1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    23-03-2002

    over de" allochtonen"

    salaam ,allemaal

    Ik kan de gemiddelde Nederlander wel begrijpen als ik alles door hun bril ga bekijken....Hun rustige leventje wordt verstoord door die "buitenlanders".Dan hebben ze het niet over Italianen,Zweden of wie dan ook,maar meer over de Marokanen,Turken,Surinamers,Antillianen en de asielzoekers.....

    Hier is een voorbeeld,neem het met een korreltje zout:

    Een Nederlandse man die al maandenlang werkloos is solliciteert voor een baantje bij een bedrijf,hij gaat de werving en selectie bellen en hij wordt beantwoord door een Marokaan,die hem in gebrekkig Nederlands duidelijk maakt,dat het bedrijf voorkeur geeft aan "allochtonen'.
    Teleurgesteld hangt hij op,maar dan hoort hij zijn autoalarm afgaan en terwijl hij zich met spoed naar buiten haast ziet hij 2 negers wegrennen met zijn autoradio....

    De volgende dag en het is weekend.......Dezelfde meneer denkt "even weg van deze stress" en gaat met zijn mooie vriendin stappen....In de discotheek wordt zijn vriendin echter constant lastig gevallen door een groepje Marokanen of Turken(Hij kan geen onderscheid maken).Hij gaat er wat van zeggen en opeens wordt hij omringt door diezelfde groep.Er vallen een paar rake klappen, maar hij overleeft het wel.In het ziekenhuis hoort hij nog dat er diezelfde nacht nog is geschoten op de portiers door een groep Turken,aan wie de toegang is geweigerd.

    Een week later....Onze meneer maakt graag een wandeling in het park vlakbij zijn huis,maar nu heeft de gemeente besloten dat het park moet verdwijnen,om plaats te maken voor een asielzoekerscentrum.2 maanden later staat die centrum er ook.Die gasten die naar buiten komen vallen de buurtbewoners lastig en er wordt wel heel erg veel gestolen de laatste tijd.

    Balen van zoveel ellende doet hij het nieuws open en wat ziet hij daar? Duizenden doden zijn er gevallen door een aanslag van een Islamitische groepering in Amerika...........Hij ziet een groep Marokaanse jongeren dansen van vreugde op straat..."Verrek" denkt hij,"hier om de hoek hebben ze een moskee en een Islamitische school gebouwd".Hoewel hij weet dat die mensen hier er al jarenlang wonen,is het hem nooit gelukt om een gesprekje te voeren met een van die mensen,omdat ze de taal niet kennen.Angszweet maakt zich meester over hem......Dan hoort hij de uitspraken van o.a. Balkenende en Fortuyn..........Jawel.......Wat hij hoort bevalt hem wel.Zijn stem is voor CDA of LN.



    Waar of niet waar? Ik denk het haast wel.....Ik persoonlijk ben van mening dat de integratieproces zich beter kan ontwikkelen.Natuurlijk moet dat van beide kanten komen.Onze taak is het slechte imago en de vooroordelen proberen te verminderen.....De Nederlandse samenleving moet gewoon weten dat een rotte appel in de mand niet wil zeggen dat alle appels rot zijn....

    Zolang de criminaliteit,de fraude,drugssmokkel,zinloos geweld,vrouwenhandel etc. etc. nog steeds worden toegeschreven aan de "allochtonen",dan zal "rechts" hier veel stemmen wegkapen.....Want hoe we het ook bekijken,ik moet toegeven dat ze een beetje gelijk hebben.

    beslama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    PLEASE READ THIS!!!!!!!!!!


    Marocboy......... ik vind het heel jammer dat je zo denkt.

    Ik leeft ook in Nederland en ik ben hier geboren. Maar ik zal mij hier nooit thuis voelen. NEVER..... want Nederland begint wel erg onleefbaar te worden met al die schijnheilige racistische Nederlanders die alle reden zoeken om ons buitenlanders zwart te maken.

    zo heb ik ook wel een verhaaltje voor jou.

