1. #46
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    Thumbs up

    dit is echt een TOP verhaal!!!!
    wacht niet te lang he met het VERVOLG!!!
    waarom maak je niet van het hele verhaal een boekie????

    laterssssssss big kizzzzzzzzzz

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Echt leuk om te lezen...net een soapserie....maar much better..Keep up the good work
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou we gaan weeeer verder..ik zou eigenlijk wachten tot morgen maaaaar ik kon zelf ook niet WACHTEN !!! okezzz hier komt tie..

    Het was..die hollandse griet van alle meisjes die ik tegen kon komen was zij 1 van de meisjes die ik nou nu en vandaag tegen moest komen...ze zal weer beginnen zeiken tegen me want het was natuurlijk Melissa..het enigste wat ze kon doen was zeiken..wat moest ik nou doen ik loop gewoon door ook al zag ze mij ik doe alsof ik haar niet zag..ik begon steeds sneller te lopen en me hoofd had ik naar de grond gericht zodat ze me kon zien.

    Stiekem keek ik steeds naar voren en ik zag dat ze steeds dichterbijer kwam..ik hoorde een luide stem met mijn naam erin ´He Tarik waar denk jij naar toe te gaan !!! Shit ze had me gezien en nu kreek ik natuurlijk dat gezeik van haar.´Waar ik naar toe gaan zijn jou zaken niet Melissa´´He he probeer je nou stoere jongen uit te hangen..ben je het vergeten of zo wij hebben wat met elkaar weet je nog..een paar weken geleden piepte je heel wat anders.´Ja dat waren dan die paar weken geleden..maar nu zit het heel anders Melissa denk maar niet dat ik een aan en uit knop ben..wat wil je nou van me de ene keer wil je me en de ene keer niet..wat verwacht je dan van mij dat ik je dan nog ga bellen of zo´ ´Stel je niet aan Tarik ik weet best dat je me wilt morgen zal je er weer heel anders over denken..en je weet toch Tarik ik wil je ook..maar als jij me niet belt dan schieten we er niet echt mee op he´´

    Ik geloofde me oren niet..ik geloofde niet wat ze nou net gezegd had ..zei ze nou dat ik haar wil wanneer is dit gebeurd wat zoekt deze meid..wat wilt ze nou dat ik haar hier verneder waarom laat ze met niet gewoon met rust..want ik moet gaan Sarah wacht op me..ik liep gewoon door het kon me niet schelen of we nog niet uitgepraat waren ik wou die afspraak niet laten gaan door haar..ik keek ook niet meer...ik ging bij het hoekje staan waar we afgesproken hadden..en ik stond daar wachtend op Sarah ze kon hier iedere moment zijn..en toen ik me omdraaide stond Melissa weer opeens voor me..ze had me achtervolgd wat deed ze hier ik wou haar niet..dit ging te ver..

    ´He Tarik je denkt toch niet dat je zo snel van me af bent..en dat je van me weg liep dat was het ergste wat je had kunnen doen...ik wil het er nu met je over hebben..ik ben echt niet dom ik laat je echt niet zomaar gaan..want jij hoort bij mij en ik bij jou..´Daar stond ik dan ze begon gekke dingen te lullen tegen mij..ik was allang gestopt met het luisteren naar wat ze tegen me zei..me enigste zorg was Sarah..en in plaatst van Sarah stond Melissa hier voor me..Sarah mocht haar hier niet zien anders zou ze denken dat ik..dat ik niet meer van haar hield..Melissa bleef maar door praten en ik probeerde steeds de andere kant op te kijken..en toen opeens zag ik twee ogen voor me van ver..achter een glazen raam in een tram..het was Sarah onze ogen kruisten allebei..ze had me gezien hier met Sarah dit kon niet..Ze zou het niet begrijpen ze zou niet begrijpen dat Melissa niets voor mij betekende maar ik zag aan haar dat ze schrok..en tot mijn schrik..zag ik dat ze niet uitstapte..ze was weer weg...

    Okezz dat was het dan weer verder en de volgende keer gaaaaaat het verder met Sarah..zou ze geschrokken zijn om die onbekende meisje Melissa die zo hing om...Tarik haar lang verloren liefde..we zullen het wel merken de volgende keer..in HOPELOZE LIEFDE !!!!!

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Dankjewel IF U LIKE ME.. ik had het niet gelezen voordat ik het opgestuurd had..en ik kwam er ook pas achter nadat ik het lass..alleen ik had geen tijd om het weer te veranderen DUZZZ bedankt.....


