1. #1
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik word gekkkkkkkk

    [Wat doe je nou tegen muggen die je stiekem snel bijten en elke keer wegvliegen en opeens spoorloos zijn maar nog wel steeds in je kamer???????????????]

    Wie heeft er een goeie tip, ben ongelukkig

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #2
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    een bekertje of schoteltje met azijn erin en naast je hoofdeinde (bv op je nachtkastje als je dat hebt) neerleggen en de muggen blijven weg van je.

  3. #3
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Echt?? Houden ze niet van azijn? Ga ik zeker uitproberen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    1.258
    30-03-2012

    Huis afbranden of de tips van anderen hier volgen die het wel weten. Ik weet alleen dat ik er ook gek van word! Ik voel je pijn.

  5. #5
    Ogen vertellen

    Reacties
    26.952
    21-08-2009

    Veel eieren eten, en daarna alle deuren en ramen sluiten en de hele tijd ruften. Zeker dat je ze zal vergassen. Succes

  6. #6
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Echt?? Houden ze niet van azijn? Ga ik zeker uitproberen!
    ik ben bloedserieus. nee ze houden niet van azijn, je zou jezelf er ook mee kunnen insmeren, maar dat gaat stinken. of anders met citroen insmeren houden ze ook niet van. helpt ook tegen de jeuk trouwens als je bent gebeten.

  7. #7
    Love

    Reacties
    2.269
    20-01-2012

    Ik doe ze altijd lokken naar mij toe... Door met telefoon te gaan spelen.. Dan gelijk licht aan.. meestal zijn ze in de buurt en dan doe ik hem pakken met die electrische tennis racket... Als dat niet lukt.. Dan kan je 2 dingen doen.. Weg van die kamer en naar een ander kamer gaan.. Of je kan zo een spray pakken die muggen dood.. Spuit je kamer daarmee... Ga weg... Kom binnen 5 min terug en doe je raam wagenwijd open... ( als je een gaasje hebt) En een half uur later kan je lekker slapen..
    Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.

  8. #8
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kettingkje Bekijk reactie
    Ik doe ze altijd lokken naar mij toe... Door met telefoon te gaan spelen.. Dan gelijk licht aan.. meestal zijn ze in de buurt en dan doe ik hem pakken met die electrische tennis racket... Als dat niet lukt.. Dan kan je 2 dingen doen.. Weg van die kamer en naar een ander kamer gaan.. Of je kan zo een spray pakken die muggen dood.. Spuit je kamer daarmee... Ga weg... Kom binnen 5 min terug en doe je raam wagenwijd open... ( als je een gaasje hebt) En een half uur later kan je lekker slapen..
    die spray is niet goed, da's vergif. je kunt beter natuurlijke producten gebruiken zoals azijn of citroen.

    @ ts: als je er vaker last van hebt is het misschien een idee citroenplanten aan te schaffen en horren voor je deuren/ramen te zetten als je vaak je ramen/deuren open hebt staan overdag waardoor ze binnen komen.

  9. #9
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Dit is echt niet normaal meer. Die mug hier schaamt zich echt niet!!! Hij heeft echt lef en vliegt steeds naar me toe gaat hijme bijten en dan als ik schoonmaakmiddel op hem wil spuiten is hij gewoon spoorloos , zo raar!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #10
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    doe salaat ishtikara
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  11. #11
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Kettingkje Bekijk reactie
    Ik doe ze altijd lokken naar mij toe... Door met telefoon te gaan spelen.. Dan gelijk licht aan.. meestal zijn ze in de buurt en dan doe ik hem pakken met die electrische tennis racket... Als dat niet lukt.. Dan kan je 2 dingen doen.. Weg van die kamer en naar een ander kamer gaan.. Of je kan zo een spray pakken die muggen dood.. Spuit je kamer daarmee... Ga weg... Kom binnen 5 min terug en doe je raam wagenwijd open... ( als je een gaasje hebt) En een half uur later kan je lekker slapen..
    Die spray is zoo slecht voor je

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #12
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dit is echt niet normaal meer. Die mug hier schaamt zich echt niet!!! Hij heeft echt lef en vliegt steeds naar me toe gaat hijme bijten en dan als ik schoonmaakmiddel op hem wil spuiten is hij gewoon spoorloos , zo raar!!
    ff serieus, je gaat toch geen schoonmaakmiddel op een MUG spuiten? wesh wil je hem een wasbeurt geven oella?

  13. #13
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    doe salaat ishtikara

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #14
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    doe salaat ishtikara
    volgens mij was er ook nog een speciale muggendua die je kunt doen....

  15. #15
    Love

    Reacties
    2.269
    20-01-2012

    Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    die spray is niet goed, da's vergif. je kunt beter natuurlijke producten gebruiken zoals azijn of citroen.

    @ ts: als je er vaker last van hebt is het misschien een idee citroenplanten aan te schaffen en horren voor je deuren/ramen te zetten als je vaak je ramen/deuren open hebt staan overdag waardoor ze binnen komen.
    Ik gebruik die spray altijd... En ja is niet goed voor die mug.. want die is daarna dood.. Voor mij als ik raam half uur tot 3 kwartier wagenwijd open zet... Is alles weg... En kan ik lekker slapen.. Citroen en azijn heeft bij mij niet geholpen.. net zo min als die stekkers gedoe... en ook die blauwe licht heb ik voor niks gekocht...
    Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.