1. #196
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Vervolg voor jullie lieverds!

    Ik draaide me om naar hem en zoende hem intens. ‘Ik hou van je Zaka en ik wil je nooit meer kwijt’ zij ik tussendoor. ‘Ik ook mopp’ beantwoorde hij me en zo lagen we verliefd in elkaars armen starend naar de hemel en na lang gelegen en genoten te hebben stonden we op om te vertrekken aangezien het laat was. ‘Stap in sweety’ bood Zakaria me terwijl hij de poort van de auto openhield. Ik stapte in en zo reden we lachend naar mijn huis en na aangekomen te zijn stapte we uit. ‘Kom je even naar binnen?’ vroeg ik Zakaria. ‘ Nee schat ik ga nog even langs Tarik moet daar even heen’ zij hij me. ‘Ooh is goed doe rustig aan ik spreek je wel’ zij ik hem waarbij hij me een afscheidskus gaf. ‘Heb je morgen wat te doen?’ vroeg hij me. ‘Ja morgen moet ik me druk bezig houden met Selena’s verjaardag en Lorena komt langs voor wat werk’ zij ik hem. ‘Jammer maargoed we spreken mekaar wel’ zij hij teleurgesteld en zo namen we afscheid en liep ik naar binnen. Ik zag geen lichtje aan en hoorde dat het muisstil was en zo sluipte ik de trappen op naar me kamer. Ik kleedde me om en verrichtte nog het laatste gebedje. En zette het balkondeur op een kiertje doordat het warm was en zo sprong ik mijn vertrouwde bedje in deken aan dit dagje viel ik in slaap…

    Voorbereidingen.

