1. #376
    schattige lid

    Reacties
    2.420
    21-03-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam,

    ik vind niet dat tarik en sara bij elkaar terug gaan hij verdient haar niet ik vind die andere veel leuker, hij zou haar geen pijn doen... Wou ik ff kwijt... Voor de rest echt een top :duim: verhaal...

    Ma3a salama
    Layrahmek papalief 21-11-2009

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-06-2002

    tuurlijk hoort ze wel bij tarik heb je het verhaal dan niet gelezen ,ze houd van tarik ....farid is maar even iets nieuws.........ze denkt constant aan hem damnit.........tarikkkkkkkkk

    summertime

  3. #378
    De Lekkerste

    Reacties
    1.448
    04-03-2002

    hey gefeliceerd girls....ben trots op jullie!!

    en craze baby.....ik heb van het verhaal net een boekje gemaakt leuk om te lezen als ik in de trein zit op weg naar school of huis!

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-06-2002

    nouuuuuuuuuu crazy ,
    kzal effe druk achter je zette .......om te schrijven !! grapje

    doe rustig 0...................maar ik wacht wel hé
    hehehehe
    summertime

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Summertime..hmm duzz je gaat in de internetcafe kijken.Nou ik probeer dit verhaal zo snel mogelijk af te maken want ik ga zelf ook naar MAROKKO !!!!

    En SAIDAAAA luve ya brainnie van me..dankjewel dat je het uitgelegd hebt !!!!

    En dankjewel fouzia

    Maar ja jullie zullen zelf wel zien hoe het zal aflopen..heb gedult.Ik zal vanavond een vervolg schrijven als ik tijd heb..ben een beetje ziek
    Duzzzzzzz !!!!


    Ciao Baby

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door AppieNour
    Crazy baby ga je moeder helpen afwassen
    ga zelf je moeder afwassen

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door AppieNour
    Crazy baby ga je moeder helpen afwassen
    ik bedoel ga zelf je moeder helpen afwassen

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Origineel gepost door AppieNour
    Crazy baby ga je moeder helpen afwassen

    heb ik al gedaan..

    wanneer mag ik langskomen om met jou moeder samen af te wassen ?


    Ciao Baby

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    84
    02-04-2002

    Salaaaam
    alles goed met jullieee????
    heyyyyy gefeliciteerd voor de mensen die zijn geslaaaaaaaaaaagddddddddd!!!!!!!!!!!! enn voor diegene die zijn gezakt........maakt nix uittt alles op zn tijd!!!!!!! ik moet nog w8en op me rapport totdat ik zeker weet dat ik over ben insha Allah.
    maaaaarre waaar blijft mijn vervolgjuh nou CRAZY?????
    mmaaar ja spreek jullie nog en rustig aan he
    ps crazy beterschappp ben zelf ook een beetje ziekjess...
    ciaoooooo
    Moge Allah ons Insha Allah vergeven ............. en de groetenn Shelha

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-06-2002

    hehe crazy,
    nu ben ik nog thuis in belgie , maar ik hoop dat wanneer ik in marokko zal zijn inshallah begin julie dat ik nog zulke mooie verhalen van je mag verwachten........aangezien er zoveel internetcafeetjes tegenwoordig zijn in maroc

    Tetuan in the house
    Summertime

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    39
    05-02-2002

    Beste Crazygirl,

    ik wil je mijn compliment geven, ik vind je verhaal heel mooi ik heb alles gelezen in twee dagen echt een mooi verhaal.

    wanneer ga je een vervolg schrijven en het moet wel een mooie eide zijn hoop ik.

    graag af maken voor dat we op vakantie gaan naar marokko inshallah ik denk dat de meeste begin en eind juli gaan.

    beloof je ons?

    heel veel liefs Rhiezlen ( je kan goed schrijven)

  12. #387
    Bijna Lid

    Reacties
    353
    11-03-2002

    CB MEID WAT DOE JE MIJ AAN......jeetje lijkt wel alsof ik het zelf meemaak..........net dat het goed gaat met haar dan komt die brief...........en niet te lang weg blijven meid.....doorblijven schrijven......
    KOES Moontje

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Dank jullie wel allemaal.Ja ik probeer het ook af te krijgen voor we JULI Bereiken want dan mot ik zelf ook op vakantie..Maar we gaan verder okezzz !!



    Word niet boos als je dit leest ik moest het gewoon kwijt.Iik wou dat je wist dat het niet mijn bedoeling was dat ik jou liet gaan.Sarah dit zal misschien het laatste zijn wat je van me hoort..Ik ga deze week naar Marokko.Ik weet dat het nog vroeg is maar ik kan hier niet in Nederland blijven met de gedachte dat ik jou niet meer heb.Pas goed op jezelf Sarah en ik hoop dat je gelukkig bent zonder mij…


    Liefs Tarik

    Sarah.

