Poll resultaten: Ik ben

Stemmers
228. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    155 67,98%
  • Een actieve lezer, en reageer onregelmatig

    49 21,49%
  • Een actieve lezer, en reageer regelmatig

    29 12,72%
Meerkeuze vragen
  1. #3136
    MVC Lid

    Reacties
    35
    06-10-2014

    Upppp, ga snel verder !

  2. #3137
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Spannendd fijn dat je weeer verddr schrijft♡♥

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  3. #3138
    MVC Lid

    Reacties
    5
    29-12-2014

    Upppp wnnr ga je weer een vervolg schrijven?

  4. #3139
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    NHollandina, zodra ik er de inspiratie en tijd voor heb. Lig al bijna 3 maanden ziek thuis.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  5. #3140
    MVC Lid

    Reacties
    5
    29-12-2014

    Heey Meid, Allah shafiek beterschap , ik heb alle geduld . De verhaal kan we'll w8, want je gezondheid gaat voor . Sterkte!

  6. #3141
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    Hey meid dit is een van de beste verhalen die ik heb gelezen. Je hebt echt talen macha Allah. Ik wacht met smacht op je volgende stuk en hoop uit de grond van mijn hart dat je het verhaal zal afronden inchallah. Liefs je nieuwe fan. En veel beterschap xxxx
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  7. #3142
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Allahi shafie In shaa Allah!! Schrijf pas als jij je weer goed voelt xx

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  8. #3143
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Waaaauw ik heb na 2 jaar alles weer ingehaald. Waauw waauw waaauw!!


    Dikke up!

  9. #3144
    MVC Lid

    Reacties
    4.603
    18-04-2013

    Ik ben zo gefrustreerd. Ongelofelijk. Nooit zo gefrustreerd geweest om een verhaal.
    Meer dan 2 jaar bezig met een verhaal wat de fak?!
    Schaam je als schrijfster.
    "The Biggest mistake you can make, is removing jewels from your Crown to make it easier for a man to Carry".
    "When this happens, I need you to understand that you don't need a Smaller Crown--
    You need a man with bigger hands".

  10. #3145
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Mystery-Fessia Bekijk reactie
    Ik ben zo gefrustreerd. Ongelofelijk. Nooit zo gefrustreerd geweest om een verhaal.
    Meer dan 2 jaar bezig met een verhaal wat de fak?!
    Schaam je als schrijfster.
    Je kan altijd op het kruisje bovenaan klikken. Ben niemand een verklaring schuldig. Zeker niet als je denkt dat je die op deze manier kunt verkrijgen. Schaam je om je reactie!
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  11. #3146
    MVC Lid

    Reacties
    4.603
    18-04-2013

    Kifesh geen verklaring schuldig. Zodra je begint met een verhaal is het niet de bedoeling dat die af is wanneer we 50 worden en je geeft ook niet aan wanneer er een vervolg geplaatst wordt.
    Dat is niet netjes!! Ondanks je dit vrijwillig doet is het een beetje verantwoordelijkheid nemen.
    Seriously.. 2 jaar?! Je raakt lezers kwijt!
    "The Biggest mistake you can make, is removing jewels from your Crown to make it easier for a man to Carry".
    "When this happens, I need you to understand that you don't need a Smaller Crown--
    You need a man with bigger hands".

  12. #3147
    MVC Lid

    Reacties
    4.603
    18-04-2013

    Je reageert btw overal laat dan een reactie achter dat je er nog lang niet aan toe komt.
    Zo hoeven wij ook niet te wachten op iets wat niet zal komen op korte termijn.
    "The Biggest mistake you can make, is removing jewels from your Crown to make it easier for a man to Carry".
    "When this happens, I need you to understand that you don't need a Smaller Crown--
    You need a man with bigger hands".

  13. #3148
    MVC Lid

    Reacties
    243
    27-09-2012

    Over wat gaat haar verhaal? Kan aub iemand een korte samenvatting geven.

  14. #3149
    MVC Lid

    Reacties
    243
    27-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mystery-Fessia Bekijk reactie
    Kifesh geen verklaring schuldig. Zodra je begint met een verhaal is het niet de bedoeling dat die af is wanneer we 50 worden en je geeft ook niet aan wanneer er een vervolg geplaatst wordt.
    Dat is niet netjes!! Ondanks je dit vrijwillig doet is het een beetje verantwoordelijkheid.
    Seriously.. 2 jaar?! Je raakt lezers kwijt!
    2 jaar is inderdaad heel lang. Zij is sinds 2012 bezig, in augustus worden het 3 jaar.

  15. #3150
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Nee ik ben inderdaad niemand een verklaring schuldig. Ook jou niet. Dat ik lezers kwijt raak kan mij evenmin interesseren. Had het aan mij gelegen had ik het verhaal al een jaar gelezen stopgezet. Ik ben slechts doorgegaan voor hen die dat graag wilden. Hier heb ik geen zin in. Het sluiten van deze topic lijkt me zinvoller.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