1. #151
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door Ladiee_mocro Bekijk reactie
    UPPAAAAAAAA

    nieuwe fan meld zich !!!!!!!!!!! xxxxxxx

    Welkom lieverd xx
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  2. #152
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    ‘i..K’ zij ze blozend terwijl ze een slokje water nam. We luisterde aandachtig en wachtte af totdat ze verder ging. ‘Leonardo heeft me ten huwelijk gevraagd en we gaan binnenkort trouwen’ Zij ze blozend en haar ogen die geluk straalde. ‘OMG LORR WAAAUWWW GEWELDIG’ schreeuwde ik het uit ik besprong haar en gaf haar een knuffel en feliciteerde haar. ‘Woow prachtig oehlala Lorena jij gaat het huwelijksbootje in stappen damn it’ Vervolgde Selena en de anderen dames die ook blij waren en haar feliciteerde. ‘ Dit moeten we vieren!’ Vervolgde Soraya. ‘Ja idd’ Zij ik. ‘Echt? Ja klopt laten we wat leuks gaan doen om het te vieren’ Beantwoorde Lorena. ‘Hmm wat dachten jullie van een dagje atomium Brussel?’ Zij Farah. ‘Ja! Jij ook altijd met je goede ideeën’ Vervolgde Soraya. ‘Ja geweldig! Doen we alleen even kijken wanneer iedereen kan’ Zij Lorena. ‘Klopt en dan laten we het mekaar weten’ Zij ik. Ik moest wel deze gelegenheid plaats maken want Lorena was ook schat van een meid en ze steunde ons altijd dus mijn gepieker en flashbacks moesten aan de kant voor deze gelegenheid voor haar.
    ‘Morgen laten we het mekaar weten goed? Dan ga ik er nu vandoor heb namelijk ook nog een drukke schema tegemoet’ Zij Lorena terwijl ze opstond we knikte en namen afscheid van haar. Farah ruimde de tafel nog af. Ze weigerde me hulp en zo lag ik in de tuin op de bank starend naar de hemel. ‘Prachtig he?’ Zij Farah die naast mij plaats nam. ‘Heel mooi’ Zij ik starend. ‘Elk ster heeft zijn dagje dat die neervalt en zo ook een mens’ Zij Farah. ‘Ja dat is waar alleen geen ster of mens weet wanneer dat moment is aangebroken.’ ‘Precies’ Ik sloot voor even me ogen en al snel kwam de flashbacks ik stond in een ruk op en nam snel een slok van mijn water. ‘Liefje gaat het?’ Zij Farah ongerust terwijl ze met haar hand over mijn rug ging. ‘Ja het gaat weer, d.e flashbacks’ Antwoordde ik. ‘Oef liefje het is ook moeilijk die zo maar weg te vegen maar we zullen er samen naar toe lopen naar die gum die het voorzichtig zal wegvegen we zullen je samen helpen je flashbacks vervangen door prachtige herinneringen’ Zij ze troostend. ‘Inch’Allah ik hoop het’ Zij ik met een glimlach en een traan. ‘Rustig aan Amira’ ‘ik doe me best ‘ Zij ik waarbij ik opstond. ‘Ik begin het koud te krijgen kom we gaan naar binnen. Farah volgde me en zo deed ik de deur dicht. ‘Het is laat ga maar porberen te slapen Amira.’ Zij Farah. ‘Ja ik was het ook van plan ik ga naar boven slaaplekker lieverd tot morgen Inch’Allah. ‘Inch’Allah mopp’ik nam afscheid van haar en liep naar boven. Ik hoorde Soraya telefoneren in haar kamer en liet haar. Ik liep naar onze werkkamer waar ik Selena aantrof achter haar papieren. ‘Hey lieverd ik wou net naar beneden komen om te laten weten dat ik even wat moest regelen’ Zij Selena terwijl ze me aankeek. ‘Is niet erg lieverd iwaa safii je kan gewoon je gang gaan je hoeft me niet 24 uur te helpen lieff ik waardeer echt al jullie hulp ontzettend maar jullie hebben ook jullie werk’ Zij ik haar terwijl ik haar een luchtkusje gaf. ‘Ja maar nu ligt het anders’ Zij ze. Ik wuifde haar woorden weg en zij dat ik ging slapen. ‘Ga maar schat ik neem straks wel een kijkje bij je. ‘Haha alsof je me moeder bent doe je nu ik hou van je byee’ En zo liep ik lachend de kamer uit deze meiden ik was gek op ze. Ik pakte mijn IPod en zette het aan terwijl ik goed onder mijn dekens ging liggen. De liedjes galmde door mijn oren en als laatste reciteerde ik mee met een vers uit de quraan, wat mij tot rust bracht en langzaam viel ik in slaap…

