Poll resultaten: Vinden jullie dat liefde bestaat?

Stemmers
2. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik ben het mee eens!

    2 100,00%
  • Ik ben het niet mee eens!

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    94
    14-06-2011

    Smile !!!!!de eertse liefde blijft voor eeuwig bestaan!!!!

    Hoi mensen ik ben zelf dol op, lezen en daarmee schrijf ik een verhaal.
    Ik hoop dat jullie wat vinden en hopen op jullie ups .
    Het verhaal gaat over een jonge dame die blind verliefd is moet zoveel pijn en trauma's beleven om gewoon gelukkig te zijn
    Maar zoals zegen ti's ni altijd rozegeur en maneschijn.
    Daarom Ga ik een verhaal schrijven dus beste lezers have fun!


    VEEL LEESPLEZIER

    Het is een verhaal die zich afspeelt in arme dorp Maar wel een land met kansen.

    Samira is 23 jaar ze doet enorm haar best om haar familie zo tevreden te houden maar toch is haar vader en broer zo'n geldwolven, dus gaat zij de kost verdienen en ze heeft haar studie zelfs niet afgemaakt want het kon niet haar ouders hadden het geld er ni voor.

    Dus de personage die vaak gaan voorkomen in het verhaal

    Samira: 23 jaar
    Jamal: 25 jaar broer samira
    Ouders samira: Achmed & dounia
    En de andere komen voor in het verhaal.

    Op een ochtend vroeg in de morgend stond samira op waste haar gezicht en deed haar ding nam snel een buitje van haar boterham die ze gesmeerd had en zo deed ze haar kleren snel aan om door te gaan.
    Net ze de deur opende stond haar hartsvriendin voor de deur die ook met haar werkt in de zelfde fabriek.
    Samira: hey hbiba, zo vroeg hhhhh
    Amal: ja schat, kom anders zijn we te laat en je weet hè die heks heeft het niet graag da mensen te laat zijn dus maak voort.
    Samira& amal onderweg naar het werk.
    Samira: en hoe gaat het?
    Amal: ja goed lekker en met jou!
    Samira: ja bij mij weet je het al hè altijd hetzelfde met mijn vader kom binnen met slaag en ga buiten met slaag en ook van die klootzak jamal die denken dat ik geld verberg van hun dat ik ze mijn volledig loon ni geef ook al krijgt mijn vader huur van de mensen vindt hij het weinig hij geeft het alleen maar uit aan drank. Dit maakt me enorm kwaad maar wat kan je er aandoen hè.
    Amal: ja echt erg lieverd maar een leven zonder hun ook kijk naar mij ik leef alleen en zo moet ik de kost verdienen maar hamdolaah het leven gaat voorbij.
    Samira: ja IDD ooh kijk madam karima is er wat een vreemd mens zeg!
    Amal: hhhhhhhhhhh

    Dus we kwamen aan bij de fabriek waar we de stoffen wassen vooraleer ze naar de naaister verkocht worden.
    Madam karima en haar broer Ilias hebben die bedrijf als erfenis van hun ouders een ook aantal gronden en een grooooooot villa.
    Ze zijn rijk maar denken Alleen aan hun eigen.
    Madam karima zij is niet getrouwd woont bij haar broer in de villa en echt een streke madam.
    Meneer Ilias was getrouwd maar is weduwe net 3 jaar geleden maar zelf zegt hij wereld gaat verder hij is enorm streng tegen iedereen waar hij voorbij komt wordt hij met respect begroet zelfs zijn zus heeft er enorm schrik van.

    Dus er werkte er veel arme mensen in die bedrijf de loon da wij verdien is 100€ in de maand.
    Maar bij hun is 100€ veel geld dus zijn ze er enorm blij mee. De Mensen die er werken komen van verschillende dorpen er werken zowel mannen als vrouwen!

    Ik begon te werken en niet wetend dat deze dag mijn hele leven veranderd!
    Samira: amal hou aan die hoek daar eens vast zo we moeten deze opvouwen
    Amal: ja is goed, zo?
    Samira: ja dank je
    Amal: graag gedaan
    En zo deed ik het bij die andere stoffen tot we ineens de deur zien open gaan WOW stond gewoon open met mijn mond tot amal me aantikte en zei,
    Amal: hoi samira alles goed met je wat is er
    Samira: zie die prachtige ogen en die mooi glimlach net een engel!
    Amal: je overdrijft hij is gewoon een man zoals de anderen wat een engel meen je. Dat nou hhhh je laat me lachen mannen
    Samira: nee amal deze is echt anders toen die deur open ging vergat ik gewoon alles alles ik ben zeker deze gaat mijn pijn gewoon doen verdwijnen!
    Amal: kom samira doe verder
    Samira: kijk hij komt onze richting uit!
    Man: hoi dames ik ben Samir ben een technieker voor de motors die stuk zijn die maak ik en jullie dames
    Amal: ik ben amal en zei is samira en we zijn nu aan aan het werken wij hebben geen koffie pauze ok daag Samir
    Samir: amaai zo kort ok zie jullie straks dan.
    Samira: amal wat was dat nou hij was zo vriendelijk om een goede dag,te doen en jij snauwt hem af.
    Amal: samira jij weet wat mij overkomen is wil het niet nogmaals zoveel ellende dat ik heb moet door staan heb afgezien met mannen smerig zijn ze denken aan 1 ding wat bij mij niet pakte en dan late ze je zo vallen.
    Samira: ja schat weet het sorry kom we doen voort