    Ciao Baby

  5. #50
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    Thumbs up

    laat ons niet te lang wachten op vervolg!!!!!
    wajooooooooow het word elke keer na een verhaal spannender!!!!

    big kizzzzzzzzzzzzz


  6. #51
    Allahu Akbar

    Reacties
    51
    14-03-2002

    ALEEEEEEE

    IK WIL EEN VERVOLG!!!!!!!

    jij kan de spanning er zo goed inhouden hé!!
    wanneer krijgen we een vervolg!!!!

    ik kan al ni meer wachten!!!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Here we go AGAIN...!!!!!!

    Sarah´s kant nu he..


    Ik voelde een brok in me keel..wat gebeurd er nou..waarom ben ik zo emotioneel..wie was dat wie was die meisje daar bij Tarik..waarom hing ze zo bij hem is dat zijn vriendin..was hij zo harteloos dat hij hier hangend staat met een meisje terwijl hij met mij afgesproken had..deze Tarik ken ik niet was hij veranderd...was hij niet meer de Tarik die ik kende...ik hoopte van niet.Waarom gebeurt dit mij nou weer ik wou hem zo graag zien..ik had me er zo op verheugd..ik kan zo uitstappen en naar hem toe gaan en het maar laten gaan wat er gebeurde met die vreemde meisje..waarom zou het me zoveel aantrekken wat die meisje daar deed bij Tarik..ik bedoel ik en Tarik waren toch niet samen we waren geen geliefden zoals we waren in Marokko..maar toch voel ik me akelig terwijl ik me zo helemaal niet wou voelen.

    Ik voelde me akelig omdat ik nog van Tarik hield ik was verliefd op hem..drong het tot me door..ik kon er niet tegen dat die meisje zo om hem heen hing..en ik kon er niet tegen dat ik me zo voelde..waarom moest het zo gaan..ik zou hem nu niet kunnen confronteren hem nu zien..en met hem praten en dan weten wat er net gebeurd was..Deed hij het express wou hij me jaloers maken..was dat het ..dan was het hem gelukt wat ik zo erg vond..ik wou niet jaloers zijn maar ik was het wel..ik had er nooit aan gedacht dat Tarik ook met andere meisjes om zou gaan en met ze zou hebben nadat wij met elkaar hadden..ik had gewoon altijd diep in me hart gehoopt dat het niet zo was dat ik de enigste voor hem was en niemand anders..maar ik was te dromerig dat had ik niet kunnen verwachten Tarik is een jongen..die was mij wel vergeten en heeft vervolgens de harten gestolen van andere meisjes..wie viel er nou niet voor hem ik viel voor hem en ik werd hopeloos verliefd op hem..hij was alles voor mij...hij was als het ware me dierbaarste bezit..maar ik had hem niet meer..ik wou hem zo graag terug..

    Waarom zit ik hier zo mezelf naar beneden te halen..als ik hem zo graag wil en als ik zo verliefd op hem ben..waarom geef ik het zo snel op..ik geef het niet op ik zal hem terugwinnen en wij zullen weer samen zijn..als hij dat ook wilt..het is nog geen verloren zaak ik heb afgesproken met hem en hier is hij dan..ik stap gewoon uit en ik ga naar hem toe en ik ga ervoor zorgen dat hij me weer terug wilt..en dat hij knielend naar me terug komt..dat zal ik doen en geen enkele meid..ook die meisje die bij Tarik hing..zal mij niet tegenhouden..Ik was al bij de halte aangekomen en ik wou uitstappen ik zag van de verte dat Tarik al mijn richting op liep...

    Nou de volgende keer weer een stuk okezzzz...

    Ciao Baby

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    ............. Keep it alive .....................


    Ciao BaBy

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Yeahhhhhh echt een Rotterdammer he....ANGEL20

    maaaaaar ok ok nu ga ik echt schrijven..


    Ciao Baby

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ok hier komt tie dan...


    Ik twijfelde even of ik wel moest uitstappen..maar nu moest het wel ik stond al bij de deur hij had me al gezien..En ik zag dat het meisje die zo om Tarik heen hing daar nog steeds stond..De deur ging open en ik stapte uit..ik wist echt niet wat moest ik doen en wat voor houding ik moest geven tegenover Tarik..ik ben zo gekwetst en verdrietig..maar dat mocht Tarik niet weten hij mocht niet denken dat ik het zo erg vond..ik moest het allemaal verbergen ik zou hem de echte Sarah laten zien..me vrolijke ik .. ik ga zo gezellig mogelijk doen en ik was niet van plan om te laten zien hoe ik me werkelijk voelde als het me zou lukken..als ik mezelf niet verraadde..

