1. #1
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Superleuke vacature in Marokko (op de Nederlandse Ambassade)

    Er zijn maar weinig vacatures in Marokko waarvoor je eventueel naar Marokko zou verhuizen, maar dit is zo'n baan waar je dat wel voor zou doen!
    Echt een leuke vacature, zeker de moeite waard!

    http://marokko.nlambassade.org/organ...catures-1.html

  2. #2
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Had die ook gezien...goed dat je het hier zet. Er moeten vast wel mensen zitten die aan het profiel voldoen..
    Weg

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.820
    29-07-2010

    Ik had het hier toevallig nog vanochtend over met mijn man.
    Terug naar Marokko, maar dan wil ik wel een leuke baan!

    ALLAHOEMMAGFIRLIE WA LIWAALIDAYYA WARHAMHOEMAA KEMAA RABBAYAANIE SAGHIERAA


  4. #4
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Dat dacht ik nou ook! Die vacatures in callcentra en zo zijn allemaal niks en geven vaak veel problemen, maar dit is nu echt een baan voor iemand van achter in de 20, nog niet gesetteld, of juist al wel en nog geen kinderen, zoiets. Dan is dit echt een baan waarvoor ik zou zeggen ik probeer het en ga een paar jaar in Marokko wonen!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.015
    22-09-2006

    werken in marokko is vragen om heeeel veeel hoofdpijn

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.820
    29-07-2010

    Ik zou het ook wel willen. Heb alleen zo hard gestudeerd en wil daar graag iets mee doen. Op de Nl ambassade zou geweldig zijn. Weet jij of er vaker vacatures vrijkomen?
    Maar dan denk ik weer aan mijn kids, hoe zullen zij het daar doen?
    Pfffffff, dilemma!

    ALLAHOEMMAGFIRLIE WA LIWAALIDAYYA WARHAMHOEMAA KEMAA RABBAYAANIE SAGHIERAA


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.665
    06-11-2007

    Heb je gezien hoeveel werkervaring zijn vragen en dan nog graag iemand willen per 1 sep.. Kans dat die iemand vinden is nihil.

  8. #8
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Citaat Geplaatst door Rifia_82 Bekijk reactie
    Ik zou het ook wel willen. Heb alleen zo hard gestudeerd en wil daar graag iets mee doen. Op de Nl ambassade zou geweldig zijn. Weet jij of er vaker vacatures vrijkomen?
    Maar dan denk ik weer aan mijn kids, hoe zullen zij het daar doen?
    Pfffffff, dilemma!
    Nee, er komen bijna nooit vacatures vrij op de Ambassade, dit is heel sporadisch. Als je kinderen hebt en die moeten nog naar school, dan zou ik het niet doen.... Dit is echt voor iemand alleen die een paar jaar in Marokko wil wonen en werken. Voordat je gaat settelen of zo.

  9. #9
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Citaat Geplaatst door puurtoeval Bekijk reactie
    werken in marokko is vragen om heeeel veeel hoofdpijn
    Dat ben ik normaal gesproken heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal met je eens, maar dit is een uitzondering.

  10. #10
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Citaat Geplaatst door puurtoeval Bekijk reactie
    werken in marokko is vragen om heeeel veeel hoofdpijn
    Dat ben ik normaal gesproken heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal met je eens, maar dit is een uitzondering.

  11. #11
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diffrent_ Bekijk reactie
    Heb je gezien hoeveel werkervaring zijn vragen en dan nog graag iemand willen per 1 sep.. Kans dat die iemand vinden is nihil.
    Er staat gewenst, niet is een harde eis. Ze vinden natuurlijk wel iemand.
    Weg

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.665
    06-11-2007

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Er staat gewenst, niet is een harde eis. Ze vinden natuurlijk wel iemand.
    Marokkanen vandaar hebben een hele andere mentaliteit, er mag dan wel gewenst staan maar ze nemen eerder iemand serieus die die werkervaring wel heeft.

  13. #13
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Diffrent_ Bekijk reactie
    Marokkanen vandaar hebben een hele andere mentaliteit, er mag dan wel gewenst staan maar ze nemen eerder iemand serieus die die werkervaring wel heeft.
    Het is de NEDERLANDSE ambassade in Rabat. Er werken niet alleen Marokkanen hoor, ook Nederlanders en waarsch Marokkaanse Nederlanders
    Je zegt zelf het is moeilijk en ze komen er niet aan..tuurlijk wel... dan kiezen ze de beste die er is
    Weg

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    8.665
    06-11-2007

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Het is de NEDERLANDSE ambassade in Rabat. Er werken niet alleen Marokkanen hoor, ook Nederlanders en waarsch Marokkaanse Nederlanders
    Je zegt zelf het is moeilijk en ze komen er niet aan..tuurlijk wel... dan kiezen ze de beste die er is
    Ik ben geen debiel, je kunt ook normaal typen. Ik ken iemand die daar werkt en die heeft mij dit meegegeven.

  15. #15
    Ubi bene, Ibi patria

    Reacties
    62
    28-04-2009

    Ik voldoe aan de eisen! Zal ik reageren? Heb geen kids, ben niet getrouwd...hmmm NAAAAh
    ***"Drie essentiële zaken voor geluk in dit leven zijn, iets te doen hebben, iets om van te houden, en iets om voor te hopen."***