1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    hopeloze liefde...op het internet !!

    Effe iets tussendoor....ik heb effe zin om te schrijven.

    Me vingers springden over de toetsen heen..tik tik tik tik...tik tik...Met een glimlach kijk ik naar me scherm en ik zie wat hij naar me terugschrijft.Wat is het heerlijk om hopeloos verliefd te zijn...en dat via het internet ...had ik nooit gedacht...liefde via internet was toch je allerlaatste actie poging om toch met iemand in contact te komen.Dat was bij mij niet het geval het was toevallig..ik dwaalde af en toe eens op het internet...maar toen op die zondagmiddag veranderde alles...die saaie middag besloot ik om te gaan chatten van vervelening.Wie had gedacht dat dat mijn internet obessie groter werd door..die leuke jongen onder de nickname $$MarocBoy$$

    Wat was tie leuk en lief..wat was tie aardig en stoer..wat was tie toch een wereldvent...ik was natuurlijk neutraal..was simpel en gewoon...ik wou niet verliefd worden..dat kon niet..ik had geen zin in weer een onbeantwoorde liefde..Hij de onbekende jongen waar ik maanden lang mee chatte...en af en toe eens telefoneerde.Hij de jongen die in dezelfde stad woonde als ik..hij die me leuk vond..en me vertelde dat hij smoorverliefd op me was..Hij de jongen die ik zo leuk vond en stiekem verliefd op was..hij waarvan ik hem alleen kende met zijn woorden..

    Ik wou niet weer verliefd zijn...me eerste keer dat ik verliefd was....liep helemaal verkeerd af..ik was zo stil zo verlegen..en zo verliefd..maar hij die me negeerde me niet zag staan..niets met me te maken wou hebben..hij die tegen me vriendinnen dat hij al een vriendin had..terwijl dat niet zo was..Hij breekte mijn hart...en ik was sinds dien niet meer verliefd geweest.

    Ik kijk op het scherm en ik zie dat $$Marocboy$$ alweer wat heeft getypd....me hart begint sneller te kloppen wat zie ik nou...hij wilt me wel ontmoeten..ik wil het ook wel..maar durf ik het wel..kan ik het wel..ik ben verliefd..dus waarom niet..ik doe het gewoon..


    Het is vrijdagmiddag...en ben thuis ik sta voor de spiegel..en bekijk mezelf goed...moet ik me uitslooven en er vreselijk goed uit zien..of beter niet want..ik moet als me dagelijkse ik komen..of kom ik heel saai en alsof ik net uit me bed kom...Nee nee ..ik kom als mezelf..het is al bijna zover ik haal net de tram..en ik word steeds zenuwachter als ik vlakbij het centrum ben..de plek waar we afgesproken hebben..Ik loop de tram uit..en loop snel naar de ontmoetingsplek..van de verte zie ik een jongen staan wachten...Hij heeft een lichte spijkerbroek aan met een spijkerjack..sportschoenen met glanzende draaiende krullen op zijn hoofd..blank van gezicht en grote ogen..

    Ik kijk nog eens goed..en ik sta stil van schrik..heel me lichaam beeft..me hart slaat wel honderd keer per seconde..ik krijg het warm en me hoofd begint spontaan rood te worden..NEE NEE dit kan niet zeg ik tegen mezelf..hij maar hij..wat doet hij hier is hij $$MarocBoy$$ of is hij iemand anders ??????? dat is de vraag....

    Nou ik had effe zin om iets te verzinnen..dat was het dan..het kan een vervolg worden....als jullie het willen of als jullie nieuwsgierig zijn naar die jongen...okezzzz

    Ciaooo BaBy

    $$ Liefde moet je niet zoeken...Liefde komt wel aanwaaien $$

  2. #2
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Kom maar op met een vervolg...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    komt er een deel 2...of niet ??


