1. #1
    ..

    Reacties
    1.391
    18-03-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Binnenkort afrijden Tipss!!!

    Ik ga binnenkort afrijden, ben zo zenuwachtiggg. Tipsss mensen

    Meerdere gebruikers


  2. #2
    Love

    Reacties
    2.269
    20-01-2012

    Kijken.. Kijken.. Kijken.. Kijken.. En nog eens kijken.. Over schouder.. Binnenspiegel om de zoveel seconde.. Buitenspiegels.. Kijken.. Kijken.. En nog eens kijken..
    Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.

  3. #3
    ..

    Reacties
    1.391
    18-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kettingkje Bekijk reactie
    Kijken.. Kijken.. Kijken.. Kijken.. En nog eens kijken.. Over schouder.. Binnenspiegel om de zoveel seconde.. Buitenspiegels.. Kijken.. Kijken.. En nog eens kijken..
    Dus vooral veel kijken

    Meerdere gebruikers


  4. #4
    Love

    Reacties
    2.269
    20-01-2012

    Citaat Geplaatst door alhoceima1111 Bekijk reactie
    Dus vooral veel kijken

    Hahaha ja.. Dat willen ze zien he.. Maar serieus wel doen.. Als je te weinig kijkt of zelfs 1 keer vergeet rechts te kijken is dat een reden om jou te laten zakken..
    Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.

  5. #5
    ..

    Reacties
    1.391
    18-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kettingkje Bekijk reactie
    Hahaha ja.. Dat willen ze zien he.. Maar serieus wel doen.. Als je te weinig kijkt of zelfs 1 keer vergeet rechts te kijken is dat een reden om jou te laten zakken..
    Shoukrane meid ik hoop dat ik m haal inshallah

    Meerdere gebruikers


  6. #6
    Love

    Reacties
    2.269
    20-01-2012

    Citaat Geplaatst door alhoceima1111 Bekijk reactie
    Shoukrane meid ik hoop dat ik m haal inshallah
    Amien! Ik up je topic wel ff op..
    Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    314
    07-04-2012

    Veel kijken, binnen spiegel om de 5 sec. binnen spiegel buiten spiegel dode hoek en dan NACONTROLE!

  8. #8
    ..

    Reacties
    1.391
    18-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marouan80 Bekijk reactie
    Veel kijken, binnen spiegel om de 5 sec. binnen spiegel buiten spiegel dode hoek en dan NACONTROLE!
    1+

    Meerdere gebruikers


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    886
    06-02-2012

    Vooral ver vooruit kijken zodat je van te voren weet hoe je moet reageren. Verder zoals hierboven is gezegd binnen-buitenspiegens en DODE HOEK! Bij drukke kruispunten rustig aankomen rijden. Verder vertrouw op Allah swt en zeg ayat el kursi.
    “Allah heeft 99 Namen, honderd min één. Eenieder die ze leert zal het Paradijs binnengaan.”

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    68
    11-12-2006

    Ik moet ook binnenkort afrijden.
    Ik vind invoegen op de snelweg nog steeds eng iemand tips .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    886
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door boekje Bekijk reactie
    Ik moet ook binnenkort afrijden.
    Ik vind invoegen op de snelweg nog steeds eng iemand tips .
    Ja ik heb wel een tip. Eerst kijk je links naast je hoe druk het is. (Dit doe je voordat je die voordat je de invoegstrook op zit). Gewoon om een idee te krijgen hoe druk het is. Dan zit je als het goed is in je 3.

    Dan geef je meer gas bij tot 80 km en terwijl je gas geeft kijk je steeds in je binnenspeigel, linkerbuiten speigel en dode hoek om te kijken of je plaats hebt om in te voegen. Trouwens als de eerste die achter je zit nog steeds in de binnenspiegel zit dan kun je invoegen. (heb je denk ik wel geleerd). Dus je kijkt in je binnenspiegel je ziet die gele volkswagen (ik zeg maar wat) dan kijk je in je linker buitenspiegel en dan zie je hem weer dan dode hoek daar zie je niemand dus je kan invoegen.

    Nou dan natuurlijk naar zijn 4 toe. dan geef je nog meer gas bij tot ongeveer 100 want ja op de snelweg rijden ze 120/130 dus je moet wel op snelheid zitten. Dan kijken of je kan invoegen, binnen, buiten, schouder en dan invoegen.
    “Allah heeft 99 Namen, honderd min één. Eenieder die ze leert zal het Paradijs binnengaan.”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    680
    16-02-2012

    Insha'Allah haal je het, ik heb ook binnenkort insha'Allah

    Trotse tante van R.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    886
    06-02-2012

    En richting natuurlijk bijna vergeten.
    “Allah heeft 99 Namen, honderd min één. Eenieder die ze leert zal het Paradijs binnengaan.”

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    133
    18-03-2007

    gair insha allah, ik moet ook binnekort..
    Ik vind snelweg nog een beetje eng.
    Hard to forget.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-05-2012

    1 tip die erg belangrijjk is: Wees NIET zenuwachtig. Hoe moeilijk het ook klinkt, maar als je zenuwachtig bent ga je domme fouten maken. Toen ik moest afrijden was ik zoooo zenuwachtig!! Daardoor maakte ik zulke stomme fouten. maar toen ik kalm bleef, ging alles SoubhanAllah erg goed! Je moet trouwens ook niet aan je gezichtsuitdrukking laten zien als je iets engs vind, als bijv iemand ineens voor je remt. Dus geen gezichtje laten zien. Dat ziet er namelijk niet zelfverzekerd uit. Probeer gewoon kalm te blijven, en je pokerface op te zetten. Want zo denkt hij/zij dat je alles onder controle hebt, en niet snel schrikt.

    Veeeel succes!! En doe veel doua!!

    Say el-hamdoellilah, and count all your blessings. Not your problems...