    Voorzichtig werd ik wakker en haalde de omsingelde kabel om mijn been van IPod eraf. Blijkbaar was ik ermee in slaap gevallen. Ik stond rustig op en zag dat het 10:00uur was. Ik liep met mijn benodigdheden naar de badkamer deed mijn dagelijkse retouine en liep naar beneden.
    ‘Goedemorgen moppie’ groette Farah me ik groette haar terug en zag dat de anderen meiden al naar hun werk waren. ‘Zo kom lekker je meusli op eten en je thee opdrinken’ Bood Farah me aan en zo nam ik plaats aan de tafel waar ik kletsend maar Farah zat. ‘Wat go you doing today?’ vroeg Farah me. ‘Hmm ik ga langs Zakaria of corse en ik wil langs mijn ouders’ Zij ik terwijl ik door at. ‘Aah oke uhm zal ik je dan brengen of hoe wil je het ?’ ‘Nee schat hoeft echt niet, jij kan ook ff naar jou huis als je dat wilt’ ‘Ooh echt? Ik ben bang je alleen te laten , beloof je dat je rustig aan zult doen en zodra je je niet goed voel je me belt?’ Vroeg ze bijtend op haar nagel met een twijfelende blik. ‘Ja lieverd wees nou maar niet bang ik moet weer mijn dagelijks leventje op rails krijgen en dat moet ik alleen kunnen’ Zij ik met een geruststellende lach. ‘Oke oke maar om 20:30 uur ben je thuis om te rusten deal?’ ‘Hmm deal’ Zij ik met een knipoog en stond op. ‘Trouwens mijn zus Samia gaat bijna bevallen ik wordt tante damn it!’ schreeuwde ik blij. ‘Echt? Omg geweldig en daar kom je nu pas mee?’ Zij Farah. ‘Ja ik was het zelf ook helemaal vergeten pff laatste tijd maak ik niet echt tijd voor familie wat zullen ze wel niet denken’ Zij ik teleurgesteld. ‘Ach liefje als je het uitlegt dat je het druk had met werk en dat je een beetje ziekjes bent begrijpen ze het wel’ Zij ze geruststellend. ‘Ja ik hoop het na vandaag zal ik meer tijd maken’ ‘Ja moet je doen zij zijn je tenslotte dierbaar dus het moet! En wel rustig aan totdat je helemaal beter bent’ Zij Farah me nog als tip. ‘Ja lieverd ik ga me even omkleden’ ‘Is goed doe maar’ En zo rende ik de trap af naar boven. Ik kleedde me om in een crème jurkje met een zwarte panty en een klassieke riem op het jurkje. Ik deed mijn haren in een nette staart. Smeerde wat crème mijn horloge die ik van Zakaria kreeg deed ik om en pakte als laatste mijn crème pumps erbij en liep met mijn tas naar onder. ‘Waauwie super je look’ Zij Farah met een smile. ‘Haha ik heb maar wat aangedaan hoor’ ‘Ja maar de juiste keuze’ Ik lachte en zo liepen we naar de auto’s. ‘Mopp zie ik je vanavond’ Zij ik Farah. ‘Ja vanavond en ik zal in de gaten houden of je op tijd thuis komt voor je rust’ Zij ze quasi streng. ‘Ik zal er zijn’ Zij ik lachend en zo namen we afscheid en kreeg ik wat advies mee en zo stapte ieder zijn auto in en we wegreden onze eigen richting op
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    13
    11-03-2012

    oeppaaaaa!