    Ik liep naar Tarik toe en hij liep naar mij toe..ik keek grondig naar hem..en hij zag er zo goed uit..en zo mooi hij had ze haren weer krullend wat ik altijd zo leuk vond..waar ik altijd mee speelde..hij zag er verzorgd uit...hij had een donkerblauwe spijkerbroek aan met daar onder zwarte schoenen..daarboven een zwarte sweater en een donkderblauwe spijkerjack er boven op..Iedere keer wanneer ik hem zag smelte ik..ze zeggen altijd dat kleren de man maakte..met Tarik was dat zeker het geval..We kwamen steeds dichterbijer zo dichtbij dat we nu elkaar moesten begroetten..´Hallo Tarik´´Hallo Sarah ik ben zo blij dat je er bent..´En vervolgens gaven we elkaar een hand..ik was zo blij dat hij het graag wou dat ik er was..maar toch twijfelde ik wat deed het meisje daar dan..ze stond daar nog steeds en ik zag dat ze naar me keek.Ze keek met een blik die je beter kon vermijden..vervolgens bekeek ze me van onder naar boven...met een vieze gezicht bekeek ze me gezicht..ik wist niet hoe ik kijken moest ik negeerde het..en vervolgens keek ik weer blij naar Tarik.´Sarah wat wil je doen..wil je ergens gaan zitten of zo.´Ja graag we kunnen wat drinken als je wilt´´Ja dat zou ik ook willen..´We waren zo kortaf tegen elkaar ..want we wisten niet hoe wat voor houding we moesten geven tegenover elkaar we liepen door de stad heen..naast elkaar..ik keek naar hem..en vervolgens keek hij weer naar mij..en dan draaide ik me gezicht weer om..en zo ging het de hele tijd door..Er was een grootte stilte aanwezig ik wou zoveel dingen zeggen..maar het lukte me niet ik kreeg de woorden niet uit mijn mond..en waarschijnlijk was het zo ook met Tarik.

    Tarik was toch de gene die meestal verlegen was..ik niet ik praatte altijd door en door over alles..en hij maar luisteren naar die gekke verhalen van mij.We liepen de hoek om en we gingen naar een cafe waar altijd veel Marokkaanen waren, het was er altijd gezellig veel jongeren kwamen er..meisjes en jongens die afspraakjes hadden en die niet gezien wouden worden door een bekende familielid of een broer.Dat was de plek waar je gerust kon zitten met je geliefde en niemand die je stoorde..We liepen de Cafe binnen en zochten een plek om te zitten..we zagen in een hoekje dat er plek was..we liepen er naar toe en ik ging zitten aan het tafeltje..Tarik bleef nog effen staan. ´Sarah wat wil je drinken..dan haal ik wat..´Oh doe mij maar een cola´´Ok ik ben zo terug..Ik keek hoe hij de drinken voor ons bestelde hij was zo lief en verlegen..en beleefd ik werd bijna verlegen bij de gedachte dat wij hier zo alleen zouden zitten..Ik zag Tarik weer mijn richting op lopen..met twee glazen in zijn hand....

    Dat was het weeeeeer verder oeeeeee

    Ciao BaBy

  11. #56
    Me Myself & I

    Reacties
    547
    22-11-2001

    Thumbs up SoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo......

    Je hebt echt talent man je kan echt goed schrijven maar wanneer komt die vervolg ik kan niet meer wachten.....????

    en als je uit rdam komt vraag ik vanwaar??????

    KUZIESSSS MOIIII

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou hier gaan we dan weer... en dit vervolg is voor een speciaal iemand..duss veel plezier en hopenlijk mogen er meer vervolg verhalen komen.

    Hij legde de glazen neer en hij keek eventjes heel snel naar me met een glimlach..ik glimlachte terug..wat had ik die glimlach van hem gemist als ik zijn glimlach zag dan waren alle zorgen voorbij..dan vergat ik alles en iedereen..alleen Tarik zat dan in me hoofd..Hij ging zitten en ik volgde nauwkeurig naar wat hij deed..hij deed ze jackje uit en hij ging er goed bij zitten..ik werd steeds zenuwachtiger hier zat ik dan oog in oog met me verloren liefde..mischien dat ik ooit kan zeggen dat hij weer me geliefde is.

