1. #1
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Exclamation De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje …

    Selaam allemaal, Mijn verhaal ga ik met jullie delen , reacties zijn welkom
    Inch’Allah zullen jullie mijn het mooi gaan vinden..
    Het spreekt voor zich dat ik na een aantal fans en upps ook absoluut mijn verhaal afmaak en als jullie het niks vinden helaas stop. x
    .







    Amira: Het Model (Speel ik)
    Zakaria: De drugshandelaar
    Soraya & Selena: Mijn beste vriendinnen (Wonen samen met Amira in een huis)
    Ayman & Tarik: Beste vrienden van Zakaria
    De rest komen jullie vanzelf in het verhaal tegen.

    De nacht

    ‘Oeh lekker ding jou moet ik hebben kom en kiss me’ Ik kon net me lach inhouden nadat ik Soraya hoorde praten in haar slaap en wat zat te draaien. Ze droomt zeker weer dacht ik. Voorzichtig nadat ik me telefoon had gepakt die in haar kamer lag, sluipte ik naar mijn kamer. Ik kroop snel me bedje in en keek op mijn mobiel waar ik 2 sms’jes zag van Zakaria.
    De eerste:

    Prinsesje ik mis je  ! We hebben mekaar al een 5 dagen niet gezien.
    Morgen Restaurant La Cosmo 6 uur.
    X je mannetje kan niet wachten, mijn modelletje.


    Ik glimlachte nadat ik het sms’je lag ik miste hem ook ontzettend erg! En tijd maken voor hem morgen zal ik zeker doen.

    De tweede:

    Prinses je gaat toch wel akkoord met mijn aanbod?:O
    Gezien je niet antwoord?
    Hoor graag van mijn prinses of beter gezegd koningin
    X


    Ik antwoorden snel op zijn sms’jes.

    Lieve prins van me,
    Sorry, Sorry dat ik nu pas reageer ik was me mobiel thuis vergeten.
    Ik mis je meer dan je denkt. En met het aanbod ga ik akkoord.
    Loveyou.


    Nadat ik die verstuurd had. Staarde ik naar de sterren en viel als een blok in slaap. Op naar de volgende dag…

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    65
    02-05-2011

    Uppp ga zo dooor geweldige stuk
    Nador

  3. #3
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjullie wel lady's voor het uppen nieuw vervolgje voor jullie & blijven uppen voor meer vervolgje's x

    [SIZE=3]De volgende dag

    Ik streek mijn handen uit en knipperde met ogen. Het felle zonlicht scheen door het raam. En prikte in me ogen. Ik wrijfde in me ogen en stond op. Het was 10 uur zag ik nadat ik een blik wierp aan de klok. Ik pakte me benodigdheden en stapte de douche in. Nadat ik klaar was voelde ik me heerlijk fris. Ik verrichte mijn Gebed. En treed het kamer van Selena binnen. Ze lag er niet. Hmm dat is ze vast onder. Ik maakte ook een bezoekje bij Soraya en die lag nog ver in haar slaap. Ik liet haar maar slapen en ging naar beneden.

    ‘Parel van me goedemorgen’ groette ik Selena nadat ik haar in de keuken trof. ‘Sbah enour Diamantje’ groette Selena mij vrolijk. ‘Lekker geslapen?’ ‘Heerlijk en jij hobbi?’ vroeg ik haar. ‘Ik ook schat wat ruik ik? Hmm je bent ontbijt aan het maken. Lekker hoor omeletjes’ ‘Haha jaah ik dacht ben opgestaan dan zal ik ook maar aan het ontbijtje beginnen’ ‘Mag ik daar ook aan deelnemen aan jou ontbijtje? Zij ik half smekend ‘of corse babe , pers jij even de sinaasappels dan maak ik het ontbijtje af? Is Soraya trouwens al wakker? ‘Zal ik doen lieff, Uhm ik nam net een kijkje en ze was niet wakker’ zij ik onder het snijden van de Sinasappels. ‘Hoorde ik mijn naam? ‘Zij Soraya half slapend nadat ze de keuken binnen kwam ‘We hadden het er net over of jij wakker was. Maar onze Moppie is wakker! Jallah ga je opfrissen en kom ontbijten’ dwong ik haar. ‘Is goed gekkie’s van me ben zo terug’ En weg was ze naar boven.‘Zo de Ju D’orange is klaar!’ ‘Aah ziet er heerlijk uit jallah tafel dekken en dan kunnen we het inwerken in onze maag!’ Zo gezegd zo gedaan we dektte samen de tafel en namen plaats. Net dat we de Ju ‘ D’orange inschonken kwam Soraya naar beneden en nam plaats. We genoten van het heerlijke ontbijtje kletsen wat en ruimde samen af.
    ‘Lieverds i have today a date!’ zij ik waaronder mijn lippen zich automatisch krulde tot een glimlach. Aah na 5 daagjes ontmoeten de tortelduifjes mekaar weer is goed babe!’ Vertelde Soraya met een glimlach. Jaa inderdaad! Hoelaat?‘Uhm om 6 uur hihi! Antwoorden ik op Selena’s vraag. En jullie nog plannen? Selena: Ik ga langs me ouders today ‘Aah gezellig and you Soraya? Soraya: Ik moet vandaag werken lady’s. Er was een zieke vandaar dat ik moet werken.‘Oke lieverd denk aan het geld dan gaat je dagje wel weer om ’Selena: Ja hihi inderdaad. Maargoed ik ga me omkleden dan vertrek ik, Kan jij me misschien brengen Amira? Me auto heb ik uitgeleend’ ‘Is goed ik breng je wel jallah ik ga me dan ook even omkleden ’ Soraya: Oke dames ga jullie omkleden dan vertrek ik naar werk love jullie en veel succes beide vandaag. We namen afscheid van haar en gingen ons omkleden.

