1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Vrouwen met een polygame man?

    Salam aleikum zusters,

    Ik open deze topic om eens te kijken of er zusters zijn waarvan de man polygaam is en hoe dit werkelijk in de praktijk gaat insha Allah aangezien je dit steeds vaker ziet.

    Graag alleen serieuze reacties.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    97
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Up
    up

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Nee hier heb je alleen vreemdgaande mannen

  4. #4
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    daar ga je toch niks mee te maken willen hebben? come on.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    591
    06-09-2011

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Nee hier heb je alleen vreemdgaande mannen

    tora borasita
    dat heb ik niet van je verwacht
    je stelt mij teleur



    Getrouwd ,gelieve geen pm,s van vrouwen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    427
    21-03-2012

    Echt, mijn respect voor de vrouwen die hun man met andere kunnen delen.
    Account is overgenomen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14.108
    20-12-2005

    Mijn nichtje in marokko is getrouwd met een polygame man.
    zij is 21 en hij is 32 hij heeft 2 andere vrouwen en kinderen bij die andere vrouwen.
    alle 3 de vrouwen kennen mekaar niet en hebben elkaar nooit ontmoet ieder heeft zijn eigen huis, en hij verdeelt zijn tijd over de vrouwen.
    ik moet wel zeggen dat ik die man, een keer ontmoet heb en ik kreeg een beetje de kriebels van hem.
    geen positieve kriebels overigens, maar griezelige kriebels

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Redrose ben jij getrouwd met zo'n man?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    8.219
    27-09-2004

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Nee hier heb je alleen vreemdgaande mannen
    al biedt je jezelf als tweede vrouw wordt je afgewezen,
    is er nog hoop voor jou ?!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    8.219
    27-09-2004

    Citaat Geplaatst door LaCusine Bekijk reactie
    Echt, mijn respect voor de vrouwen die hun man met andere kunnen delen.
    genoeg marokkaanse meiden
    die vreemd gaan , komt op hetzelfde
    neer alleen een doet het schijnheillig
    en komt altijd met een fake smile thuis.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    kom op dames dit is gewoon halal in de islam ; & sommige vrouwen vinden het prima zo op zichzelf & deeltyds liefde van een man dat is toch wel beter dan op haram manier




  12. #12

    Reacties
    4.785
    17-02-2010

    Citaat Geplaatst door FATIMAZOHRA85 Bekijk reactie
    Mijn nichtje in marokko is getrouwd met een polygame man.
    zij is 21 en hij is 32 hij heeft 2 andere vrouwen en kinderen bij die andere vrouwen.
    alle 3 de vrouwen kennen mekaar niet en hebben elkaar nooit ontmoet ieder heeft zijn eigen huis, en hij verdeelt zijn tijd over de vrouwen.
    ik moet wel zeggen dat ik die man, een keer ontmoet heb en ik kreeg een beetje de kriebels van hem.
    geen positieve kriebels overigens, maar griezelige kriebels
    Ik zou wel de vrouw(en) willen kennen van mijn man.
    Lijkt me veel gezelliger ofzo
    Vooral gezien mijn kinderen dan bijv broertjes en zusjes hebben die ze dan nooit zouden kennen als het zo zou gaan zoals bij jouw nichtje.
    و صدق الشعر اذ يقول ؛ قل لي صاحب اراك غريبا، بين هذا الانام دون الخليل
    قلت كلا! بل الانام غريب انا في عالم و هذه سبيلي. هذا هو الغريب ؛ غريب عند العابثين من البشر ولكنه عند ربه في مقام كريم

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    610
    20-03-2011

    gatver zeg.... vind polygamie echt iets vreselijks en onmenselijks. Er is dan totaal geen gevoel voor je 1e vrouw geweest als je zoiets doet... tenzij ze echt onvruchtbaar is bijvoorbeeld en je als man een 2e vrouw neemt alleen voor de kinderen. dan liever een one night stand dan een man die wil trouwen met een ander. De islam heeft nooit gezegd neem 4 vrouwen, er zijn uitzonderingen genoemd waar de man eventueel een 2e vrouw mag huwen als zijn partner daarmee akkoord gaat. bijvoorbeeld dus bij medische gevallen, of als zij gehandicapt is geworden of wat dan ook. Maar niet voor je genot even 4 vrouwen huwen... ik hou teveel van mijn man om hem te kunnen delen, ik wil hem het liefst de hele dag om me heen, heerlijk en gezellig. Wij hebben geen 3e persoon nodig hihi.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    14.108
    20-12-2005

    Citaat Geplaatst door Oum-Nour Bekijk reactie
    Ik zou wel de vrouw(en) willen kennen van mijn man.
    Lijkt me veel gezelliger ofzo
    Vooral gezien mijn kinderen dan bijv broertjes en zusjes hebben die ze dan nooit zouden kennen als het zo zou gaan zoals bij jouw nichtje.
    mijn nichtje heeft nu trouwens ook een kindje van een paar maanden.
    de kinderen komen wel samen bij oma en opa trouwens die kennenelkaar dus wel.
    zij kent zijn kids ook allemaal, alleen de vrouwen hebben dus geen behoeft aan contact met elkaar

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Citaat Geplaatst door chocofreek Bekijk reactie
    gatver zeg.... vind polygamie echt iets vreselijks en onmenselijks. Er is dan totaal geen gevoel voor je 1e vrouw geweest als je zoiets doet... tenzij ze echt onvruchtbaar is bijvoorbeeld en je als man een 2e vrouw neemt alleen voor de kinderen. dan liever een one night stand dan een man die wil trouwen met een ander. De islam heeft nooit gezegd neem 4 vrouwen, er zijn uitzonderingen genoemd waar de man eventueel een 2e vrouw mag huwen als zijn partner daarmee akkoord gaat. bijvoorbeeld dus bij medische gevallen, of als zij gehandicapt is geworden of wat dan ook. Maar niet voor je genot even 4 vrouwen huwen... ik hou teveel van mijn man om hem te kunnen delen, ik wil hem het liefst de hele dag om me heen, heerlijk en gezellig. Wij hebben geen 3e persoon nodig hihi.
    Allah heeft het toegestaan, en hoe sta je er dan nu tegenover?