd af. ‘’ Bedankt Amanda, ik doe het liever zelf. ‘’ gooide ik de handdoek in de ring. Ze knikte geduldig, terwijl ik om haar heen liep naar boven. Ik was op mezelf gesteld, en dat wist zij als geen ander.

    Ik gooide mijn kamerdeur open, en sloot deze zachtjes achter me. Vervolgens leunde ik tegen de deurpost aan, en slaakte ik mijn zoveelste diepe zucht vandaag. Mijn gedachten deden weer hen werk.

    Terug naar de tijd waar ik mijn ouders nog had. Ik kon ze me niet meer herinneren. Ik had verder ook geen herinnering aan hen. Zou ik op mijn moeder lijken, of leek ik juist op mijn vader. Ik wist het niet. Ik vroeg me af, waar ik dit leven aan te danken had. Waarom werd hen het leven ontnomen, en werd mijn leven bespaard. Als ook het mijne was ontnomen, was deze ellende me gespaard.

    Ik schudde de vervloekte gedachten van mijn gedachten. Ik moest me niet pessimistisch inzetten. Natuurlijk had ik een moeder nodig, die mij de juiste weg liet zien, een die mij weerhield van het slechte. Een die me meisjesdingen leerde, en een die altijd achter me stond. En uiteraard wilde ik ook niet mijn vader missen. Een vader die met duizend en 1 dates thuiskam, in de hoop dat zijn dochter de ideale partner zou vinden. Een vader die zijn dochter het geloof meebracht. ‘’ Het zij zo, mij is het niet gegund’’ fluisterde ik zacht, wetend dat het een raadsel zou zijn, of ze mij nou wel of niet hoorden, in het leven na hen dood.

    Velen vragen tolden overuren in mijn hoofd. Wie had mijn ouders het leven ontnomen, en om welke reden? Waarom bespaarde deze persoon mij het leven? Wat was zijn of haar doel geweest? Een ding was mij zeker. Mijn ouders zijn geen natuurlijke dood gestorven. Mijn ouders leven is door een of andere lafaard ontnomen, zonder ooit een verklaring te hebben gehad. Het zou mijn pijn wat helen, wanneer de dader zou boeten voor zijn wandaden.

    De vragen moesten beantwoord worden. Maar de antwoorden waren nihil. Ik zou ze ontraadselen. Op iedere pot zijn deksel. Op iedere vraag zijn antwoord.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  3. #33
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Wauw!....
    Dank u

    Pm gelezen?
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  4. #34
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  5. #35
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Uuupppsssaaa
    Lieverd, kan zijn dat jij een stukje gemist hebt! Heb dat deel per ongeluk verwijderd, en het staat alleen op de pc thuis. Helaas ben ik nu niet thuis! Wel even teruglezen morgen InshAllaah!
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  6. #36
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Dank u

    Pm gelezen?
    Ja, ik heb wat gestuurd.. Enkel wat ik kon vinden erover..

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  7. #37
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Ja, ik heb wat gestuurd.. Enkel wat ik kon vinden erover..
    Nogmaals bedankt lief, maar dat is m niet! Anders kijk ik morgen wel thuis. Heb het nog wel op pc staan.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  8. #38
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Nogmaals bedankt lief, maar dat is m niet! Anders kijk ik morgen wel thuis. Heb het nog wel op pc staan.
    Geen dank..

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    82
    08-06-2011

    new fannetje, een suppper begin you go girl !!!!!!!


    Uppppp

  10. #40
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Lieverd, kan zijn dat jij een stukje gemist hebt! Heb dat deel per ongeluk verwijderd, en het staat alleen op de pc thuis. Helaas ben ik nu niet thuis! Wel even teruglezen morgen InshAllaah!
    Okee is goed ik zal erop wachten wanneer het stuk erop komt te staan.
    Dankjewel voor het melden schat

    X

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #41
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.515
    14-01-2011

    Prachtig!!

  13. #43
    Sabrun Jameel. ღ

    Reacties
    25.436
    07-06-2011

    Lijkt me spannend! Notifcatie. x


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    495
    15-06-2005

    Up nieuwe fan,
    Mooie verhaal ben benieuwd wat gaat volgen
    Veel suc6 met schrijven meid <3

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    496
    20-12-2005

    Uppa! Thnx for the notification. X
    The journey of a thousand miles begins with one step....