    Ik koos voor een rode rokje, met een zwarte blazer, Mijn donkerblonde haren liet ik los hangen nadat ik wat crème er in zette. mooie sieraden erbij. En een zwart Prada tasje. Mijn Make up deed ik lichtjes met fel rode lippen. En als laatste deed mijn Zwarte met Rode Prada pumps aan. Zo liepen Selena & ik naar mijn BMW X6 die ik van Zakaria voor mijn verjaardag kreeg. Selena bewonderde mij hoe ik eruit zag en na een paar complimentjes stapte we in. Ik zette haar bij haar ouders af. En we namen afscheid
    Selena: ‘Geen gekke dingen doen he moppie, je gaat hem zijn adem laten slokken nadat hij jou gaat zien today zij ze met een grijns die af te drukken was van haar gezicht. ‘Hahah hmm dat ga ik nog wel eens zien . jallah lieverd i love you & jij veel succes x’ en weg was ze. Ik hoorde mijn telefoon afgaan en keek op het schermpje wie er belden ik zag dat het Zakaria was en nam vrolijk op:

    ‘Mijn Prins’ ‘Goedemorgen Prinsesje van me lekker geslapen? Hoorde ik hem enthousiast zeggen’ ‘Heerlijk geslapen met jou in me gedachtes hihi’ ‘Aawgh schatje toch, en jij in de mijne, waar ben je nu?’ ‘Ik zit nu in me auto onderweg naar werk and my love?’’Ik ben even ontbijten dan ga ik wat zaakjes afhandelen, kan niet wachten tot vanavond! Moet ik je komen ophalen of kom je alleen? ‘Eet ze lieverd, nee schat ik kom alleen ik zie je daar’’Is goed babe i love you, tot vanavond’’Bye lieff’

    En zo reed ik lachend weg, en besloot nog even langs mijn modellen bureau te gaan nadat ze mij dat gister vroegen. Ik liep het gebouw binnen en zette mijn zonnebril af. Ik liep mijn kantoor binnen. Na de beveiligcode ingetoetst te hebben. En Nam plaats op mijn sofa. En belde mijn manager op.
    ‘Met Lorena Van der Stam’ ‘Heey Lorr met mij kan je even langs me komen ik zit op het bureau’ ‘Hey Amy is goed ik wou je net bellen wanneer je kwam’ ‘Oke tot zo ’
    ‘Binnen riep ik na geklop op de deur’ Ik groette Lorena en daarna namen we plaats aan mijn bureau om de opdrachten te bespreken. ‘Heb ik morgen al die grote opdracht?’ ‘Ja het spijt me dat je daar nu pas achter komt. Ik kreeg het ook maar gister te weten’ ‘Pff, is niet erg hoelang verblijven we in Milaan? Vroeg ik haar in de hoop niet voor lang. ‘Het is maar voor 3 daagjes, er komen wereldberoemde ontwerpers en ze hebben jou uitgekozen om hun ontwerpen te dragen’ ‘Oke dan morgen om 6 uur kan je langs me komen dan vertrekken we richting Schiphol’ ‘Prima dan zie ik je morgen’ En zo namen we afscheid.

    Het was al kwart voor 6 ik haastte me naar het Restaurant. Nadat ik was gearriveerd stapte ik het dure restaurant binnen. Ik zag dat Zakaria er al was…[/
    SIZE]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    217
    30-01-2010

    oelalala spannnend maak je het zeker nog een vervolg?
    xx

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    156
    21-04-2012

    gaa verde mop!!!
    up

  6. #6
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Vervolg.

