1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door mevrouwtje20 Bekijk reactie
    Ik heb ook nooit kipvleugels daar gezien.
    Je moet maar zelf een kip in stukken snijden
    kipfilet , pootjes en vleugels allemaal te koop bij Marjane.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    hoi meid,

    ik ga met de auto, komen de loempiavellen goed aan als ik ze in een koeltas met koelelementen meeneem?

    ik weet niet of je van lasagne houdt, maar dan kan je ook lasagnavellen + mix maken voor je visite

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lalalina Bekijk reactie
    hoi meid,

    ik ga met de auto, komen de loempiavellen goed aan als ik ze in een koeltas met koelelementen meeneem?

    ik weet niet of je van lasagne houdt, maar dan kan je ook lasagnavellen + mix maken voor je visite

    in de auto denk ik niet, dat is gewoon te lang, ik ga zelf met het vliegtuig een uurtje of 8 isgoed tedoen, langer denk ik niet.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    378
    10-02-2009

    Citaat Geplaatst door lalalina Bekijk reactie
    hoi meid,

    ik ga met de auto, komen de loempiavellen goed aan als ik ze in een koeltas met koelelementen meeneem?

    ik weet niet of je van lasagne houdt, maar dan kan je ook lasagnavellen + mix maken voor je visite
    loumpiavellen zijn ook te koop in de carrefour van spanje .

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    750
    13-04-2012

    Citaat Geplaatst door stralend. Bekijk reactie
    ik vind het jammer dat je geen kipfilet hebt in marokko, tenminste in casablanca. Ik heb dat nooit gezien
    huh?? meen je dit nou!?!?!?!? hoe bedoel je ze hebben geen kipfilet??? hahahah tuurlijk heb je wel kipfilet.....waar kom jij dan in casa?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Citaat Geplaatst door stralend. Bekijk reactie
    ik vind het jammer dat je geen kipfilet hebt in marokko, tenminste in casablanca. Ik heb dat nooit gezien
    Koop een willekeurige slager binnen, vraag om kipfilet, en je zult verbaasd staan.

  7. #37
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    ne3ne3 naar Marokko ??

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Luv Bekijk reactie
    Koop een willekeurige slager binnen, vraag om kipfilet, en je zult verbaasd staan.

    bij marjane liggen ze gewoon in de koelkast, het is wel duurder dan gewoon kip.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door sjamsoe Bekijk reactie
    ne3ne3 naar Marokko ??
    gedroogde niet vers hahahahahahha

  10. #40
    (L)!!

    Reacties
    144
    24-06-2012

    Ne3ne3 kan je daar ook kopen? Je woont toch niet in de bergen of zo dat je dit allemaal gaat meenemen.
    Oudlid.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    bij marjane liggen ze gewoon in de koelkast, het is wel duurder dan gewoon kip.
    Ja klopt daar is het ook te verkrijgen, bij marjane is alles te koop. Je hebt daar zelfs zakken met spruiten (in het vriesgedeelte).

  12. #42
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    gedroogde niet vers hahahahahahha
    Vers is toch beter dan gedroogd of zeg ik nou iets geksNa3na3 ligt in Marokko voor het oprapen en dan ga je het van hier meenemen, Doet me denken aan die buurman die van die grote zakken kouskous meenam naar Marokko

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Je kunt verse ne3ne3 ook wassen en dan in de zon leggen, heb je na een uurtje ook gedroogde ne3ne3.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door REALWOMEN_ Bekijk reactie
    Ne3ne3 kan je daar ook kopen? Je woont toch niet in de bergen of zo dat je dit allemaal gaat meenemen.
    Citaat Geplaatst door sjamsoe Bekijk reactie
    Vers is toch beter dan gedroogd of zeg ik nou iets geksNa3na3 ligt in Marokko voor het oprapen en dan ga je het van hier meenemen, Doet me denken aan die buurman die van die grote zakken kouskous meenam naar Marokko
    Citaat Geplaatst door Luv Bekijk reactie
    Je kunt verse ne3ne3 ook wassen en dan in de zon leggen, heb je na een uurtje ook gedroogde ne3ne3.

    ik moet echt lachen om jullie reacties hahahahaha

    gedroogde ne3ne3 gebruik ik om verse knoflooksaus te maken, die is zoooooooooo lekker daar kan geen fles uit de winkel tegenop.
    zelf ne3ne3 drogen is geen optie, je krijgt denk ik niet de zelfde smaak.
    ik heb een grote pot staan, daar schep ik 3 eetlepels uit in een klein sluitzakje en neem het mee, heerlijk bij verse turkse pizzas.

  15. #45
    getrouwd

    Reacties
    1.233
    06-11-2007

    Citaat Geplaatst door stralend. Bekijk reactie
    ik vind het jammer dat je geen kipfilet hebt in marokko, tenminste in casablanca. Ik heb dat nooit gezien
    Woon ook in Casa en echt wel dat je daar kipfilet hebt, gewoon bij de slager en de marjane. Alles is er hoor.