    Ciaoo BaBy

    $$ Liefde moet je niet zoeken...Liefde komt wel aanwaaien $$

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Effe een vervolgje

    Ik keek nog is naar hem...en werd steeds zenuwachtiger..mischien kan ik beter weggaan..want hem ontmoeten kan ik zeker niet...Wat deed hij hier..is hij $$MarocBoy$$ is hij het...dat kan toch niet...het is wel dezelfde kleding beschrijving..

    $$MarocBoy$$ ook wel genoemd...Tarik. Tarik tarik...wat deed hij hier ..hij woonde toch niet hier..tenminste dat zei hij..en wat doet hij nu hier.Waren het allemaal leugens..deze jongen..ik had hem nooit hier verwacht..dit was mijn ware liefde..ik weet het nog zomervakantie 2000 in Marokko..een warme zwoele middag in de stad..drukte en massa van mensen...auto´s en kinderen..overal zomerjongeren uit het buitenland..iedereen met die nieuwste zomermode...toen liep ik daar..in het centrum met me nicht..fluitende jongens achter me aan..die dolgraag naar het buitenland wilden.Deed me helemaal niets..had geen enkele interesse in die jongens...toen draaide ik me om.. te zien of ze al weg waren..opeens zag ik hem..hij was het die van me vakantie de zevende hemel maakte..hij was het die me gelukkig maakte..hij zag me staan met me nicht en lachte naar me..ik lachte terug..toen zag ik hem niet meer...

    Oze volgende ontmoeting die onze ogen kruisten dat was..een paar dagen later..Ik liep door de drukke straten heen en toen..botste we tegen elkaar aan..we zagen elkaar en waren opeens stil..engiste wat we deden was naar elkaar staren..alsof het niets zeggen al genoeg zei.De hele vakantie door..was het alleen Tarik Tarik TArik we hadden zo weinig tijd voor elkaar ..maar we waren blij met iedere minuut dat we samen waren...al gauw genoeg kwamen me ouders erachter..en was het afgelopen...met onze zomer romance.

    Nou dat was het weer een stukje verder..deze is wat minder spannend maar ja...ik probeer wel wat geks te verzinnen okezzz..

    Ciaooooo BAby

    $$ Liefde moet je niet zoeken...liefde komt wel aanwaaien..$$

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou kom op wat zie ik nou..me verhaal helemaaaaal verschoven naar weet ik veel welke pagina..dat kan toch niet..of wel..ik had gehoopt van niet maar ja...

    Dan is tie nu weer op de juiste en eerste pagina beland..duzzzz alhoewel die laatste stukje verhaal was wel matig..duzz ik snap jullie totaal dat tie zo ver geschoven izz..okezzzz


    Ciaoo BAby

  6. #6
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    waneer komt het vervolg

    nou ik hoop dat ie gauw zal kome

    laterZ:blauwkus:
    what goes around, comes around

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Waarom eindigde het daar...waarom werd er iedere keer op me gelet..waarom moest ik toen altijd zeggen waar ik heen ging en met wie ik was...Ik kon het niet meer ik moest hem zien..Tarik moest en wou ik zien..hij mij ook..ik probeerde zo vaak mogelijk een smoesje te verzinnen..dat ik naar de stad ging of zo..in marokko werd er toch niet zoveel op me gelet..Toen liep ik in de stad helemaal alleen ronddwalend..zoekend naar iemand zoekend naar Tarik..achter me liepen er constant jongens..als Tarik er was dan had hij ze allemaal wel weggejaagd en uitgescholden..hij beschermde me altijd..maar nu was ik helemaal alleen zoekend naar hem door de straten heen..

    Tarik wist waar ik woonde..het was al laat iedereen sliep al het was bijna 1 uur middernacht ik lag op me bed..in me eigen kamer..die ik had ..de kamer was groot en leeg...leeg omdat we toch nooit lang genoeg waren in marokko ..om het in te richten..Ik lag op me bed met me gezicht naar de muur toe..ik keek naar het witte plafond..en toen kwam hij..ik moest weer aan hem denken..het was Tarik..die door me hoofd dwaalde ik had hem zolang niet gezien..ik kon het niet aan..een traan rolde langs me wang heen..en toen kwamen de volgende tranen..´TAk tak tak Tak´ Ik sprong op van me bed...wat was dat..hoorde ik het goed..het was bij de raam waar ik de getik hoorde..`TAk TAk Tak´ Ik draaide me om en ik keek naar het raam.Het was bij de raam waar ik het geluid hoorde..`pssst psssst`dat is wat ik vervolgens hooorde..Wie was dat...was het Tarik..ik liep naar het raam toe en maakte de gordijn open..ik keek uit het raam..en het was Tarik..ik stond helemaal stil ik wist niet wat ik moest doen ik was in shock..maar tegelijkertijd blij en...opgelucht om hem eindelijk te zien..

