Poll resultaten: Ik ben

Stemmers
228. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    155 67,98%
  • Een actieve lezer, en reageer onregelmatig

    49 21,49%
  • Een actieve lezer, en reageer regelmatig

    29 12,72%
Meerkeuze vragen
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    267
    29-12-2011

    ben benieuwd, je vorige verhaal heb ik ook uitgelezen met plezier en god wat was dat een prachtige verhaal. Ik heb gewoon zitten huilen maar ga gauw verder Up x

  2. #17
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door mevrouwtjeH Bekijk reactie
    Dankjewel voor het melden je trouwe fannetje is aanwezig. Je proloog maakt mij nieuwsgierig dus begin snel.
    Graag gedaan lieverd! Ik begin er gauw aan InshAllaah!
    Citaat Geplaatst door BBtamza Bekijk reactie
    Meid, een prachtig proloog
    Begin snel met schrijven zou ik zeggen!! HAHAH

    xx, Een nieuwe lezer.
    Shokran Mop
    Citaat Geplaatst door FUNNYGIRL. Bekijk reactie
    Oeppieee.... ik kan niet wachten
    Ik ook niet
    Citaat Geplaatst door NaamloOsz__ Bekijk reactie
    Up schatje! !! Ik kijk ernaar uit!
    IShokran lieverd!
    Citaat Geplaatst door jemmek Bekijk reactie
    Wat mij betreft, mag je de aftrap doen met je eerste hoofdstuk!!
    Shokran Mop..
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  3. #18
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Rotterdamsze. Bekijk reactie
    nieuwe fan ben benieuwd !
    ik heb er vol op vertrouwen in.
    schrijvster? kan je me aub een pm sturen wanneer je een vervolgje hebt geplaatst?
    Ik zal je berichten, zodra het eerst vervolgje erop staat! Welkom meid!
    Citaat Geplaatst door Rifia_82 Bekijk reactie
    Ben benieuwd....
    De proloog smaakt in ieder geval naar meer!
    Ghair InshAllaah, hoop dat ie in smaak zal vallen!
    Citaat Geplaatst door kauotar Bekijk reactie
    ben benieuwd, je vorige verhaal heb ik ook uitgelezen met plezier en god wat was dat een prachtige verhaal. Ik heb gewoon zitten huilen maar ga gauw verder Up x
    Mijn zakdoekjes waren helaas op. Anders had ik jou er ook een aangeboden


    Lieve meiden,

    Ik heb jullie niet allemaal geciteerd, maar allemaal van Harte welkom! Ik zal Insh'Allaah maandag het eerste hoofdstuk plaatsen!

    Veel liefs!
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    267
    29-12-2011

    insha allah ben benieuwd

  5. #20
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Insha'Allah

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    43
    14-06-2012

    upupup ben benieuwd.

    xx

    Een man heeft zijn succes te danken aan zijn eerste vrouw, en zijn tweede aan zijn succes.
    Jim Backus

    De stilte is een vriend die je nooit verraadt.
    Confucius


  7. #22
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Lieve Lezers,

    Hierbij het eerste deel als voorproefje... Kon het toch niet laten, om jullie in spanning achter te laten.
    Maak kennis, met de hoofdpersoon, en laat me vooral weten wat je ervan vindt!

    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  8. #23
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008



    Lina ibn Ghalik

    'Ik versnelde mijn passen, zonder om te kijken naar de achterdochtige persoon die me te voet achterna stapte. Ook hij versnelde zijn stappen. Alhoewel ik ging er vanuit dat het om een mannelijk wezen ging.

    Mijn hart bonkte in mijn keel van de angst. Algauw begon ik mijn stappen te versnellen, met het resultaat, dat ik begon te rennen. Ik haalde, de door de regen, natte haarlokken van mijn gezicht, terwijl ik de regenplassen probeerde te vermijden.

    Ik merkte dat de gedaante achter mij niet ver van me was, en rende naar de drukke winkelstraat. Vol hoop dat er toch winkelende menigte was, waar ik me kon verstoppen, ondanks de pijpenstelen.

    Velen vragen drongen mijn gedachten in. Wie was deze persoon? En nog belangrijker; Wat wilde deze gedaante van mij? Velen vragen zonder er een antwoord op te hebben. Al bij al was ik dat gewend. Het kenmerkte mijn leven. Een leven vol raadsels. Een leven dat ontraadselt moet worden.

    Ik besefte dat ik inmiddels de drukke winkelstraat had bereikt, en drong de menigte in, zonder omkijk. Deels opgelucht, dempte ik mijn tempo, om niet op te vallen. Een ijskoude windvlaag deed mij mijn sjaal over mijn neus heen trekken. Ik verstopte mijn koude vingers in de mouwen van mijn gekleurde jas.

    Vervolgens nam ik even de tijd om mijn gedachten te laten varen. Wie was de persoon, die mij zojuist was gevolgd. Wie was deze gedaante, waar ik uit de klauwen ben ontsnapt. Begon ik te hallucineren, of toch niet? Het moest me maar overkomen op 19 jarige leeftijd.

    Alhoewel een getal niet verschil uitmaakte, vreesde ik er toch wel voor. Ik had al meer meegemaakt, dan de gemiddelde leeftijdgenoot. Een spanningsloze achtervolging, behoorde toch wel tot het minimale, dat mij overkomen was.