    Mohammed zit in de les op school bij mevrouw Miep. Mevrouw Miep heeft een hekel aan mo omdat hij marokkaans is. wat doet Miep? mo krijgt lagere cijfers dan de nederlanders. Mo zakt voor zijn examen en is te gestessd om verder te leren en besluit te stoppen. wat doet mo? mo gaat dan het criminele pad op.
    Op een dag wordt Miep beroofd door een marokkaan. en wie loopt er dan het hardst te schreeuwen dat het weer die buitenlanders zijn?
    Juist ja.......Mevrouw Miep!!!!!!!!!!!!!

    Ik haat Nederlanders ook, maar dat is verkeerd, omdat niet alle nederlanders zo zijn. Er moet altijd een groepje zijn dat het voor de hele bevolking verpest en dat vind ik echt triest.

    Maar in plaats dat wij samen een oplossing gaan zoeken gaat de helft van alle nederlanders stemmen op pim, omdat hij buitenlanders wil aan pakken.

    Lang leve de vrijheid in Nederland!!!!!!!!!!!
    Peace and love to you!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    Re: JE HAAT NEDERLANDERS!!!!!

    Origineel gepost door butterfly1983
    ik heb nooit zo iets dergelijks mee gemaakt dat een leraar mij een slechter punt geeft als de ander....ik was altijd de lieveling van alle leraren en lerareressen. En ze namen mij als voorbeeld hoe andere marokkaanse leerlingen moesten zijn waardoor marokkanen mij haatten.
    Ik ben ook nog nooit vies aangekeken of zo.
    Ik vind dat zolang je in een ander land woont dat je je zeker moet gedragen...nog erger als de Nederlanders. kortom dit is hun land!! Wat zij hier doen mogen zij zelf weten maar wij zijn van ander afkomst dus naar mijn mening vind ik dat we (alle alochtonen) ons HEEL netjes moeten gedragen en degene die dat niet doen die moeten maar terug!!
    Zo simpel is het!
    Hoe bedoel je ik heb nog nooit zoiets meegemaakt? als je tussen alleen maar buitenlanders zit...... deh!!!!!!!!!!

    wacht maar tot je in een klas komt te zitten met allemaal nederlanders. dan ga je echt anders piepen. let op mijn woorden.
    Ik maak momenteel hetzelfde mee. ik dreig te zakken dit jaar, omdat een ***lerares een hekel aan buitenlanders heeft.

    Beter hou je die verkaaste smoel van je dicht. als ik je moeder zou zijn had ik je alle hoeken van de kamer laten zien.

    sorry hoor met je"wij moeten ons hier gedragen"

    Alle land op deze wereld is van allah, dus geen enkele kaas moet mij anders behandelen omdat ie denkt dat het zijn land is.
    Peace and love to you!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    659
    14-09-2001

    Hallo lieve mensen (is waarschijnlijk nou wel een wereldschok dat ik dit tegen jullie zeg, want jullie worden al zoveel tekort gedaan...)

    Ik ga jullie hier niet vertellen dat er niet gediscrimeerd wordt in Nederland, maar ik kan me nog goed herinneren dat mijn leraar aan een Marokkaanse klasgenoot vroeg waarom hij zijn huiswerk niet gemaakt had, waarop deze antwoordde: Ik word hier gediscrimineerd!

    Lieverds, ik heb jaren met een aantal Marokkanen, Turken in de klas gezeten, en ja het is waar dat ze af en toe niet bevoorrecht werden behandeld, maar ook aan mij hadden sommige leraren een hekel. Het hoeft dus niet altijd nationaliteit gebonden te zijn, vaak ligt het ook gewoon aan je persoonlijkheid en of je je best doet. Dat je gaat zakken op school omdat je overal benadeeld wordt, dan zal dat ook wel aan jou liggen (sorry) want dan sta je voor de andere vakken ook slecht. Leraren kunnen het heus niet maken om je een onvoldoende te geven als je een voldoende verdient. Desnoods laat je het een andere leraar nog een keer nakijken.

