Poll resultaten: Ik ben

Stemmers
228. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een stille lezer

    155 67,98%
  • Een actieve lezer, en reageer onregelmatig

    49 21,49%
  • Een actieve lezer, en reageer regelmatig

    29 12,72%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    нєт нυιѕ мєт нααя Diєρѕтє Gєнєιмєη♥-.


    Het Huis met haar Diepste Geheimen♥-.



    ©2012. Het Huis met haar Diepste Geheimen van Is_lam

    Dit werk is auteursrechtelijk beschermd.
    Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze opgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch,mechanisch, door fotokopieën, opnamen, of enige andere manier zonder voorafgaande toestemming van de auteur.

    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  2. #2
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Proloog

    Ronddwarrelend als een veertje dat meegenomen wordt door de wind. Om en om, rond het huis. Iedere keer een nieuw bericht. Ieder moment een nieuw boodschap. Een raadsel.

    Soms stijf van angst, en soms gemotiveerd om het raadsel te ontraadselen en de boodschap te begrijpen.
    Veel vraagtekens, achter iedere zin. Wie waren ze? Wat probeerden ze me duidelijk te maken? Wat was de boodschap?

    Eenzaam..Ik heb er altijd alleen voor gestaan. De spanning is om te snijden.

    Het dagboek, een boek vol verhalen. Soms wel in verschillende talen. Van wie was het? En wat schuilde er achter ‘het boek der raadsels’’.

    Een warm hart. Standvastig in haar schoenen. Samen door het leven. Ze vrolijkte mijn leven op. Het lichtpuntje in het duister. Een engel.

    Ondeugend. Wie was zij, en waarom was ik de enige die haar zag? Waarom begreep ik de boodschap niet, die ze met zich meebracht. Waarom was ze dag en nacht bij me. Waarom liet ze me uiteindelijk aan mijn lot over?

    Arrogantie. Dat was zijn karaktereigenschap. Een verloren zaak. Soms met moeite een glimlach op zijn gezicht toveren. Wat was zijn doel. Waarom bleef hij haken, terwijl ik zijn motto niet begreep.

    Het opgerolde perkament. Ze vielen haast uit de lucht. Wat hadden ze te betekenen? Wat verschuilde achter het onschuldige stuk papier.

    Overtuigd om een nieuwe bladzijde in mijn leven open te slaan. Maar eerst moet het verleden afgesloten worden. Vastberaden, alle stukken te herroepen, en er een verhaal van te maken.

    De sleutel. In welk slot paste deze..

    Het Huis… Verdriet, liefde, angst en geluk gingen gepaard. Wat had ze te verbergen. Wat voor geheim schuilde erin? Hoe ontraadselde ik deze. Wat had de zolder er mee te maken.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  3. #3
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Woordje van de Schrijver


    Lieve Lezers,

    Vandaag ben ik begonnen aan mijn tweede verhaal; ‘Het Huis met haar Diepste geheimen’.

    Mijn eerste verhaal hier op Marokko.nl ‘Yamwi metebkish heda hoewa mektabi. ‘ heb ik inmiddels succesvol afgerond, en is ook in word versie beschikbaar.

    Dit verhaal was een uitlaatklep voor me geworden. Ondanks dat ik in een drukke periode zat, ben ik mijn belofte nagekomen, en heb ik het verhaal afgerond.

    Bij sommige niet naar verwachting. De een vond het een vlotte einde hebben, en de ander was er tevreden mee. Persoonlijk, vind ik het begin van het verhaal veel minder. Maar het is inmiddels weer 2 jaar terug dat ik er aan ben begonnen. En Natuurlijk leer je in de tussentijd jezelf tot een betere niveau te ontwikkelen. Over het vervolg ben ik verder wel tevreden. En ook ik vind helaas dat ik het einde te vlot en slordig heb afgerond. Dat kwam door een depressieve periode waar ik in was beland, waar ik nood had aan tijd. Maar daar valt nu weinig aan te veranderen. Ik ben ook niet van plan dit aan te passen.

    Voor nu ben ik een nieuw verhaal begonnen. Ik heb het nog niet helemaal uitgestippeld, maar ben er wel zeker van, dat ook dit verhaal een uniek trekje heeft. Ik heb het in elk geval niet voorbij zien komen.

    In de proloog komen enkele steekwoorden voor die je terug zult vinden in het verhaal. Dus ook voor jullie een raadsel, die naar mate de tijd verstrekt ontraadselt zal worden.

    Tot slot wil ik alle lezers, en met name de actieve lezers van mijn vorige verhaal ‘Yawmi metebkish heda hoewa mektabi’ enorm bedanken, voor het reageren, en voor jullie meningen! Ik heb altijd met plezier geschreven. Ieder moment dat ik besloot te kappen, werd ik overtuigd door te gaan. Ik waande me tot het uiterste.

    Verder wil ik alle lezers van harte welkom heten. Ik hoop dat jullie het een interessant verhaal vinden, en natuurlijk hoop ik er met jullie een leuke tijd van te maken. Ik zie jullie graag terug in het verhaal. Feedback is altijd meer dan welkom.

    Reageren is geheel gratis, ik zal zeer zeker geen kosten in rekening brengen!

    Zodra ik positieve reacties heb, zal ik volgende week beginnen aan het eerste hoofdstuk.

    Héél veel leesplezier!

    Veel liefs,

    Is_lam
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    386
    02-05-2007

    Wat leuk je bent een nieuw verhaal begonnen goed begin ga gauw door. Upa

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    UPPAAA ! GA GAUW VERDER ZUS! PRACHTIG BEGIN!

    Lees: Het lichtje in mijn leven dat spontaan uitging...
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4610770


  6. #6

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Dankjewel voor het melden je trouwe fannetje is aanwezig. Je proloog maakt mij nieuwsgierig dus begin snel.
    Inspire Boutique

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    279
    07-02-2011

    Meid, een prachtig proloog
    Begin snel met schrijven zou ik zeggen!! HAHAH

    xx, Een nieuwe lezer.
    Mijn mama mijn alles!!
    Meerdere gebruikers

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    128
    20-08-2010

    Oeppieee.... ik kan niet wachten

    "Blije mensen zijn altijd mooi.... " Emest Keijzers


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    366
    06-12-2010

    Up schatje! !! Ik kijk ernaar uit!
    Magreb' 30mrii, bladii, watanii (ll)

    Meknessiaaaa; Nadoriiaaaaaa & Tetouaniaaa/COLOR] [/B]

    3gebruikerss m² <3 c

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.515
    14-01-2011

    Wat mij betreft, mag je de aftrap doen met je eerste hoofdstuk!!

  14. #14
    aktar m 7oubk mabedi

    Reacties
    261
    02-06-2009

    nieuwe fan ben benieuwd !
    ik heb er vol op vertrouwen in.
    schrijvster? kan je me aub een pm sturen wanneer je een vervolgje hebt geplaatst?
    Alles waar je tegen vecht, groeit.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.820
    29-07-2010

    Ben benieuwd....
    De proloog smaakt in ieder geval naar meer!

    ALLAHOEMMAGFIRLIE WA LIWAALIDAYYA WARHAMHOEMAA KEMAA RABBAYAANIE SAGHIERAA