1. #946
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  2. #947
    Ait-Wayagher

    Reacties
    7
    04-03-2014

    upppppp, ik begrijp niet waarom ze niks meer van der laat horen. Heel jammer want het is echt een goed verhaal...

    "Make your heart the most beautiful thing about you."


  3. #948
    Ait-Wayagher

    Reacties
    7
    04-03-2014

    upppppppppppppppppppppppppppppppppp
    Ze is zoiezooo gestopt!
    heeeel erg jammer!!

    "Make your heart the most beautiful thing about you."


  4. #949
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Gaaaa verder pleaseeeee. Ben je trouwe fan sinds begin af aan
    -

  5. #950
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Lieve leden,

    Na een lange drukke en moeilijke tijd ben ik weer terug.
    Als eerste wil ik mijn excuses aanbieden dat ik het verhaal niet heb afgemaakt maar ik had er een belangrijke reden voor.

    Wel het goede nieuws is: Marociatje is backkkkkk!
    Wie wil dat ik doorga met het verhaal?

    nou laat van jullie horen zou ik zeggen.

    Liefs,

    Marociatje
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  6. #951
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    Ik kan mijn ogen haast niet geloven! Je bent werkelijk terug!!! Twijfel niet en ga snel verder!!!!!

  7. #952
    MVC Lid

    Reacties
    23
    09-09-2014

    Heb Lang he acht maar ik Ben echt een fan van jou en je boek
    Je kan echt Heel goed schrijven masha Allah. ❤️
    Je Moet zeker door gaan !!!!
    Xxx

  8. #953
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    Jaah zeker doorgaann !!!

  9. #954
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010





    Amira's perspectief:

    “We keken alle drie tegelijkertijd richting de ingang, en ja hoor het was Younes hij achtervolgde ons zeker. Hij nam plaats aan de bar voor ons en fluisterde wat naar de ober. Naderhand zag ik dat hij onze kant op liep.

    “Selam dames, vinden jullie het erg als ik aansluit?” zij glimlachend, “Nee Younes ga weg, heb je niet genoeg na het conflict bij het tankstation?” vroeg ik hem terwijl ik mijn glas neerlegde.
    “Luister Amira, ik heb echt geen slechte bedoelingen ik vind je zo’n leuke meid, geef me een kans 10 minuten en dan ben ik weg” zij hij terwijl hij zijn blik op mij gevestigd had. “Je weet niet van stoppen he? goed dan doe je woordje en dan ga je weg” zei ik terwijl me ogen vestigde op de stoel waar hij kon zitten. “Dames vinden jullie het erg als jullie ons even alleen laten?” vroeg hij aan de meiden. Soraya wilde duidelijk nee zeggen maar ik knikte naar ze dat het goed was. En zo liepen ze naar de voordeur waar ze op mij zouden wachten.

    “Vertel wat er zo belangrijk is waarvoor je me hebt gevolgd?” zei ik hem terwijl ik mijn wenkbrauwen fronste. “Kijk Amira, sinds de dag dat ik je heb gezien ik wordt gek, ik zie je overal voor me. Bedoel ik zie gewoon dat jij zo’n goed meisje bent met een goed hart. Maar ik begrijp dat je nu een vriend hebt. Ik wilde je alleen waarschuwen voor hem, hij is gevaarlijk Amira hij is niet wie je denkt dat hij is, hij zit in een gevaarlijke wereld en een meid zoals jou wil ik daartegen beschermen” zij hij terwijl zijn armen op tafel had gevestigd en me diep aankeek. Ik schrok van ze woorden hoe kende hij hem? En van waar deze bezorgdheid? Dacht ik bij mezelf.

    “Luister Younes, voordat je woorden aan hem vuil gaat maken, ik ken hem beter dan dat jij jezelf kent begrepen? Ik weet wat hij doet, wie hij is en waar hij toe in staat is, maar ik hou van hem en jij hoeft je geen zorgen om mij te maken hij is mijn wederhelft, mijn soulmate dus houd je erbuiten en zoek me asjeblieft niet meer op voordat je jezelf alleen meer in de problemen brengt” zij ik hem terwijl ik wilde opstaan. “Maar Amira, je wilt toch niet eindigen met zo een man? Een man die zoveel risico’s iedere dag draagt, een man die zijn geld op een andere manier verdient?” zei hij.
    “Luister, op de dag dat jij je soulmate zal vinden zal je mijn woorden begrijpen en waag het niet me nog verder op te zoeken of wat dan ook bij deze vaarwel” Zei ik hem voor t laatst en trok gauw me jas aan. “Oke, ik heb je in ieder geval gewaarschuwd en verder moet jij weten beslama” zei hij nog terwijl hij bleef zitten.

    “Wat een onzin kraamt hij toch uit” vertelde ik de meiden hoofdschuddend. Terwijl ik ze alles vertelde liepen we samen richting de auto”

    Zakaria's perspectief:

    Ik kwam aan bij Lina’s appartement en zag dat er licht binnen brandde. “Mooi dan ben ik hier niet voor niets” zei ik terwijl ik aanbelde. “Wie is hier?” hoorde ik een mannelijke stem vragen achter de deur. “Een jongen bij Lina thuis? Huh?” ik vond het maar vreemd dacht ik verward.