    Dat was de avond die weer hoop gaf..ik sprak met hem af..weer in de stad maar toen was het de laatste keer...we gingen allebei onze eigen wegen..ik moest weg een weekje bij een familie lid logeren in een andere stad..tegen de tijd dat ik terug was..dan was hij al weg..terug naar nederland en dan ik..dat was het laatste moment dat ik samen met hem was..dat ik ze hand beethield..dat we elkaar in de ogen keken..en langs het boulevaard zorgeloos liepen..starend naar de zon die onder ging..Met tranenende ogen nam ik afscheid van hem..hij trooste mij..en beloofde mij op betere dagen..dat we ooit weer bij elkaar zouden zijn..dat niets onze liefde tegen kon houden..als we elkaar niet konden zien..dan zouden we onze liefde laten leven in onze harten..diep in onze harten..We liepen langs het boulevaard en het was steeds rustiger..ik was ook rustiger geen tranen meer..we genoten van de laatste minuten met elkaar..niemand kon ons storen er was niemand die ons kon storen..het was bijna donker..net niet...we stonden naast elkaar..bij het boulevaard..hij had zijn arm om mijn nek gedaan..We hadden nog nooit zo dicht bij elkaar gestaan.
    Nog nooit had ik hem zo van dichtbij gezien en van zo dichtbij geroken..het ruikte lekker..ik wou dat het nooit eindigde..duurde deze moment maar langer..

    Het was tijd..we moesten gaan..ik moest terug naar huis...en dan op weg naar een andere stad..we keekten elkaar aan we wisten dat het tijd was...hij keek me intenser aan..hij had nog nooit zo naar me gekeken ik blooste..en wist niet waar ik moest kijken.. `wat ben je mooi..ik wil je niet kwijt..nooit ´Ik ook niet Tarik ik ook niet..dat waren onze laatste zinnen.. Hij ging steeds dichterbijer staan..en keek me nu strak in me ogen aan..wat was tie lief..hij bukte naar me toe..ik wist niet wat er gebeurde ik liet het gebeuren..ik vond het niet erg..Ik voelde zijn hand op me wang..zijn warme hand..en toen op dat moment..gingen alle emoties door me heen..een zachte kus op me mond..heel even en heel kort...net teder genoeg...Ik stond stil en me lijf rilde van de zenuwen..ik was blij..gelukkig maar verdrietig ..

    Onze handen hielden we nog vast..´Tarik dag´´dag´we draaiden om en we liepen allebei de andere kant op..ik naar me huis en hij naar zijn huis..nog even keken we om en onze blikken vonden onze ogen....

    Dat was het zo een beetje..nou als jullie het leuk vinden dan ga ik dooooor..okezzzzzzz

    Ciao BABy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    meid keep doing tha right thingss.....

    he wacht spannend op een vervolg ....ik vind het echt mooi...ga door....zied...zied......
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Nou sanea22 helaaaaas is het niet waar gebeurd..was het maar waaar maar ja..

    Maar wat ik schrijf zijn wel zo een beetje de dingen die om mij heen gebeuren...

    En jullie hebben het niet gemerkt maar het verhaal klopt eigenlijk voor geen MOER !!! Maar ja daar letten we niet op okezzz...

    En origenel missy thanksss voor de complimenten..ik ben gevleid om vergelijken te worden met zo een schrijver..en natuuuuuurlijk de rest ook bedankt voor de complimenten..ik word er haast helemaal verlegen van

    En ik zal straksjes wel er een vervolg over maken..okezzz

    Ciao BaBy

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    effe verder een vervolgje..

    Daar stond ik dan...paar meters van hem vandaan..een paar meters van Tarik vandaan..ik was zo dichtbij hem..net als de laatste keer dat we afscheid namen..maar toch begrijp ik het niet hoe kan hij nou Tarik zijn..heeft tie gelogen..is hij niet de jongen waarvan ik dacht dat hij het was..ik wist het allemaal niet..ik kon het niet aan..ik kon hem niet zien..ik moest weg en snel voordat hij me zag.Ik keek nog effe naar hem..en zuchte..hij draaide zijn hoofd om ..en eventjes keek hij naar me..en ik naar hem..hij had me gezien..dat mocht niet ik moest nu zo snel mogelijk weg komen..hij liep steeds sneller naar me toe.