    ‘Mijn prins ik heb je zo gemist!’ riep ik nadat ik naar Zakaria toe liep. Zakaria keek me van top tot teen aan en stond gelijk op hij pakte me vast en zoende me uitbundig. Blijkbaar kon hij zich niet inhouden voor eerst gedag te zeggen grinnikte ik in mezelf. Ik bloosde nadat ik me lippen van hem afhield en van alle kanten blikken van mensen zag kijken. ‘Moppie wat zie je er beeldig uit ga zitten en trek je niets aan van de mensen’ We namen plaats en meteen kwam de ober onze bestelling opnemen. ‘Ik ga voor de dagmenu met Vis aub. en Cola light’ ‘ Ik neem hetzelfde met Ice tea’ De ober schreef het op en liep weg. ‘Schatje hoe is het? En Op werk? En Thuis? Nog wat beleefd?
    Vuurde hij de vragen op me af ‘Haha welke vraag moet ik nu als eerst beantwoorden? Haha, Nee Hamdoulilah, goed , op werk prima en thuis kan niet beter. Nee lieverd niks beleefd alleen het gemis dat ik moest doormaken.’ ‘Gelukkig , je moest eens weten hoeveel ik je heb gemist’ We kletsen nog wat genoten van het eten en liepen naar buiten nadat Zakaria het bedrag had betaald. ‘Zullen we een stukje gaan wandelen?’ ‘Ja heerlijk schat alleen ik heb het een beetje koud’

    Hij trok mij tegen hem aan doordat ik het koud had, en zo liepen we een stukje, ik staarde naar zijn prachtige ogen, nadat we zaten op een bankje bij een prachtig waterval , Voorzichtig duwde hij zijn lippen tegen de mijnen waar snel onze tongen een dans danste, zijn hand streelde mijn lichaam, waaronder mijn lichaam huiverde, en in elk cel een vlinder zich bevond. Onze zoenpartij werd verstoord door zijn telefoon. ‘Schat wacht heel ff deze moet ik nemen ben zo terug’ Teleurstellend knikte ik

    Zakaria’s perspectief:

    Met mij ’ Zakaria met Tarik die Italianen zijn gevonden, we moeten er zo snel mogelijk heen om ze te pakken die vuile leugenaars! ‘Meen je niet ! ik ben binnen 20 min bij je. Ik laat ze zien! Sprak ik met al mijn woede uit. Tarik:’ Doe rustig Zakk,’ Ik wacht op je Ik hing op. Ik checkte snel voor de kogels in mijn wapen en zette hem terug in me broek. En haastte me naar Amira ‘Schatje waar waren we gebleven?’ Zij hij terwijl hij dichterbij kwam met zijn gezicht. Voordat ik kon antwoorde waren zijn lippen al op de mijne geplaatst. En we zoende, en zoende en rustig tilde hij me op. liefje waar breng je me heen?’ vroeg ik verbaasd. ‘Naar de auto schat we moeten helaas afscheid nemen heb een zaak af te handelen’ ‘Ik ga je zo missen lieverd ! wanneer zie ik je dan weer ?’ vroeg ik niet al te blij dat ik hem weer moet gaan missen. ‘Morgen schat ben je helemaal van mij!’ ‘nee lieverd heb een opdracht uit te voeren voor werk, ben 3 daagjes weg naar Milaan’ ‘Nee dit meen je niet? VERDOMME ga ik je weer zolang niet zien! Aan zijn gezicht afgelezen dat hij woedend was. ‘Sorry schat ik kan er ook niks aan doen? Ik kreeg het net pas te horen’ Ik ging met me hand door me haren, en was niet al te blij met het nieuws, ik ga haar weer zo erg missen. Maar ik probeerde het rustig aan te doen. ‘Goed, we bellen dagelijks, en als er iets is bel je me direct? Heb je me gehoord? Ik maakte me zorgen om haar je weet maar nooit. ‘Ja schat maak je maar geen zorgen’ ‘Oke prinses zal ik een van mijn bodyguards meesturen? Ik wil namelijk dat ze mij meteen op de hoogte houden als ze iets verdachts zien’ ‘Nee zakk hoeft echt niet wees niet bang, ik ga niet alleen! En heb zelf ook mijn bodyguards op werk dus vertrouw op Onze heer , ik zal aan je denken ‘Deze meid deed zoveel met me! Er gleed een traan langs haar wang, naar haar lippen. ‘Schatje niet huilen daarmee doe je me pijn! Hou op lieverd ’ dwong ik haar en zo kuste ik haar tranen weg en kon niet genoeg krijgen van deze schoonheid.‘Ik hou van je zakk doe geen gekke dingen, en beloof me dat je je rustig houd met wat er ook gebeurd!? ‘Ja prinses ik doe rustig, en doe zeker geen gekke dingen ik hou ook van jou ga maar lekker naar huis uitrusten en je klaar maken, w8 heel ff ik heb iets voor je Ik rende naar me auto nadat ik me herinnerde dat ik voor haar een gouden ring had gekocht met onze namen erop. ‘Lieverd voor jou zodat je aan me zult denken’ ‘Schatje WAAUW! Wat mooi, prachtig gewoon en aan jou denken zal ik elke seconde’ Ik plaatste de ring om haar vinger en plaatste een kus op haar lippen ‘Bedankt liefje ik ga, we bellen and i will always love you sweetheart’ ‘Me two babe, en meteen bellen als je bent aangekomen in Milaan beslama’
    Ik keek haar na todat ze uit zicht was en stapte me auto in. Ik haastte me naar Tarik voor onze afspraak de woede begon al in me op te borrelen...

    Amira’s perspectief.