    Hij nam zijn glas in ze handen en nam er een slok van..en vervolgens keek ik weer onopvallend naar hem.Hij legde de glas neer en ik zag dat zijn lippen langzaam bewogen..nu zouden er woorden uit komen..wat zou hij zeggen tegen mij..dingen die ik graag wil horen..nu is het zover.´Sarah ik weet niet hoe ik moet beginnen..ik ben gewoon heel erg blij dat je hier nu tegenover me zit..hoe gaat het nou met je sinds Mar..´Ik zag aan hem dat hij nauwelijks het woord Marokko uit ze mond kon krijgen toen onderbrak ik hem.´Ja ja het gaat goed met mij Tarik..het is lang geleden sinds de zomervakantie..hoe gaat het met jou ?? Vroeg ik hem vervolgens.´Ja gaat goed met mij Sarah vooral sinds ik jou tegengekomen was..gisteren...toen ging alles opeens beter Sarah..´ De woorden die hij zei drong niet tot me door..ik moest het effen weer herhalen in me hoofd..zei hij nou dat het beter met hem ging sinds hij mij gezien had..had hij me echt gemist..hield hij nog van me..was tie nog verliefd op me..maar wie was dat meisje nou..?? Ik wou precies hetzelfde tegen hem zeggen..sinds ik wist dat Marocboy Tarik was en dat ik toch hopeloos verliefd op hem was..maar ik kon het nog niet zeggen..niet als ik er zeker van wist dat hij ook nog van mij hield.

    `Sarah..ik wil je wat zeggen .. ik heb gewoon het gevoel dat ik het je moet zeggen..Ik moet het gewoon zeggen ik wil eerlijk zijn tegenover jou Sarah ook al dacht je het niet.. ik wil niet dat je denkt dat..dat..´Wat wou hij me vertellen wou hij zijn liefde vooor mij bekennen wou hij zeggen dat hij nog van me hield..en dat hij altijd verliefd op me geweest was..en dat hij me niet vergeten is.Of is dit alleen wat ik wil dat hij zegt...mischien wilt hij me wel vertellen dat hij verder gegaan is..dat hij niet meer van me hield en dat hij niet meer verliefd op me was..was dat het?? In Marokko hadden we elkaar plechtig beloofd om elkaar nooit te vergeten..en als we ooit op 1 of andere manier door het lot elkaar weer zouden terugvinden dan zouden we elkaar weer in de armen nemen..en we zouden elkaar onze liefde verklaren..en ik zou hem nooit loslaten en hij zou mij nooit loslaten..dat hadden we elkaar beloofd.

    ´Sarah ik wil niet dat je denkt..dat die meisje die je net daar buiten zag..iemand was waarvan ik hield..ik wil niet dat je dat denkt.Want ik beken eerlijk ik ben je niet vergeten..Dat meisje buiten wilt mij..maar ik haar niet ik wil dat je dat begrijpt dat ik niks van waar wil..´ Hij bekende het aan me ik was er de hele tijd al zo nieuwsgierig naar..ik wou zo graag weten wie die meisje was..ik had zo gehoopt dat hij niet van haar hield..en nu had hij het me verteld dat het niet zo was..ik ben zo blij..en opgelucht want ik hield toch van hem..dit maakte mij dag..ik was nog nooit zo opgewonden geweest..maar ik probeerde het niet al te duidelijk te laten zien..nu reste er mij nog 1 ding..nu moest ik het hem bekennen.....

    Dat was het weeeeeer verder..de volgende keer weeeer een stuk..

    Ciao Baby

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-03-2002

    HaaaaaaaaaaaaaaIIIIIII!!!!

    He CraZYyyyyyyyyyyyyy (b.R)
    Allessssssss goed zo te ziennnnnnnnn...
    yeahh yeahh yeahhh..en wie is nou die SPECIALE iemand??
    aaaaaaaah ik weet het al..
    Zeker voor die ene..aah lamaa
    Maar dikke kus
    A>M

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Het gaat geweldig met mij MIiss Berkane en hoe ist met jou...??

    He he he maaaaar je maakt mij helemaal verlegen joh


    Ciaooo baby

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-03-2002

    ai ai ai

    He Crazyyyyyyyyyy
    Maak ik jou verlegen joh?
    hahahha..oke.....danmnnnnnnn.....(iT feelszzzzzzz GOOD)
    Maar maak het niet al crazier dan het al is!!!!
    hahahhaha
    Oke.. oke oke!
    Dikke Kuszzzzzz