1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8.781
    03-02-2011

    Citaat Geplaatst door snotdoekje Bekijk reactie
    Waar kan ik oranjebloessem water kopen , vormpjes en arabisch gom? Pfff ben echt een illie
    Kan je allemaal bij de slager halen..


    DEJA POO: The feeling that I've heard this crap before


    [/CENTER]

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    419
    15-02-2012

    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Graag gedaan lieve schat! Ben benieuwd welk recept je gaat uitproberen hoor! Plaats daar dan foto`s van als je wil!Het lukt je vast wel met deze handige en duidelijke chebakiyavideo`s!

    Ja zal dan inshallah foto's ervan plaatsen. De video's zijn idd heeel erg handig en duidelijk!! Heb er al een paar bekeken, nu derest bekijken inshallah xxx

  3. #18
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door snotdoekje Bekijk reactie
    Arabella baarak Allaahu fiki voor het plaatsen meid, nu nog de ingredienten.

    Alhamdulilah. Allahuma ameen op je dua lieverd. Wa iyaaki sis! Het heet meska harra op z`n Arabisch, de gom. Je kan het o.a. bij toko`s, Marokkaanse en Turkse groentewinkels, internetshops, Beverwijk, biologische winkels, reformzaken kopen. Dit geldt ook voor oranjebloesemwater.De uitsteek vormpjes kun je wellicht kopen bij huishoud- en keukenzaken als de Blokker, Hema, Action etc.

    Zie:

    http://www.gekruid.nl/arabische-gom.html

    http://www.gekruid.be/arabische-gom.html

    http://www.kookwinkel.nl/webshop/223...ekvormpjes.asp

    Veel succes meis!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    419
    15-02-2012

    Citaat Geplaatst door LadyMaMa Bekijk reactie
    Wat een makkelijke recept zeg!! Maar smaakt het ook zo zoals de andere recept?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.708
    15-08-2011

    Citaat Geplaatst door --ZijnPrinsesje Bekijk reactie
    Wat een makkelijke recept zeg!! Maar smaakt het ook zo zoals de andere recept?
    geloof me schat, mijn moeder stond versteld van mij ze was zoo trots op me.
    ik vind dit zoo een goed recept, ik zou het gewoon proberen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    419
    15-02-2012

    Citaat Geplaatst door LadyMaMa Bekijk reactie
    geloof me schat, mijn moeder stond versteld van mij ze was zoo trots op me.
    ik vind dit zoo een goed recept, ik zou het gewoon proberen.

    Hhahaha als je moeder er versteld van stond, ga ik dit doen inshallah hahah!! Moeders zien het verschil altijd meteen hahaha...

    En het is ook zo een makkelijke recept, je kan alles gewoon bij de ah kopen dat is zo handig!!

  7. #22
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door --ZijnPrinsesje Bekijk reactie
    Ja zal dan inshallah foto's ervan plaatsen. De video's zijn idd heeel erg handig en duidelijk!! Heb er al een paar bekeken, nu derest bekijken inshallah xxx

    Je hebt de smaak goed te pakken haha! Goed bezig meis!Een goede voorbereiding is al het halve werk! Is goed. Zie de foto`s dan wel tegemoet lieverd. Veel kijkplezier!Xxx Ghair insha Allah!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.708
    15-08-2011

    Citaat Geplaatst door --ZijnPrinsesje Bekijk reactie
    Hhahaha als je moeder er versteld van stond, ga ik dit doen inshallah hahah!! Moeders zien het verschil altijd meteen hahaha...

    En het is ook zo een makkelijke recept, je kan alles gewoon bij de ah kopen dat is zo handig!!
    goed he??
    ik ga er ook aan de slag inshallah!!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    419
    15-02-2012

    Citaat Geplaatst door LadyMaMa Bekijk reactie
    goed he??
    ik ga er ook aan de slag inshallah!!
    Ja zeker goed!! hahahahha..
    Jij heel veel succes!! En ook foto's plaatsen he hahhaha Trouwens er staat eetlepels water toevoegen, hoeveel ongeveer schat?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Heeft iemand het recept van die dikke gerolde chebakia. licht van kleur. ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

    Alvast bedankt

  11. #26
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door nawal-1985 Bekijk reactie
    Heeft iemand het recept van die dikke gerolde chebakia. licht van kleur. ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

    Alvast bedankt

    Bedoel je 1 van deze bereidingswijzen meis?




  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.861
    09-04-2009

    Top dames! Baarak Alaahu fiekoem
    Marokko Altijd 1

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Arab-ELLA bedankt. Ja zoiets. ik heb het in Marokko gegeten maar daar hadden ze dikke rollen van zeg maar. en het was super lekker.

    Ik wil insha Allah dit jaar dat soort maken maar heb geen recept

    Het laatste filmpje aan het einde.Bedoel ik ongeveer

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    996
    18-08-2010

    ALLAH. He is the One God; The Creator, The Initiatior, The Designer. To Him belong the most beautifull names. He is Almighty, Most Wise.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    113
    02-11-2004

    Hoi Nawal

    Bedoel jij niet andere? in al hoceima noemen ze dat geloof ik zlembia. soort spaanse churro die uit een spuitzak komen en dan met honing zonder sesamzaadjes,
    Citaat Geplaatst door nawal-1985 Bekijk reactie
    Arab-ELLA bedankt. Ja zoiets. ik heb het in Marokko gegeten maar daar hadden ze dikke rollen van zeg maar. en het was super lekker.

    Ik wil insha Allah dit jaar dat soort maken maar heb geen recept

    Het laatste filmpje aan het einde.Bedoel ik ongeveer