    ‘Ik miste me Kanjer nu al, ik parkeerde de auto in de garage. En het voelde alsof ik achtervolgd werd, maar ik schonk er verder geen aandacht aan.’ ‘Ben thuis schatje’s ‘Soraya: Hobby welkom home’ riep ze enthousiast ‘Thankyou babe, en waar is sell?’ ‘Die is al aan het slapen ze was zo moe’ ‘Oke dan die slaapkoppie toch’ ‘Ik ben ook kapot´ ´Vertel me wat heb je gedaan today, en hoe verliep het met zakk?´ ´We hebben het heel gezellig gehad, alleen moet ik hem weer 3 daagjes missen doordat ik een opdracht voor werk op kreeg in Milaan helaas, zij ik met mijn gezicht die verdrietig stond, en heb dit van hem gekregen´ Zij ik haar ondertussen ik me vinger aan haar liet zien. en zag hoe zij het bewonderde. ´Aawgh lieverd, ja het is eenmaal werk daar kan je niks aandoen, & wat mooi zeg! Pff jullie liefde bewonder ik echt´ ´Dankjewel lieverd Inc´Allah zal jou liefde ook geweldig verlopen en we knuffelde even nadat we afscheid van elkaar namen om te gaan slapen.
    Snel zette ik mijn reistas klaar met een paar spulletjes. En dook me vertrouwde bed in, ik pakte me telefoon en zag een smsje van mijn prins:

    Nooit wil ik in andere armen rusten
    Nooit wil ik andere lippen kussen
    Nooit wil ik van een ander houden
    Jou verschijning heeft mijn hart geraakt en jou karakter heeft mij verliefd gemaakt
    Ik kijk naar de sterren denkend aan jou, en zal met jou in me hart in slaap vallen vannacht.
    Slaaplekker prinses..


    Ik las het een aantal keer, ik vond het zo lief van hem.
    Ik antwoorden snel op zijn sms’je om te gaan slapen:

    Wauw schatje van me, bijna en ik liet een traan vallen, Natuurlijk geldt dat wederzijds.
    Jij bent en blijft mijn alles, er zijn geen woorden voor van hoeveel ik van je hou. i will Always love you honey..
    Jij ook mijn prins slaaplekker…


    De sterren stonden al op hun plaats in de prachtige hemel, ik staarde ernaar, denkend aan Zakaria, en al gauw sloten me ogen voor de nachtrust.. Op naar het volgende morgen, de reis naar Milaan…

  7. #7
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lieverd's , voor het uppen
    graag meer uppjes zodat ik de moed krijg om verder te schrijven voor meer vevolgje's en stemmen is welkom

    Xx

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    158
    20-02-2012

    uuuuuppppppp
    wajooo dame je kan goed schrijven!!!
    gaa snel verder!!!!!

  9. #9
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankulliewel lady's voor het uppen, speciaal voor jullie een Xl vervolg. blijven uppen voor meer vervolgje's kus.

    De reis naar Milaan.

    Ik stond om 5 uur ‘s morgens op. Iedereen sliep nog dus moest ik rustig aan doen. Ik verfriste mezelf in de douche, verrichte mijn gebedje, en ontbijten snel wat. Nadat afgeruimd te hebben staarde ik naar mijn kleding denkend aan wat ik al aantrekken.
    Ik koos voor een witte korte broekje, met een goud/witte truitje, en een kort witte blazer met gouden knoopjes. Mijn haar deed ik in een strakke/ nette paardenstaart. Ik deed mijn sieraden om, en maakte me lichtjes op. Met een dikke laag lichtroze lipgloss op mijn volle lippen. Ik pakte me sandaaltjes zette me voetjes erin. Ik pakte mijn D&G zonnebril en deed die in mijn D&G tas. Ik hoorde me telefoon afgaan. En nam op