    Ik voelde een traan aankomen..En na de eerste traan volgde er alweer vele andere tranen.Dit kon ik niet geloven..wat was dit een brief van Tarik.Hoe is dit mogelijk wanneer is dit gebeurd..Waarom stuurt hij mij deze brief..wat wilt hij van me..hij wilt me terug wat is dit ..dit kan gewoon niet.Zoveel vragen maar geen antwoorden..Hier zat ik dan met een brief van Tarik in me hand.Ik kon het nog steeds niet geloven dat dit mij overkwam..Tarik die mij een brief schreef.Alles ging nu door me hoofd ik begreep het gewoon niet ik was in de war..Ik voelde de pijn weer komen..en me verdriet.Het ging allemaal tegelijk verwarring,verdriet,liefde,pijn en woede.Allemaal kwam het weer terug..En dat kwam alleen maar door een brief.Ik voelde me vingers trillen van de zenuwen..en me gezicht zat vol met tranen..Ik las de brief weer opnieuw..keer op keer las ik de woorden.Ik probeerde het te begrijpen wat er stond in de brief..Wat Tarik mij duidelijk probeerde te maken.Maar ik geloofde het gewoon niet dit kon niet waar zijn...

    Waar kwam deze brief nou opeens vandaan..Maandenlang heb ik Tarik niet gezien..noch van hem gehoord.En dan verschijnt deze brief die heel mijn wereld op zijn kop zet..Die alle gevoelens in mij losmaakt..Deze woorden van Tarik doen mij meer dan ik gedacht had.Hij was er zo lang niet meer..Ik had hem zolang niet meer gezien en niet gehoord van hem..maar toch was hij altijd aanwezig..hij zat altijd in me hoofd als ik ging slapen..OF als ik wakker werd..of als ik even alleen was.Dan was hij daar weer mijn Tarik..in mijn gedachten is hij van mij..dan is hij mijn Tarik en liet hij me niet los..Maar nu..nu is hij weer terug met een brief..Een brief waarin hij zijn liefde aan mij verklaard..Ik wist niet wat ik ervan moest denken..want hoe kan hij me dit aan doen..DAn zegt hij dat hij van me houdt..en alles met me wilt hebben.MAar dan laat hij me weer alleen achter..hij verlaat me weer..Hij schrijft een brief en gaat weg naar Marokko..hij wilt dat ik gelukkig ben zonder hem..MAar waarom schrijft hij me dan die brief..

    Weer beleef ik helemaal opnieuw het verdriet die ik maanden geleden had..En er is weer niemand die me troosten kan..ik verdrink hier in mijn eigen tranen..Niemand die mij opvangt en zegt dat het goed zal komen..Ik heb mezelf maanden lang de moed in gehouden dat het beter zal gaan..dat ik weer gelukkig zal zijn.En dat was ik..ik was gelukkig..ik had geluk gevonden bij Farid..Farid was er voor mij hij wist niet van mijn verdriet..Maar hij trooste mij op een manier waar hij zelf niet van wist dat hij het deed.Ik had geluk gevonden..Heel even had ik geluk ervaren..samen met iemand zijn en dat het van twee kanten kwam..Maar dan gebeurd dit..Deze brief die mijn geluk zo weer wegneemt..Is dat wat Tarik wilt..Hij wilt gelukkig zijn met mij terwijl hij me deze brief schrijft en zegt dat hij van me houd..MAar me dan weer achter laat..Nee nee DAT wil ik niet ..ik HAAT hem !


    Ciao Baby

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Vorige stuk vervolg.

    Deze brief die mijn geluk zo weer wegneemt..Is dat wat Tarik wilt..Hij wilt gelukkig zijn met mij terwijl hij me deze brief schrijft en zegt dat hij van me houd..MAar me dan weer achter laat..Nee nee DAT wil ik niet ..ik HAAT hem !

    Sarah.