    Ik rende ik rende zo snel als ik kon..ik pak de eerste tram die ik zag..het maakte niet uit waar hij naar toe ging...hijgend ging ik zitten..en keek ik effe uit het raam..en daar stond hij zoekend naar mij..ik draaide me hoofd weer om..heeft hij mij lang genoeg gezien om te weten dat ik het ben ?? Of mischien heeft hij me niet herkent en denkt hij dat ik zijn ´afspraakje ben´Mischien wel..hij zou het aan me zien..ik had precies gezegd hoe ik eruit zag en wat ik aan had..WAt moest ik nu doen..

    Ik had hem zo gemist..ik was hem al vergeten..maar nu ik hem zag kwam alles weer terug..de gevoelens de emoties..de zomer..de warmte..de liefde die we voor elkaar hadden.

    Ik stapte de tram uit..en ik liep onrustig door de straten heen..naar het centrum toe..waar de drukte was..waar niemand me zou zien..niemand die zou merken..dat ik zo in de war was..alles ging door me hoofd heen..Tarik die hier woonde in de stad..Tarik die ook Marocboy was van chat ..of was hij niet ..waren dit twee personen..of was het maar 1 persoon.Hoe heb ik het zo ver laten komen..de gelijkenissen kloppen niet .. hij woonde toch ver weg van mij vandaan..het kon hem niet zijn..zoveel leugens zo was hij niet..ik kende Tarik..wij kenden elkaar beter dan wie ook..en dan gebeurde dit..

    Me maag...hij knorde ik had honger..ik liep door de stad heen en ik zocht een snackbar..zodat ik wat kon eten..helemaal alleen stond ik met een patatje in me hand..ik had honger maar eten lukte me niet..ik was zo in de war..verdrietig..en boos tegelijk..Ik keek naar de mensen die ik om me heen zag..van ver zag ik een marokkaanse meisje met een marokkaanse jongen..ze zagen er gelukkig uit en blij..als ik naar hun keek dan moest ik weer denken aan Tarik..allerlei herinnerinen kwamen terug..het strand...ja het strand die ene keer toen ik geregeld had..dat ik naar het strand ging en hij er ook was..samen met TArik waren we op het strand..en we liepen hand in hand..en we deelden elkaar onze dromen en plannen..maar we het meest van genoten dat was van elkaar..die kleine momenten wanneer we alleen waren..en het stil was niemand die ons stoorde..dat was genoeg.

    Opeens werd ik wakker geschud uit me droom..en me gedachtes keerde weer terug naar de realiteit..het was een hand..die ik voelde achter me schouder..ik schrok en stond stil van de zenuwen..wiens hand was dat..??? Ik draaide me om en van verbazing keek ik op het was....


    Dat was het dan...

    Ciao BaBy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    195
    24-11-2001

    Thumbs up

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee WaaRoeM??? Ga DoooR.. :schreeuw: iK LeeFDe eCHT Mee MaN...WeL SNeL eeN VeRVoLG PLaaTSeN He..Vallaha je schrijft goeddd ga boek schrijven

    hadi Ciaoo

  12. #12
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    AAAAAAAAAH SNEL SNEL!!!!

    Ik kan niet wachten voor een vervolg!!! Zied, niet al te lang wachten he, hihihihih.
    Meid je hebt talent, keep on going!!!!


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Dankjewel iedereen voor je complimenten enzo

    En Selmaatje maaak je geeen zorgen het verhaal is nog niet gestopt !!
    Ik zei alleen dit is het voor tot nu toe..maar ik zal zo wel weer verder schrijven...

    Ciao BaBy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Okezzz ik ga weer verder...

    Van verbazing keek ik op en het was..het was..ik geloofde me eigen ogen niet..ik vervoerde me niet..ik kon haast geneens ze naam door me hoofd zeggen..het was..was Tarik.Hier stond ik dan oog in oog met Tarik me verloren liefde..een tijd geleden betekende hij de wereld voor mij..ik had alles voor hem over en hij voor mij..we waren elkaar kwijtgeraakt sinds Marokko..ik heb sindsdien een lange tijd aan hem gedacht..gepiekerd hoe het met hem ging..en of tie me miste..ik wou hem zoveel vertellen..over de dingen die er gebeurd waren..en hem vertellen dat ik hem miste..en nog van hem hield en dat ik hem niet vergeten was..En nu kon ik het hem allemaal vertellen..het liefst zou ik hem in me armen willen nemen..maar ik kon het niet ik was in de war..