    ‘Met Amira El amrani?’‘Met Lorena ben je klaar ik sta voor de deur?’ ‘Heey lorr , ik ben zo bij je’ ‘Oke tot zo’ Ik pakte me spulletjes bij elkaar en me tas , deed me zonnebril op en verliet het huisje.
    Ik plaatste de bagage in de koffer en stapte naast Lorena in ‘Heey lorr’‘Heey amy’‘Hoelaat vertrekt het vliegtuig?’ ‘Uhm rond half 10’ Zij ze nadat ze wegreed. ‘Oke dan nog even tijd, waar is de rest van het bureau? ‘Die komen pas vanmiddag, wij moeten daar eerder zijn om ons opdracht uitgelegd te krijgen’ ‘Oke dan let’s go tot Milaan!’ We zette een muziekje op deden wat gekk en maakte wat grapjes tussen door. Totdat we aankwam op Schiphol. Wat heel snel ging na ons gekkigheid in de auto. Ik had een raar gevoel in me , maar ik schonk er verder geen aandacht aan, ik dacht dat het door de zenuwen kwamen. Na ingecheckt te hebben en even een kopje koffie gedronken te hebben. Stapte we het vliegtuig in.
    Op naar Milaan….
    In het vliegtuig, liet ik mij masseren en een schoonheidsbehandeling doen. Ik genoot tussendoor van mijn heerlijke Cappuccino Caramel. En nadat ik klaar was met de beautybehandelingen hoorde ik dat we gearriveerd waren. Ik liep samen met Lorena naar onze privé taxi en stapte in. Aangekomen bij de organisatie liepen we naar binnen en werden we gebracht na de 14ste verdieping waar een kamer, voor mij was gereserveerd. Nadat we onze spullen hadden neergelegd. Bewonderde ik het uitzicht op Milaan. Het was werkelijk prachtig en het weer was heerlijk warm het dubbele dan in Nederland. Na een glaasje Cola light te kregen aangeboden en even uitgerust te hebben. Kwam mijn opdrachtgever als snel naar me toe en zo bespraken we de opdrachten. En daardoor wist ik wat me te wachten stond. Het was inmiddels al 6 uur. Om 8 uur zal de show beginnen. Mijn haren , make up, kleding zouden zo gedaan worden. Mijn opdrachtgever verliet mijn kamer. En wenste me succes. ‘Geen zorgen het komt goed Amira, zet hem op. Sprak hij me de moed in’ ‘Dankje Albert ik zal me best doen’ En Hij verliet me kamer met een knipoog. En ik was wel blij met zijn vriendelijkheid, want namelijk in de modellen wereld kom je dat niet vaak tegen helaas. Het is hard en kritiek word heel snel gegeven. Gelukkig was ik een van de beste modellen dus het ging nogal goed bij mij. Ik heb wel heel hard gewerkt tot het bereik van deze top. Mijn haar , make up werd ondertussen gedaan. Ik vroeg Lorena voor een glaasje water. En zo snel mogelijk haalde ze het voor me. ‘Dankje zo mijn dorst heb ik gevoed’ ‘Geen dank Amy’ Ondertussen was Louise klaar met mijn haar en make up. Ik vond het resultaat prachtig gedaan. Nadat ik mijn kleren kreeg om aan te trekken moest ik me haastten omdat het ondertussen al half 8 was. Ik blikte een blik in de spiegel en stond tevreden tegenover mezelf. Ik bedankte Louise en liep met Lorena & Louise aan me zijde naar de verzamelplaats van de modellen. Achter de Catwalk.
    Hier en daar ontving ik wat complementjes. Een paar van de ontwerpers namen een klein gesprekje met me op. Mijn opdrachtgever liet me nog snel weten wat ik moest doen en wanneer ik aan de beurt was. De klok sloeg 8 uur. En de tijd was aangebroken voor het echte werk. De zenuwen gierde door mijn lijf. Ik ademde een paar keer en wachtte met zenuwen af wanneer ik op moest. ‘AMIRA EL AMRANI JIJ BENT HIERNA AAN DE BEURT! Schreeuwde een van de organisatie. ‘Je kunt het sprak Lorena me voor de zoveelste keer de moed in ‘Dankje Lorr ik hoop het!’ Ik liep met mijn tal hoge hakken de catwalk op het was eerlijk prachtig gedaan. De muziek was perfect, de lichten , de decoratie en het publiek zat vol duizenden mensen , waaronder beroemdheden. En honderden fotograven. Bismillah sprak ik in mezelf en liep netjes mijn loopje, Ik zette mijn bijhorende gezichtsuitdrukking op , en zag iedereen klappen en het resultaat bewonderde. ‘Zo daar ben ik vanaf zuchtte ik nadat ik teug was’’Geweldig lieverd, ik hoorde Menneer Carlo’s (de baas van de avond ) complimenteren over jou. ‘OMG echt waar? Geweldig !’ Hamdoulilah zij ik in mezelf. Ik moest vandaag 3 ontwerpen showen. Nadat we klaar waren allemaal. En met ze alle nog een keer samen het laatste loopje liepen. Was ik helemaal uitgeput.
    ‘Zo allemaal geweldig gedaan! Complimenten voor deze avond. Alleen sommige dames let op jullie gezichtsuitdrukkingen!. Voor Amira El amrani & Natacha Perdol een zeer goed compliment voor jullie prestatie. ‘Dankje menneer ‘Bedankte ik menneer Carlo’s met een vriendelijke blik. En morgen wordt er een after party gehouden. Dus wees er klaar voor. Tot ziens everybody! Nam hij afscheid van ons.

