1. #31
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door MarcoBorsato Bekijk reactie
    Heey slaap,

    Ik moest vanochtend al snel weg. Die korte paar uurtjes deden me goed. Tot straks Inn sha Allah want ik mis je heel erg.

    Marco
    Ik moest vanochtend al snel weg, droooog!
    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  2. #32
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Ik heb net een heel verhaal getypt en nu is het verdwenen.
    M Till death do us part.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    252
    30-09-2008

    Wij waren met elkaar verbonden en ons losmaken was iets wat we niet konden. In je ogen las ik je angst, liefde, verdriet en je blijdschap. Waarom ben je plotseling van me afgenomen, zonder dat daarvoor iets in de plaats is gekomen. Ik kan niet beschrijven wat ik nu mis, maar als ik me niet vergis speelde jij een grote rol in mijn leven, dan ik vroeger ooit toe wou geven. Het was altijd zo gezellig als we samen waren, daarom zal ik die mooie jaren, in gedachten als mooie herinnering goed bewaren. Ik zal altijd van je blijven houden, je nooit vergeten. Daarover bestaat geen enkel misverstand, dat mag iedereen weten.
    een moment..Soms heb ik een moment, Dan wil ik even alleen zijn, het liefst dat ik voor heel even verdwijn! ik wil dan niet dat iemand mn tranen ziet, alleen sommige mensen begrijpen dat niet!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    10
    16-07-2012

    Ik mis je
    Na al die tijd heb ik nog steeds momenten dat ik het liefst alles wil vergeten. Momenten dat ik jou alles wil vergeven. Tot het trotse stemmetje in mijn hoofd zegt nooit meer laat ik je op die manier in mijn leven toe. Gelukkig want je moet weten dat zonder dat stemmetje ik je elke dag zou bellen. Al was het maar voor 2 sec om je stem te horen, om te horen hoe je mijn naam zegt. Wetende dat het me niks zal opleveren. Daarom bedank ik je trots stemmetje in mijn hoofd, you saved my life.
    En toch mis ik je




    Excellence is not a singular act, but a habit. You are what you repeatedly do.
    Aristoteles

  5. #35
    One way to Paradise

    Reacties
    5.292
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door amandeloogje17 Bekijk reactie
    Wij waren met elkaar verbonden en ons losmaken was iets wat we niet konden. In je ogen las ik je angst, liefde, verdriet en je blijdschap. Waarom ben je plotseling van me afgenomen, zonder dat daarvoor iets in de plaats is gekomen. Ik kan niet beschrijven wat ik nu mis, maar als ik me niet vergis speelde jij een grote rol in mijn leven, dan ik vroeger ooit toe wou geven. Het was altijd zo gezellig als we samen waren, daarom zal ik die mooie jaren, in gedachten als mooie herinnering goed bewaren. Ik zal altijd van je blijven houden, je nooit vergeten. Daarover bestaat geen enkel misverstand, dat mag iedereen weten.
    Citaat Geplaatst door Heartbeats Bekijk reactie
    Ik mis je
    Na al die tijd heb ik nog steeds momenten dat ik het liefst alles wil vergeten. Momenten dat ik jou alles wil vergeven. Tot het trotse stemmetje in mijn hoofd zegt nooit meer laat ik je op die manier in leven toe. Gelukkig want je moet weten dat zonder dat stemmetje ik je elke dag zou bellen. Al was het maar voor 2 sec om je stem te horen, om te horen hoe je mijn naam zegt. Wetende dat het me niks zal opleveren. Daarom bedank ik je trots stemmetje in mijn hoofd, you saved my life.
    En toch mis ik je




    Al Fudayl Ibn Iyaa -Rahimahullah- zei:

    "Hoe zal je zijn als je een tijd bereikt wanneer je mensen ziet die geen onderscheid maken tussen waarheid en valsheid, gelovige en ongelovige, betrouwbare en onbetrouwbare, noch onwetenden en wetenden en ook niet zal herkennen wat goed is noch wat slecht is?"

  6. #36
    YaRabbiGfirliDounobi

    Reacties
    2.161
    01-09-2010

    Citaat Geplaatst door RARE_MEISJES Bekijk reactie
    Ik heb net een heel verhaal getypt en nu is het verdwenen.
    Je nickname siert je.

    Per 1 Oktober OFFLINE!


  7. #37
    YaRabbiGfirliDounobi

    Reacties
    2.161
    01-09-2010

    Citaat Geplaatst door amandeloogje17 Bekijk reactie
    hahhah
    Citaat Geplaatst door Jidjies_N_Asl Bekijk reactie
    Ik moest vanochtend al snel weg, droooog!

    Per 1 Oktober OFFLINE!


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    252
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door RARE_MEISJES Bekijk reactie
    Ik heb net een heel verhaal getypt en nu is het verdwenen.
    Nog een keer beginnen dan maar...I want to read your big story
    een moment..Soms heb ik een moment, Dan wil ik even alleen zijn, het liefst dat ik voor heel even verdwijn! ik wil dan niet dat iemand mn tranen ziet, alleen sommige mensen begrijpen dat niet!!

  9. #39
    Kennis is macht.

    Reacties
    1.854
    19-10-2003

    I Hope u're doing fine in Paradise.
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

  10. #40
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Wauw, sommige berichten hier zijn echt emotioneel..
    -

  11. #41
    Kennis is macht.

    Reacties
    1.854
    19-10-2003

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Wauw, sommige berichten hier zijn echt emotioneel..
    U ask for it bebe!
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

  12. #42
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door Laila Bekijk reactie
    U ask for it bebe!
    Toen ik mijn topic opende was het eigenlijk meer omdat ik zelf dat bericht aan Linah kwijt wou..
    -

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    10
    16-07-2012

    little mouse jouw stukje, Jij moet echt in een lastige situatie zitten als ik dit zo lees
    Excellence is not a singular act, but a habit. You are what you repeatedly do.
    Aristoteles

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    10
    16-07-2012

    haha en toen kreeg je er allemaal trieste shizzle voor terug. iemand had te toon al vroeg gezet
    Excellence is not a singular act, but a habit. You are what you repeatedly do.
    Aristoteles

  15. #45
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door Heartbeats Bekijk reactie
    haha en toen kreeg je er allemaal trieste shizzle voor terug. iemand had te toon al vroeg gezet
    Hahaha, naja is niet erg. Zo hebben zij ook weer hun hart gelucht..
    -