  4. #154
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    dankjulliewel schatjes voor jullie upps,
    Vanavond zal ik nog een vervolgje plaatsen.
    Xx
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  5. #155
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #156
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    10-04-2005

    Mijn goshh deze verhaaaal heb ik half uurtje gelezen zoo moooii upaaaaaaaaa

  7. #157
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Moppies dankulljulliewel voor jullie complimenten en steun. Hier een vervolgje speciaal voor jullie.

    De bezoekjes.[/

    Voorzichtig werd ik wakker en haalde de omsingelde kabel om mijn been van IPod eraf. Blijkbaar was ik ermee in slaap gevallen. Ik stond rustig op en zag dat het 10:00uur was. Ik liep met mijn benodigdheden naar de badkamer deed mijn dagelijkse retouïne en liep naar beneden. ‘Goedemorgen moppie’ groette Farah me ik groette haar terug en zag dat de anderen meiden al naar hun werk waren. ‘Zo kom lekker je muesli op eten en je thee opdrinken’ Bood Farah me aan en zo nam ik plaats aan de tafel waar ik kletsend maar Farah zat. ‘Wat go you doing today?’ vroeg Farah me. ‘Hmm ik ga langs Zakaria of corse en ik wil langs mijn ouders die wil ik een bezoekje brengen’ Zij ik terwijl ik door at. ‘Aah oke uhm zal ik je dan brengen of hoe wil je het ?’ ‘Nee schat hoeft echt niet, jij kan ook ff naar jou huis als je dat wilt’ ‘Ooh echt? Ik ben bang je alleen te laten , beloof je dat je rustig aan zult doen en zodra je je niet goed voel je me belt?’ Vroeg ze bijtend op haar nagel met een twijfelende blik. ‘Ja lieverd wees nou maar niet bang ik moet weer mijn dagelijks leventje op rails krijgen en dat moet ik alleen kunnen’ Zij ik met een geruststellende lach. ‘Oke oke maar om 20:30 uur ben je thuis om te rusten deal?’ ‘Hmm deal’ Zij ik met een knipoog en stond op. ‘Trouwens mijn zus Samia gaat bijna bevallen ik wordt tante damn it!’ schreeuwde ik blij. ‘Echt? Omg geweldig en daar kom je nu pas mee?’ Zij Farah. ‘Ja ik was het zelf ook helemaal vergeten pff laatste tijd maak ik niet echt tijd voor familie wat zullen ze wel niet denken’ Zij ik teleurgesteld. ‘Ach liefje als je het uitlegt dat je het druk had met werk en dat je een beetje ziekjes bent begrijpen ze het wel’ Zij ze geruststellend. ‘Ja ik hoop het na vandaag zal ik meer tijd maken’ ‘Ja moet je doen zij zijn je tenslotte dierbaar dus het moet! En wel rustig aan totdat je helemaal beter bent’ Zij Farah me nog als tip. ‘Ja lieverd ik ga me even omkleden’ ‘Is goed doe maar’ En zo rende ik de trap op naar boven.
    Ik kleedde me om in een crème jurkje met een zwarte panty en een klassieke riem op het jurkje. Ik deed mijn haren in een nette staart. Smeerde wat crème mijn horloge die ik van Zakaria kreeg deed ik om en pakte als laatste mijn crème pumps erbij en liep met mijn tas naar onder. ‘Waauwie super je look’ Zij Farah met een smile. ‘Haha ik heb maar wat aangedaan hoor’ ‘Ja maar de juiste keuze’ Ik lachte en zo liepen we naar de auto’s. ‘Mopp zie ik je vanavond’ Zij ik Farah. ‘Ja vanavond en ik zal in de gaten houden of je op tijd thuis komt voor je rust’ Zij ze quasi streng. ‘Ik zal er zijn’ Zij ik lachend en zo namen we afscheid en kreeg ik wat advies mee en zo stapte ieder zijn auto in en we wegreden onze eigen richting op…

