1. #16
    Verbannen

    Reacties
    18.785
    09-08-2009

    "do u derrrr talk about islaaaaam do u derrr talk about islaaaaaaaam"

    zie het die dikke terrorist nog zeggen

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    6.370
    18-12-2009

    jammer totaal niet nodig

  3. #18
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Goeie zaak weg met die site !


  4. #19
    EuroMoslim & ZZP'er

    Reacties
    2.437
    10-04-2011

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De website shariah4holland.com is donderdagmiddag offline gehaald.





    De beruchte hackersgroep Anonymous zegt een aanval op de site van de radicaal-islamitische groepering te hebben uitgevoerd. Anonymous had dinsdag al aangekondigd dat de website binnenkort 'down' zou gaan. De hoster van de website, waar filmpjes en documenten van de leden van Sharia4Holland op stonden, zou hebben laten weten de site niet meer online te willen zetten uit vrees voor een nieuwe aanval. Anonymous had Sharia4Holland naar eigen zeggen eerder gemaand om te stoppen met haar activiteiten en 'vrijheidsschendende' activiteiten.

    Anonymous zegt over veel gegevens van Sharia4Holland en de Belgische tegenhanger te beschikken en kondigt aan die te gebruiken om de groep 'voorgoed van de kaart te vegen'. De anonieme hackersgroep haalde eerder het nieuws met aanvallen op Paypal, Mastercard en VISA omdat die geen betalingen meer wilden doen aan Wikileaks. Anonymous maakt zich ook zorgen over pedofielen.

    Abu Qasim, de 29-jarige woordvoerder van Sharia4Holland, werd eerder deze maand nog veroordeeld tot een boete van 750 euro omdat hij Geert Wilders had bedreigd. Hij had de PVV-leider tijdens een demonstratie op de Dam op 25 mei geadviseerd lering te trekken 'uit het geval van Theo van Gogh', wat de rechtbank beoordeelde als een dreiging.
    Inlichtingendienst AIVD liet vorig jaar weten Sharia4Holland als een beweging te beschouwen en vond het verhoogde publieke optreden van een aantal leden reden voor alertheid.
    Heel goed rechtbank. (indirecte) doodbedreigingen zijn nooit wenselijk. Vaak zegt dit meer van diegene die ze uit.

    2 B continued
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen. ::

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.092
    17-03-2010

    Goed gedaan dames en heren van de anonieme club, die gasten van sharia zijn erg schadelijk voor een harmonie in de samenleving. Scherp gezien goed gehandeld! Bravo !


  6. #21
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Hoezo? Prima actie toch? Zelfs als je de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt staan...
    Als je dit een prima actie vindt heb je niets begrepen van vrijheid van meningsuiting.

  7. #22
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door mrXalvador Bekijk reactie
    Internet en de virtuele wereld maken deel uit van de echte wereld.
    Nog dezelfde mening als een paar weken geleden?

    Variables are the only constants in the world..


  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.693
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door marokkia_1 Bekijk reactie
    Nog dezelfde mening als een paar weken geleden?
    Ja zeker, ? U ook ? U keurt de akties van Anonymous nog steeds goed ? Ook deze aktie dus ?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.092
    17-03-2010

    Ja maar je weet ook dat de vrijheid van menings uiting te pas en te onpas wordt gebruikt of eerder misbruikt om rechten die universeel, menselijk, democratisch zijn en waar heel lang in Europa voor is gevochten aan hun laars te lappen door een politieke idiologie aan te hangen die deze rechten juist wil inperken en hiervan volledig walgen.

    Dus gebruik maken van iets om vervolgens datgene proberen kapot te maken vind ik indd een slecht idee.

    Dit geld wat mij betreft voor alle extremisten. Wat sharia voor Holland betreft reageer ik extra omdat zij in mijn ogen erg slechte ambassadeurs van de Islam zijn. Weet je hoeveel onrecht er plaats vind binnen onze Islamische gemeenschap? Als je een vent bent stroop je je mouwen op en ga je bv een daklozen centrum organiseren in Tanger voor verwaarloosde mensen die vergeten zijn door vriend en vijand.


  10. #25
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door mrXalvador Bekijk reactie
    Ja zeker, ? U ook ? U keurt de akties van Anonymous nog steeds goed ? Ook deze aktie dus ?
    U mag me ook tutoyeren hoor

    Ik vroeg het me alleen af omdat er vaak hypocrisie bij komt kijken maar uw principe staat als een huis.
    Ja, maar zoals u begrijpt zijn mijn argumenten best van emotionele aard. the woman I am..maar ik vind S4B/NL een organisatie die niet juist handelt. Denk ik dat ze gevaarlijk zijn? Nee, ik neem aan dat de monitor op scherp staat op een groep die zo flamboyant door het leven gaat maar it´s a compromise sometimes.

    Variables are the only constants in the world..


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.092
    17-03-2010

    Doel heiligt middelen, de manier hoe extremisten de Islam als auto gebruiken om hun naar hun politieke doelen te brengen bv bestrijden van westerse waarden of van de Islam een politieke doel willen maken mag bestreden worden. Islam is geloof een uiterst persoonlijke relatie tussen een moslim en zijn schepper, geen publieke politieke idiologie.


  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.693
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door marokkia_1 Bekijk reactie
    U mag me ook tutoyeren hoor

    Ik vroeg het me alleen af omdat er vaak hypocrisie bij komt kijken maar uw principe staat als een huis.
    Ja, maar zoals u begrijpt zijn mijn argumenten best van emotionele aard. the woman I am..maar ik vind S4B/NL een organisatie die niet juist handelt. Denk ik dat ze gevaarlijk zijn? Nee, ik neem aan dat de monitor op scherp staat op een groep die zo flamboyant door het leven gaat maar it´s a compromise sometimes.
    Nee Marokkia, ik ben het nog steeds niet eens met de manier waarop Anonymous handelt. Het kan best zijn dat die site in de toekomst verboden zal worden maar dat is aan de overheid en niet aan Anonymous.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.871
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door __Taliban__ Bekijk reactie
    Wat een actie, held spelen op het internet, ze gaan gewoon door hoor. Die nerdjes zijn alleen stoer virtueel in het echt hebben ze niets te zeggen.
    Activisten in arabisch landen krijgen van anonymous tips en steun tijdens revolutie, hoe blokkades van regime te omzeilen

    http://www.google.nl/url?q=http://ww...mC0T0c3Wg5pP4g

    Anonymous heeft meer voor moslims gedaan dan die munafiqeen van sharia4holland

    Ze zijh nu nog actief tegen syrie.

    Moge Allah ze steunen

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.092
    17-03-2010

    Mensen beginnen ook wakker te worden en weten dat extemisten gewoon politieke doelen nastreven.

    Nu hopen dat de ego's van die lui niet te groot zijn om terug te keren naar het juiste pad, het pad van hard werken voor je land je geloof en al je medemensen.


  15. #30
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Anonymous gaat steeds vaker voor eigen rechter spelen. Een ondermijning van de rechtstaat. En voor de burgerlijke vrijheden hebben zo ook al geen respect. Je kunt van Sharia4Holland denken wat je wilt, maar ook zij hebben vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting. Als ze daarbij de wet overtreden, is er een rechter om dat te beoordelen, niet Anonymous. Het is hier Anonymous die bezig is met vrijheidsschendende activiteiten. Misschien dat het tijd wordt voor Anonymous om zichzelf eens de maat te nemen.
    Inderdaad. Goed gezegd.

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.