    Ik voelde een bries langs mijn haren en nek en zo opende ik langzaam me ogen. Ik zag dat het waaide buiten en het regenachtig weer was. Ik liep naar de balkondeur en sloot hem. Het was niet te koud maar het beloofde geen lekker weer te zijn vandaag. En zo verzorgde ik me in de badkamer en verrichte mijn gebedje. Nadat ik klaar was liep ik naar beneden waar ik opmerkte dat niemand thuis was ‘die zullen zeker op werk zijn’ dacht ik bij mezelf. Het rook er heerlijk naar lavendel blijkbaar het Farah alles gepoetst aangezien het een verse geurtje was. Ik besloot om zo in de stad wat te kopen als ontbijt en liep naar boven om me om te kleden. Ik koos voor een turquaze bloesje met een zwarte rok van Chanel en een zwarte panty. Mijn haren strak in een nette staart. En mijn Geuss pumps. Ik deed mijn horloge om pakte mijn benodigdheden en tas. En zo spoot ik wat Gucci op. En liep de deur uit naar mijn auto en reed weg.
    Ik haalde snel een Starbucks koffie en een gezond broodje die ik at tijdens het rijden naar de afspraak bij Van der Valk. Nadat ik aangekomen was stapte ik uit en liep ik naar binnen. ‘Goedendag waar kan ik u mee van dienst zijn?’ zij een vriendelijke vrouw. Ik legde haar de situatie uit en zo bracht ze maar naar haar baas en nam ik in zijn kantoor plaats. We bespraken hoe we het zouden aanpakken en de belangrijke dingen. En zo gaf ik alvast een borg en kreeg ik een rondleiding. Het zag er prachtig uit laat staan als de decoratie organisatie het nog mooier zal maken. En zo kwamen we tot einde en nam ik afscheid. Ik reed naar de stad van A’dam om daar verder de dingen te regelen en zo kwam ik aan. Ik liep naar een beroemde banket bakkerij en bestlede een taart naar wens. Hij was prachtig in de vorm van een Eiffeltoren aangezien dat ons eerste stap was van onze vriendschap. Hij was afgewerkt met gouden glinstering en witte eetbare pareltjes. Ik was op slag verliefd toen ik het eindresultaat zag hoe het zou worden. En bestelde ik nog hapjes etc. Ik liep een bedrijf in waar ze van alle soorten voertuigen huurde. Nadat ik een prachtige moderne Limousine zag. Ik huurde er twee witte met kristalletjes langs de kanten erop. En zo regelde ik nog een aantal dingen en liep naar de afspraak met de DJ. Nadat ik dat afgehandeld had was ik klaar met de voorbereidingen voor vandaag morgen zou ik de rest doen Sorya en Farah. Ik haalde even wat te drinken voor me en net dat ik het restaurantje uitliep begon er een jongen tegen me te praten die me volgde.
    ‘Hay Amira als het goed is ben jij toch?’ Zij een jongen die in ieder geval geen Marokkaanse was, met zakelijke kleren en tipt netjes en duur er uitzag. Ik schrok dat hij me naam kon en reageerde gelijk. ‘En wie mag jij wel niet wezen?’ vroeg ik hem. ‘Ik ben Arnaldo aangenaam’ stak hij zijn hand uit. ‘Nee sorry ik ken je amper hoe ken je me naam?’ zij ik zonder zijn hand te beantwoorden. ‘Ik zag je bij de grote show in Milaan en ben gelijk achter informatie over je gaan zoeken nadat je me een topmodel leek en ik je een leuke dame vindt + dat ik je graag bij mij wil hebben om te werken’ ik schrok van zijn woorden, hij vond me leuk en hij wou me nog bij hem hebben werken dacht het niet!. ‘Nee ik ga niet zomaar bij iemand anders werken en wat betreft dat ‘leuk’ ik ben al bezet dus als je me nu excuseert’ zij ik hem. ‘Nee wacht! Kom asjeblieft ik zal echt alles voor je doen! Ik ben namelijk half Spaans en half Nederlands. Je zult me echt dankbaar zijn als je ja zegt. Ik regel alles zelf als jij maar ‘ja ‘ zegt’ . ‘Haha dankbaar voor wat? Dat ik alles