    Ik wou als eerst langs mijn ouders en reed erheen nadat ik was aangekomen stapte ik uit en belde aan. Mijn moeder maakte de deur open en zo besprong ik haar. ‘Bentii! Waar was je zo lang?’ Zij me moeder terwijl we mekaar knuffelde en ik haar hoofd kuste. ‘Ja mama sorry werk druk gehad en beetje ziekjes geweest enzo’ ‘Nee echt? Wat is er mijn dochter? Waarom heb je me niet gebeld dat je ziek bent?’ Zij ze bezorgd terwijl we naar de woonkamer liepen. ‘Iwaa saffi mama is niet zo erg hoor en de dames waren er’ Ik zag dat mijn zus er ook was en groette haar uitbundig. ‘spoorloze duikt weer op’ Zij ze plagend. ‘ja geef toe je hebt me gemist he?’ zij ik terwijl ik tegenover haar plaats nam. ‘haha ja jij mij ook he he’ zij met haar neus opgestoken in de lucht. Ik moest lachen om haar en zag dat mijn moeder met een dienblad vol lekkers en thee kwam. ‘Mama je moet rusten je hoeft niks te maken, wij kunnen zelf wel opstaan’ zij ik haar. ‘benti je komt vandaag eindelijk eens langs en dan zet ik niks klaar nee nee’ ik lachte om haar liefdadigheid en zo klettste we aan een stuk door ik vroeg over de bevalling van Samia waarop ze zij dat ze nog ongeveer een maandje te gaan had. En zo vroeg ik nog over de rest van de familie. Mijn vader was naar de moskee dus zij ik me moeder de groetten aan hem te doen en zo was het weer tijd om te gaan en stond ik op na veel preken dat ik snel weer langs moest komen en als ik me niet lekker voelde ik moest bellen en veel aanbots om nog even te blijven lieten ze me eindelijk gaan ik lachtte om mijn moeders bezorgde preken en nam afscheid en zo liep ik weer naar me auto. Wat had ik toch een schat van een moeder ‘ Hamdoulilah’ ze was er altijd voor me No matter what en daarmee was ik blij met mijn familie.