    Ik ben dol op de multiculturele samenleving, ik eet graag tajine bij een Marokkaans restaurantje, heb een internationale vriendenkring, ik hou van Turkse muziek, ga naar allerlei multiculturele evenementen en kom wekelijks in de toko.
    Ben ik een uitzondering? Nee! Het is alleen zo jammer dat juist de uitzonderingen het beeld van de Nederlanders bepalen, terwijl jullie zo over de zeik zijn als juist de uitzonderingen het beeld van de MArokkaanse jongeren bepalen.
    Andersom gebeurt het dus ook, wees je daar bewust van!

    Liefs,

    NL-girl
    The Prophet (sallalahu alayhi wa salam) said: "To rise up before daybreak and learn but a section of knowledge is better than prostating yourself in prayer a hundred times. (Ibn Majah)



  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    Hey Imen....Thanks voor je berichtje.

    Maar ik heb helemaal geen hekel aan Nederlanders. Ik kan alleen niet tegen reacties als " je leeft in hun land" waar slaat dat op. Dit is ook mijn land ( ook al zal ik mij hier nooit thuis voelen)

    Maar er is altijd een klein groepje dat het voor iedereen wil verpesten.

    Het was niet mijn bedoeling om mensen op verkeerde gedachten te brengen, maar momenteel ben ik zo boos op een lerares....... ik kan haar wel vermoorden en als ik niet zou geloven had ik dat echt gedaan.

    Ik haat school door haar en als je een vak niet haalt, krijg je geen diploma. Dus ik hoop voor haar dat ik het haal, anders gaat ze echt klappen krijgen. Ze moet denken dat ik het hele jaar voor *** op school gezeten heb, omdat zij een hekel heeft aan buitenlanders.

    Het hele jaar door doe je je best, geef je nooit een grote bek, ben je altijd op tijd en doe je je werk en dan komt zij me even dwarszitten.

    Natuurlijk denk ik dan: TERIN' KAASKOPPEN!!!!

    Maar niet iedereen is zo, dus ik mag niet zo denken.

    Take care.
    Peace and love to you!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    Butterfly........

    waar heb je het over????????? Voortaan moet je eerst goed lezen wat ik allemaal heb geschreven.

    Jij bent degene die discrimineert. Jij bent erger dan een racist, want je discrimineerd je eigen volk. SCHAAM JE!!!!

    Ik kan heel goed met nederlanders opschieten, maar ik zal altijd een marokkaan blijven. Ik heb respect voor alles en iedereen.

    Ik weet niet van welke planeet jij afkomstig bent, maar hier in Nederland worden wij buitenlanders ( en vooral de moslims) gediscrimineerd. Zulke racisten hebben een paar klappen nodig. Ik praat niet over alle nederlanders en dat weet je dondersgoed.

    Verkaas je maar zoveel je wilt........ maar je zult toch altijd een buitenlanders blijven.
    Peace and love to you!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    214
    17-03-2002

    Sallaam Alikoem allemaal,

    We moeten niet vergeten, in elke volk zijn er slechte en goede mensen.!!


    Ma'sallaamaa
    Igwana

  8. #8
    Keukenprincessje

    Reacties
    1.062
    14-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    salaam

    morocboy2002 volgens mijn ben jij geen marokkaan en ben je gewoon een nederlander die wil weten hoe wij reageren..

    sodemieter op!


  9. #9
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Dat sommige Kaaskoppen discrimineren is natuurlijk niet goed te praten, maar als ik lees wat er op dit forum allemaal over kaaskoppen, Joden, kuffar en negers wordt geroepen....dan krijg ik een beetje "medelijden" wanneer Mocro`s weer eens over discriminatie beginnen....
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.