    Ik besefte dat ik inmiddels was aangekomen bij het torenhoge gebouw, dat verlicht was, in verband met de kersttijden. De versierde kerstboom die buiten stond te vriezen, trok mijn oog. Wat was het doel van een kerstboom? Al van jongs af aan versleet ik mijn dagen in dit weeshuis. Hier was ik in mijn jonge jaren terecht gekomen.

    Op mijn vierde verjaardag, belande ik bij een pleeggezin. Het gezin bestond uit 4 leden. Spijtig genoeg verloor het gehele gezin na 2 weken hen ziel, door voedselvergiftiging. Vandaag nog de dag, besef ik niet dat ik daar levend uit ben gekomen.

    Ik werd opgevangen in een weeshuis, De afspraken waren gemaakt. Ik zou in een nieuw pleeggezin terecht komen. Terwijl het kinderloze gezin onderweg was om mij op te halen, beleefde ik een tweede trauma. Ze stierven onderweg, aan een auto-ongeluk, dat hen fataal werd.

    Na een jaar in het weeshuis, werd ik opgevangen door een ander pleeggezin. Anderhalve maand, had ik daar gewoond. Ik had hen ruzies moeten doorstaan, voor ze beseften dat ze niet gelukkig met elkaar waren. Opnieuw werd ik daar de dupe van. De partners werden ex-partners, en ik belande opnieuw in het Weeshuis, waar ik mijn eigen kamer kreeg.

    Terwijl ik de ingangsdeur opende, keek ik nogmaals achterom. Niemand te bekennen. Ik haalde opgelucht adem. Ik liep richting mijn kamer. Een kamer vol herinneringen. De 4 muren waar ik alles mee kon delen. Wetend dat ik dit kamertje koste wat kost zou verlaten, om een nieuw leven tegemoet te gaan. Net zoals een kersverse bruid, het huis van haar vader verliet, om in te trekken bij een man die haar hartje sneller deed kloppen. Alhoewel dat voor mij een utopie was. Zou ik ook kunnen trouwen, vroeg ik me in stilte, een belachelijke retorische vraag. Natuurlijk niet.

    Al met al, had ook ik doelen gesteld, waar ik naar zou streven. Ik zou wat van mijn leven maken. Als een ander dat kon, dan kon ik het ook. Overtuigde ik mezelf. Ik moest de trots van mijn ouders over me heen zien komen. Dat moest. Ondanks dat ze , door een tot nu toe nog onbekend raadsel, het leven hadden verlaten.
    Het geluk was niet in mijn leven weggelegd, maar ik zou het terughalen. Ik tastte nog steeds naar dat ene lichtpuntje in het duister. Maar ik beloofde mezelf plechtig, dat ik tot de ik de laatste adem zou blazen, door zou gaan. Daar hoorde je Lina ibn Ghalik voor te heten.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  9. #24
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Wauw.. Ze heeft heel wat meegemaakt zo te zien en ben wel benieuwd nog naar meer... Netjes gedaan meid.. Is de eerste keer dat ik een verhaal van je lees maar je weet wat schrijven is!. Petje af..

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  10. #25
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Wauw.. Ze heeft heel wat meegemaakt zo te zien en ben wel benieuwd nog naar meer... Netjes gedaan meid.. Is de eerste keer dat ik een verhaal van je lees maar je weet wat schrijven is!. Petje af..
    Shokran lieverd! Moet er nog wel inkomen, heb al een tijdje niet geschreven, maar het was me weer een plezier!
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  11. #26
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Shokran lieverd! Moet er nog wel inkomen, heb al een tijdje niet geschreven, maar het was me weer een plezier!
    Graag gedaan meid... Het komt wel goed met de tijd Insha'Allah.. Ben al zeer tevreden met deze vervolg, laatstaan wat er nog gaat komen... ..

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.515
    14-01-2011

    Wauwie, Masha'Allah schat. Top!! Een pittig voorproefje moet ik eerlijk toegeven. Ben benieuwd naar next!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    43
    28-07-2012

    netjes!
    je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
    ben benieuwd..
    ga gauw verder
    Lees ook mijn verhaal: Revenge

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    267
    29-12-2011

    wauw dit word een prachtverhaal ga gauw verder up!

  15. #30
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Graag gedaan meid... Het komt wel goed met de tijd Insha'Allah.. Ben al zeer tevreden met deze vervolg, laatstaan wat er nog gaat komen... ..
    Insh'Allaah hbiba! Je gooit de bal wel hoog komt goed InshAllaah!!
    Citaat Geplaatst door jemmek Bekijk reactie
    Wauwie, Masha'Allah schat. Top!! Een pittig voorproefje moet ik eerlijk toegeven. Ben benieuwd naar next!
    Bedankt voor je compliment lieverd!
    Citaat Geplaatst door _catwoman Bekijk reactie
    netjes!
    je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
    ben benieuwd..
    ga gauw verder
    Leuk, deze reacties! Ik hoop dat dit verhaal naar verwachting zal zijn InshAllaah!
    Citaat Geplaatst door kauotar Bekijk reactie
    wauw dit word een prachtverhaal ga gauw verder up!
    Shokran lieverd! hoop het ook!
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