    “Zakaria maak open ik kom voor Lina”. Ik hoorde even geen geantwoord. “Lina? Zei is niet aanwezig” riep hij vanachter de deur. “Luister vriend maak die deur nou open dan kunnen we praten. En zo maakte hij de deur open.
    “Ik zeg toch Lina is hier niet? Moet ik een boodschap achterlaten?” zei hij terwijl hij met een hand de deur vasthield. Ik keek hem dringend aan en pakte mijn telefoon erbij. “Ik bel haar wel dat ze moet komen” zei ik terwijl ik naar haar telefoon belde. Ik hoorde haar beltoon vanuit het huis komen. “Je zei toch dat ze niet thuis is? Vertel me nu waar ze is?!” zei ik terwijl ik het huis binnendrong. “Ho, ho, ho wat doe je man?! Ze is haar telefoon vergeten ga weg uit haar huis nu!” zei hij terwijl hij me vastgreep. “Je laat me nu los en laat me, mijn ding doen of je gaat spijt krijgen” zei ik terwijl ik me kaak spande en hem aankeek. Hij liet me los en zo doorzocht ik het huis en riep ik haar naam maar geen gehoor.
    “Waar is ze heen?” vroeg ik hem. “Ze is naar haar familie, ik zal wel doorgeven dat je bent geweest” zei hij me. “Luister, zodra ze thuis is of je haar kan bereiken wil ik dat ze gelijk contact met me opneemt en anders zal ik haar zelf vinden begrepen? En trouwens wie mag jij eigenlijk wel niet wezen van haar?” vroeg ik terwijl ik met me hand een gebaar maakte wat dit moest voorstellen. “Een neef van haar die haar is komen opzoeken, en ik zal het haar doorgeven” zei hij me. “Mooi” zei ik terwijl ik wegging en ondertussen Tarik opbelde.

    Tarik: Jo, vertel?
    Ik: Ik heb haar niet gevonden man thuis, er is een jongen die haar neef zou moeten voorstellen volgens hem die bij haar verblijft en me vertelde dat ze bij familie is.
    Tarik: Shit man, we moeten haar snel zien te vinden
    Ik: Ik vind het maar ongeloofwaardig mohiem ik heb hem het een en ander duidelijk gemaakt en ik wacht gehoor van haar kant af en dan zal ik dit afmaken met haar.
    Tarik: Saffi dan wachten we af bro!
    Ik: Jallah thalla


    Ik reed weg en kwam thuis aan.

    Lina's perspectief:

    Ik kroop ineen onder mijn bed, mijn hardt bonkte als een gek nadat ik Zakaria hoorde. Ik was zo bang dat dit zo verkeerd zou aflopen en hoe moest ik in zijn ogen kijken? Met een trillende lichaam probeerde ik geen geluid te maken.

    “Lina, Lina??? Kom hij is weg waar ben je?” hoorde ik Yassir zoekend roepen. Snel en voorzichtig kroop ik onder mijn bed weg en zag ik Yassir in de deuropening staan. “Net op het nippertje” zij hij met een zucht. “Pff dat scheelde niks” zei ik hem terwijl ik op adem probeerde te komen.
    “We moeten hier een plan voor bedenken, ik weet zeker dat Zakaria erachter is gekomen waarom zou hij me dan zo gehaast komen opzoeken rond dit tijdstip nog wel?” zij ik hem terwijl we richting de woonkamer liepen en ik plofte op de bank. “Pff zware shit dit man” Zei Yassir terwijl hij door zijn haren wreef. “Ik ga een verhaal bedenken en ga naar hem toe om hem het een en ander te verklaren want ik weet dat hij me zal opzoeken en vinden dus beter ga ik eerst om het geloofwaardig te laten overkomen” Zei ik aan Yassir. “Ja je hebt gelijk, dat gaan we doen we gaan iets verzinnen om het geloofwaardig te laten overkomen” zei Yassir. Ik knikte en staarde denkend voor me uit….
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  10. #955
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Blijven uppen lady's.
    Vervolg komt eraan!

    Liefs,

    Marociatje
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  11. #956
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Aub schrijf verder meid heb zoooo lang gewacht,, je verhaal is te goed

  12. #957
    MVC Lid

    Reacties
    9
    02-07-2015

    Ga je verder met je verhaal

  13. #958
    MVC Lid

    Reacties
    14
    07-03-2014

    Er komt zeker niks meer

  14. #959
    سعيدة

    Reacties
    568
    28-07-2006

    Ga je nog verder met je verhaal?


  15. #960
    MVC Lid

    Reacties
    96
    26-11-2015

    Vervolg duurt zo lang dat ik niet eens meer weet waar het verhaal over ging... voortaan begin ik dus echt nooit meer aan een verhaal die nog niet af is