    Na een tijdje door gewerkt was het een kwartier pauze
    Tijdens de pauze wou ik naar toilet gaan daar botste ik tegen die man aan als ik hem zie verdwaal ik gewoon in zijn ogen.
    Ik werd helemaal rood en ik keek voor mij.
    Samir: sorry had je niet gezien keek naar de grond
    Samira: geeft niet was ook met mijn gedachte ver dus allebei een fout hhhhh
    Samir: hhhhh ja
    Enzo werd het stil tot amal ineens kuchte euhm we schrikte hij ging verder en ik ging met amal naar toilet
    Amal: zozo wat was dat
    Samira: niets ik was onderweg naar toilet tot ik tegen hem aanliep heb hem niet gezien!
    Amal: wees voorzichtig meid want geef enorm veel om je wil dat je niets overkomt
    Samira: don't panic geef haar een dikke smak
    Zo gingen er weken voorbij en kwam Samir vaker tegen spraken veel met elkaar het voelt echt zo goed dat ik zelfs al mijn problemen vergeet.
    Tot op een dag het moment aanbrak toen vroeg hij me een speciale vraag wat ik nooit dacht te doen.........................

    Zo lieve lezers willen jullie weten wat voor vraag het was uppen dan maar hoor het wel van jullie xxxxx
    DUA voor de ouders.

    UITPRAAK DUA:
    rabbi irhamhumaa kamaa rabbaynie saghiera.
    BETEKENIS DUA:
    O mijn heer, schenk hun genade, zoals zij mij hebben opgevoed toen ik klein was.

  2. #2
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Kun je de topic bij verhalen plaatsen ???

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Kun je de topic bij verhalen plaatsen ???
    dat kan alleen moderator...

  4. #4
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    dat kan alleen moderator...
    Ja, dan kan ze dat vragen.. Of verwijder ze dit topic en plaatst ze het opnieuw bij verhalen...

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    92
    06-02-2011

    Dit verhaal is een Goloud versie
    Tevens Boetnawies gebruikt deze account!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    94
    14-06-2011

    Citaat Geplaatst door DancerFreakLove Bekijk reactie
    Dit verhaal is een Goloud versie
    Zeer juist je hebt het goed gevonden dus ik ga verder heb het gewoon naar een Marokkaanse versie veranderd vond het zo' pracht van verhaal groetjes
    DUA voor de ouders.

    UITPRAAK DUA:
    rabbi irhamhumaa kamaa rabbaynie saghiera.
    BETEKENIS DUA:
    O mijn heer, schenk hun genade, zoals zij mij hebben opgevoed toen ik klein was.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    94
    14-06-2011

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Ja, dan kan ze dat vragen.. Of verwijder ze dit topic en plaatst ze het opnieuw bij verhalen...
    Lieve mensen ik ga gewoon de vervolg verder schrijven bij verhalen dus daar zal mijn verhaal verder gaan groetjes en dank jullie voor ups
    DUA voor de ouders.

    UITPRAAK DUA:
    rabbi irhamhumaa kamaa rabbaynie saghiera.
    BETEKENIS DUA:
    O mijn heer, schenk hun genade, zoals zij mij hebben opgevoed toen ik klein was.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    94
    14-06-2011

    Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Kun je de topic bij verhalen plaatsen ???


    Dus ik heb het bij verhalen gezet veel leesplezier
    DUA voor de ouders.

    UITPRAAK DUA:
    rabbi irhamhumaa kamaa rabbaynie saghiera.
    BETEKENIS DUA:
    O mijn heer, schenk hun genade, zoals zij mij hebben opgevoed toen ik klein was.

  9. #9
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door ToGoodToBeTrue Bekijk reactie
    Lieve mensen ik ga gewoon de vervolg verder schrijven bij verhalen dus daar zal mijn verhaal verder gaan groetjes en dank jullie voor ups
    Citaat Geplaatst door ToGoodToBeTrue Bekijk reactie
    Dus ik heb het bij verhalen gezet veel leesplezier
    Dank je

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”