    Ik HAAT hem ongelooflijk veel..Ik haat hem omdat hij dit met mij doet..ik haat hem omdat hij deze gevoelens in mij los krijgt..Ik haat hem omdat hij met me speelt..ik haat hem omdat hij altijd in me HOOFD zit..en ik haat hem..omdat ik zoveel van hem houd.En ik haat het dat ik hem moet vergeten terwijl ik dat helemaal niet wil .Dat haat ik.Ik haat hem maar ik hou van hem..Ik hou zoveel van hem.Ik wil Tarik en alleen Tarik..Ik wil niemand anders maar dan ook niemand..waarom voel ik me zo.Waarom reageer ik zo..dit alleen maar om een brief.Dit kan niet realiseerde ik me weer..Waar ben ik mee bezig..Het komt weer terug de ondraaglijke pijn en het gemis die ik had..Maandenlang heb ik geprobeerd om het te vergeten..Maar het lukte me niet..Het lukte me gewoon niet.En dan stuurt hij me deze brief..waardoor het het nog moeilijker word om hem te vergeten..

    Wat een brief..een brief die zoveel invloed op je kan hebben..dat had ik nog nooit gedacht.Ik las de woorden die Tarik geschreven had nog een keer..'ik hou van je Sarah' 'Het was niet mijn bedoeling om je te laten gaan..' 'Ik mis je, ik wil je hier naast me..' Wat waren dit voor woorden..Waarom schreef hij dit allemaal.Waarom nu..waarom niet toen..toen ik zei dat ik van hem hield..WAarom niet toen.Waarom doet hij dit met me.Hij houd van me..Een paar maanden geleden dan zou ik een gat in de muur springen als ik hem die woorden zou horen zeggen.Maar nu niet meer..nu doet het alleen maar pijn..Nu is het verdriet..Het was beter geweest dat ik dit niet wist..Dan kon ik hem de schuld geven..dan kon ik hem vergeten en weten dat Tarik een kloot.zak was en dat hij niet van me hield en me niet wou..Dan was het makkelijker voor mij geweest om hem te vergeten..Want dan kon ik door gaan..dan kon ik hem vergeten.Maar als de man waar ik van houd zegt dat hij toch van me houd en me wilt..dan opeens weer tevoorschijn komt en zegt dat ik hem vergeten moet en gelukkig moet worden zonder hem..Hoe kan dat nou..dat maakt het zo moeilijk om hem te vergeten..Waarom doet hij dit met me in hemelsnaam..!!!!!

    Ik hoorde dat iemand de kamer binnenkwam en ik veegde snel me tranen weg..Het was Naima en ik wou niet dat ze zag dat ik gehuild had..Dat zou ze toch niet begrijpen.'Sarah wat is er met je..' zei Naima..Ze kwam naast me zitten op bed en ik deed snel de brief in de envelop.'Niks Naima'. 'Niks..? Je zit te huilen..ik zag het.' zei Naima.Ik kon nu niet zeggen dat ik niet huilde want dat deed ik wel.'Sarah wat is er met je ? Ik ben je zus vertel het me..' 'ER is niets Naima..niet dat jou dat wat zou boeien..'zei ik vervolgens weer bot tegen me zus.Me zus met me relatie was zo gecompliceerd.We waren nooit echte goede zussen geweest van elkaar..We praatten wel met elkaar maar daar hielden we het bij..We vertelden nooit geheimen tegen elkaar..nog nooit had ik het met haar over iets serieus..ze sluitte me altijd buiten.'Sarah vertel het me nou maar..waarom vertel je me niets Sarah.Ik heb gemerkt dat er iets met je is Sarah maar je wilt nooit wat aan mij vertellen.' Wat ze nu zei begreep ik helemaal niet meer..'Zei ik niks Naima..jij zegt nooit wat..jij wilt niet dat ik jou iets vertel.Jij bent degene met je eigen wereldje..' IK was zo boos en woedend..ik gooide het er allemaal..alles wat ik altijd al tegen haar heb willen zeggen.'Oh Sarah..maar ik dacht dat jij nooit met mij wou praten..je houd altijd alles voor jezelf..je bent altijd zo stil..Ik dacht dat je altijd met rust gelaten wou worden..' Ik wist wat Naima zei waar was..al die tijd ben ik zo alleen geweest en stil..en ik had niemand die me troosten kon..Dat was het meest ik miste..Ik besloot het om het aan Naima te vertellen..het hele verhaal van begin af aan toen ik en Tarik wat met elkaar kregen in Marokko ..Me zus stond verbijsterend te kijken toen ze het hoorde..en ik had haar de brief laten lezen..Ze vond het vreselijk voor me..en toonde begrip voor me.Ik voelde me even wat beter want mijn relatie met mijn zus was toch wel vooruit gegaan.En ik was blij dat ik me zus had..Ze keek me even aan en omhelsde me..ik schrok ervan maar al gauw omhelsde ik haar stevig terug.........


    Ciao Baby

  15. #390
    De Lekkerste

    Reacties
    1.448
    04-03-2002

    cool this story.....keep on going!