    Ik reed snel naar de stad en parkeerde snel in de autogarage in de stad om wat voor Zakaria te halen en stapte uit. Ik dacht na welke naar welke winkel ik zou gaan en koos voor bijenkorf ik liep naar binnen en liep langs de etalages denkend wat ik zou moeten kopen. Mijn ogen vielen op een prachtig blouse van Lactose die ik nam ik pakte er een lekker geurtje van Geuss bij en snel rekende ik af de dame pakte het mooi voor me in. En zo liep ik het warenhuis uit. Kijkend op mijn telefoon botste ik tegen een gedaante ik keek op het waren eerlijk prachtige heldere lichtgroene ogen het was een Marokkaanse jongen die ik schat rond de 25 jaar hij was mooi gespierd en had een getint huidje. Merkte ik op Snel schudde ik die gedachtes van me af. ‘Sorry ik zag je niet’ Excuseerde ik mij. ‘ Maar meid is niet erg hoor kan gebeuren’ Zij hij terwijl hij zijn spierwitte tanden bloot lachte. ‘Oke nogmaals sorry maar ik ga doei’ Ik wou weglopen totdat hij me bij mijn arm terugtrok en ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. ‘ Mag ik vragen hoe je heet?’ Vroeg hij me. ‘Nee sorry ik ken je niet’ Zij ik terwijl ik me arm los trok. ‘je naam is toch niet teveel gevraagd? je bent echt een mooie dame, mag ik je het aanbod doen om even ergens wat samen te gaan drinken? Vroeg hij terwijl hij een glimlach opzette. Hij mocht dan wel knap zijn maar Zakaria is mijn hart en niemand zal ik ooit maar dan ook ooit boven hem kiezen hij was mooier,lieverd alles meer dan wie dan ook drukte ik op mijn hart. ‘Dat is wel teveel gevraagd’ Zij ik terwijl ik wegliep. Ik hoorde hem nog roepen en achter me aan komen. ‘Asjeblieft je zult geen spijt krijgen’ zij hij me. ‘Nee is nee duidelijk? Of moet ik nog duidelijker zijn. Ik ga en kom me niet meer achterna’ Zij ik terwijl ik snel wegliep gelukkig volgde hij me dit keer niet. ‘Jij bent mijn alles Zakaria niemand boven jou’ zij ik zacht terwijl ik me auto instapte ik reed naar het huis van Zakaria en daar aangekomen stapte ik uit.
    Ik pakte het pakketje uit de auto mee en belde bij de poort aan.
    ‘Hbibaa kom binnen’ zij Sensila door de camera terwijl ze de poort automatisch opende. Ik zag de deur al open en groette Sensila uitbundig. ‘Wie is hier allemaal?’ vroeg ik haar. ‘De jongens zijn net nog weg gegaan ze moesten wat doen en zouden terugkeren vanavond’ Zij ze. ‘Oke en verder is er niemand?’ ‘Nee Lina die is ook even weg en de meeste zijn vanmorgen langsgekomen’ Ik knikte en bedankte haar. En liep zachtjes naar de woonkamer. Ik zag Zakaria slapend op de bank ik pakte een dekentje en deed het over hem heen en voorzichtig plaatse ik een kusje op zijn voorhoofd. Ik dacht aan hoe ik hem zijn cadeautje moest geven en kwam op een idee. Ik liep naar de keuken. ‘Sensila mag ik je wat vragen?’ zij ik blozend. ‘ja natuurlijk schat’ Zij ze terwijl ze luisterde. ‘Kijk ik heb een cadeautje gekocht voor Zakaria’ ‘Jaa ‘ Zij ze als gebaar dat ze luisterde. ‘Nou ik wil de tafel versieren met kaarsjes en een klein taartje met onze namen en datum erop en een muziekje op de achtergrond nou gewoon wat moois ervan maken om het te verassen. Zou je me willen helpen?’ Zij ik schamend dat ze verkeerd zou denken. ‘Ja natuurlijk lieverd! Jallah laten we beginnen voordat hij wakker is’ ‘Maar Sensila je denkt toch niet verkeerd kijk we gaan niks doen he! Alleen wil ik het cadeautje hem speciaal aanbieden omdat hij altijd ook wat voor mij doet.’ ‘ Maar natuurlijk niet meid, ik snap jou wel’ Ik haalde opgelucht adem. En zo bespraken we wat we gingen doen zij zou snel een taartje bakken en ik zou de tafel versieren. Ze gaf me wat spulletjes mee en zo liep ik naar de woonkamer
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    13
    11-03-2012

    Waaaauuww ,ga gauw verder!

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    555
    06-02-2011

    upupupupupup

    xx nog eeen

  10. #160
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    10-04-2005

    moreeeeeeeeeee

  11. #161
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Thx voor jullie ups moppies. Een vervolgje voor jullie:

    Een kleine verassing.

