1. #1
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    17jaar verschil en toch is de klik er..

    Wat te doen? Doorzetten? Aangezien de twee mekaar gelukkig maken.. Stopzetten? Bang dat je naarmate de tijd zult merken dat er wek enig verschil zit tussen de twee..

    Ik vraag dit omdat ik iemand in mijn omgeving heb zitten die met dit schuitje zit opgescheept..

    (17jaar leeftijdsverschil!)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Nou ik vraag me af of hij straks niet zo een energieloze man wordt. Stel het meisje is in de 20, laten we zeggen 23 en hij is 40, dan heeft hij een hele andere energieveld om zich heen hangen. Ze hebben alles al gedaan, alles al gezien. Wat voor nieuws kan je uberhaupt nog samen ontdekken? En als er kids zijn? Is hij dan nog wel actief genoeg? Maar op zich is dat niet eens het ergste. Bij Marokkaanse mannen is het meestal hoe ouder hoe traditioneler. Wat als beiden verschillend in het leven staan, hij hele andere opvattingen heeft over bepaalde zaken doordat hij van een andere generatie is? Lijkt me lastig.

    We die only once...
    and for such a long time...


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    762
    07-12-2010

    Is de vrouw 17 jaar ouder of de man?
    Free Palestine!!!!!!!

  4. #4
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    Ik kan wel weten wat voor een persoon het is.. Iemand die trouwen ziet als samen hetgeen doen waar 'hij' nu nog mee bezig is.. Heeft zelf een baan in de creabea world..

  5. #5
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    Citaat Geplaatst door Esmiena Bekijk reactie
    Is de vrouw 17 jaar ouder of de man?
    De man.

  6. #6
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    De tijd zal het uitwijzen maar persoonlijk zou ik het nooit doen...veel te groot verschil in leeftijd met als gevolg een groot verschil in levenservaring.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.593
    11-05-2012

    nooit doen!!!!!! ze hebben alles al mee gemaakt en jij komt nog kijken. op alle vlakken.

  8. #8
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Als de klik er is, waarom niet. Vrouwen verouderen sneller dan mannen en de meeste oudere mannen die een jongere vrouw hebben behandelen haar als een prinses.
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    256
    13-02-2010

    Ieder man is anders, de ene is 20 en is zeer volwassen terwijl een man van 40 juist nog aan het puberen is.

    Ik zou kijken naar zijn status, heeft hij een baan, hoe is hij als persoon, neemt hij het leven wel serieus en zijn geloof, heeft hij kinderen aangezien hij een stuk ouder is, zijn jullie ideeen gelijk samen?

    Schrijf anders alles op en denk goed na, het huwelijk is geen kinderspel. Gair inshallah
    Mama van 2 kanjers

  10. #10
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    Citaat Geplaatst door altijd_hoopvol Bekijk reactie
    nooit doen!!!!!! ze hebben alles al mee gemaakt en jij komt nog kijken. op alle vlakken.
    Dan vraag ik me af wat zou 'ik' (spreek nu even met de ik-persoon) nog mee moeten maken als het ook samen kan? Iemand waarvan je kunt leren? Of bedoel je relationeel gericht?

  11. #11
    *

    Reacties
    1.933
    26-04-2011

    Citaat Geplaatst door Zahraan Bekijk reactie
    Als de klik er is, waarom niet. Vrouwen verouderen sneller dan mannen en de meeste oudere mannen die een jongere vrouw hebben behandelen haar als een prinses.
    Citaat Geplaatst door Ibtisam.. Bekijk reactie
    Ieder man is anders, de ene is 20 en is zeer volwassen terwijl een man van 40 juist nog aan het puberen is.

    Ik zou kijken naar zijn status, heeft hij een baan, hoe is hij als persoon, neemt hij het leven wel serieus en zijn geloof, heeft hij kinderen aangezien hij een stuk ouder is, zijn jullie ideeen gelijk samen?

    Schrijf anders alles op en denk goed na, het huwelijk is geen kinderspel. Gair inshallah
    Klopt! Helemaal gelijk.. Dat zei ik haar ook.. Alleen de vrees is ook wat men 'de maatschappij en de omgeving' ervan zal zeggen.. Altijd wel kritiek.. Doet toch wel wat met je..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    256
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Boo. Bekijk reactie
    Klopt! Helemaal gelijk.. Dat zei ik haar ook.. Alleen de vrees is ook wat men 'de maatschappij en de omgeving' ervan zal zeggen.. Altijd wel kritiek.. Doet toch wel wat met je..

    Zij moet haar hart en verstand volgen, wat andere denken of zeggen moet ze in ene oor inlaten en ander oor uitlaten. Mensen willen altijd gespreksstof hebben.
    Kritiek krijg je zelfs als je met koning Mo trouwt, laat haar salat istigara doen en goed nadenken desnoods de voor en nadelen op papier zetten, onderzoek verrichten naar hem en zijn verleden.
    Inshallah maakt ze de juiste beslissing.
    Mama van 2 kanjers

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-07-2010

    Degene met wie ik ga trouwen Inshaa'Allaah, is 15 jaar ouder. En Al Hamduli'llaah! We zijn echt voor elkaar gemaakt.
    Hij is het geschenk van Allaah voor mij.
    Feshkiiiiijjjjrr!

  14. #14
    Rechtzetten

    Reacties
    89
    29-06-2012

    Ga in ieder geval geen Haram-Relatie aan.
    Laat 'm je hand vragen en huw hem.
    Rectifier

  15. #15
    Op zoek naar rust

    Reacties
    178
    03-07-2012

    Zou ik nooit doen.

    Hoe oud is zij en hij?

    Creabea baan? Dan zou ik al helemaal nee zeggen!!!

    Yemma yala3ziza