inruil voor jou zeker? Mijn liefde, mijn werk dacht het niet! Zoek maar iemand anders die wel meteen ja kan zeggen’ en zo liep ik weg. ‘Nee je begrijpt het niet, ik vindt je echt een leuke, mooie dame we zouden een supertoekomst samen kunnen hebben en dan dat je nog bij mij komt werken in het grootste modellenbureau in Los Angeles. Geweldig toch?’ zij hij me met een big smile. ‘Jij droomt echt. Ik zou voor geen Miljoen mijn leven inruilen voor jou! En stel dat ik dit allemaal niet had je bent niet eens van mijn Godsdienst, dus dan zou ik dat ook nooit gedaan hebben´ zij ik hem met een knipoog en liep nu echt weg. ´Ik ga me dan aanpassen aan die van jou! Maar ik zie jou nog wel!´ schreeuwde hij me nog na. Ik schudde me hoofd van zijn actie. En liep naar mijn auto aangezien zo de winkels zullen sluiten. Ik stapte in en reed weg.
    Veel gedaan voor vandaag en morgen zou ik de rest doen aangezien de dames vrij hadden. En natuurlijk onze jurken en van alles regelen. Ik kwam thuis aan en liep naar binnen waar ik Soraya aantrof. ´Hay babe´ zij ik haar terwijl ik naast haar neerplof op de bank.
    ´Schatje´ groette ze me met een knuffel. Ik besprak alles met haar wat ik vandaag had geregeld. ´Zo jij hebt echt veel geregeld! En hoe je het me allemaal verteld lijkt me geweldig, bijna net een bruiloft!´ zij ze lachend. ´Haha ja heb ik voor haar over ze heeft me super gesteund. ´Ja sowieso ik ook voor jullie´ antwoorden Soraya. ´Maar heb je het allemaal al betaald of hoe?´ vroeg Soraya serieus. ´Sommige dingen wel sommige dingen alleen de borg´ ´Ja maar dat was niet de afspraak we zouden samen bijleggen´ zij ze. ´Ja dan doen we dat toch, ik heb me loon net binnen gekregen en daarom heb ik het gewoon betaald is niet erg joh!’ wuifde ik haar woorden weg. ‘Nee niks daarvan wij gaan samen bijleggen morgen gaan we alles uitrekenen zodat ik je het geld kan geven of je wilt of niet!’ zij Soraya streng. Ik lachte om haar en knikte maar. ‘Morgen doen we de rest. En gaan we shoppen voor ons uiterlijk! Voor that day’ zij ze lachend.’Owh yeahh! we moeten er fantastisch uitzien voor onze prinses haha’ ‘of corse’ zij Soraya lachend terug. ‘Waar is Selena eigenlijk?’ ‘Ohja die heeft een date met Ayman’ zij Soraya. ‘Nee echt? OMG GEWELDIG’ zij ik blij voor haar. ‘Ja en hoe! Zij verdient het om weer gelukkig te zijn’ zij Soraya. ‘Natuurlijk! Spannend wat die zullen uitspoken vandaag’ zij ik haar. En zo lachte we nog om de gekste dingen totdat ik haar vertelde over die Arlando.
    ‘Neee? Echt? Hahahaahha! Je hebt zelfs aanbots van jongens uit het buitenland, dat hij dat durft het gewoon zomaar dat aanbod te doen’ lachte Soraya erom. ‘Ja of niet? Hij dacht werkelijk dat alleen om dat hij Multi miljonair was ik meteen ‘JA’ zou zeggen gek!’ schudde ik me me hoofd. ‘Pff tjonge jonge wat een mens zeg, je hebt nu zelfs alles wat je je maar kan wensen en dan nog inruilen’ ‘Ja precies. Mijn Zakaria blijft mijn Zakaria’ en zo praatte we over alles en nog wat. ‘Heb je de uitnodigingen verstuurd?’ vroeg ik Soraya. ‘Ja uhm aan een paar nichten van Selena mij en jou, Zakaria en Ayman en Tarik ,Aimran, een aantal neven, Selena’s zussen, vriendinnen, collega’s, klasgenoten waar we nog bevriend mee zijn. En noem maar op’ zij ze me. ‘Oke gelukkig is het een grote zaal dus het past wel’ zij ik haar. En zo hoorde ik de bel afgaan…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  2. #197
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door tangawiia__ Bekijk reactie
    het mag wel wat spannender.. !!!
    Komt eraan lieverd!