    Zakaria’s perspectief:

    Ik werd moeizaam wakker na gisternacht, het verliep niet goed. Een van de Italianen die we hadden opgepakt voor de drugs die zij niet brachten nadat ze ervandoor gingen met ons geld. Hadden we neergeschoten hij bevindt zich nu in het ziekenhuis, doordat we daarmee druk bezig waren en ik alleen met Tarik de zaak afhandelde aangezien Ayman en de rest druk waren met de klanten. Ontsnapte de anderen twee, kost wat het kost we zullen ze vinden!, zij ik binnensmonds met mijn kaak gespannen. En ik beloof mezelf dat ik ze een voor een af maak! Vuile klootzakken. Riep ik woest. Ik liep naar me auto na mezelf opgefrist te hebben, en omgekleed. Ik stapte mijn Audi A6 in en reed met een vaart richting ons zaken villa. Aangekomen bij de villa, trof ik een van mijn vijanden Scarface bij de oprit van de Villa. Zo noemde wij hem. Ik walgde van hem. Hij was een jaloerse vijand, doordat wij succes hebben in het dealen. ‘Ha jij! Zo op jou stond ik te wachten, ik moet jou afmaken voordat ik verder kan met mijn leven’’Tjonge verspil je tijd niet klootzak, en get a life’ zij ik hem en liep door naar de voordeur totdat ik zijn pistool tegen mijn slaap aanvoelde’ ‘Dus zo wil je het spelen? Jij wordt niets voor niets scarface genoemd waarom nog een pistool ? jou gezicht zal al mensen doden’ Zij ik hem om hem af te leiden en blijkbaar was het gelukt ook. Ik duwde zijn hand in een slag weg met mijn hand en schopte zijn wapen uit zijn hand. Ik pakte zijn armen en hoofd vast en knalde hem tegen de muur. Ondertussen kwam Tarik en ons vriendengroep gerend naar buiten waar zij het werk van me overnamen en niks heel lieten van die klootzak. Ondertussen bespraken we de plannen van vandaag in onze werk villa. We namen even een pauze.
    En Ik pakte me mobiel om te kijken of Amira me al had gebeld. Ik schrok toen ik geen oproep of sms’je zag nadat ik een blik wierp op de klok die 5 uur sloeg!. Dit kan toch niet?! Verdomme ik had haar nog duidelijk gewaarschuwd!. Riep ik alsof ze me kon horen , en mijn vuist voelde branden nadat ik die op de tafel sloeg, ik zat alleen in de woonkamer dus niemand die het hoorde. Nadat ik 57 keer haar had proberen te bereiken en 3 sms’je verstuurd te hebben gaf ik het op. Ik maakte me onwijs zorgen en de woede kon je van mijn gezicht aflezen…

    Amira’s perspectief:

    ‘Zo heerlijk hier ben ik na vandaag aan toe ‘riep ik naar Lorena nadat we ons hotelkamer binnentraden. ‘Ja goed werk vandaag, and me two riep Lorena waarbij ze sprong op het bed’ ‘Ik neem even een douche Lorr’ Vertelde ik haar bij het pakken van me benodigdheden ‘Douche ze ik ga wel na jou’ Ik nam een heerlijke douche en deed mijn pyjama aan. Ik verrichte nog me gebedje. En dook mijn bed in ik pakte me telefoon nadat me binnenschoot dat ik Zakaria niet eens op de hoogte had gehouden & mijn mobiel op stil stond. SHIT SHIT SHIT! Verdomme wat heb ik gedaan! Zij ik teleurgesteld van mijn zaak. Ik zag 57 gemiste oproepen en 3 Berichtjes. En nog 30 gemiste oproepen van Selena en Soraya. Met hun zal het wel goed komen dacht ik. Maar nu eerst Zakaria. Pfff hoe moest ik dit goed maken dacht ik bij mezelf. Slaand op mijn voorhoofd voor mijn domme zaak. Ik had het zo druk , alles kwam onverwachts snel. Vandaar dat ik er niet bij stilstond. Met trillende vingers toetste ik het nummer van Zakaria in, en liet hem overgaan…
    Laatst gewijzigd door Marociatje: 19-07-2012 om 01:19 Reden: .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    158
    20-02-2012

    uppaaaaaaaaaa

    gaa snel verder dame!

  11. #11
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel moppie's voor het uppen,! ik ga nu aan me nieuwe vervolgje werken , dan zet ik hem erop.
    Blijven uppen en vergeet niet te stemmen,

    Kus.

  12. #12
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Vervolg

    Tuut, tuut ging hij over. Ik trilde letterlijk over heel mijn lichaam. ‘Met Zakaria? ’ Zij hij omdat ik privé belde gezien ik vanuit Milaan bel. Met een trillende stem antwoorden ik. ‘Zakaria met Amira aub voor je wat gaat zeggen , het spijt …’ Voordat ik mijn zin kon afmaken antwoorden hij al. ‘AMIRA VERDOMME! Hoe durf je nog te zeggen ‘voor je wat gaat zeggen’ ik hem me hier kapot zorgen zitten te maken, me vinger doet nog pijn van het 57 keer bellen! En ik had je nog gewaarschuwd Amira! Verdorie! Waar was je met je gedachtes? Of kwam je een of anderen gozer daar tegen en daardoor was je me vergeten?’ Zij hij aan zijn stem te horen dat hij razend was. Ik kon me oren niet geloven van waaraan hij dacht. ‘ZAKARIA HOU OP, met die gedachtes waar slaat dat in godsnaam op? Je weet dat jij het alleen voor mij bent, hoe durf je dat nog te denken?, je vertrouwt me niet hé? Nou ik zal even duidelijk maken waarmee ik bezig was, we kwamen aan en alles liep zo onverwachts snel ik heb me mobiel niet eens 1 seconde in me hand gehad! Het was onwijs druk hier! Nou leuke gozer he die ik ben tegen gekomen? ’ zij ik op een hoog toontje. ‘ Pfff Amira je weet hoeveel ik van je hou, en me daarom zorgen maak!.’’Nee Zakk nu geef je me het gevoel alsof je me niet vertrouwd als me nu excuseert ik ben kapot en ga slapen, jammer van je gedachtes ‘ zij ik teleurgesteld van zijn woorden. ‘Nee Amira aub ga niet verkeerd denken , mijn hoofd stond gewoon op ontploffen sorry, ik was zelfs bijna van plan de eerste vlucht naar je toe te pakken ’’Ja dan had je je moeten inhouden bij het laatste Zakaria, ik ga ophangen als ik over je woorden heen ben bel ik je vanzelf slaaplekker’ en hing op zonder nog op een antwoord te wachten.