    ´Tarik hallo wat doe jij hier..´ Ik had net een afspraak met
    iemand..maar die is niet komen opdagen..en toen zag ik jou Sarah ik dacht dat je mij ook zag ? Ik wist niet wat ik moest zeggen..hij had me gezien maar ik kon niet zeggen dat ik hem ook gezien had..hij had een afspraak..was hij Marocboy...ze afspraak was niet komen opdagen..dus dat moest ik zijn.. of niet ?? ´Nee sorry ik zag jou niet...´Ik werd een beetje rood..ik werd verlegen..ik wist niet hoe ik moest reageren..ik kon niet liegen tegen hem..tegen Tarik nooit ..dit was de eerste keer dat ik loog tegen hem...en ik voelde me vreselijk.. Hij is geen spat veranderd hij heeft nog steeds zo een mooie gezicht...een mysterieuze gezicht je wist nooit wat er om heen ging in ze hoofd.. Hij was altijd zo stil..ik wou altijd weten wat hij dacht op het moment.hij was altijd zo lief tegen me hij behandelde me altijd als een dame..daarom hield ik zo van hem..daarom was ik nu zo dichtgeklapt..omdat er plots iemand voor mij stond waar ik al zo lang naar verlangde.

    Hij keek me weer intens aan..net als die laatste dag die we hadden..ik keek in ze ogen..en ik zag wat treurigs..ik vroeg me af waarom hij treurig was...wat ging er om hem heen ?? ´Sarah ik.. ik ben zo blij om je te zien..ik weet niet wat ik moet zeggen..ik ben zo blij om je weer te zien´Dit was precies wat ik wou horen van hem..ik had hem ook gemist ongelooflijk veel..ik zou er wel tranen van kunnen krijgen als hij er niet was ..maar dit kon niet..ik kon niet opeens zomaar zeggen dat ik het wederzijds voelde..ik moest het eerst op een rij zetten..ik wil zo graag met hem praten maar dat kan niet..niet nu en niet vandaag..ik moest het eerst allemaal op een rijtje zetten ik was veels te in de war..

    ´Tarik ik..moet gaan ik moet nu thuis zijn´´Maar Sarah ik wil je graag spreken ik ben zo blij om je te zien..om je hier tegen te komen..waarom ga je al weg..ga nou niet weer weg..ik wil niet weer afscheid van je nemen..´Me hart begon steeds sneller te kloppen het leek alsof tie de woorden uit me mond nam..ik wou ook nog niet gaan..ik wou ook niet weer afscheid van hem nemen..maar het moest voor nu..

    ´Sorry maar nu moet ik gaan..ik zie je nog wel eens..´Maar Sarah ik wil je zien we kunnen elkaar een andere dag zien.. ik geef je wel me nummer..dan kan je me bellen..dan spreken we af..of jij geeft me jouw nummer als je wilt..ja Sarah´Me nummer geven kon ik niet..me nummer had hij al als hij Marocboy was en dat mocht hij niet weten..ik wil dat tie het nog niet weet..ik moet eerst achter komen of hij echt van me houd..of dat hij verliefd is op..het meisje op het internet wat ik dus was..ik moest er gewoon achter komen..alles wat hij gezegd heeft via de telefoon en internet waren het leugens..was hij echt verliefd op mij of niet..´Tarik geef me jou nummer maar.. ik bel je dan van de week..dan kunnen we wat afspreken ok..´´Is goed Sarah dit is me nummer..en beloof me dat je me belt..ik heb je erg gemist..en ik heb je zoveel te vertellen..´Ik wou precies hetzelfde tegen hem zeggen maar dat kon niet..´Dan ga ik maar dag´´Dag Sarah´ Ze ogen waren nog triester dan denet..ik wou hem niet zo laten lijden..ik kon het niet aan om hem zo te zien..maar het moest..

    Weer namen we afscheid van elkaar..ik liep de ene kant op alleen hij stond stil..en stond kijkend naar me te kijken hoe ik weg ging..Ik zag aan hem dat hij het niet los kon laten..weer afscheid van me nemen..dat wou hij niet..ik ook niet...maar even voor nu moest het..


    Zo we zijn weer een stapje verder..maar ik denk dat de volgende vervolg met TArik is..dan is het van zijn perspectief..wat er allemaal met hem gebeurd..en wat er allemaal om zijn hoofd gaat okezz...


    Ciao BaBy

  15. #15
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Meid, je weet het wel spannend te houden he?
    Hmmmm, but hurry up, okis??