    Ik zette voorzichtig de spulletjes op de tafel en begon met langs de tafel kaarsjes te leggen, en in het midden een mooie gebroken wit tafelkleed. Ik zette een rij langs het tv kastje en strooide rozenblaadjes op de tafel en tv kastje, ik deed een paar mooie rode rozen in een vaas en zette het pakketje op tafel. Ik deed alvast een cd van Nancy Ajram in de cd speler en haalde alvast de drinken en twee mooie glazen. Ik dempte het licht. En zette de kaarsjes alvast aan. ‘Amy kom naar de keuken’ hoorde ik Sensila fluisterend zeggen en liep ik naar de keuken. ‘Kijk hoe vindt je het?’ Zij Sensila terwijl ze me het gebakken taartje liet zien. ‘Waauw zo snel heb jij zo iets moois gemaakt?’ Zij ik bewonderend. ‘Speciaal voor jou mopp’ Ik knuffelde haar en bedankte haar. Het was een mooi witte taart met rode versiering en chocolade in een hartjes vorm met onze namen en datum erop. En rode eetbare roosjes met glitter langs de kant. Ik pakte de taart mee die ze in een mooie rode taartbord had gelegd ‘Succes Amy ik ben er als er iets is’ Zij Sensila ik bedankte haar en liep naar de woonkamer.
    Ik zette het neer op de tafel en zag dat Zakaria knipperde met zijn ogen.
    ‘Hmm Amira ben jij dat?’ Zij hij slaperig met zijn ogen half dicht. ‘Ja schat wordt wakker’ Zij ik hem met een kus. Ik zag dat hij langzaam opstond en wreef in ze ogen. ‘WOOOW wat is dit?’ Zij hij bewonderend kijkend om zich heen. ‘Voor jou lieff’ Zij ik blozend. ‘Amira heb jij dit allemaal voor mij gedaan wat lief’ Zij hij me met een kus. ‘Wacht ik ben zo terug’ Zij hij terwijl hij opstond. Ik wachtte en zo kwam hij opgefrist terug met een roosje. ‘for you sweetheart’ Zij hij terwijl hij zich bukte naar me. Ik bedankte hem en hij kwam naast me zitten. ‘Pff geen woorden voor hoe mooi dit is gedaan en die taartje waauw’ ‘Zal ik beginnen met de taart snijden?’ vroeg ik hem. ‘Ik snijd wel snoepje’ Zij hij terwijl hij de taart sneed en op zijn bordje en de mijne een stukje legde. ‘Amy mondje open ik ga voeren’ ‘Haha okee ‘aaaaa’ Zij ik terwijl ik me mond open deed. En zo voerde hij me waarbij hij meteen zijn lippen om mijn mond plaatste en we samen aan het stukje zoenend aten. Ik moest lachen om zijn actie. En zo gingen we door met ons gekkigheid. Ik zette de muziek aan en het liedje van Wana ben edik galme door de boxen. ‘Mag ik u dans’ Zij zakaria terwijl hij zijn hand naar me uitstook en opstond. Ik moest lachen en plaatste mijn hand in de zijne en zo stonden we in de midden van de woonkamer omsingeld door brandende kaarsjes.

    Wana Bein ,Wana bein edaik me7taga eih feh 7aga akbar men keda,
    Wana 3omri kont a7lam fe youm a3ish 7ayah bel shakl da ...