    Ik liet me hoofd in me kussen zakken en vanzelf gleed er een traan naar beneden, Van deze jongen hield ik meer dan ik van mezelf hield, en was de wereld voor me. Maar ik ben zeer teleurgesteld dat hij me het gevoel nu heeft gegeven dat hij me niet vertrouwd, verdorie een gozer? Na hoeveel ik van hem hou? Onmogelijk dat ik er zelfs aandacht aan zal schenken laat staan voor een ‘gozer’ zal kiezen.
    Hoeveel ik ook van hem hield, en hem mistte hij moest wel weten dat hij heel verkeerd dacht, en mij moest vertrouwen, oké ik zat ook fout ik had gewoon 2 min tijd moeten maken voor hem. Maar me hoofd zat nu eenmaal bij het werk en de drukte. Maar dat hij zo dacht? Zat hij meer verkeerd dan mij.
    Ik draaide, en draaide maar kon niet slapen, Ik zag dat Zakaria me 3 keer probeerde te bellen ,en het daarna opgaf, ik besloot op niet op te nemen. Lorena die sliep al dus haar kon ik het niet vertellen. Het was inmiddels al half 3 ‘s nachts. Zal Selena of Soraya nu wakker zijn? Hmm ik pakte me mobiel en probeerde ze te bereiken. Ik belde als eerst naar Selena, Tuut , tuut , tuut, ‘Dit is de voicemail van… en ik hing op zij lag zeker te slapen. Ik probeerde het nog een keer bij Soraya, Net dat ik wou ophangen nam er een slaperige Soraya op. ‘Met soraya?’ ‘Soraya lieverd, sorry dat ik nu pas bel aub niet boos worden’. ‘OMG Amira! Pfff meid wat heb jij ons bezorgd gemaakt zeg!’ ‘Ja sorry echtwaar!’ Ik legde haar uit waardoor ik niet eerder had gebeld en gelukkig begreep zij mij wel’ ‘Amira Zakaria was ook aan de deur geweest of jij had gebeld naar ons, hij maakte zich zorgen’ Ik had een brok in me keel omdat het net fout verliep. ‘Ja Sorr ik heb hem net gesproken en kon een traantje niet bedwingen’’Lieverd niet huilen wat is er?’ Nadat ik haar het hele gesprek had verteld was ik een beetje opgelucht. ‘Schatje toch! Hij maakte zich alleen zorgen, neem het hem niet kwalijk zou jij dat niet doen als het andersom was? Ik durf bijna te wedden dat dat ook door jou hoofd zal spoken’ Ik dacht na en vond eigenlijk dat zij ook wel gelijk had. ‘Ja oke als ik erover nadenk heb je gelijk, maar dan hoef die het niet op de manier te zeggen’ ‘Ja maar lieverd hij kon zijn woede niet bedwingen het zijn nu eenmaal jongens vergeef het hem schat , je stuurt hem zometeen onmiddellijk een sms’je, om het goed te maken goed?’ Zij ze half dwingend en half vragend. ‘Oke maar als hij ook niet zijn excuus zal aanbieden dan zal ik eens mijn woede laten zien. ‘Schatje toch tuurlijk gaat hij dat wel doen’’Ik zal zien, dankjewel mopp voor je steun ik hou ontzettend veel van je, doe de groetjes aan Selena, en me ouders als je ze ziet, ik zal ze morgen wel bellen. ‘Zal ik doen hobbi en doe rustig aan en slaapzacht’ Nadat we afscheid namen typte ik het volgende berichtje naar Zakaria:

    Heey Zakaria,
    Sorry, dat ik zonder een op een antwoord gewacht te hebben ophing.
    Ik begrijp je woede ook wel, maar je had het anders moeten aanpakken.
    Ik hou van je vergeet dat niet.
    XAmy

    Ik voelde me opgelucht nadat ik het sms’je verzenden. En net dat ik goed wou gaan liggen ontving ik een antwoord:

    Prinses,
    pfff ik dacht echt dat ik niks meer van je ging horen!.
    Weet je hoe blij je me maakt met dit sms’je? Het spijt me van wat ik zei over dat gedoe met die gozer. Zo bedoelde ik het niet.
    Ik hou meer van je dan je dan je denkt,
    X je mannetje

    Ik kon een glimlach niet laten, en voelde mijn hartje iets sneller kloppen. Ik Sms’te snel terug om te gaan slapen:

    Lieverd,
    Ik begrijp het , het spijt mij ook dat ik niets van me liet horen.
    zand erover en laten we het nooit meer herhalen,
    Ik ga slapen ben doodmoe, slaaplekker
    Een zachte kus van je prinses Xxx.