    x
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  3. #198
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door Bombas Bekijk reactie
    upupupuupupupu
    prachtig verhaal ma'cha'allah
    egt gewoon geen woorden voor
    ga zo door
    dikkee uppiesz
    Dankjewel mopp!
    ik waardeer je compliment.
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    upupupupuupupu
    weer een supermegagoeie vervolg
    dikke uppiesz voor jou!!

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    waneer kunnen we een vervolg verwachten (doe maar rustig aan hoor)
    ik wacht wel

  6. #201
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  7. #202
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    14-03-2012

    Je doet het super!
    Ga snel verder up voor jou!

  8. #203
    MVC Lid

    Reacties
    555
    06-02-2011

    upupupuppup

    xxx

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Uplaaa leuk vervolg babe
    Verder!
    -

  10. #205
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel dames voor het uppen en jullie steun!.

    De ruzie & het onverwachte telefoontje.


    Ik opende de deur waar ik Lorena voor zag staan en groette haar uitbundig waarbij ze me volgde naar binnen en de meiden groetten zo zette Farah koffie en zaten wij aan het werk totdat we het een beetje af hadden pakte ik mijn mobiel erbij om te zien of Zakaria gebeld of ge-sms’t had. Maar er was geen enkel gemiste oproep of slechts een sms’je. Ik bedacht me hoe dit zou kunnen maken totdat er iets in me opdook. ‘morgen achter Vernandes plein , 21:00uur’. SHIT SHIT SHIT Zakaria zou natuurlijk daarheen gaan ik stond in een ruk op griste me sleutels van de tafel en rende naar de deur. ‘Dames het spijt me dit is een noodgeval ik moet naar Zakaria ik spreek jullie’ zij ik renend naar de deur terwijl ik mijn ballerina’s aantrok. ‘Wacht wat is er aan de hand ik ga mee!’ zij Selena die achter me aankwam rennen en bij me instapte zonder een woord te zeggen reed ik in een vaart weg waar ik de dames thuis verbaasd achter liet en een verbaasde Selena naast me niet wetend wat er gaande is. Ik parkeerde dichtbij het plein en rende naar het plein waar ik een groep jongens zag. Hoe dichterbij ik kwam hoe harder me hart klopte. ‘Wat is dit wat is er gaande?’ vroeg een verbaasde Selena. ‘Uitleg komt later wel eerst rennen naar dat groepje’ en zo rende Selena achter me aan.
    Ik kwam aan en zag Zakaria en een jongen tegenover hem met hun geweren op elkaar gericht. Ik hoorde van alle kanten wat knallen, knallen en een gevecht dat plaatsvond zag ik. Mijn adem slokte mijn hart sloeg tellen over. ‘N.ee niet weer, Za.karia ‘ zij ik alsof niemand me mocht horen. ‘ZAKARIA!, JIJ DAAR LEG DAT GEWEER NEER ALLEBIJ NU! WAT IS DIT?!’ zij Selena geschrokken en probeerde het op te lossen. Ik kon geen stap meer zetten ik stond stijf en maakte geen beweging door angst dater iets met Zakaria zal gebeuren. Ik zag Zakaria in een ruk naar ons omdraaien en de jongen tegenover hem verbaasd kijken.
    ‘AMIRA BLIJF BAAR KOMT NIET DICHTERBIJ EN JIJ OOK SELENA WAT DOEN JULLIE HIER?’ Schreeuwde Zakaria bezorgd. ‘Haha, is je liefje je komen redden? Hmm wat zullen we met haar doen nadat ik jou van kant heb gemaakt kan ik het wel vieren met haar als mijn toetje geweldig, en wat betreft die anderen meid zij mag het prooi zijn van de rest van de boys’ zij de jongen tegenover Zakaria met een grijns. Ik zag Zakaria in een ruk naar hem omdraaien en met woede hem aankijken. ‘Nog praatjes ook? FUCK JEZELF MAN! JE BENT NIKS WAARD MAN! Grote praatjes maar je bent niks! En zie je dat meisje daar, daar komt geen vinger aan! En dat meisje daarnaast ook niet!’ zij Zakaria waarvan zijn ogen vuur spuwde. ‘Leg je geweer neer of ik knal in 10seconden al deze kogels neer op jou lichaam, MOUNIR!’ zij Zakaria razend.
    ‘Zakaria asjeblieft stop dit gedoe ik kan dit niet meer aanzien, al mijn wonden zijn nog vers, en nu moeten ze weer openscheuren’ zij ik snikkend waarbij ik op me knieen neerviel. Ik zag hoorde een paar knallen vliegensvlug en net dat ik opkeek werd de jongen die tegenover Zakaria stond meegenomen door vrienden van Zakaria, en nog een aantal anderen, ik zag twee anderen vluchtten waarbij de jongens achter hun aanzaten en Zakaria naar mij toe gerend kwam.
    ‘Schatje! Het spijt me! Maar dit was voor onze veiligheid’ zij Zakaria waarbij hij mij in zijn armen nam en ik hem wegduwde. ‘Verdorie Zakaria moet ik nu altijd, altijd bang zijn jou kwijt te raken! Moeten telkens weer mijn wonden opengescheurd worden?! Kan ik nooit in rust leven zonder dat ik me zorgen maak om jou?!’ zij ik huilend terwijl ik opstond. Ik zag Selena weg met Ayman gaan die haar troosten en zo richtte ik me weer op Zakaria.’NEE LIEVERD kom op dit was voor onze veiligheid hij was veelte gevaarlijk voor ons! Je hebt hem gehoord gister! En ik wil jou elk moment beschermen dit hoort nu eenmaal bij het wereldje dat ik in zit’ zij hij serieus. ‘Pff Zakaria ik wil in rust leven geen zorgen om jou kwijt te raken elk moment’ zij ik hem. ‘Schatje je hoeft je ook geen zorgen te maken! Ik weet wat ik doe! En onze Heer is bij ons, dus niet bang zijn en heb er vertrouwen in. Ik zal er alles aandoen om jou te beschermen maar je moet me beloven dat je niet dagelijks gaat piekeren en er zorgen om maakt! Maar het vertrouwen in mij en onze Heer hebt’ zij hij smekend. ‘Ja Zakaria beloof je me dan dat je rustig aan zult doen?! En als het te gevaarlijk is je uit de beurt blijft van de situatie’ zij ik hem. ‘Beloofd! Lieverd ik zal er alles aan doen om je een gelukkig leventje te schenken, kom ik breng je naar huis het is afgehandeld met die jongens! Maar je moet weten dat dit eenmaal in mijn wereldje hoort en ik weet wat ik doe. Beloof me aub dat jij niet meer tussen deze problemen in komt het is veelte gevaarlijk voor jou!’ ik knikte. En wurmde me in zijn armen onderweg naar de auto. ‘Doe rustig aan schat, hou je lekker bezig met je vriendin’s verjaardag waar je al zo lang op hebt gewacht! En heb plezier. Zal ik je brengen?’ vroeg hij me. ‘Nee ik ga zelf Selena die brengt Ayman zeker. Maar doe rustig aan Zakaria en doe geen gekke dingen’ en zo beloofde hij me aan mijn woorden te houden en namen we uitbundig afscheid waar ik naar huis reed en werd opgevangen door de verbaasde meiden die me tig keer probeerde te bellen en ik hun de situatie uitlegde, ik sms’te Lorena nog even voor een excuus en vertelde haar dat er wat was met Zakaria, wat ze gelukkig begreep. Ik nam een heerlijke douche en liep mijn kamer in.
    Ik hoorde mijn telefoon afgaan met een onbekende nummer en zo nam ik op.