    Zong Zakaria mee terwijl hij zijn arm om mijn middel deed en een mijn hand vasthouden waarbij ik een van mijn handen in zijn nek zette.
    En zo planten hij een kus op mijn lippen die schreeuwde naar meer. En zo werd het een passievolle zoen. En kusjes die belande in mijn nek.
    ‘Ik hou van jou Amira je wilt niet weten wat je met me doet’ Zij hij hees.
    ‘Ik ook van jou prins’ antwoordde ik terwijl ik me ogen sloot en genoot van zijn lippen. Dit wekte verlangens op, onze lichamen schreeuwde naar elkaar, onze harten bezaten stromende liefde. Zachtjes lagen we op de bank. En zo plaatste hij intense kusjes op mijn gezicht waarnaar mijn nek volgde. Ik slikte even want de verlangens op dit moment waren zo sterk en voorzichtig haalde ik mijn lippen van de zijne waarbij hij het ook snapte.
    ‘We moeten rustig aan doen popje en de velangens inderdaad opzij zetten nu, zitten is een betere optie of staan? Your choiche ‘ Zij hij lachend. Hoe moeilijk dit ook was om de verlangens opzij te zetten het zou ons lukken samen ik lachte om hoe hij zijn best deed. ‘Zitten en jou pakje openmaken’ Zij ik hem. ‘Hmm mijn prinsesje heeft ook nog eens een cadeau erboven op ben jij gek aan het worden?’ Zij hij lachend. ‘Nee nog lang niet zo gek als jou, dit is niks vergeleken met wat jij altijd voor me doet’ Zij ik hem. ‘Haha nou vooruit voor deze keer laat ik het toe’ en zo pakte hij het pakketje dat hij openmaakte. ‘Beeldig, en dit geurtje hmm heerlijk’ Hij bedankte me met een zoen en een knuffel en spoot wat parfum in mijn hals. ‘Zodat je aan me denkt deze nacht’ Zij hij lachend. ‘haha dat doe ik al elke dag babe’ En zo praatte we over alles en nog wat en genoten we van mekaars aanwezigheid.
    Ik keek op mijn telefoon en zag dat het half 21:30 uur was. ‘Shit ik ben te laat’ Zij ik geschrokken van de tijd. ‘Wat is er mop waar moet je zijn?’ vroeg Zakaria bezorgd‘Ik had met Farah afgesproken dat ik 20:30 uur thuis zou zijn’ zij ik terwijl ik de 20 gemiste oproepen van Farah zag en de sms’jes. ‘Owh maak je geen zorgen zij begrijpt het wel’ Zij hij lief. ‘Ja maar dan had ik moeten bellen ze zullen vast ongerust zijn’ Zij ik. ‘Komt goed believe me. Zal ik je brengen?’ vroeg hij me. ‘Nee prins ik heb me auto bij me’ ‘Oke lieverd kom trek je jasje aan dan laat ik je uit ik zal Farah wel bellen ondertussen’ Ik knikte en zo deed ik mijn jasje aan en bedankte ik Sensila voor haar hulp . ‘Ik ga even snel opruimen dan ga ik’ Zij ik haar. ‘Wat? AMIRA NEE ga maar lekker naar huis uitrusten ik doe dat’ ‘Nee nee laat mij dat doen’ weigerde ik. ‘AMIRA NEE jij gaat rusten!’ zij ze streng ik bedankte haar voor de zoveelste keer en nam uitbundig afscheid van Zakaria.
    ‘Ik heb Farah gebeld en ze begreep het ze was alleen bezorgd. Laat wat van je horen zodra je thuis bent' riep hij me nog na. Ik knikte en zwaaide nog naar hem waarbij ik de auto instapte en in een vaart naar huis reed.
    ‘Ben thuis’ riep ik nadat ik me jasje en pumps uittrok. ‘MOPPIE eindelijk!’ riep Selena. Ik liep naar de woonkamer en groette Selena. Soraya die was in de douche hoorde ik. en Farah kwam de woonkamer net in. ‘Heey lieverd pff doe dit nooit meer! Je hebt me echt bezorgd gemaakt’ Na mijn excuses aangeboden te hebben aan de meiden die bezorgd waren liep ik naar boven en kleedde me om ik sms’te gauw Zakaria dat ik thuis was en nam een korte douche. ‘My BABE is home!’ Zij Soraya terwijl ze me knuffelde. Ik knuffelde haar terug en zo vertelde ze me over haar date met Aimran terwijl ik omklede we lachte om haar blunders en zo lagen we in een kussengevecht deze dagje was een super afleiding voor me…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  12. #162
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    10-04-2005

    Oepaaaaaaaa

  13. #163
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    14-03-2012

    Uppp ga snel verder schat

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-05-2012

    Upsssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lieveeerdd

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    555
    06-02-2011

    upupupupup

    xxx