    Ik dook heerlijk onder me dekens, met mijn mobiel in mijn hand viel ik in een diepe rustgevende slaap…

    Zakaria’s perspectief:

    Ik opende het laatste sms’je dat ze me stuurde. Dit meisje maakt me gek met de seconde vergroot mijn liefde voor haar. Ik was in de shisa lounge met een groep vrienden. Ik besloot haar te laten slapen. En hield me weer gefocust op de bende hier. ‘Jij ziet er weer goed uit mattie , Na je woede die niet te stoppen was voor vandaag? Zij Ayman met een schouderklopje die hij mij gaf. ‘Ja liefde he! Net drugs, als het goed gaat voel je je geweldig, maar als het slecht gaat, moet het eerst goed gaan voordat je je weer perfect gaat voelen. En bij drugs als je het inneemt gaat het super, zodra het uitgewerkt is gaat het pas perfect als je het weer inneemt.’ ‘Haha je hebt helemaal gelijk, gezien ik het meegemaakt heb in het verleden’’Ja Ayman, er komt snel een nieuwe liefde op jou weg geloof me maar zij ik hem met een knipoog ’En liet hem lachend achter nadat ik was vertrokken om een Cassis te halen. Ik besloot om morgen avond een bezoekje naar Milaan te brengen en Amira op te zoeken als verassing en goedmaking van ons conflict. .. En kon niet wachten tot ik haar verschijning en verbaasd gezichtje zou zien.
    Ik keek naar een groepje die aan de shisha zat en zag een jongen die me bekend voor kwam. Ik dacht na wie het ook alweer was, totdat ik het weer wist, hij was bevriend met die Italianen! Ik liep op hem af. ‘Eey jij daar kan je ff meelopen?’Ik zag hem vragend naar me kijken. ‘Ja kom je nog? Dan leg ik het uit’ Hij stond op en liep naar me toe. ‘Ja hier ben ik, en wie mag jij wel niet wezen?’’Luister doet er niet toe wie ik ben, maar jij bent tog bevriend met die Italianen, de leider daarvan is Quartés’ ‘Ja ik ga weleens met ze om hoezo?’’Mooi ik heb zaken te regelen met ze, heb namelijk wat nieuwe drugs binnen, om te handelen met ze?’Loog ik want als ik de waarheid zou vertellen zou hij niks erover zeggen’’Ik zag hem goed nadenken en me van top tot teen onderzoeken. ‘Ja ga me nog zeggen waar ik ze kan vinden? Of blijf je hier staren? ‘Ja , ja rustig ik heb nu geen idee waar ze nu zijn, ik zal ze opzoeken en je op de hoogte stellen goed? ‘hmm is goed hier me nummer bel me zodra je het weet begrepen?’’Hij knikte en pakte zijn mobiel om mijn nummer op te slaan. ‘en onder welk naam kan ik het op slaan?’vroeg hij me ‘Onder Leider XX’ Bedacht ik snel een naam. Ik gaf hem het nummer van onze werktelefoon en hij sloeg het op we namen afscheid, ik liep terug naar het groepje en besprak met ze het plan dat ik had voor als hij zou bellen….

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    158
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door Marociatje Bekijk reactie
    Dankjulliewel moppie's voor het uppen,! ik ga nu aan me nieuwe vervolgje werken , dan zet ik hem erop.
    Blijven uppen en vergeet niet te stemmen,

    Kus.
    zal ik zeker doen!
    maar gaa snel door!!!!!
    wajooo jouw verhaal is verslavend

  14. #14
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door marokaantjuhh1 Bekijk reactie
    zal ik zeker doen!
    maar gaa snel door!!!!!
    wajooo jouw verhaal is verslavend
    Lieve schat,
    Ik moet nu helaas gaan werken,
    Ik beloof je dat ik vanavond speciaal voor jou een XL vervolg zal plaatsen goed?
    Blijf uppen & bedankt voor het uppen
    Kus.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    158
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door Marociatje Bekijk reactie
    Lieve schat,
    Ik moet nu helaas gaan werken,
    Ik beloof je dat ik vanavond speciaal voor jou een XL vervolg zal plaatsen goed?
    Blijf uppen & bedankt voor het uppen
    Kus.
    Werk gaat zoiezo voor
    isgoed maar dook echt een XL vervolgje he!
    werkze!!!

    kusjes!