    ‘Met Amira’ groette ik verbaas wie het zal zijn. ‘Hmm het beste vriendinnetje van mijn Meisje, luister ik bent het Nassim’ Ik schrok van hoe hij aan mijn nummer gekomen zal hebben en beantwoorde hem. ‘HUH NASSIM hoe kom je aan mijn nummer? En wat moet jij van mij?’ ‘Doet er nu niet toe ik heb een belangrijke opdracht voor je’ hoorde ik hem streng zeggen. ‘Het doet er wel toe! En opdracht? Wat bedoel je daarmee?’ zij ik met een opgetrokken wenkbrauw alsof hij tegenover me stond. ‘Luister heel goed, Selena die weigert mij maar te zien en te spreken. Ik heb veel geprobeerd en ik wil haar terug want ik weet dat ze bezig is met die schijnheilige drugshandelaartje! Maar mooi niet hij krijgt haar niet! Dus daarom regel jij voor mij dat ze bij me terugkomt ik geef je twee weken de tijd dan zie ik dat je als een stap hebt genomen , jij bent haar beste vriendin dus jij kant het begrepen?’ ik schrok van hem. ‘Ga jij mij nu dwingen dat te doen? Luister Selena die heb jij kapot gemaakt je hebt haar laten stikken in haar verdriet&pijn , ze heeft het donders moeilijk gehad door jullie breuk die jij veroorzaakt hebt! En nu kom je nog mooi praten dat jij haar terug wilt? Oh nee ze is nu gelukkig en daar blijft het bij! Zie je dat drugshandelaartje in jou ogen heeft tenminste een hart!’ zij ik schreeuwend. ‘Je praat ook nog tegen?! Ja mensen maken fouten’ ‘Niet zo’n debielige fouten als jij maakt’ ‘ LUISTER EN HOU JE BEK Als jij het niet voor me doet dan staan er je geen leuke momenten te wachten plus ik neem haar zelf mee!, ik heb nu alle informatie over jullie dus kan zo wat flikken. Als ik jou was zou ik maar luisteren en owee als je dit aan iemand verteld dan zal je gedag kunnen zeggen tegen jou oh zo leuke vriendje! nog een fijne avond’ en zo hing hij in mijn oor op zonder dat ik wat terug kon zeggen.
    Ik schrok van zijn actie was dit Nassim? Zo heb ik hem nog nooit gekend wat was er met deze gozer! Blijkbaar is hij heel erg veranderd. Maar hoe? Ik denk toch dat dat door zijn nieuwe vrienden komt die het verkeerde pad bewandelen. Dacht ik mij mezelf. Ik ijsbeerde door de kamer denkend aan wat ik nu moest doen. Ik moet en zal Selena beschermen maar ik kan het haar nu niet vertellen er staat haar een prachtige verjaardag te wachten. Hoop ik dan dan na all dit gedoe. Pfff stel ze doen Zakaria iets aan? Ik zal dit mezelf nooit vergeven! Waarom ik weer? Waarom moet ik altijd in deze zaken terecht komen! En nu? Ik mag dit aan niemand vertellen!!! Wat moet ik doen ‘YA RABBI’ zij ik snikkend. Selena is gelukkig! Ik kan dit haar niet aandoen!. PFFF weer een drama erbij hoe moet ik dit in godsnaam oplossen….
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    upupupuupupupupuupupupupuup

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    3
    14-08-2012

    Spannend ,up !

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    upupupupupupuupupuppuupuupupupupupupupupupupupupup up
    pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pu
    upupupupupupupupupuppupupupupuppupupupupupupupuppu pu

    xx Bombas

  14. #209
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    14-03-2012

    Je doet het superrrrr
    Ga snel verder schat

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    555
    06-02-2011

    upupupup, ik zou het tegen zakaria zeggen haha

    xx